Ik moet eerlijk bekennen dat als ik kan ik best veel speel, maar ben ook nog nooit een hacked server tegen gekomen. Heeft misschien te maken met het feit dat ik eigenlijk alleen maar demolition speel. Hoor namelijk dat vooral TDM servers vaak gehacked zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
Ik weet dat ik op zich niet veel speel, maar ik ben serieus nog nooit een hacked server tegen gekomen
Ik speel juist TDM, Ground war en HC TDMquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat als ik kan ik best veel speel, maar ben ook nog nooit een hacked server tegen gekomen. Heeft misschien te maken met het feit dat ik eigenlijk alleen maar demolition speel. Hoor namelijk dat vooral TDM servers vaak gehacked zijn.
welke gametypes speel je dan? Zoals eerder gezegd speel ik demolition, en had mijn eerste prestige na 2 dagen en 10 uur. Zit nu derde prestige lvl 25, ongeveer 6 dagen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef Deetch het volgende:
ik heb nu 85 uur gespeeld en ben net toe aan mijn eerste prestige.
Ik kom ze vaker wel dan niet tegen. Zonet ook wel het toppunt gehad, in beide teams 1 aimbotter die openlijk zaten te praten hoe ze die anticheat bypassen enzo en op welk hack forum ze wel niet zaten. Daarom speel ik ook bijna geen hardcore, daar is het veel makkelijker om onopvallend te cheaten omdat je geen killcam hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:58 schreef Champy het volgende:
[..]
welke gametypes speel je dan? Zoals eerder gezegd speel ik demolition, en had mijn eerste prestige na 2 dagen en 10 uur. Zit nu derde prestige lvl 25, ongeveer 6 dagen.
Over de gehackte servers: ik weet het ook niet, ben blij dat ik er nog nooit 1 gehad heb, en net cheaters valt het ook nog reuze mee in relatie tot de verhalen die ik overal lees
God ja, ik merk ook steeds meer dat ik para word. Mensen maken bij mij echt onmogelijke kills.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:05 schreef Jantje12345 het volgende:
[..]
Ik kom ze vaker wel dan niet tegen. Zonet ook wel het toppunt gehad, in beide teams 1 aimbotter die openlijk zaten te praten hoe ze die anticheat bypassen enzo en op welk hack forum ze wel niet zaten. Daarom speel ik ook bijna geen hardcore, daar is het veel makkelijker om onopvallend te cheaten omdat je geen killcam hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |