Och, Lavenderrr en ToT staan er om bekend om achteraf hele topics weg te editten...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey Lavenderr, nu lijkt het alsof ik een racist ben als je hele commentaar van mij weghaalt! Mijn commentaar gaf duidleijk aan dat ik niet racistisch was maar hoe ik het allemaal zag. Non-racistisch dus. De hele industrie is racistisch, ze gebruiken de hokjes en cliches, maken mensen die zich laten grbuiken om hun kleur beroemd, en dat is niet racistisch? Mensen en fans zijn racistisch omdat zij krijgen te zien wat zij willen zien. Daar makt de commercie gebruk van. En dan noemen mensen mij racistisch? De hele wereld is racistisch. De hele commerciele zooi draait om hokjesgeest en racisme. Anders zou het niet verkopen.
'Te beschermen'quote:
Nogal jaquote:Op zondag 21 maart 2010 15:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik had het oevr (F-)eminem.
Hij heeft toch geen mic-presence man. er zit geen bas in het is gewoon een wit knulletje. is toch belachelijk dat talentloze hap zo beroemd kan worden. énkelt door de commercie. en op deze commerciele manier verkachtten de witten en de joden een anders rijke sub-cultuur. En ik ben racistisch?
En ook bij jou heb ik geen idee waar je het over hebt... Wees duidelijker, citeer waar je op reageert.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:44 schreef TitusPullo het volgende:
Geliefd middel om discussies te doen ontsporen.
Op het geouwehoer van Salvador.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En ook bij jou heb ik geen idee waar je het over hebt... Wees duidelijker, citeer waar je op reageert.
Vooraf lukt nog steeds niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Och, Lavenderrr en ToT staan er om bekend om achteraf hele topics weg te editten...
Hoe meer irrelevante crap en nonsens de mensen die het bestaan van een NWO ontkennen en/of beschermen spuien, hoe duidelijker het voor iedereen wordt.quote:
Dat komt op hetzelfde neer van wat ik beweer. De commercie is gebasseerd op het uitmelken van stereotype denkbeelden bij mensen. De fans zijn racistisch omdat zij krijgen wat zij willen. En wat zij willen zien is gebasseerd op hokjes-denken. De hele industrie is racistisch omdat zij graag inspelen op al die stereotypen. En dan noemt men mij racistisch en vinden zij zichzelf neutraal. En dat vind ik niet juist.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar het is dan toch blijkbaar ook wat het publiek wil?!
Jij bent toch Chinees of vergis ik me? Zo ja, zoals je weet serveren de meeste Chinese restaurants helemaal geen traditioneel Chinees eten. De Chinese restaurants die wel traditioneel Chinees eten serveren zijn zwaar in de minderheid, omdat veel (Hollandse) gasten dat eten niet lekker vinden. De meeste Hollandse gasten willen alles met zoveel mogelijk saus en dat is bij het meeste traditionele Chinese eten niet zo.
Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik zelf een Indo met een volbloed Chinese oma. Als ik met echt Hollandse mensen in een traditioneel Chinees restaurant ga eten, vinden ze dat eten meestal maar niks.
Met muziek is dat natuurlijk net zo. Wat de meeste mensen willen horen wordt het best verkocht. Dat is toch logisch?
http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_voice_phenomenonquote:Op zondag 21 maart 2010 18:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Degene die hier het antwoord op weet, krijgt van mij een ijsje.
Carnavalsmuziek zou je ook als simpel kunnen bestempelen. Genoeg mensen die helemaal uit hun dak gaan van carnavalsmuziek. Maar of je ervan houdt of niet; carnavalsmuziek is vaak geniaal van simpelheid. Je hoeft zo'n liedje meestal maar 1 keer te horen en je kunt meteen al hele stukken meezingen en meedreunen.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je weet hoe kan je alle noten samen laten gaan tot iets moois dus dat is verder geen groot punt. Imago en geld is dus volgens mij veel belangrijker. En daar komt geld/illuminati om de hoek kijken. maar zij verkrachten muziek en creativiteit door de kwaliteit zo naar beneden te halen. Omdat zij kwaliteit niet kunnen kopen maar imago wel.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:14 schreef Lambiekje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_voice_phenomenon
Ik heb het niet beluisterd. maar het is wellicht een eerdere bericht op de band dat niet goed genoeg is gewist door de voormagnetisatie, waar weer een andere opname/gesprokenbericht overheen is gegaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Degene die hier het antwoord op weet, krijgt van mij een ijsje.
Hé, niet te nuchter in dit topic hèquote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb het niet beluisterd. maar het is wellicht een eerdere bericht op de band dat niet goed genoeg is gewist door de voormagnetisatie, waar weer een andere opname/gesprokenbericht overheen is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |