Wij deden die (na inderdaad vaak te falen) door het huisje waar je bij begint gewoon goed te verdedigen. Sentry guns aan de achterkant die elkaar dekking gaven en zelf vanaf binnen de waves afhouden. Die helicopters uit de lucht schieten dan met een dosis mazzel, maar dat was ook nog wel te doen.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De missie heet Homeland Security. Het is zo'n missie dat je waves moet afslaan. Je begint met alleen mannetjes, dan komt er een heli, dan zo'n BTR80. Ook is er een Predator Drone die je onder vuur neemt als je te lang buiten bent. Laatste missie is meerdere helikopters en BTR's met mannetjes.
Dat valt toch onder "alles"? nm Donequote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef Deetch het volgende:
Net ff gecheckt maar heb nog 1 killstreak reward te unlocken en ben level 68 dus dat zou wel eens kunnen kloppen.
Het schijnt trouwens dat je die na prestigen ook verliest (je killstreak rewards that is) Kun je die nog toevoegen bootje?
zeker weten ben met prestige bezig dus heb hem niet zo vaakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:00 schreef AlligatorNL het volgende:
TVP
Wat is de AK47 toch een heerlijk wapen. Op softcore i.c.m. stopping power is het net alsof je HC speelt
erg fijn dat je op hc modes deze zo goed als niet tegenkomtquote:Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef Champy het volgende:
Man, net een potje tegen een hele clan met knife runners, dat speelt echt niet leuk, ben ook maar meteen gestopt. (moet de frustratie ff van me afschrijven)
Aan de andere kant, vanavond wel van lvl 6 naar lvl 21 gekomen, gaat echt te hard in het begin
Ik speel geen hc, alleen normal, en eigenlijk altijd demolition. Is die er eigenlijk wel in hc, volgens mij niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:22 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
erg fijn dat je op hc modes deze zo goed als niet tegenkomt![]()
Ja dat is het ook het enige waar ik me aan kan ergeren. Ik heb die clan ook weleens tegen mij gehad geloof ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef Champy het volgende:
Man, net een potje tegen een hele clan met knife runners, dat speelt echt niet leuk, ben ook maar meteen gestopt. (moet de frustratie ff van me afschrijven)
Aan de andere kant, vanavond wel van lvl 6 naar lvl 21 gekomen, gaat echt te hard in het begin
Sjesusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:19 schreef AlligatorNL het volgende:
Kan iemand mij ff updaten in de OP, ziet er atm zo lame uit. Ben nu Prestige 4 rank 70.
hoe ziet jou sniper class eruit? ik heb sleigh of hands, cold blooded en sit rep(steeds lvlen) als perks. op me sniper zit FMJquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
Ik had gisteren in Wasteland een leuke spree. Stond de HQ te defenden met een sniper (was bij de helikopter). Ik stond tussen de tankwrakken en kon ze achter elkaar neersnipen. Na een kill of 7 hadden ze me eindelijk door. Kon ze precies neerschieten tussen de wielen van de helikopter en de raketten. Prachtig
M21 EBR met bling pro (silencer en FMJ)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:04 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
hoe ziet jouw sniperclass eruit? ik heb slight of hand, cold blooded en sit rep(steeds lvlen) als perks. op mijn sniper zit FMJ
Jawel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef Scorpie het volgende:
En knife runners? Die bestaan toch niet meer?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |