misschien had je hem moeten openen net na Angels en deamons in de bios wasquote:Op maandag 15 februari 2010 12:04 schreef heartz het volgende:
Niemand?![]()
Niet boeiend?![]()
Ach waarom gooien jullie het hele BNW niet eraf. Doe daar meteen een slotje op!!!
wie weetquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
misschien had je hem moeten openen net na Angels en deamons in de bios was
Kan je ook aangeven waarom je dat vind?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:23 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben van mening dat er niet zoiets ondergronds en goed georganiseerds bestaat als wat jij schetst. Ik denk wel dat mensen in het algemeen hetzelfde nastreven, ook als ze grote bedrijven controlleren, en dat er daardoor een gemeenschappelijk doel ontstaat.
Jawel, veel aanhangers van NWO theoriën zien in het regelmatig samenkomen van bepaalde bekende CEO's en politici het bewijs dat er soort van schimmige wereldraad bestaat, met welhaast supermensen als leden, die de rest van de wereld manipuleren naar eigen goeddunken.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef heartz het volgende:
[..]
Kan je ook aangeven waarom je dat vind?
Ik begrijp je punt well, het is hoe de meeste het zien.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jawel, veel aanhangers van NWO theoriën zien in het regelmatig samenkomen van bepaalde bekende CEO's en politici het bewijs dat er soort van schimmige wereldraad bestaat, met welhaast supermensen als leden, die de rest van de wereld manipuleren naar eigen goeddunken.
Dit terwijl we allemaal wel eens een bijeenkomst van gelijkgestemden bezoeken, oa vakbeurzen met bijbehorende seminars etc etc. Het runnen van een bedrijf is een vak, en voor vragen & kennisvergaring ga je niet naar de kantinejuf, maar naar gelijk gestemden. In het geval van een bankier dus bij andere bankiers, en in het geval van politici bij andere politici. Hier zit een zekere overlap in, een ceo drinkt ook koffie, en kan dus ook best eens informeren bij de kantinejuf als hij thuis de thee-aanslag uit de kopjes wil hebben, maar in het algemeen zoekt men gelijkgestemden. In het geval van regeringsleiders is de club vrij exclusief, en heeft het besturen van een land ook parallellen met besturen van een groot bedrijf. Wederom is het in mijn ogen dan niet verdacht dat men daar ook eens ideeën op gaat doen.
Ik ben niet met een zaklamp en schep bij volle maan reptillians wezen zoeken in het bos als je dat soms bedoelt. Wel ben ik in het verleden in contact gekomen met diverse politici en gefortuneerde zakenmensen, die werkzaam waren op niveau's waar ze toch zeker enige insider kennis zouden moeten hebben gehad van iets als dit, en ik kan je zeggen, dat zijn net zulke mensen als jij en ik, met alle tekortkomingen van dien.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:18 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt well, het is hoe de meeste het zien.![]()
Maar heb je voor jezelf wel onderzoek gedaan?
Huh? Ik heb het helemaal niet over Reptilians.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:49 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ben niet met een zaklamp en schep bij volle maan reptillians wezen zoeken in het bos als je dat soms bedoelt. Wel ben ik in het verleden in contact gekomen met diverse politici en gefortuneerde zakenmensen, die werkzaam waren op niveau's waar ze toch zeker enige insider kennis zouden moeten hebben gehad van iets als dit, en ik kan je zeggen, dat zijn net zulke mensen als jij en ik, met alle tekortkomingen van dien.
Als je kijkt naar de wereld op het moment, en dat interpreteerd als zijnde het gevolg van een soort masterplan van een kleine groep mensen, dan schiet het nog niet echt op sinds de illuminati voor de eerste keer opdoken in de geschiedenis. (rond 1800 meen ik)
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef Michielos het volgende:
Sowieso ... "voor je zelf "onderzoek" doen.
Heartz.. mag ik je onderzoek misschien eens inzien en kritisch bekijken?
Ja maar dat is erg persoonlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:11 schreef Michielos het volgende:
Nou , jij doet onderzoek hiernaar. Dan neem ik aan dat je hypotheses hebt die je toetst, onderzoek doet en feiten verzameld en een onderzoeksplan hebt, toch?
ik doe enkel onderzoek naar menselijk gedrag, meer niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:16 schreef heartz het volgende:
En ik ben niet van plan opeens te verdwijnen van Fok!![]()
Doe jij eigenlijk ook een zelfonderderzoek?
ook in context met de NWO?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik doe enkel onderzoek naar menselijk gedrag, meer niet.
Neen, sorryquote:
Weet ik, maar die worden er door sommigen ook bij getrokken, vandaar..quote:Op maandag 15 februari 2010 18:09 schreef heartz het volgende:
[..]
Huh? Ik heb het helemaal niet over Reptilians.
Ahaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Weet ik, maar die worden er door sommigen ook bij getrokken, vandaar..
Misschien moet je er eens over nadenken......quote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, sorryHeb vorige bericht overigens geedit.
Nah, mijn interessegebied is voornamelijk (ortho)pedagogiek, psychologie en psychiatrie.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef heartz het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens over nadenken......
ok coolquote:Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah, mijn interessegebied is voornamelijk (ortho)pedagogiek, psychologie en psychiatrie.
Ja dus? Het bouwen van piramides is relatief gemakkelijk als je weinig techniek tot je beschikking hebt, zoals in die tijd de mensen hadden. Met genoeg spierkracht kan je stenen van een paar ton gemakkelijk bij een flauwe helling omhoog krijgen, en zo zijn de piramides ook gebouwd.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:00 schreef heartz het volgende:
Ik wou trouwens nog wel ff zeggen die piramide volgens mij echt niet alleen in verband te brengen is met Egypte. http://www.grenswetenscha(...)er-piramiden-deel-1/
Het enige "plan" wat ik zie bij nagenoeg alle mensen is het geloof in iets groters dan zichzelf, waar ze alles aan ophangen wat ze zelf niet kunnen verklaren. Dat kan een geloof zijn, een politiek systeem, een alles controllerende macht achter de schermen ala de NWO, en zo verder. Ik denk eerder dat we ons zelf vooruit willen helpen, maar dat dit niet zo snel gaat als we zouden willen. Kijk maar naar de natuur en evolutie, die verbeteringen en veranderingen worden gemeten in duizenden, zoniet tienduizenden jaren, dan is het lastig jezelf op een reeële plek in dat proces te plaatsen, we willen toch allemaal beter zijn dan de rest en dus zien we ons zelf graag als het eindpunt van zo'n proces, niet als een ieniemienie klein radertje ergens in het midden.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:30 schreef heartz het volgende:
[..]
Aha![]()
Maar het 'meesterplan' is niet bedoelt om ons vooruit te helpen of heb ik je verkeerd begrepen?
Zoals? Wat hangen 'ze' daar dan aan op? sorryquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:43 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het enige "plan" wat ik zie bij nagenoeg alle mensen is het geloof in iets groters dan zichzelf, waar ze alles aan ophangen wat ze zelf niet kunnen verklaren. Dat kan een geloof zijn, een politiek systeem, een alles controllerende macht achter de schermen ala de NWO, en zo verder.
Wat heeft dit met het 'meesterplan' te maken? Hoezo is iedereen hetzelfde? We willen allemaal ? beter zijn de rest??quote:Ik denk eerder dat we ons zelf vooruit willen helpen, maar dat dit niet zo snel gaat als we zouden willen. Kijk maar naar de natuur en evolutie, die verbeteringen en veranderingen worden gemeten in duizenden, zoniet tienduizenden jaren, dan is het lastig jezelf op een reeële plek in dat proces te plaatsen, we willen toch allemaal beter zijn dan de rest en dus zien we ons zelf graag als het eindpunt van zo'n proces, niet als een ieniemienie klein radertje ergens in het midden.
Dat zou ik niet weten, aangezien ik niet van mening ben dat er een masterplan als zodanig bestaat. Ik zie wel meerdere/verschillende geloven en overtuigingen die mensen toch een gezamelijke richting op laten ontwikkelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:32 schreef heartz het volgende:
[..]
Zoals? Wat hangen 'ze' daar dan aan op? sorry![]()
Waarom denk je dat?
[..]
Omdat iedereen wel één van die dingen aanhangt?
Wat heeft dit met het 'meesterplan' te maken? Hoezo is iedereen hetzelfde? We willen allemaal ? beter zijn de rest??
Ik kan er zo al 1 gat in schieten, ik kan met mijn beleggingsrekening direct aandelen kopen van de bedrijven, en dus invloed uit oefenen buiten de controllerende groepen die volgens dit plaatje zich boven mij zouden bevinden..quote:
Voor hoeveel geld aan aandelen ben jij van plan te kopen? Voordat je 'Controlling Interest' hebt, duurt het nog wel even, lijkt me. Je kan wel werkzaam zijn in de lagere segmenten van de piramide. Echter dat je dan ook daadwerkelijk wat in te brengen hebt is een tweede.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik kan er zo al 1 gat in schieten, ik kan met mijn beleggingsrekening direct aandelen kopen van de bedrijven, en dus invloed uit oefenen buiten de controllerende groepen die volgens dit plaatje zich boven mij zouden bevinden..
Een controlling interest zoals je het noemt hoeft niet zo heel groot te zijn, kijk maar naar de geplande overname van Océ door Canon, er zijn 2 grotere aandeelhouders die samen met nog een paar kleine particuliere beleggers de boel tegen houden, met krap 10% van de aandelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:13 schreef Goelie het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld aan aandelen ben jij van plan te kopen? Voordat je 'Controlling Interest' hebt, duurt het nog wel even, lijkt me. Je kan wel werkzaam zijn in de lagere segmenten van de piramide. Echter dat je dan ook daadwerkelijk wat in te brengen hebt is een tweede.
Misschien dat filesharers dan eens wat meer na gaan denken waar ze mee bezig zijn, oa over hoe ze vakkundig hun eigen glazen hebben ingegooid met hun infantiele gedrag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef Green1 het volgende:
Wat denken jullie hiervan:
ACTA kan gigaboetes voor filesharers betekenen
Als ik dit lees, moet ik eigenlijk meteen aan het hele NWO verhaal denken. Omdat dit volgens velen het einde van het internet betekend.![]()
Hier staat ook meer.
Ja, daar zat ik ook aan te denken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien dat filesharers dan eens wat meer na gaan denken waar ze mee bezig zijn, oa over hoe ze vakkundig hun eigen glazen hebben ingegooid met hun infantiele gedrag?
Ik denk eerder dat die platenmaatschappijen en artiesten degene zijn die dan eens wat meer na gaan denken over hoe ZIJ vakkundig hun eigen glazen in hebben gegooid met die absurde bedragen voor dvd's/games/cd's. 50 euro voor een game, 20 voor een cd. Ze kunnen mijn rug op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien dat filesharers dan eens wat meer na gaan denken waar ze mee bezig zijn, oa over hoe ze vakkundig hun eigen glazen hebben ingegooid met hun infantiele gedrag?
Denk dat die stijgingen juist komen omdat ze minder omzet behalen ivm downloadenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die platenmaatschappijen en artiesten degene zijn die dan eens wat meer na gaan denken over hoe ZIJ vakkundig hun eigen glazen in hebben gegooid met die absurde bedragen voor dvd's/games/cd's. 50 euro voor een game, 20 voor een cd. Ze kunnen mijn rug op.
De meeste van dat soort vergaderingen zijn publiek, of als dat niet zo is wordt er een verklaring of persbericht naar buiten gebracht, zo niet bij Bilderberg, niet wie er komen, niet wat er besproken wordt en al helemaal geen notulen, en waar het met kapitalen in de krant staat dat onze koningin ergens een spade in de grond steekt, zo stil is het als ze ieder jaar naar de Bilderberg gaat.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef fruityloop het volgende:
Dit terwijl we allemaal wel eens een bijeenkomst van gelijkgestemden bezoeken, oa vakbeurzen met bijbehorende seminars etc etc. Het runnen van een bedrijf is een vak, en voor vragen & kennisvergaring ga je niet naar de kantinejuf, maar naar gelijk gestemden. In het geval van een bankier dus bij andere bankiers, en in het geval van politici bij andere politici.
Onderzoek vooral het menselijk gedrag in de Bohemian Grove eensquote:Op maandag 15 februari 2010 18:17 schreef Michielos het volgende:
ik doe enkel onderzoek naar menselijk gedrag, meer niet.
As has been said before, "the top of the pyramid, is not the top of the pyramid".quote:
1) keep your friends close but keep your enemies closer.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:21 schreef smoking-snares het volgende:
ik heb al vaker gepost in bnw maar ik blijf met 2 vragen zitten aangaande NWO
1.als de elite een NWO wil, waarom kunnen zoveel forums en sites informatie bezitten die zich tegen de NWO
keert?
Wat doet Disney tussen die familiesquote:
ik post even wat propaganda filmpjes van disney, lijkt me hier wel toepasselijkquote:
Lol fucking bizar eigenlijk als je gaat ontleden wat je ziet..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
ik post even wat propaganda filmpjes van disney, lijkt me hier wel toepasselijk
Ja behoorlijk ja, alle sprookjes herschrijven tot en met sagen en legenden aan toe, alles in een vrolijk Disney sausjequote:
Verborgen, boodschappen in TV beeldenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef smoking-snares het volgende:
en dan vraag ik me af wat voor onbewuste propaganda wordt uitgezonden op
de televisie.
De Kennedy's bij de Illuminati? Zou goed kunnen aangezien ze gerelateerd zijn aan de Freemans.quote:
Ik vroeg me al af of iemand meer wist over de moord van Kennedy en Monroe ergens in deze reeks. Weet jij hier meer over?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:19 schreef Aguia het volgende:
[..]
De Kennedy's bij de Illuminati? Zou goed kunnen aangezien ze gerelateerd zijn aan de Freemans.
Maar John F. Kennedy hoorde daar zeker niet bij. Amerika's beste president, vermoord door de Illuminati.
Vond het nazi filmpje ook goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lol fucking bizar eigenlijk als je gaat ontleden wat je ziet..
Betaal geld.. fuck de nazi's.. betaal meer geld, fuck dan ook de japanners.. en betaal geld.
Zit hem te kijken, goeie!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:24 schreef Lambiekje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3776750618788792499&hl=en#
tjah.
heel vaag filmpje ,,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
ik post even wat propaganda filmpjes van disney, lijkt me hier wel toepasselijk
walt disney, brainwash machine![]()
en dan vraag ik me af wat voor onbewuste propaganda wordt uitgezonden op
de televisie.
quote:
Dit is wel erg verwarrend. Eerst gaat het over John F. Kennedy, daarna gaat het opeens over Amerika's beste president.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:19 schreef Aguia het volgende:
Amerika's beste president, vermoord door de Illuminati.
dat is toch niet zo moeilijk... die wilde CIA (drugsbende) opdoeken. En daarnaast ook de UFO opbaarmaken.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is wel erg verwarrend. Eerst gaat het over John F. Kennedy, daarna gaat het opeens over Amerika's beste president.
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is toch niet zo moeilijk... die wilde CIA (drugsbende) opdoeken.
De wat?quote:En daarnaast ook de UFO opbaarmaken.
Dat klopt, hij bezat geen enkele zelfbeheersing.quote:Hij was de laatste niet-mindgecontroleerde president.
Hij heeft het toch duidelijk over conspiracy?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef TitusPullo het volgende:
Ja, hij heeft het over het communisme. Overigens geef ik vrij weinig voor een toespraak waarin beweerd wordt dat een bepaald volk een inherente afkeer heeft van iets.
Ach, wat stom van me. Communisme kan natuurlijk per definitie geen samenzwering zijn, zeker niet in het oog van een Amerikaanse miljonair.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:27 schreef heartz het volgende:
[..]
Hij heeft het toch duidelijk over conspiracy?
okey, dus volgens jouw heeft hij het alleen over communisme?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ach, wat stom van me. Communisme kan natuurlijk per definitie geen samenzwering zijn, zeker niet in het oog van een Amerikaanse miljonair.
Hij noemt man noch paard, dus ik weet niet waar hij het precies over heeft, maar ik neem aan dat hij op het communisme doelt. Niet voor niets was de familie Kennedy dik bevriend met McCarthy.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef heartz het volgende:
[..]
okey, dus volgens jouw heeft hij het alleen over communisme?
jullie hebben het over die speech van kennedy? ja de een denkt dit, de ander dat. ik vind nogsteeds dat mensen als titus-pollo (heel typisch) hun kop in het zand blijven steken. Ze zijn hardnekkig en te dom voor woorden.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef heartz het volgende:
[..]
okey, dus volgens jouw heeft hij het alleen over communisme?
Ik heb de film JFK gekeken, een film uit 1991. Dat is een aanrader als je wat meer wil weten.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef heartz het volgende:
Ik vroeg me al af of iemand meer wist over de moord van Kennedy en Monroe ergens in deze reeks. Weet jij hier meer over?
Hij doelde volgens mij ook op het communisme.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij noemt man noch paard, dus ik weet niet waar hij het precies over heeft, maar ik neem aan dat hij op het communisme doelt. Niet voor niets was de familie Kennedy dik bevriend met McCarthy.
vreemd geen woorden voor,-quote:Op maandag 15 maart 2010 22:35 schreef quirina het volgende:
heb je dit al gezien?
Vreemd! bluebeam haarp?? wat is dit?
Project Blue Beam heet dit uitvoeringsprogramma. Het is eigenlijk ontworpen is om godsdienstige beelden in de lucht te vertonen. Met dat programma kun je alles de lucht in projecteren.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:35 schreef quirina het volgende:
heb je dit al gezien?
Vreemd! bluebeam haarp?? wat is dit?
200 delenquote:
Het valt mij vooral op dat hij zegt dat Amerika is gebaseerd op de geschiedenis van conspiracys, maar misschien ben ik te subjectief.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Kan Kennedy het niet over fascisme hebben gehad in zijn beroemde speech? Fascisme oin het algemeen. Het soort fascisme dat nu steeds internationaal groter en duidelijker wordt. In alle westerse landen.
Met dat soort info win je de oorlog niet...quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Met dat soort info win je de oorlog niet...![]()
wat een bagger
Het gaat mij ook om die chips, dat mensen een beetje inzicht krijgen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Met dat soort info win je de oorlog niet...![]()
wat een bagger
Begin hier eens : [De Kluis] BNW Documentaires #2quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef heartz het volgende:
Maar goed, jij lijkt het allemaal te weten, hoe win je de oorlog?
Ach net zoals dat gezwets over die kampementen tijdens de pandemie zeker? Die massa-executie treinen?quote:
ik weet hoe je de oorlog wint ..quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef heartz het volgende:
[..]
Het gaat mij ook om die chips, dat mensen een beetje inzicht krijgen.
Maar goed, jij lijkt het allemaal te weten, hoe win je de oorlog?
Dan is dit beter he meneer seruisquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
ik weet hoe je de oorlog wint ..
noem het geen oorlog dat zou een begin kunnen zijn...
wat hebben we geleerd van oorlog ?
niet veel behalve wapens en andere technologieën om mensen dood te maken of bang te maken.
Bedankt nog trouwensquote:Op maandag 15 maart 2010 20:44 schreef Aguia het volgende:
[..]
Ik heb de film JFK gekeken, een film uit 1991. Dat is een aanrader als je wat meer wil weten.
Vanaf het moment dat Kennedy aankomt in Dallas tot dat hij wordt vermoord; allemaal te zien in de film.
Dan is er nog iets dat niet te zien is in de film, maar wel heeft plaatsgevonden.
De avond voor de moord kwam Lyndon Baines Johnson, opvolger van John F. Kennedy, samen met wat agenten van de FBI en wat andere invloedrijke personen uit Dallas bijeen om een plan te smeden.
Hij zei tegen zijn meesteres: "Those SOB's Will Never Embarrass Me Again".
Na de moord werd Johnson aangewezen als de directe de opvolger van Kennedy. Hij moest echter zijn eed afleggen in een vliegtuig; hieronder zie je een momentopname. Op de voorgrond en in duidelijke rouw te zien: Jackie Kennedy. Let op hoe Albert Thomas (links) knipoogt naar Johnson, die snel omdraait en heel even glimlacht. Met andere woorden: het is gelukt, mister President, we hebben zojuist die S.O.B. vermoord.
[ afbeelding ]
En over Monroe, daar heb ik inderdaad ook wat over gehoord. Aan het begin van de film zie je trouwens een prostituee die wist wat ze met Kennedy van plan waren. Ze lag toen in het ziekenhuis en vertelde dat ze Kennedy gingen vermoorden. Echter niemand geloofde haar.
Dat kun je hier in de intro van de film zien; vanaf 4:05 begint het pas echt, daarvoor wordt wat over Kennedy in het algemeen verteld.
Als je meer wilt weten, zeg 't maar
uhhh . hoe in vredesnaam kom je er bij dat die goed bezig zijn.?!!quote:Op zondag 21 maart 2010 02:38 schreef Super_Fucker het volgende:
Ik geloof dat er een groep mensen met veel macht de wereldbevolking probeert te beïnvloeden op een positieve manier en dat zij de New World Order genoemd kunnen worden.
De geschiedenis kent veel leed. Zou het niet fantastisch zijn als er mensen de mogelijkheid hebben om al dat leed tot het verleden te doen laten behoren?
De Federal Reserve en de centrale banken met hun Fiat geld veroorzaken ook veel leed. En schuld. Ik geloof dus niet dat onze machthebbers het beste met ons als burgers voorhebben. En dan noem ik nog maar een voorbeeldje.quote:Op zondag 21 maart 2010 02:38 schreef Super_Fucker het volgende:
Ik geloof dat er een groep mensen met veel macht de wereldbevolking probeert te beïnvloeden op een positieve manier en dat zij de New World Order genoemd kunnen worden.
De geschiedenis kent veel leed. Zou het niet fantastisch zijn als er mensen de mogelijkheid hebben om al dat leed tot het verleden te doen laten behoren?
Heel Hollywood en de muziek-industrie zou in de ban zijn van een joodse commerciele miljoenen industrie. of dat waar is weet ik niet. je zou je kunnen indenken dat je met genoeg geld en een groot commercieel denkend reklame-bureau je elk aandachts-sletje groot kan maken dat een beetje kan zingen en piano spelen. En dan heb ik het natuurlijk over Lady Kakka. Of die slome rapper die niet kan rappen maar toch zo groot is geworden, 'Gay-Z'quote:Op zondag 21 maart 2010 10:19 schreef Marlalala het volgende:
Pfff, volgens mij draai je helemaal door als je jezelf te veel verdiept in dit soort dingen.
Ik heb laatst een heel betoog moeten aanhoren waarom Beyoncé. Rihanna, Lady Gaga, Jay-Z en nog vele anderen ook deel uitmaken van die Illuminati...
Best leuk om te zien hoe die videoclips ontleed worden, mensen steken er in ieder geval veel tijd en energie in! Check Youtube es voor de grap.....
Precies. Ik mag dan een schurfthekel hebben aan rap en hiphop maar je moet talent wel erkennen en onderkennen in dit geval.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:19 schreef TitusPullo het volgende:
Jay-Z is niet dom en rappen kan-ie best.
Tja smaken verschillen en mijn smaak is het niet maar ik vind het wel een interessant gebeuren. Al die clips schijnen zogenaamd vol te zitten met illuminatiesymbolen en zodra je daar op gaat letten..pffffquote:Op zondag 21 maart 2010 15:21 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Precies. Ik mag dan een schurfthekel hebben aan rap en hiphop maar je moet talent wel erkennen en onderkennen in dit geval.
Vrij veel art designers enzo gebruiken die symbolen juist omdat het mensen doet denken, of gewoon omdat ze ze mooi/inspirerend vinden.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen en mijn smaak is het niet maar ik vind het wel een interessant gebeuren. Al die clips schijnen zogenaamd vol te zitten met illuminatiesymbolen en zodra je daar op gaat letten..pffff
Het is heel apart!
Racist much?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Gay-z is in mijn ogen gewoon een neger dat doet wat anderen van em verwachten. Namelijk als een aap een beetje sloom rappen en dat maakt em beroemd. Ik vind niet dattie talent heeft. Hij irriteert mij mateloos en is een schande voor de rap.
Dude...quote:- Racistische quote -
Hij heeft z'n huidskleur mee, Man-E-Faces?quote:
Mwa ik vind Jay-z ook een aapquote:
Geld. Simpel zat. En vooral om "iets te doen te hebben" maar de grootste drijfveer is het genieten van/geilen op de aandachtquote:Op zondag 21 maart 2010 15:42 schreef heartz het volgende:
[..]
Je kan je natuurlijk afvragen waarom mensen steeds willen stoppen en dan toch weer terugkomen.
Geen idee. Vraag het aan de graaierige overheid.quote:
Ach ja, er zijn ook mensen die echt gestopt zijn, maar dan ook meteen geemigreerd zijn. Lauryn Hill is daar een voorbeeld van en als je naar de tekst van het liedje heb geluisterd die ik eerder geplaatst heb, begrijp je misschien wel waaromquote:Op zondag 21 maart 2010 15:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Geld. Simpel zat. En vooral om "iets te doen te hebben" maar de grootste drijfveer is het genieten van/geilen op de aandacht
Hij is gewoon schijt en een schande.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:49 schreef Amos_ het volgende:
En wat maakt hem dan zo talentloos?
Jij beweert dus dat jij hetzelfde zou kunnen doen?
Maar omdat ie een neger is is ie schijt? Want uit je woede-betoog kom ik niet veel wijzer uit de reden waarom hij talentloos is. Of Eminem, die o.a. zijn teksten zelf schrijft. Heeft niks met smaak te maken maar wel het (h)erkennen van talent.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij is gewoon schijt en en schande.
Of een criticus hetzelfde zou moeten kunnen of niet voordat kritiek geleverd mag worden daar gaat het niet over. en dat slaat ook nergens op. je kan altijd schijt van talent onderscheiden. of je zelf kunt zingen of niet.
Of zelfs omdat ze zich er totaal niet van bewust zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef Amos_ het volgende:
Vrij veel art designers enzo gebruiken die symbolen juist omdat het mensen doet denken, of gewoon omdat ze ze mooi/inspirerend vinden.
ik schreef er nog iets bij, lees effe terug.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:00 schreef Amos_ het volgende:
Volgens mij ben je gewoon jaloers op het succes van anderen. Dat JIJ hem een clown vindt staat niet gelijk aan het ontbreken van talent bij hem. Nogmaals ik vind die muziek ook gruwelijk maar ik kan niet anders dan toegeven dat die gasten wel iets daadwerkelijk kunnen.
Ja, allemaal gebaseerd op jouw mening. Maar als je puur naar de droge feiten kijkt zie je dat je compleet verkeerd zit. Het verschil tussen objectief/subjectief.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik schreef er nog iets bij, lees effe terug.
Ja, ik denk dat je nog niet door hebt dat hij ook bij de club zitquote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of zelfs omdat ze zich er totaal niet van bewust zijn.
Mijn vriend is kunstenaar en heeft een aantal schilderijen gemaakt waar ogen centraal staan (niet eens echt heel veel trouwens). Jaren geleden tijdens een expositie was er een vrouw die maar door bleef vragen over die ogen. Ze wilde precies weten wat voor onderliggende betekenis mijn vriend ermee voor ogen () had. Die onderliggende betekenis is er gewoon niet en dat zei mijn vriend dan ook tegen haar, maar ze bleef doorzaniken en werd zelfs een beetje boos
. Nu pas heb ik een vermoeden waarom ze zo reageerde
.
Of zit mijn vriend bij de Illuminatie zonder dat ik het weet?!
Nou nee. Mijn punt was meer dat aanhangers van Eminem wellicht zijn verleid door het hele idee achter Eminem Ipv het om talent ging. Dat denk ik. Een witte jongen dat ook meedoet met de zwarte cultuur. Dat is tof en hip enzo en dat geeft status. En daar zijn meisjes ook geil van. Oh kijk een witte jongen kan het ook! Ik zeg komop, eminem heeft géén rap-talent. Hij mist heel veel in zijn stem. Het is meer een iele zeurderige clown. Er zijn wel witte rappers die het naar mijn idee beter doen dan Eminiem nog voordat Eminem begon. MC Serch van 3rd Bass bv. klinkt al stukken beter.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja, allemaal gebaseerd op jouw mening. Maar als je puur naar de droge feiten kijkt zie je dat je compleet verkeerd zit. Het verschil tussen objectief/subjectief.
Mwa ik snap wat je bedoelt, maar vraag je je niet af waarom al die artiesten over de Illuminati, secret society trying to keep their on me, zingen en de NWO?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:10 schreef TitusPullo het volgende:
Eminem kan best goed rijmen samenstellen. Dat-ie daarbij niets van belang zegt, is voor de meeste mensen bijzaak. Daarbij, veel rappers die pretenderen de wereldgeschiedenis te kennen (Nas, Ras Kass) begaan geweldige flaters, dus eerlijke clownsmuziek kan ik best waarderen.
Er zijn veel meer artiesten die over andere dingen zingen.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:19 schreef heartz het volgende:
Mwa ik snap wat je bedoelt, maar vraag je je niet af waarom al die artiesten over de Illuminati, secret society trying to keep their on me, zingen en de NWO?
Mwa je hebt natuurlijk ook positieve rap, maar dat is niet commercieel dus kennen de meeste mensen nietquote:Op zondag 21 maart 2010 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Het punt met die Illuminati en de Joden en de muziek-industrie enzo. is dat het publiek niet meer verleid wordt door écht talent. Maar meer een idee, een imago. Daar zit een hele (wellicht Joodse) miljoenen reklame industrie achter. Die hokjes en cliches uitbuiten en pimpen tot iets wat het publiek graag slikt. Wat betreft de rap, als je talentloze shyt tot broemdheden kan maken omdat je geld en psychologisch kennis bezit. Dan verkracht je een een hele geschiedenis van een mooie subcultuur dat rijk is aan mensen met wél het talent.
Je bedoelt de literatuur in rap? Het hangt ervan af, het kan grof zijn en waarheid bevatten, de manier of vorm waarop die waarheid wordt gebracht leidt zo makkelijk tot misinterpretatie als de 'taal' niet begrepen en verstaan wordtquote:Op zondag 21 maart 2010 16:33 schreef TitusPullo het volgende:
Er zijn wel mooiere subculturen die op die manier worden bedorven ( de literatuur, bij voorbeeld), maar daar klaagt kennelijk niemand over in dit subforum.
Nee, de meer traditionele literatuur, die zoals gebruikelijk door Kluuuntroep verdrongen wordt.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:38 schreef heartz het volgende:
[..]
Je bedoelt de literatuur in rap? Het hangt ervan af, het kan grof zijn en waarheid bevatten, de manier of vorm waarop die waarheid wordt gebracht leidt zo makkelijk tot misinterpretatie als de 'taal' niet begrepen en verstaan wordt
Klopt, maar Kluun zit dan ook bij de illuminatie. Van zijn site:quote:Op zondag 21 maart 2010 16:46 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, de meer traditionele literatuur, die zoals gebruikelijk door Kluuuntroep verdrongen wordt.
Maar het is dan toch blijkbaar ook wat het publiek wil?!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Het punt met die Illuminati en de Joden en de muziek-industrie enzo. is dat het publiek niet meer verleid wordt door echt talent. Maar meer een idee, een imago. Daar zit een hele (wellicht Joodse) miljoenen reklame industrie achter. Die hokjes en cliches uitbuiten en pimpen tot iets wat het publiek graag slikt. Wat betreft de rap, als je talentloze shyt tot broemdheden kan maken omdat je geld en psychologisch kennis bezit. Dan verkracht je een een hele geschiedenis van een mooie subcultuur dat rijk is aan mensen met wel het talent.
Wat zit je nu te beschermen?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar het is dan toch blijkbaar ook wat het publiek wil?!
Jij bent toch Chinees of vergis ik me? Zo ja, zoals je weet serveren de meeste Chinese restaurants helemaal geen traditioneel Chinees eten. De Chinese restaurants die wel traditioneel Chinees eten serveren zijn zwaar in de minderheid, omdat veel (Hollandse) gasten dat eten niet lekker vinden. De meeste Hollandse gasten willen alles met zoveel mogelijk saus en dat is bij het meeste traditionele Chinese eten niet zo.
Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik zelf een Indo met een volbloed Chinese oma. Als ik met echt Hollandse mensen in een traditioneel Chinees restaurant ga eten, vinden ze dat eten meestal maar niks.
Met muziek is dat natuurlijk net zo. Wat de meeste mensen willen horen wordt het best verkocht. Dat is toch logisch?
Och, Lavenderrr en ToT staan er om bekend om achteraf hele topics weg te editten...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey Lavenderr, nu lijkt het alsof ik een racist ben als je hele commentaar van mij weghaalt! Mijn commentaar gaf duidleijk aan dat ik niet racistisch was maar hoe ik het allemaal zag. Non-racistisch dus. De hele industrie is racistisch, ze gebruiken de hokjes en cliches, maken mensen die zich laten grbuiken om hun kleur beroemd, en dat is niet racistisch? Mensen en fans zijn racistisch omdat zij krijgen te zien wat zij willen zien. Daar makt de commercie gebruk van. En dan noemen mensen mij racistisch? De hele wereld is racistisch. De hele commerciele zooi draait om hokjesgeest en racisme. Anders zou het niet verkopen.
'Te beschermen'quote:
Nogal jaquote:Op zondag 21 maart 2010 15:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik had het oevr (F-)eminem.
Hij heeft toch geen mic-presence man. er zit geen bas in het is gewoon een wit knulletje. is toch belachelijk dat talentloze hap zo beroemd kan worden. énkelt door de commercie. en op deze commerciele manier verkachtten de witten en de joden een anders rijke sub-cultuur. En ik ben racistisch?
En ook bij jou heb ik geen idee waar je het over hebt... Wees duidelijker, citeer waar je op reageert.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:44 schreef TitusPullo het volgende:
Geliefd middel om discussies te doen ontsporen.
Op het geouwehoer van Salvador.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En ook bij jou heb ik geen idee waar je het over hebt... Wees duidelijker, citeer waar je op reageert.
Vooraf lukt nog steeds niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Och, Lavenderrr en ToT staan er om bekend om achteraf hele topics weg te editten...
Hoe meer irrelevante crap en nonsens de mensen die het bestaan van een NWO ontkennen en/of beschermen spuien, hoe duidelijker het voor iedereen wordt.quote:
Dat komt op hetzelfde neer van wat ik beweer. De commercie is gebasseerd op het uitmelken van stereotype denkbeelden bij mensen. De fans zijn racistisch omdat zij krijgen wat zij willen. En wat zij willen zien is gebasseerd op hokjes-denken. De hele industrie is racistisch omdat zij graag inspelen op al die stereotypen. En dan noemt men mij racistisch en vinden zij zichzelf neutraal. En dat vind ik niet juist.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij bent toch Chinees of vergis ik me? Zo ja, zoals je weet serveren de meeste Chinese restaurants helemaal geen traditioneel Chinees eten. De Chinese restaurants die wel traditioneel Chinees eten serveren zijn zwaar in de minderheid, omdat veel (Hollandse) gasten dat eten niet lekker vinden. De meeste Hollandse gasten willen alles met zoveel mogelijk saus en dat is bij het meeste traditionele Chinese eten niet zo.
Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik zelf een Indo met een volbloed Chinese oma. Als ik met echt Hollandse mensen in een traditioneel Chinees restaurant ga eten, vinden ze dat eten meestal maar niks.
Met muziek is dat natuurlijk net zo. Wat de meeste mensen willen horen wordt het best verkocht. Dat is toch logisch?
http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_voice_phenomenonquote:Op zondag 21 maart 2010 18:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Degene die hier het antwoord op weet, krijgt van mij een ijsje.
Carnavalsmuziek zou je ook als simpel kunnen bestempelen. Genoeg mensen die helemaal uit hun dak gaan van carnavalsmuziek. Maar of je ervan houdt of niet; carnavalsmuziek is vaak geniaal van simpelheid. Je hoeft zo'n liedje meestal maar 1 keer te horen en je kunt meteen al hele stukken meezingen en meedreunen.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je weet hoe kan je alle noten samen laten gaan tot iets moois dus dat is verder geen groot punt. Imago en geld is dus volgens mij veel belangrijker. En daar komt geld/illuminati om de hoek kijken. maar zij verkrachten muziek en creativiteit door de kwaliteit zo naar beneden te halen. Omdat zij kwaliteit niet kunnen kopen maar imago wel.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:14 schreef Lambiekje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_voice_phenomenon
Ik heb het niet beluisterd. maar het is wellicht een eerdere bericht op de band dat niet goed genoeg is gewist door de voormagnetisatie, waar weer een andere opname/gesprokenbericht overheen is gegaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Degene die hier het antwoord op weet, krijgt van mij een ijsje.
Hé, niet te nuchter in dit topic hèquote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb het niet beluisterd. maar het is wellicht een eerdere bericht op de band dat niet goed genoeg is gewist door de voormagnetisatie, waar weer een andere opname/gesprokenbericht overheen is gegaan.
Pentagon is a threat. niet andersom.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:32 schreef Salvad0R het volgende:
Pentagon Sees a Threat From Online Muckrakers
http://www.nytimes.com/2010/03/18/us/18wiki.html?ref=us
Wat is er mis met geld verdienen door lezingen te geven? Dat doen veel politici, captains of industry, ex topsporters etc. En het bedrag waar het uiteindelijk om gaat is niet eens bekend, maar wordt geschat op enkele honderdduizenden ponden, een bedrag wat hij op andere plekken voor soortgelijke klussen ook ving zoals je kan lezen..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Pentagon is a threat. niet andersom.
En onze vriend Blair, gelezen?
Tis dat we niet in MUZ zitten maar wat een onzin zegquote:Op zondag 21 maart 2010 16:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou nee. Mijn punt was meer dat aanhangers van Eminem wellicht zijn verleid door het hele idee achter Eminem Ipv het om talent ging. Dat denk ik. Een witte jongen dat ook meedoet met de zwarte cultuur. Dat is tof en hip enzo en dat geeft status. En daar zijn meisjes ook geil van. Oh kijk een witte jongen kan het ook! Ik zeg komop, eminem heeft géén rap-talent. Hij mist heel veel in zijn stem. Het is meer een iele zeurderige clown. Er zijn wel witte rappers die het naar mijn idee beter doen dan Eminiem nog voordat Eminem begon. MC Serch van 3rd Bass bv. klinkt al stukken beter.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Bastard het volgende:
Tis dat we niet in MUZ zitten maar wat een onzin zeg
Eminem is grappig, heeft leuke teksten die over van alles gaan, weer eens wat anders dan ik-kom-uit-de-ghetto-en-ik-schiet-je-dood teksten. Is erg adrem, goed in freestyle en heeft respect afgedwongen bij andere rappers, en daarom is Dre oa in zee gegaan met hem.
Tis niet een lul de behanger, hij is gewoon sterk.. en als je er niet van houdt, tja, persoonlijke mening dan hoor
quote:Jim Morrison overleed op 27-jarige leeftijd onder omstandigheden die nooit helemaal opgehelderd zijn, waarschijnlijk als gevolg van een overdosis drugs en interne lichamelijke kwalen, opgelopen door een valpartij uit een hotelraam en het continue excessieve drank- en drugsgebruik. Als officiele doodsoorzaak is in de overlijdensakte een hartaanval genoteerd.
Schitterend toch, dat "Pre-Order" dat erbij staat.quote:
Als je bekend bent met zijn materie.. dan had je beter geweten !?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Schitterend toch, dat "Pre-Order" dat erbij staat.
Je zou toch denken dat als dit bedoeld is om de ogen van mensen te openen, dat ze het gratis zouden verspreiden om zoveel mogelijk man te bereiken hierover. Of zou het toch om geld/winst gaan?
Ja alweer zo'n rijke stinkerd die de boel in de maling neemt!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Schitterend toch, dat "Pre-Order" dat erbij staat.
Je zou toch denken dat als dit bedoeld is om de ogen van mensen te openen, dat ze het gratis zouden verspreiden om zoveel mogelijk man te bereiken hierover. Of zou het toch om geld/winst gaan?
Ik ben blij dat je het met me eens bent.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja alweer zo'n rijke stinkerd die de boel in de maling neemt!!
denk dat je niet weet wat voor user voor je hebt..quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met me eens bent.
Ik weet het ook niet. Leg uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
denk dat je niet weet wat voor user voor je hebt..
Maar het ging toch over kwaliteit, niet over smaak? Daar gaat je hele vergelijking mank..quote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging over beidequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar het ging toch over kwaliteit, niet over smaak? Daar gaat je hele vergelijking mank..
Hee hallo exquote:Overigens heb ik ooit een vriendinnetje gehad, een indo met wat Chinees bloed.. Sodeknetter, wat een vrouw!
- Oh ja?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging over beide.
[..]
Hee hallo ex!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
- Je mocht willen dat je zo knap was.. Tjonge jonge..
Dan was je erg mooi geweest.. Dus daar ging ik vanuit, maar hoe dan ook, je kunt het niet zijn want zij is veel leeghoofdiger..quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh, hoe weet jij dat op jouw ex lijken een grote wens van mij is?
Wat is dit voor halfbakken bedreiging?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
denk dat je niet weet wat voor user voor je hebt..
Omdat je linkt naar een searchquery, niet naar een video/playlist.quote:Op maandag 5 april 2010 11:16 schreef heartz het volgende:
Hey waarom verschijnt de link in de vorm van tekst en niet in de vorm van een filmpje
Wazig.....
Met alle respect, maar je bent nogal paranoide als je zelfs achter die oefeningen van de sirene iets ziet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:29 schreef heartz het volgende:
En die oefeningen met die sirene's.
Als zo'n sirene gaat moet je je huis in.
Hopelijk zijn ze dan oprecht in hun pleidooi dat ze de nood ervan inzetten voor veiligheid bij bijv. overstromingen of andere natuurrampen, misschien zelfs aanslagen?
quote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat je linkt naar een searchquery, niet naar een video/playlist.
Even proberen:
Part 1:
Playlist:
Iedere eerste maandag van de maand gaan de sirenes, dat is om te testen of alles goed werkt. Als de sirenes afgaan op élk ander moment moet je je pas zorgen maken, nu niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:29 schreef heartz het volgende:
En die oefeningen met die sirene's.
Als zo'n sirene gaat moet je je huis in.
Hopelijk zijn ze dan oprecht in hun pleidooi dat ze de nood ervan inzetten voor veiligheid bij bijv. overstromingen of andere natuurrampen, misschien zelfs aanslagen?
Als terrorist zijnde weetje dat er in Neddrland op eerste maandag van de maand getest wordt, dan zou ik juist een actie uitvoeren ....quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedere eerste maandag van de maand gaan de sirenes, dat is om te testen of alles goed werkt. Als de sirenes afgaan op élk ander moment moet je je pas zorgen maken, nu niet.
Ja, met het probleem dat je het zo moet timen dat je je aanvalletje eerder doet dan dat de sirenes afgaan uiteraard. Want die sirenes hebben geen auto-detectiesysteem voor o.a. gifgassenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als terrorist zijnde weetje dat er in Neddrland op eerste maandag van de maand getest wordt, dan zou ik juist een actie uitvoeren ....
ach ja je hoeft maar een paar mensen te gijzelen om het land te ontregelen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja, met het probleem dat je het zo moet timen dat je je aanvalletje eerder doet dan dat de sirenes afgaan uiteraard. Want die sirenes hebben geen auto-detectiesysteem voor o.a. gifgassenDat moet vanuit een meldkamer gebeuren.
Bespeur ik hier plannen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja je hoeft maar een paar mensen te gijzelen om het land te ontregelen...
Toch zou ik geen andere manier weten dan dit steeds op de vaste tijden te doen. Je kunt dit eenvoudigweg niet random doen, dan is iedere keer het hele land in paniek.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als terrorist zijnde weetje dat er in Neddrland op eerste maandag van de maand getest wordt, dan zou ik juist een actie uitvoeren ....
Nee, ik ben niet paranoiaquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je bent nogal paranoide als je zelfs achter die oefeningen van de sirene iets ziet.
Als ze hier elke eerste maandag van de maand afgaan hoef je je huis niet in.
''Rond 120 na Christus verkeerde het Heilige Roomse Rijk op het hoogtepunt van zijn macht''.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:38 schreef heartz het volgende:
De Duitse of moet ik zeggen Romeinse invloeden in beeld.
Beoordeel zelf maar.
Vanwaar deze hetze tegen Obama? De beste man doet mijns inziens voortreffelijk als president. De nieuwe regelingen voor de gezondheidzorg en zijn houding jegens Israel zijn tekenen dat Obama zeer goed bezig is. Dat hele NWO-verhaal zie ik niet zo. Bovendien kan internationale samenwerking geen kwaad in mijn ogen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Alex Jones heeft weer een stukje video voor ons over Barry Soetorro aka. Barack Obama (stage name):
Michelle Soetorro (aka. "Obama"): "We took a public HIV test when we took our trip to Africa and visited his home country in kenya"
Als dit niet uit context gehaald is spreekt het boekdelen. Barack is onwettig president van Amerika. Eigenlijk kan het me niet schelen waar een President vandaan komt maar dit is wel duidelijk. Barack werkte voor een internationaal undercover bedrijf van de CIA en is dus zelf een CIA-agent. Geplant als presidentskandidaat en heeft gewonnen ook! Opzet, opzet, opzet.. En als hij ook nog speeches gaat geven in de lijn van zijn voorgangers mbt "New World order" Dan is NWO heel erg waar.. Heel de wereld werkte mee. incl Nederland met de haat tegen Moslims en het binnenvallen van Irak op onrechtmatige gronden. En als we cirminelen het land uit willen zetten moet Balkenende ook weg!
Hoe weet jij dat dan zo zeker?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Mbt. dit topic gaat het erom of NWO waar is of Bullshit.
"Obama" werkte voor CIA, daar is geen direkt bewijs voor .......
Je beseft dat heel veel van die schrijvers-studio's gewoon heel veel verhalen in dezelfde trendlijn maken? Omdat men daar onderzoek naar doet, wat op dat moment zal scoren bij het publiek?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
@heartz: ja inderdaad. het lijkt mij ook teveel toeval dat filmmakers complotten zo goed kunnen neerzetten. En niet 1 flimmaker of enkelen. En ook heel homogeen kwa details blijven. Geen één die met een alternatieve insteek komt. Ik heb de laatste 20 jaar vele sci-fi films gezien die allemaal dezelfde ingredienten hebben. Mensen vervuilen de aarde, ruimteschip vliegt weg om elders een alternatieve wereld te vinden. En dan die hele co2 hype nu dat geen sci-fi is. Ik vraag me af waar die scripts vandaan komen.
Nah zeker weten doe je het nooit.quote:
quote:After graduating from Columbia University in 1983, Barack Obama went to work for a firm called Business International Corporation (BIC), a firm that was linked to economic intelligence gathering for the CIA.
http://www.stewwebb.com/obama_revealed_as_a_cia_agent.htm
Maaruh, wat maakt het uit ?quote:According to Dr. Manning, Obama (born in 1961) enrolled at the very pricey Occidental College in Los Angeles, California in 1979 and was recruited there in 1980 by the CIA which has made it a practice since its inception to recruit college students.
http://novakeo.com/?p=6138
ach bijna niemand weet dat het gewoon een ordinaire moslim is. Ook wel bekend als Barry Soetoro.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nah zeker weten doe je het nooit.
[..]
[..]
Maaruh, wat maakt het uit ?
http://en.wikipedia.org/wiki/George_H._W._Bush
Ben ik nu de enige die zich hierover verbaast?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
''Rond 120 na Christus verkeerde het Heilige Roomse Rijk op het hoogtepunt van zijn macht''.
Nee. Vind het een vrij opmerkelijke bewering. Temeer omdat het Heilige Roomse Rijk toen nog niet bestond. Maar dat willen 'ze' je natuurlijk laten geloven.quote:Op zondag 11 april 2010 14:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die zich hierover verbaast?
En na Balkenende, na het vallen van het Kabinet, weer een bak ellende, tja............quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat andersgelovigen bovenstaande filmpjes, en links naar losse paginas met een lap tekst niet serieus zullen nemen. Maarja, na Bush jr blijven de mensen goedgelovig in de overheid. Ik snap niet waar dat vandaan komt.
Het voelt ook alsof ik kijk naar Prison-Break.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef heartz het volgende:
[..]
En na Balkenende, na het vallen van het Kabinet, weer een bak ellende, tja............
Hoi hoiquote:
Tja, weet ook niet echt waar dit vandaan komt. Maar he, mocht het wel gebeuren, zijn we in ieder geval op de hoogtequote:Op woensdag 14 april 2010 19:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Nou dat tweede filmpje is van een kwaliteit en wijsheid waar ik U tegen zeg.
Apart liedje, dat van van Agt begrijp ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:02 schreef heartz het volgende:
Een goed morgu![]()
Een leuk volksliedje over hoe we worden gestimuleerd 'de terrorist' te haten.
Prachtige muziek met de waarheid.
Wie is we-nun Henk?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:25 schreef heartz het volgende:
Moet je nagaan watvoor invloed het zou hebben als ze we-nun Henk op Tmf en Mtv zouden laten zien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dries_van_Agtquote:Nederland raakte in rep en roer toen hij in 1972 de Drie van Breda wilde vrijlaten. Dit leidde tot een emotionele hoorzitting en een heftig kamerdebat. Uiteindelijk aanvaardde de Tweede Kamer de motie-Voogd en werd hij gedwongen hiervan af te zien.
Ah die filmpjes spreken toch voor zich. Het zijn geen lange docu's ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef ToT het volgende:
heartz, plemp anders ff al die filmpjes (en graag ook in ëën post) in DIT topic neer: Brave New Hyperlinks
Dat topic is veel geschikter voor al die filmpjes.
In het vervolg: graag de edit-knop gebruiken om dingen toe te voegen i.p.v. meerdere posts onder elkaar zetten.
Een beetje uitleg per filmpje is ook wel zo prettig.
Vooral die agent die gewoon in de rug staat de slaan van z'n gozer die wegloopt. Nee je kunt veel zeggen maar de politie is hier FOUT ongeacht wat voor grappen de scholieren hebben gedaan.quote:
http://www.maartensz.org/meinadam/VanTraa/b11.htmquote:This is the beginning of the parliamentary Van Traa report - section Amsterdam, of 1995, in which it is calculated that the yearly turn-over of illegal drugs centered in Holland is ... around 50 BILLION guilders at least, since many years. Nobody in Holland cares much, and indeed its cool business and 50 BILLION guilders a year turnover, of which a much larger part than legal stuff is profit. Also, it is well to reflect - for foreigners - that 50 BILLION guilders (minimally!) PER YEAR equals about 25% of the TOTAL yearly economical turnover.
Thus, Holland has become the Colombia of Europe - thanks to Dutch politicians, Dutch judges, Dutch attorneys of law, Dutch illegal dangerous and rich drugs dealers, and very much Dutch courage of the average Dutch.
And most of this illegal drugs-dealing in Holland is centered in Amsterdam, where it is protected ("gedoogd", the Dutch say, when they mean the drugs criminals have a direct link to the offcial institutions that rule the city, and indeed part of these institutions are ruled by criminals working for drugs dealers). So it is thanks to past and present mayors of Amsterdam, and past and present aldermen of Amsterdam (called in Dutch, ironically: WEThouders = LAWkeepers) of Amsterdam that in Amsterdam yearly BILLIONS are earned by the local drugs mafia.
Corruption pays - and a lot, and it is very easy, and the Amsterdam official institutions are rife with it.
Unfortunately - if you are happy enough to live outside Holland - to read how and why this has become possible in Amsterdam, you have to read Dutch.
http://www.maartensz.org/(...)s_bij_Van_Traa_2.htmquote:Ik heb het Van Traa-rapport in 1996 geleden tamelijk vluchtig doorgelezen, mij overwegend beperkend tot het deel Amsterdam, dat ik in oktober 2001 op mijn site geplaatst heb gezien het weigeren door de Gemeente Amsterdam ook maar het minste wettelijke, rationele of redelijke antwoord op mijn vorderingen en klachten te geven.
De algemene reden voor dat gebrek aan antwoord van de zijde van de Gemeente Amsterdam heet incompetentie, corruptie, of ambtsmisdadigheid. Wie dit niet begrijpt of inziet heeft nog nooit de Nederlandse Wet doorgenomen (heel fraai op papier), en wenst zich niet te realiseren dat alleen in Amsterdam alleen in de soft drugs de laatste 10 jaar ca. een miljard gulden is omgezet, geheel illegaal, geheel ongecontroleerd, en voor een deel onder controle van levensgevaarlijke mafia.
De lezer van de rest van mijn site weet dat ik de gewoonte heb bij veel teksten aantekeningen te maken, en nadat ik in oktober 2001 het Van Traa-rapport deel Amsterdam geherformatteerd heb voor mijn site leek het mij niet onzinnig een aantal aantekeningen te maken.
Wie mijn website en deze bijdrages aan de Nederlandse Rechtsstaat doorleest kan begrijpen waarom ik dit land wil verlaten, en kan wellicht ook begrijpen waarom ik de afgelopen 12 jaar de weg gegaan ben die ik gegaan ben, ook al omdat mijn werkelijke hoofdbelangstelling filosofisch, logisch en wiskundig is, en niet drugshandel, het totaal verkankerde Neerlandse bestuur, of de verachtelijke schoften die in Neerland en Amsterdam bestuurder, politicus, wethouder, politiecommissaris of officier van justitie zijn, of de Neerlandse politiek. (Wie mijn feitelijke opvattingen wil lezen, en eens lekker wil gruwen van een geheel onNeerlands figuur als ik leze "Etiamsi omnes, ego non!").
Ook geef ik volgaarne toe dat ik voor een volk als het Neerlandse, dat dergelijk tuig kiest, handhaaft, bewondert, zit te verafgoden als ze hun leugens in de media komen uitdragen, en zich overigens het grootste deel van hun leven vergooid aan TV-kijken, zuipen, drugs slikken of snuiven, of carriere maakt in de politiek weinig meer over heb.
Tenslotte wat deze alinea aangaat: "Maar de topman van groep B gaat nog een stap verder. Hij poogt - zo wordt door de politie aangenomen - niet alleen om via laster zijn gevaarlijkste opponenten buiten gevecht te stellen, maar hij tracht ook via de media, en vooral via journalisten waarmee hij vaak contact heeft, een zo gunstig mogelijk imago van zichzelf te creëren. Vanzelfsprekend om te voorkomen dat hij op den duur - ook in de ogen van het publiek - terecht het grote mikpunt van politie en justitie wordt."
Kortom: De vier hoogleraren weten vrijwel zeker wie "B" is, en nogal wat journalisten ook. Immers, als men dit niet weet is wat hier staat pure fictie, misleiding en kul. Waarom heeft niemand de moed namen te noemen? Is die man zo gevaarlijk dat niemand in Nederland tegen hem op kan of durft? En als dat zo is - klaarblijkelijk: Ja! - wat is er dan over van de Nederlandse Rechtsstaat, wanneer de reputatie van een enkele man voldoende is om de hele wettelijke macht feitelijk tot zwijgen te brengen? Antwoord: Een verziekte en corrupte puinhoop.
Ik vind het ook opvallend dat, op watvoor manier de jeugd zich dan tegen wet verzet of opkomt voor belangen die niet in overeenstemming zijn met de meerderheid, dat ze maar als rebbelse domme jongeren worden weggewuifd. En natuurlijk zijn er ook wel jongeren die echt rebels zijn, maar dit is toch niet meer normaal. Nog voor dat ze in Amsterdam behoorlijk de kans kregen te demonstreren werden ze 'aangepakt'. Logisch dat het chaos veroorzaakt en reacties uitlokt. Waar haalt een agent het lef vandaan jou te slaan met een knuppel (of uberhaupt te slaan) of je uberhaupt aan te raken zonder dat je ook maar iets misdaan hebt.quote:Op zondag 18 april 2010 08:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vooral die agent die gewoon in de rug staat de slaan van z'n gozer die wegloopt. Nee je kunt veel zeggen maar de politie is hier FOUT ongeacht wat voor grappen de scholieren hebben gedaan.
In 2008 was er een wereldwijde protest.quote:Op maandag 19 april 2010 01:48 schreef Mummiepak het volgende:
Ah ja. De NWO. De illuminati. Onze ondergang die al tijden bezig is.
Mensen leven als opgedreven schapen, zonder dat merendeel het überhaupt weet. Maar stop ze maar eens. Ze beheersen bijna alles. Politiek, economie, media. En ze zitten overal, in grotere aantallen dat wij denken vermoed ik.
Wat te doen? Geen idee. Ik ben Atheïst, in een redding van Jezus of God geloof ik niet. Maar deze groep is er wel degelijk. De vrijheid moet terug.
http://www.omroepgelderla(...)voor-griepvaccin.htmquote:Flyer waarschuwt voor griepvaccin
Flyer waarschuwt voor griepvaccin
VELP - In Velp is huis-aan-huis een flyer verspreid die waarschuwt voor het griepvaccin.
Volgens de maker is het vaccin besmet met een biologisch wapen en staan mensen vrijwillig in de rij voor een gifcocktail. Er wordt dan ook opgeroepen het vaccin te weigeren. Het is niet bekend wie de flyer heeft verspreid.
Burgemeester Van Wingerden kent de flyer niet. Ze overlegt dindag met de wethouder die over gezondheid gaat.
maandag 19 oktober 2009 | 18:43 |
http://www.wacholland.org(...)onopgemerkt#commentsquote:Gister is de website 'Het Nieuwe Rijk' van het burgerinitiatief '2 Plus 2 Makes 4' gelanceerd. Deze is volgens de media nu al controversieel vanwege de folderactie die hieraan vooraf ging. In diverse plaatsen in het land waaronder Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag zijn de flyers in de bus gevallen. Op de flyer wordt de burger geadviseerd het burgerservicenummer (BSN) op de linkerarm te laten tatoeëren.
Vind je dat een eervolle actie? Angst zaaien onder mensen ?quote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef heartz het volgende:
En dit soort eervolle acties.
[..]
http://www.omroepgelderla(...)voor-griepvaccin.htm
De waarheid verspreiden noem jij angst zaaien?quote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je dat een eervolle actie? Angst zaaien onder mensen ?
Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:09 schreef heartz het volgende:
[..]
De waarheid verspreiden noem jij angst zaaien?
Hoezo eigenlijk angst zaaien, kan je dat toelichten?
Dat gemiddelde Nederland met rust gelaten wil worden en zich wil verstoppen achter de tv, zich laat bestelen en zijn ziel laat verkrachten moet ie zelf weten.
De meeste mensen die er bewust van zijn hebben simpelweg de moed niet om tot actie over te gaan.
Dan kan je degenen die de moed en hart hebben om te vechten zijn zeker eervol noemen.
Soms vraag ik me af in welk land jij leeft Lavender? In nooitgedachtland ofzo.....
Zoals de mexicaanse griep bedoel je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.
Dat jij dat ziet als de waarheid is in ieder geval betreurenswaardig.
Wat is de waarheid dan.?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.
Eensch, tenzij je die kenmerkende rode kring op de huid krijgt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is de waarheid dan.?
Bij Lyme worden de patienten vrijwel direct beschuldigd van hypochondrie. Dus hulp van onze medici hoef je niet te verwachten.
Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Eensch, tenzij je die kenmerkende rode kring op de huid krijgt.
Heerlijke generalisatie weerquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).
Een kennis had in 2000/1 in na een paardenduinrit een takenbeet. Kring en naar de huisarts. Nee mevrouwtje dat is geen Lyme. Dus je denkt de arts die weet het wel. (NOT!) 6 jaar later na complete instorting en weken lang plat, oververmoeid op bed en na lang aandringen op bloedtest was het hoge woord er uit. Het is Lyme. Het heeft dus omdat artsen z'n walgelijk onkundig zijn dik 6 jaar kunnen woekeren. En maar met klachten naar de doctor van hoofdpijn dit, pijn zus, reuma en ga zo maar door. Wekelijks wel ergens anders wat pijns Je wordt gewoon beschuldigd van hypochondrie.quote:
je hebt dus nog nimmer iets bekeken wat er allemaal wordt aangedragen aan videos, boeken en links.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef Amos_ het volgende:
1 huisarts maakt een vervelende fout, en meteen verklaar je de hele medische wereld failliet.
Bravo, generalistatie-kampioen. Petje af.
Bla bla bla.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je hebt dus nog nimmer iets bekeken wat er allemaal wordt aangedragen aan videos, boeken en links.
De waarheid verspreiden? Jóuw waarheid bedoel je. Wat dus niet ieders waarheid hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:09 schreef heartz het volgende:
[..]
De waarheid verspreiden noem jij angst zaaien?
Hoezo eigenlijk angst zaaien, kan je dat toelichten?
Dat de gemiddelde Nederland met rust gelaten wil worden en zich wil verstoppen achter de tv, zich laat bestelen en zijn ziel laat verkrachten moet ie zelf weten.
De meeste mensen die er bewust van zijn hebben simpelweg de moed niet om tot actie over te gaan.
Dan kan je degenen die de moed en hart hebben om te vechten zeker eervol noemen.
Soms vraag ik me af in welk land jij leeft Lavender? In nooitgedachtland ofzo.....
Een vriend van me had ook een tekenbeet, compleet met kring en de beginnende symptomen van Lyme. Dit werd door de huisarts bevestigd, en na een stevige antibiotica kuur was hij er na 4 maanden weer bovenop. Ergo alle huisartsen zijn betrouwbaar en jij lult uit je nek.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een kennis had in 2000/1 in na een paardenduinrit een takenbeet. Kring en naar de huisarts. Nee mevrouwtje dat is geen Lyme. Dus je denkt de arts die weet het wel. (NOT!) 6 jaar later na complete instorting en weken lang plat, oververmoeid op bed en na lang aandringen op bloedtest was het hoge woord er uit. Het is Lyme. Het heeft dus omdat artsen z'n walgelijk onkundig zijn dik 6 jaar kunnen woekeren. En maar met klachten naar de doctor van hoofdpijn dit, pijn zus, reuma en ga zo maar door. Wekelijks wel ergens anders wat pijns Je wordt gewoon beschuldigd van hypochondrie.
Haar verhaal is dus de zoveelste die in ons Neddrland niet geloofd wordt. Precies zoals behandeld in Netwerk.
Gewoon ordinaire onkunde en onwil van artsen. Die kennis heeft meerdere Lyme boeken aan de huisarts te leen gegeven. Lezen ho maar.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
De waarheid verspreiden? Jouw waarheid aannames bedoel je.
uhh ik wil niet heel vervelend doen maar Netwerk maakt niet nog een item over Lyme omdat onze artsen zo goed bezig zijn. Nee mij vriend. Netwerk maakt een item over Lyme omdat patiënten hier in dit verdomde corrupte land totaal niet serieus worden genomen, omdat artsen nog al onkundig zijn en dat niet durven te erkennen. Er kwam een duidelijk signaal naar voren dat onze artsen onkundig zijn (op het gebied van Lyme).quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Een vriend van me had ook een tekenbeet, compleet met kring en de beginnende symptomen van Lyme. Dit werd door de huisarts bevestigd, en na een stevige antibiotica kuur was hij er na 4 maanden weer bovenop. Ergo alle huisartsen zijn betrouwbaar en jij lult uit je nek.
Beetje vaag dat ze na 6 jaar ineens met een bloedtestje ineens Lyme kunnen diagnostiseren terwijl men normaliter een volledig onderzoek van oa hersenvocht, en zelfs RNA uitvoert om zekerheid te krijgen.
En als je jou "soort" boeken aan die huisarts heeft gegeven kan ik me zeer goed voorstellen dat die linea recta de kattenbak in gingen. Waarom ging ze er niet heen met een laptop, dan had ze hem de youtube filmpjes kunnen tonen..
Tja, ik ben ook maar een mens he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De waarheid verspreiden? Jóuw waarheid bedoel je. Wat dus niet ieders waarheid hoeft te zijn.
En wat je schrijft over de gemiddelde Nederlander, nou ja zeg, wat een generalisatie.
En ik leef in het zelfde land als jij neem ik aan, dus als jij dat nooitgedachtland wil noemen, be my guest
Klopt, de niet-gelovers worden hier inderdaad COMPLEET in een hoekje gedreven!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:30 schreef heartz het volgende:
Ik vind sowieso dat er vrij veel argumenten zijn gekomen van de NWO kant. Ik heb weinig inhoudelijke tegenargumentatie gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |