Vrij veel art designers enzo gebruiken die symbolen juist omdat het mensen doet denken, of gewoon omdat ze ze mooi/inspirerend vinden.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen en mijn smaak is het niet maar ik vind het wel een interessant gebeuren. Al die clips schijnen zogenaamd vol te zitten met illuminatiesymbolen en zodra je daar op gaat letten..pffff
Het is heel apart!
Racist much?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Gay-z is in mijn ogen gewoon een neger dat doet wat anderen van em verwachten. Namelijk als een aap een beetje sloom rappen en dat maakt em beroemd. Ik vind niet dattie talent heeft. Hij irriteert mij mateloos en is een schande voor de rap.
Dude...quote:- Racistische quote -
Hij heeft z'n huidskleur mee, Man-E-Faces?quote:
Mwa ik vind Jay-z ook een aapquote:
Geld. Simpel zat. En vooral om "iets te doen te hebben" maar de grootste drijfveer is het genieten van/geilen op de aandachtquote:Op zondag 21 maart 2010 15:42 schreef heartz het volgende:
[..]
Je kan je natuurlijk afvragen waarom mensen steeds willen stoppen en dan toch weer terugkomen.
Geen idee. Vraag het aan de graaierige overheid.quote:
Ach ja, er zijn ook mensen die echt gestopt zijn, maar dan ook meteen geemigreerd zijn. Lauryn Hill is daar een voorbeeld van en als je naar de tekst van het liedje heb geluisterd die ik eerder geplaatst heb, begrijp je misschien wel waaromquote:Op zondag 21 maart 2010 15:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Geld. Simpel zat. En vooral om "iets te doen te hebben" maar de grootste drijfveer is het genieten van/geilen op de aandacht
Hij is gewoon schijt en een schande.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:49 schreef Amos_ het volgende:
En wat maakt hem dan zo talentloos?
Jij beweert dus dat jij hetzelfde zou kunnen doen?
Maar omdat ie een neger is is ie schijt? Want uit je woede-betoog kom ik niet veel wijzer uit de reden waarom hij talentloos is. Of Eminem, die o.a. zijn teksten zelf schrijft. Heeft niks met smaak te maken maar wel het (h)erkennen van talent.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij is gewoon schijt en en schande.
Of een criticus hetzelfde zou moeten kunnen of niet voordat kritiek geleverd mag worden daar gaat het niet over. en dat slaat ook nergens op. je kan altijd schijt van talent onderscheiden. of je zelf kunt zingen of niet.
Of zelfs omdat ze zich er totaal niet van bewust zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef Amos_ het volgende:
Vrij veel art designers enzo gebruiken die symbolen juist omdat het mensen doet denken, of gewoon omdat ze ze mooi/inspirerend vinden.
ik schreef er nog iets bij, lees effe terug.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:00 schreef Amos_ het volgende:
Volgens mij ben je gewoon jaloers op het succes van anderen. Dat JIJ hem een clown vindt staat niet gelijk aan het ontbreken van talent bij hem. Nogmaals ik vind die muziek ook gruwelijk maar ik kan niet anders dan toegeven dat die gasten wel iets daadwerkelijk kunnen.
Ja, allemaal gebaseerd op jouw mening. Maar als je puur naar de droge feiten kijkt zie je dat je compleet verkeerd zit. Het verschil tussen objectief/subjectief.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik schreef er nog iets bij, lees effe terug.
Ja, ik denk dat je nog niet door hebt dat hij ook bij de club zitquote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of zelfs omdat ze zich er totaal niet van bewust zijn.
Mijn vriend is kunstenaar en heeft een aantal schilderijen gemaakt waar ogen centraal staan (niet eens echt heel veel trouwens). Jaren geleden tijdens een expositie was er een vrouw die maar door bleef vragen over die ogen. Ze wilde precies weten wat voor onderliggende betekenis mijn vriend ermee voor ogen () had. Die onderliggende betekenis is er gewoon niet en dat zei mijn vriend dan ook tegen haar, maar ze bleef doorzaniken en werd zelfs een beetje boos
. Nu pas heb ik een vermoeden waarom ze zo reageerde
.
Of zit mijn vriend bij de Illuminatie zonder dat ik het weet?!
Nou nee. Mijn punt was meer dat aanhangers van Eminem wellicht zijn verleid door het hele idee achter Eminem Ipv het om talent ging. Dat denk ik. Een witte jongen dat ook meedoet met de zwarte cultuur. Dat is tof en hip enzo en dat geeft status. En daar zijn meisjes ook geil van. Oh kijk een witte jongen kan het ook! Ik zeg komop, eminem heeft géén rap-talent. Hij mist heel veel in zijn stem. Het is meer een iele zeurderige clown. Er zijn wel witte rappers die het naar mijn idee beter doen dan Eminiem nog voordat Eminem begon. MC Serch van 3rd Bass bv. klinkt al stukken beter.quote:Op zondag 21 maart 2010 16:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja, allemaal gebaseerd op jouw mening. Maar als je puur naar de droge feiten kijkt zie je dat je compleet verkeerd zit. Het verschil tussen objectief/subjectief.
Mwa ik snap wat je bedoelt, maar vraag je je niet af waarom al die artiesten over de Illuminati, secret society trying to keep their on me, zingen en de NWO?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:10 schreef TitusPullo het volgende:
Eminem kan best goed rijmen samenstellen. Dat-ie daarbij niets van belang zegt, is voor de meeste mensen bijzaak. Daarbij, veel rappers die pretenderen de wereldgeschiedenis te kennen (Nas, Ras Kass) begaan geweldige flaters, dus eerlijke clownsmuziek kan ik best waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |