Grenade Launcherquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef Deetch het volgende:
[..]
GL?![]()
One man army is wel erg leuk om max mee te blasten.
SCAR-Hquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef bigbass het volgende:
HC is wel ideaal voor FMJ bullet penetration kills, had ik een potje of 7 mijn extended mags (en titel) voor de Scar-H
GrenadeLauncher.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef Deetch het volgende:
[..]
GL?![]()
One man army is wel erg leuk om max mee te blasten.
Ik??quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n challenge whore....
Zal dat andere team leuk hebben gevondenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren gingen we btw ff teamen met iemand die we al wat langer kenden.. Hij had een cheat geschreven (wallhack+ aimbot) . Werkte nog verdomd goed joh. Ik heb het zelf niet gebruikt maar we gingen ff meekijken in HQ S&D. Dus spawn, granaat knuffelen en dan met hem meekijken.. 1 vs 6 en dan appeltje eitje winnen
boe, laf gedoe.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren gingen we btw ff teamen met iemand die we al wat langer kenden.. Hij had een cheat geschreven (wallhack+ aimbot) . Werkte nog verdomd goed joh. Ik heb het zelf niet gebruikt maar we gingen ff meekijken in HQ S&D. Dus spawn, granaat knuffelen en dan met hem meekijken.. 1 vs 6 en dan appeltje eitje winnen
Die konden het niet zo waarderen.. Ik ben zelf ook fel tegenstander van cheaters, maar nu was het wel ff grappig..quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zal dat andere team leuk hebben gevonden
Ja sorry boot, maar wel beetje sneu zulke gastenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
heel MW2 is pc onwaardig, dat krijg je met dat kut activisionquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind ik echt kansloos, wordt je bij 20% van de games eruit gegooid. Dat zou wat mij betreft ook totaal pc-onwaardig zijn
Oh ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef bigbass het volgende:
Had laatst 2 gasten uit 1 clan in de server, beide in een ander team en dan tac. insertion ergens in een donker hoekje en farmen tot ie een nuke had
Vervelende mensen...
Omdat het toch echt lekkerder speelt op de pc imo, al het gekut er omheen is alleen zo jammerquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
heel MW2 is pc onwaardig, dat krijg je met dat kut activision
waarom mensen het nog steeds spelen op de pc ipv de consoles is mij een raadsel. maar wel een goeie OP tho!
Een FPS dient gespeeld te worden met toetsenbord en muis. Niet met een gay knuppeltje..quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
waarom mensen het nog steeds spelen op de pc ipv de consoles is mij een raadsel. maar wel een goeie OP tho!
Had ik gister ook 2 van, die ene moest nog 1 kill. Jammer voor hem dat ik er wasquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:38 schreef bigbass het volgende:
Had laatst 2 gasten uit 1 clan in de server, beide in een ander team en dan tac. insertion ergens in een donker hoekje en farmen tot ie een nuke had
Vervelende mensen...
Op consoles ook net zo goed last van lag hosts / cheaters etc.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat je zegtquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een FPS dient gespeeld te worden met toetsenbord en muis. Niet met een gay knuppeltje..
Ja, idd best grappig. Ik gebruik hem dan ook in HQ Pro. Ben benieuwd hoeveel thumperkills ik inmiddels heb gemaakt. Zal er ook niet om liegenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:03 schreef Ulreazj het volgende:
Hij is erg leuk voor HQ pro of domination.
Mijn record staat op 4 volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:19 schreef Ulreazj het volgende:
Ik had gisteren met GL een 5kill in 1 keer.Ze stonden allemaal bij elkaar en heb die danger close perk aan voor extra damage. Hele team ging los, ongelofelijk hoe kut de community is van MW2.
Was grappig ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verder ook in Rust. Wij hadden de HQ en ik zat helemaal bovenin de toren. Ik hoor iemand de trap op klimmen en ik kijk naar beneden. Hij kijkt mij aan, ik kijk hem aan en besluit een semtex op zijn helm te plakken.. *plop*.
gelukkig loop ik met sit rep + cold blooded rond. dat truukje werkt niet bij mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was grappig ja.
Ik vond mijn actie met de C4 ook wel prachtig.. 195-80.. Bootje dekt de ene kant, ik de andere... op dat moment komen er 3 gasten binnen lopen, ik laat mijn C4 ontploffen. 2 dood, en de derde keer een predator op zijn kop![]()
en toen stond het 200-80
Die gasten kwamen aanlopen toen de C4 door de lucht vloog. Daar verandert sitrep niets aan. Daarnaast kan je bij de predator nog steeds mensen zien lopen. Kreeg ook weleens gewoon een predator op mn kop met CB pro..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
gelukkig loop ik met sit rep + cold blooded rond. dat truukje werkt niet bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |