1 |
Tube mequote:
??? explain? Lijkt me een leuke grap.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:04 schreef PieterBas het volgende:
Bootje die gisteren iemand op skype in een verborgen boodschap zijn naam te veranderen in handinanus
In de planning ja, verder weinig over bekend en ze gaan waarschijnlijk geld kostenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:50 schreef StevenHyde het volgende:
Zijn er trouwens al extra mappen in de planning, weet iemand dat?
Hij heeft zijn "hand" gebroken. (lees: middenhandsbeentje). Gast is 15 jaar oud en af en toe beetje bijdehand en op zijn tijd fucking druk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
??? explain? Lijkt me een leuke grap.
in redelijk korte tijd van 0,65 naar 0,77 gegaan. Scoor nu over het algemeen altijd wel K/D van 1 of beterquote:
Zaten me een aantal gasten op Skype.. Een van die gasten wou zijn nickname veranderen.. in handincast, toen zei Bootje.. "je moet handin a-n-u-s intikken"quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
??? explain? Lijkt me een leuke grap.
De de xbox is dat sowieso altijd. Echt kut. Hopen dat het niet teveel punten kost. Want ik heb nog een beetje punten over en geen zin om extra punten te kopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:18 schreef bigbass het volgende:
[..]
In de planning ja, verder weinig over bekend en ze gaan waarschijnlijk geld kosten
er komt sowieso een aprte mode voor heb ik ergens gelezen, vraag is alleen of dat is voor de mensen die graag alleen nieuwe maps willen spelen of dat dat is voor de mensen die de nieuwe maps hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:07 schreef Blik het volgende:
Hoe willen ze dat gaan combineren met mensen die de nieuwe maps niet "kopen"?
Vind het sowieso vreemd dat een paar maps geld zou moeten kosten, vroeger gaven ze dat soort dingen gewoon gratis weg. Alleen voor complete nieuwe verhaallijnen kon je upgrades kopen
Vind ik echt kansloos, wordt je bij 20% van de games eruit gegooid. Dat zou wat mij betreft ook totaal pc-onwaardig zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:12 schreef StevenHyde het volgende:
Met Cod 5 op de xbox360 ging dat zo: Als er dan een map voorbij kwam, die je dan niet had. Dan kreeg je gewoon de melding dat je niet mee kon doen. Bij de standaard mappen kon je gewoon spelen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn "hand" gebroken. (lees: middenhandsbeentje). Gast is 15 jaar oud en af en toe beetje bijdehand en op zijn tijd fucking druk.
Hij wilde dus weten wat gips in het Engels betekend. Zijn naam was op dat moment "brokenhand" en hij wilde dat veranderen aangezien het niet echt meer gebroken is. (in handincast) Dus ik probeerde hem wijs te maken dat hij "handinanus" moest typen..
Helaas trapte hij er niet in
Level 48 nu. Meteen even de ACR uitgeprobeerd, en die is ook wel lekker. Net als de SCAR-H.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:55 schreef Blik het volgende:
Update:
Blik, prestige 0, level 47, Steamnaam: Blikmeister
Gaat de laatste dagen echt wel goed. Alleen zo weinig tijd om te spelen
had ik ook. 1x geprobeert maar gelijk de gun omgewisseld voor een ander. dat is echt een schijt wapen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:43 schreef Ulreazj het volgende:
F2000 nu gedaan bij prestige.recoil van weet ik wat. Terug naar andere AR maar om te unlocken :p
Nofi, maar als jij sitrep gebruikt in easy-mode.. WTF hé.. Das echt zonde van je 3e perk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kom nu echt ziekelijk veel cheaters (aimbots, wallhacks) tegen, echt bizar en niet normaal meer. Loop je met zn 3en ergens, ineens alle 3 binnen luttele seconden. Zie je hem in de killcam ook doodleuk slechts 3 kogels gebruiken en telkens perfect raken, bah. Kreeg hij erna een pavelow, en die had ook een wallhack, niemand was ergens veilig, zelfs binnen werd je continu overhoop geschoten.
Tweede probleem dat ik momenteel ervaar is dat als ik een game heb gespeeld, of in een server ben geweest en om wat voor reden dan ook een nieuwe game wil joinen, ik eerst het spel opnieuw moet opstarten omdat hij anders geen games kan vinden, iemand anders dit probleem ook?![]()
Als je prestiged, moet je zeker opnieuw je perk pro's halen? Dat staat me wel erg tegen met o.a. sitrep
Nouja gebruikt, wilde eigenlijk even de pro halen. Normaal heb ik commando pro op mn noobtube klassequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nofi, maar als jij sitrep gebruikt in easy-mode.. WTF hé.. Das echt zonde van je 3e perk.
En ja, prestige reset ook perks.
Ik vind de F2000 ook niet echt lekker. Scar en M16 bevallen mij het beste.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:43 schreef Ulreazj het volgende:
F2000 nu gedaan bij prestige.recoil van weet ik wat. Terug naar andere AR maar om te unlocken :p
ik heb weleens gehad dat een gozer met sniper daar zat en die wist precies wat hij moest doen om kills te vergaren..eindigde iets van 60 - 15quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:01 schreef Blik het volgende:
Had gisteren voor de eerste keer iemand op het dak staan bij Highrise. Snap niet zo wat nou de big deal is van die plek aangezien je daar helemaal niet kan schuilen, en dus redelijk snel op de korrel genomen kan worden. Gast zat continue te tuben dus zal wel OMA als perk hebben gehad. Die gast werd dus wel continue gekilled, dus een erg goede score hield die er niet aan over
Je kan steam/pc/ MW2 herstarten, werkt dat niet, is er waarschijnlijk storing aan de kant van IW.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als ik nu in het main menu op play drukt blijft hij (zelfs na 10 minuten) connecting to iwnet weergeven? Hoe kan ik dit verhelpen?
Hm., heb op internet een workaround gevonden. Ik moet eerst de SP opstarten, dan daar Spec Ops 2 player online kiezen, MP starten, Sp weer uitzetten en dan doet hij het. Klinkt ingewikkeld en dat is het ook en het wordt door velen ervaren, Way to go IWquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:54 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Je kan steam/pc/ MW2 herstarten, werkt dat niet, is er waarschijnlijk storing aan de kant van IW.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:57 schreef Thormodo het volgende:
Lekker dan. Ik kreeg net het volgende laadscherm midden in een potje:
[ afbeelding ]
En toen het laden klaar was zat ik in een hacked server. Ik kon namelijk ongelimiteerd grenades afschieten zonder laadtijd met mijn tube. Ben er snel uit gegaan, hopelijk krijg ik er geen gezeik mee -,-. Bij VAC staat nog wel in good standing.
Dit is ook het pc topicquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:28 schreef boyv het volgende:
da's via de pc zeker? op ps3 nog geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |