abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79265697
Het soort fascisme waar we heengaan is voor zover ik begrepen heb idd corporate fascism waarin door middel van van 'public private partnerships' (public voor overheid en private voor industrie in partner met ons het volk) de boel geregeld wordt.

Verder is private property speciaal gedefinieerd, private property behoudt zijn vorm maar niet zijn 'substance'. Oftewel op papier bezit je iets, maar in de praktijk zijn alle goederen, geproduceerd en natuurlijk, voor gemeengoed en is het uiteindelijk de overheid die het laatste woord heeft.

In de NWO dienen we door middel van bewustzijnsveranderende ego-dood ervaringen onze individualiteit te verliezen en een nummer van het gemeengoed te worden, gedirigeerd door een verlicht koning, in een maatschappij waarin de mens ondergeschikt is aan de natuur.

Maar dit is slechts de politiek economische kant. Dat wat de grootste rol gaat spelen is RELIGIE.

Wereldrijken hebben altijd een priesterelite gehad welke achter de koning stonden. In het geval van de rooms katholieke middeleeuwen was de koning zelf een geestelijke, de paus.

De NWO is gestoeld op 3 machten, het vaticaan, de verenigde naties en de verenigde staten. In de bijbelprofeties wordt deze drie-eenheid het beest, de draak en de valse profeet genoemd. Het beest is katholicisme, een religies-politieke macht. De draak is spiritisme, demonische geïnspireerde doctrines en wereldbeelden waarop de VN gebaseerd is (de theosofische werken van Alice Bailey), de valse profeet is een valse preker, de gevallen protestants christelijke Verenigde Staten. Uiteindelijk zullen de koningen der aarde, zij die de macht hebben (en zoals velen wel weten zijn vele presidenten afkomstig uit koninklijke families) allen hun macht overgeven aan de paus. Wanneer zij ontdekken dat zij gedupeerd zijn, zullen zij zich echter tegen diezelfde paus keren.

De paus is een geregeld spreker voor de verenigde naties, een held in de ogen van amerikaanse leiders en volgens hemzelf koning der koningen en heerser over de hele aarde.

De VN is bedoeld om alle landen samen te voegen. De VS zal de rol van de inquisitie spelen als anti-terror macht. Het vaticaan wordt de morele stem nadat door oorlog en economische crises totale chaos is en men snakt naar orde. De paus zal het gat van gebrek aan moraliteit vullen.

Vervolgens presenteert de new age messias Maitreya zichzelf. De VN is het orgaan wat zijn aankomst voorbereidt. Hij zal alle verwachtingen van alle religies en mensen invullen en de troon van de paus overnemen. Dit is satan incarnate.

Nogmaals de kern is religie. Dit is langzaam aan het doordruppelen in de maatschappij, new age waarden zijn als zaden gestrooid in het westen door middel van videos als zeitgeist, mensen als Michael Tsarion, de hele 2012 beweging, winkels, boeken, etc., dit is de 'externalization of the hierarchy' zoals theosofe Alice Bailey het noemt. Het verspreiden van de esoterische kijk op zaken in het bewustzijn van het gewone volk.

De tegenbeweging is fundamentalisch christelijk geloof omdat dit gestoeld is op de bijbelprofeties, niet op de 2012 maya profeties. De 2 staan lijnrecht tegenover elkaar: de 1 belooft een nieuw, hoger menszijn, de ander ook maar niet voordat er een oordeel geveld is over ieder mens op aarde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-03-2010 19:30:14 ]
pi_79271358

woensdag 17 maart 2010 @ 22:35:10 #103
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:33:20 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_79300418
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:17:31 #105
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_79302603
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_79303615
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Met dat soort info win je de oorlog niet...

wat een bagger
Inderdaad Wat een kut filmpjes... stuk voor stuk.
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:29:34 #107
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79307231
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Met dat soort info win je de oorlog niet...

wat een bagger
Het gaat mij ook om die chips, dat mensen een beetje inzicht krijgen.
Maar goed, jij lijkt het allemaal te weten, hoe win je de oorlog?
Volg je hart, gebruik je verstand.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:58:23 #108
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_79321654
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef heartz het volgende:
Begin hier eens : [De Kluis] BNW Documentaires #2
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_79321712
quote:
Ach net zoals dat gezwets over die kampementen tijdens de pandemie zeker? Die massa-executie treinen?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79324616
tvp
pi_79331420
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef heartz het volgende:

[..]

Het gaat mij ook om die chips, dat mensen een beetje inzicht krijgen.
ik weet hoe je de oorlog wint ..

noem het geen oorlog dat zou een begin kunnen zijn...

wat hebben we geleerd van oorlog ?

niet veel behalve wapens en andere technologieën om mensen dood te maken of bang te maken.
ik ben seruis
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 12:41:26 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_79332639
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

ik weet hoe je de oorlog wint ..

noem het geen oorlog dat zou een begin kunnen zijn...

wat hebben we geleerd van oorlog ?

niet veel behalve wapens en andere technologieën om mensen dood te maken of bang te maken.
Dan is dit beter he meneer seruis
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:33:48 #113
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79334530
de psychologische oorlog
pi_79361948
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef heartz het volgende:
de psychologische oorlog
dan zou ik het woord "oorlog" nog niet gebruiken.
ik ben seruis
  zondag 21 maart 2010 @ 01:11:14 #115
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79394221

Vind dit ook wel vrij interessant, met aardige argumenten en goede bewijsvoering over de geschiedenis van de Masons en Amerika en hoe de machthebbers er al eeuwen rituelen er op nahouden . Of dit per se met Atlantis in verband te brengen is weet ik niet.
  zondag 21 maart 2010 @ 01:40:12 #116
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79394785
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:44 schreef Aguia het volgende:

[..]

Ik heb de film JFK gekeken, een film uit 1991. Dat is een aanrader als je wat meer wil weten.
Vanaf het moment dat Kennedy aankomt in Dallas tot dat hij wordt vermoord; allemaal te zien in de film.

Dan is er nog iets dat niet te zien is in de film, maar wel heeft plaatsgevonden.
De avond voor de moord kwam Lyndon Baines Johnson, opvolger van John F. Kennedy, samen met wat agenten van de FBI en wat andere invloedrijke personen uit Dallas bijeen om een plan te smeden.
Hij zei tegen zijn meesteres: "Those SOB's Will Never Embarrass Me Again".
Na de moord werd Johnson aangewezen als de directe de opvolger van Kennedy. Hij moest echter zijn eed afleggen in een vliegtuig; hieronder zie je een momentopname. Op de voorgrond en in duidelijke rouw te zien: Jackie Kennedy. Let op hoe Albert Thomas (links) knipoogt naar Johnson, die snel omdraait en heel even glimlacht. Met andere woorden: het is gelukt, mister President, we hebben zojuist die S.O.B. vermoord.

[ afbeelding ]

En over Monroe, daar heb ik inderdaad ook wat over gehoord. Aan het begin van de film zie je trouwens een prostituee die wist wat ze met Kennedy van plan waren. Ze lag toen in het ziekenhuis en vertelde dat ze Kennedy gingen vermoorden. Echter niemand geloofde haar.
Dat kun je hier in de intro van de film zien; vanaf 4:05 begint het pas echt, daarvoor wordt wat over Kennedy in het algemeen verteld.

Als je meer wilt weten, zeg 't maar
Bedankt nog trouwens . Ben nu sowieso wel overtuigd dat de elite achter de moord zit van Kennedy.
pi_79395555
Ik geloof dat er een groep mensen met veel macht de wereldbevolking probeert te beïnvloeden op een positieve manier en dat zij de New World Order genoemd kunnen worden.

De geschiedenis kent veel leed. Zou het niet fantastisch zijn als er mensen de mogelijkheid hebben om al dat leed tot het verleden te doen laten behoren?
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_79397461
Pfff, volgens mij draai je helemaal door als je jezelf te veel verdiept in dit soort dingen.
Ik heb laatst een heel betoog moeten aanhoren waarom Beyoncé. Rihanna, Lady Gaga, Jay-Z en nog vele anderen ook deel uitmaken van die Illuminati...
Best leuk om te zien hoe die videoclips ontleed worden, mensen steken er in ieder geval veel tijd en energie in! Check Youtube es voor de grap.....
  zondag 21 maart 2010 @ 10:57:02 #119
52357 Lambiekje
pi_79397963
quote:
Op zondag 21 maart 2010 02:38 schreef Super_Fucker het volgende:
Ik geloof dat er een groep mensen met veel macht de wereldbevolking probeert te beïnvloeden op een positieve manier en dat zij de New World Order genoemd kunnen worden.

De geschiedenis kent veel leed. Zou het niet fantastisch zijn als er mensen de mogelijkheid hebben om al dat leed tot het verleden te doen laten behoren?
uhhh . hoe in vredesnaam kom je er bij dat die goed bezig zijn.?!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 21 maart 2010 @ 15:13:24 #120
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79406143
quote:
Op zondag 21 maart 2010 02:38 schreef Super_Fucker het volgende:

De Federal Reserve en de centrale banken met hun Fiat geld veroorzaken ook veel leed. En schuld. Ik geloof dus niet dat onze machthebbers het beste met ons als burgers voorhebben. En dan noem ik nog maar een voorbeeldje.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 21 maart 2010 @ 15:16:18 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79406247
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:19 schreef Marlalala het volgende:
Pfff, volgens mij draai je helemaal door als je jezelf te veel verdiept in dit soort dingen.
Ik heb laatst een heel betoog moeten aanhoren waarom Beyoncé. Rihanna, Lady Gaga, Jay-Z en nog vele anderen ook deel uitmaken van die Illuminati...
Best leuk om te zien hoe die videoclips ontleed worden, mensen steken er in ieder geval veel tijd en energie in! Check Youtube es voor de grap.....
Heel Hollywood en de muziek-industrie zou in de ban zijn van een joodse commerciele miljoenen industrie. of dat waar is weet ik niet. je zou je kunnen indenken dat je met genoeg geld en een groot commercieel denkend reklame-bureau je elk aandachts-sletje groot kan maken dat een beetje kan zingen en piano spelen. En dan heb ik het natuurlijk over Lady Kakka. Of die slome rapper die niet kan rappen maar toch zo groot is geworden, 'Gay-Z'
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79406278
Ik vind de focus op "Joods" zo overdreven, maar goed, wie ben ik. Waaruit zou dat moeten blijken en buiten dat, wat is daar relevant aan?
  zondag 21 maart 2010 @ 15:19:17 #123
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_79406326
Jay-Z is niet dom en rappen kan-ie best.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_79406407
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:19 schreef TitusPullo het volgende:
Jay-Z is niet dom en rappen kan-ie best.
Precies. Ik mag dan een schurfthekel hebben aan rap en hiphop maar je moet talent wel erkennen en onderkennen in dit geval.
pi_79406609
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:21 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Precies. Ik mag dan een schurfthekel hebben aan rap en hiphop maar je moet talent wel erkennen en onderkennen in dit geval.
Tja smaken verschillen en mijn smaak is het niet maar ik vind het wel een interessant gebeuren. Al die clips schijnen zogenaamd vol te zitten met illuminatiesymbolen en zodra je daar op gaat letten..pffff
Het is heel apart!
pi_79406731
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:27 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Tja smaken verschillen en mijn smaak is het niet maar ik vind het wel een interessant gebeuren. Al die clips schijnen zogenaamd vol te zitten met illuminatiesymbolen en zodra je daar op gaat letten..pffff
Het is heel apart!
Vrij veel art designers enzo gebruiken die symbolen juist omdat het mensen doet denken, of gewoon omdat ze ze mooi/inspirerend vinden.
  zondag 21 maart 2010 @ 15:30:58 #127
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79406732
Gay-z doet wat anderen van em verwachten. en dat maakt em beroemd. Ik vind niet dattie talent heeft. Hij irriteert mij mateloos en is een schande voor de rap.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 21-03-2010 15:57:26 ]
pi_79406749
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Gay-z is in mijn ogen gewoon een neger dat doet wat anderen van em verwachten. Namelijk als een aap een beetje sloom rappen en dat maakt em beroemd. Ik vind niet dattie talent heeft. Hij irriteert mij mateloos en is een schande voor de rap.
Racist much?

Nee in zijn genre doet hij toch wel wat grensverleggend werk. Dat ik het niet mooi vind is puur persoonlijk.
  zondag 21 maart 2010 @ 15:34:28 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79406853
Grensverleggend werk?

En Nee de hele wereld is gewoon racistisch snap je dat niet.
-edit-

[ Bericht 21% gewijzigd door Lavenderr op 21-03-2010 15:55:07 ]
pi_79406976
quote:
- Racistische quote -
Dude...

[ Bericht 20% gewijzigd door ToT op 21-03-2010 16:42:00 ]
  zondag 21 maart 2010 @ 15:37:57 #131
235357 TitusPullo
pi_79406987
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:34 schreef Schenkstroop het volgende:
- Racistische quote -
Hij heeft z'n huidskleur mee, Man-E-Faces?

[ Bericht 15% gewijzigd door ToT op 21-03-2010 16:42:21 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 21 maart 2010 @ 15:39:43 #132
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79407043
"Man-E-Faces", waar slaat dat op
  zondag 21 maart 2010 @ 15:42:33 #133
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79407145
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:34 schreef Schenkstroop het volgende:
- Racistische quote -
Mwa ik vind Jay-z ook een aap net zoals ik Eminem ook een aap vind
Ik had wel begrepen dat ze allebei echt wilden stoppen. Voordat Jay-z officieel met B ging was het algemeen bekend dat hij zou stoppen. En Eminem was volgens mij ook gestopt. Je kan je natuurlijk afvragen waarom mensen steeds willen stoppen en dan toch weer terugkomen.

[ Bericht 20% gewijzigd door ToT op 21-03-2010 16:42:37 ]
pi_79407211
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:42 schreef heartz het volgende:

[..]

Je kan je natuurlijk afvragen waarom mensen steeds willen stoppen en dan toch weer terugkomen.
Geld. Simpel zat. En vooral om "iets te doen te hebben" maar de grootste drijfveer is het genieten van/geilen op de aandacht
  zondag 21 maart 2010 @ 15:45:02 #135
235357 TitusPullo
pi_79407245
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:39 schreef Schenkstroop het volgende:
"Man-E-Faces", waar slaat dat op
Geen idee. Vraag het aan de graaierige overheid.
  zondag 21 maart 2010 @ 15:48:14 #136
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79407361
Eminem is ook een voorbeeld van wat anderen graag willen zien en dat maakt em geliefd en beroemd. Terwijl het gewoon een talentloze witte knul is. ik kan persoonijk zijn slappe draaiorgel/clownsmuziek niet uitstaan. Hij heeft wel een vet huis en een dikke bankrekening dat ontken ik niet. Ik vind het een schande dat talentloze mensen als hij zo erg beroemd kunnen worden en dik verdienen via de commercie. Zo erg machtig is het commerciele apparaat dus. Wat zegt dit over die andere bedenkelijke en talentloze of middelmatige figuren als Gaga. Die broemd worden met een dikke laag makeup op en een grote reklame-brueau achter zich? En iedereen maar happen. Bizar vind ik dat.
pi_79407409
En wat maakt hem dan zo talentloos?
Jij beweert dus dat jij hetzelfde zou kunnen doen?
  zondag 21 maart 2010 @ 15:49:58 #138
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79407433
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:44 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Geld. Simpel zat. En vooral om "iets te doen te hebben" maar de grootste drijfveer is het genieten van/geilen op de aandacht
Ach ja, er zijn ook mensen die echt gestopt zijn, maar dan ook meteen geemigreerd zijn. Lauryn Hill is daar een voorbeeld van en als je naar de tekst van het liedje heb geluisterd die ik eerder geplaatst heb, begrijp je misschien wel waarom
  zondag 21 maart 2010 @ 15:53:17 #139
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79407585
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:49 schreef Amos_ het volgende:
En wat maakt hem dan zo talentloos?
Jij beweert dus dat jij hetzelfde zou kunnen doen?
Hij is gewoon schijt en een schande.
Of een criticus hetzelfde zou moeten kunnen of niet voordat kritiek geleverd mag worden daar gaat het niet over. en dat slaat ook nergens op. je kan altijd schijt van talent onderscheiden. of je zelf kunt zingen of niet.

Feminem kan gewooniet rappen vind ik. Hij klinkt slap en als een clown. Maar hij gaat tóch hardnekkig door. Hij is wit en doet iets urbans/zwarts daar is een markt voor. Meer is het niet. Maar dta maakt em wel beroemd. Kijk de nederhop ook bagger maar het werkt wel, commercieel gezien. Het is een schande maar er is een markt voor die het graag slikt. Eminem is gewoon talentloos. Hij klinkt als een clown. En natuurlijk steekt ie altijd zijn middelvinger op en laat ie zijn blote reet zien. zoals echte white traler-trash dat hoort te doen.. het is gewoon belachelijk en echt bizar.

[ Bericht 14% gewijzigd door Schenkstroop op 21-03-2010 15:58:51 ]
pi_79407644
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hij is gewoon schijt en en schande.
Of een criticus hetzelfde zou moeten kunnen of niet voordat kritiek geleverd mag worden daar gaat het niet over. en dat slaat ook nergens op. je kan altijd schijt van talent onderscheiden. of je zelf kunt zingen of niet.
Maar omdat ie een neger is is ie schijt? Want uit je woede-betoog kom ik niet veel wijzer uit de reden waarom hij talentloos is. Of Eminem, die o.a. zijn teksten zelf schrijft. Heeft niks met smaak te maken maar wel het (h)erkennen van talent.
  zondag 21 maart 2010 @ 15:59:51 #141
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79407857
Ik had het oevr (F-)eminem.

Hij heeft toch geen mic-presence man. er zit geen bas in het is gewoon een wit knulletje. is toch belachelijk dat talentloze hap zo beroemd kan worden. énkelt door de commercie. en op deze commerciele manier verkachtten de witten en de joden een anders rijke sub-cultuur. En ik ben racistisch?
pi_79407897
Volgens mij ben je gewoon jaloers op het succes van anderen. Dat JIJ hem een clown vindt staat niet gelijk aan het ontbreken van talent bij hem. Nogmaals ik vind die muziek ook gruwelijk maar ik kan niet anders dan toegeven dat die gasten wel iets daadwerkelijk kunnen.
  zondag 21 maart 2010 @ 16:01:03 #143
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79407903
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef Amos_ het volgende:
Vrij veel art designers enzo gebruiken die symbolen juist omdat het mensen doet denken, of gewoon omdat ze ze mooi/inspirerend vinden.
Of zelfs omdat ze zich er totaal niet van bewust zijn .

Mijn vriend is kunstenaar en heeft een aantal schilderijen gemaakt waar ogen centraal staan (niet eens echt heel veel trouwens). Jaren geleden tijdens een expositie was er een vrouw die maar door bleef vragen over die ogen. Ze wilde precies weten wat voor onderliggende betekenis mijn vriend ermee voor ogen ( ) had. Die onderliggende betekenis is er gewoon niet en dat zei mijn vriend dan ook tegen haar, maar ze bleef doorzaniken en werd zelfs een beetje boos . Nu pas heb ik een vermoeden waarom ze zo reageerde .

Of zit mijn vriend bij de Illuminatie zonder dat ik het weet?!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 21 maart 2010 @ 16:03:01 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79407982
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:00 schreef Amos_ het volgende:
Volgens mij ben je gewoon jaloers op het succes van anderen. Dat JIJ hem een clown vindt staat niet gelijk aan het ontbreken van talent bij hem. Nogmaals ik vind die muziek ook gruwelijk maar ik kan niet anders dan toegeven dat die gasten wel iets daadwerkelijk kunnen.
ik schreef er nog iets bij, lees effe terug.
pi_79408014
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ik schreef er nog iets bij, lees effe terug.
Ja, allemaal gebaseerd op jouw mening. Maar als je puur naar de droge feiten kijkt zie je dat je compleet verkeerd zit. Het verschil tussen objectief/subjectief.
pi_79408216
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Of zelfs omdat ze zich er totaal niet van bewust zijn .

Mijn vriend is kunstenaar en heeft een aantal schilderijen gemaakt waar ogen centraal staan (niet eens echt heel veel trouwens). Jaren geleden tijdens een expositie was er een vrouw die maar door bleef vragen over die ogen. Ze wilde precies weten wat voor onderliggende betekenis mijn vriend ermee voor ogen ( ) had. Die onderliggende betekenis is er gewoon niet en dat zei mijn vriend dan ook tegen haar, maar ze bleef doorzaniken en werd zelfs een beetje boos . Nu pas heb ik een vermoeden waarom ze zo reageerde .

Of zit mijn vriend bij de Illuminatie zonder dat ik het weet?!
Ja, ik denk dat je nog niet door hebt dat hij ook bij de club zit
Ik heb nergens gezegd dat het gebruik van die symbolen staat voor een lidmaatschap.
Ik vind het gewoon een interessant gegeven dat die clips hierop geanalyseerd worden en dat mensen er blijkbaar heel veel uithalen...
  zondag 21 maart 2010 @ 16:10:54 #147
235357 TitusPullo
pi_79408249
Eminem kan best goed rijmen samenstellen. Dat-ie daarbij niets van belang zegt, is voor de meeste mensen bijzaak. Daarbij, veel rappers die pretenderen de wereldgeschiedenis te kennen (Nas, Ras Kass) begaan geweldige flaters, dus eerlijke clownsmuziek kan ik best waarderen.
  zondag 21 maart 2010 @ 16:18:12 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79408535
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:03 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja, allemaal gebaseerd op jouw mening. Maar als je puur naar de droge feiten kijkt zie je dat je compleet verkeerd zit. Het verschil tussen objectief/subjectief.
Nou nee. Mijn punt was meer dat aanhangers van Eminem wellicht zijn verleid door het hele idee achter Eminem Ipv het om talent ging. Dat denk ik. Een witte jongen dat ook meedoet met de zwarte cultuur. Dat is tof en hip enzo en dat geeft status. En daar zijn meisjes ook geil van. Oh kijk een witte jongen kan het ook! Ik zeg komop, eminem heeft géén rap-talent. Hij mist heel veel in zijn stem. Het is meer een iele zeurderige clown. Er zijn wel witte rappers die het naar mijn idee beter doen dan Eminiem nog voordat Eminem begon. MC Serch van 3rd Bass bv. klinkt al stukken beter.
  zondag 21 maart 2010 @ 16:19:50 #149
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79408585
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:10 schreef TitusPullo het volgende:
Eminem kan best goed rijmen samenstellen. Dat-ie daarbij niets van belang zegt, is voor de meeste mensen bijzaak. Daarbij, veel rappers die pretenderen de wereldgeschiedenis te kennen (Nas, Ras Kass) begaan geweldige flaters, dus eerlijke clownsmuziek kan ik best waarderen.
Mwa ik snap wat je bedoelt, maar vraag je je niet af waarom al die artiesten over de Illuminati, secret society trying to keep their on me, zingen en de NWO?

Dit filmpje nog ff dan: 2 delen, wel ook echt kijken dan

zondag 21 maart 2010 @ 16:25:30 #150
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79408774
Het punt met die Illuminati en de Joden en de muziek-industrie enzo. is dat het publiek niet meer verleid wordt door écht talent. Maar meer een idee, een imago. Daar zit een hele (wellicht Joodse) miljoenen reklame industrie achter. Die hokjes en cliches uitbuiten en pimpen tot iets wat het publiek graag slikt. Wat betreft de rap, als je talentloze shyt tot broemdheden kan maken omdat je geld en psychologisch kennis bezit. Dan verkracht je een een hele geschiedenis van een mooie subcultuur dat rijk is aan mensen met wél het talent.
  zondag 21 maart 2010 @ 16:26:35 #151
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79408816
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:19 schreef heartz het volgende:
Mwa ik snap wat je bedoelt, maar vraag je je niet af waarom al die artiesten over de Illuminati, secret society trying to keep their on me, zingen en de NWO?
Er zijn veel meer artiesten die over andere dingen zingen.

En degene die er wel letterlijk over zingen, daarvan kan het zijn dat ze dat gewoon cool/stoer/mysterieus vinden en eventueel hopen/weten dat hun fans er net zo over denken. En/of een manager of tekstschrijver die wel iets ziet in teksten over dat onderwerp.

Bovendien worden zo'n beetje alle artiesten ook weer geinspireerd/beinvloed door andere artiesten.
  zondag 21 maart 2010 @ 16:28:18 #152
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79408892
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Het punt met die Illuminati en de Joden en de muziek-industrie enzo. is dat het publiek niet meer verleid wordt door écht talent. Maar meer een idee, een imago. Daar zit een hele (wellicht Joodse) miljoenen reklame industrie achter. Die hokjes en cliches uitbuiten en pimpen tot iets wat het publiek graag slikt. Wat betreft de rap, als je talentloze shyt tot broemdheden kan maken omdat je geld en psychologisch kennis bezit. Dan verkracht je een een hele geschiedenis van een mooie subcultuur dat rijk is aan mensen met wél het talent.
Mwa je hebt natuurlijk ook positieve rap, maar dat is niet commercieel dus kennen de meeste mensen niet
  zondag 21 maart 2010 @ 16:33:18 #153
235357 TitusPullo
pi_79409094
Er zijn wel mooiere subculturen die op die manier worden bedorven ( de literatuur, bij voorbeeld), maar daar klaagt kennelijk niemand over in dit subforum.
  zondag 21 maart 2010 @ 16:38:12 #154
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79409274
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:33 schreef TitusPullo het volgende:
Er zijn wel mooiere subculturen die op die manier worden bedorven ( de literatuur, bij voorbeeld), maar daar klaagt kennelijk niemand over in dit subforum.
Je bedoelt de literatuur in rap? Het hangt ervan af, het kan grof zijn en waarheid bevatten, de manier of vorm waarop die waarheid wordt gebracht leidt zo makkelijk tot misinterpretatie als de 'taal' niet begrepen en verstaan wordt
pi_79409500
Zullen we het racisme hier ff tot een absoluut minimum beperken?
Dank u!
  zondag 21 maart 2010 @ 16:46:28 #156
235357 TitusPullo
pi_79409534
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:38 schreef heartz het volgende:

[..]

Je bedoelt de literatuur in rap? Het hangt ervan af, het kan grof zijn en waarheid bevatten, de manier of vorm waarop die waarheid wordt gebracht leidt zo makkelijk tot misinterpretatie als de 'taal' niet begrepen en verstaan wordt
Nee, de meer traditionele literatuur, die zoals gebruikelijk door Kluuuntroep verdrongen wordt.
  zondag 21 maart 2010 @ 17:01:02 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79409964
Hey Lavenderr, nu lijkt het alsof ik een racist ben als je hele commentaar van mij weghaalt! Mijn commentaar gaf duidleijk aan dat ik niet racistisch was maar hoe ik het allemaal zag. Non-racistisch dus. De hele industrie is racistisch, ze gebruiken de hokjes en cliches, maken mensen die zich laten grbuiken om hun kleur beroemd, en dat is niet racistisch? Mensen en fans zijn racistisch omdat zij krijgen te zien wat zij willen zien. Daar makt de commercie gebruk van. En dan noemen mensen mij racistisch? De hele wereld is racistisch. De hele commerciele zooi draait om hokjesgeest en racisme. Anders zou het niet verkopen.
  zondag 21 maart 2010 @ 17:10:33 #158
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79410310
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:46 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, de meer traditionele literatuur, die zoals gebruikelijk door Kluuuntroep verdrongen wordt.
Klopt, maar Kluun zit dan ook bij de illuminatie. Van zijn site:

Kijk goed naar de met rood omrande delen!

• linksboven: piramide
  • rechtsboven: reptilian
  • rechtsonder: reptilian/alziende ogen
  • Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
      zondag 21 maart 2010 @ 17:27:56 #159
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79410848
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
    Het punt met die Illuminati en de Joden en de muziek-industrie enzo. is dat het publiek niet meer verleid wordt door echt talent. Maar meer een idee, een imago. Daar zit een hele (wellicht Joodse) miljoenen reklame industrie achter. Die hokjes en cliches uitbuiten en pimpen tot iets wat het publiek graag slikt. Wat betreft de rap, als je talentloze shyt tot broemdheden kan maken omdat je geld en psychologisch kennis bezit. Dan verkracht je een een hele geschiedenis van een mooie subcultuur dat rijk is aan mensen met wel het talent.
    Maar het is dan toch blijkbaar ook wat het publiek wil?!

Jij bent toch Chinees of vergis ik me? Zo ja, zoals je weet serveren de meeste Chinese restaurants helemaal geen traditioneel Chinees eten. De Chinese restaurants die wel traditioneel Chinees eten serveren zijn zwaar in de minderheid, omdat veel (Hollandse) gasten dat eten niet lekker vinden. De meeste Hollandse gasten willen alles met zoveel mogelijk saus en dat is bij het meeste traditionele Chinese eten niet zo.

Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik zelf een Indo met een volbloed Chinese oma. Als ik met echt Hollandse mensen in een traditioneel Chinees restaurant ga eten, vinden ze dat eten meestal maar niks .

Met muziek is dat natuurlijk net zo. Wat de meeste mensen willen horen wordt het best verkocht. Dat is toch logisch?
      zondag 21 maart 2010 @ 17:30:17 #160
    39581 Salvad0R
    universal
    pi_79410935
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Jij bent toch Chinees of vergis ik me? Zo ja, zoals je weet serveren de meeste Chinese restaurants helemaal geen traditioneel Chinees eten. De Chinese restaurants die wel traditioneel Chinees eten serveren zijn zwaar in de minderheid, omdat veel (Hollandse) gasten dat eten niet lekker vinden. De meeste Hollandse gasten willen alles met zoveel mogelijk saus en dat is bij het meeste traditionele Chinese eten niet zo.

Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik zelf een Indo met een volbloed Chinese oma. Als ik met echt Hollandse mensen in een traditioneel Chinees restaurant ga eten, vinden ze dat eten meestal maar niks .

Met muziek is dat natuurlijk net zo. Wat de meeste mensen willen horen wordt het best verkocht. Dat is toch logisch?
    Wat zit je nu te beschermen?
      zondag 21 maart 2010 @ 17:31:14 #161
    39581 Salvad0R
    universal
    pi_79410983
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 17:01 schreef Schenkstroop het volgende:
    Hey Lavenderr, nu lijkt het alsof ik een racist ben als je hele commentaar van mij weghaalt! Mijn commentaar gaf duidleijk aan dat ik niet racistisch was maar hoe ik het allemaal zag. Non-racistisch dus. De hele industrie is racistisch, ze gebruiken de hokjes en cliches, maken mensen die zich laten grbuiken om hun kleur beroemd, en dat is niet racistisch? Mensen en fans zijn racistisch omdat zij krijgen te zien wat zij willen zien. Daar makt de commercie gebruk van. En dan noemen mensen mij racistisch? De hele wereld is racistisch. De hele commerciele zooi draait om hokjesgeest en racisme. Anders zou het niet verkopen.
    Och, Lavenderrr en ToT staan er om bekend om achteraf hele topics weg te editten...
      zondag 21 maart 2010 @ 17:43:22 #162
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79411442
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 17:30 schreef Salvad0R het volgende:
    Wat zit je nu te beschermen?
    'Te beschermen'

Waar heb jij het nou weer over
      zondag 21 maart 2010 @ 17:44:53 #163
    235357 TitusPullo
    pi_79411491
    Geliefd middel om discussies te doen ontsporen.
      Moderator zondag 21 maart 2010 @ 17:49:09 #164
    249559 crew  Lavenderr
    pi_79411653
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 15:59 schreef Schenkstroop het volgende:
    Ik had het oevr (F-)eminem.

Hij heeft toch geen mic-presence man. er zit geen bas in het is gewoon een wit knulletje. is toch belachelijk dat talentloze hap zo beroemd kan worden. énkelt door de commercie. en op deze commerciele manier verkachtten de witten en de joden een anders rijke sub-cultuur. En ik ben racistisch?
    Nogal ja
      zondag 21 maart 2010 @ 17:49:29 #165
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79411666
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 17:44 schreef TitusPullo het volgende:
    Geliefd middel om discussies te doen ontsporen.
    En ook bij jou heb ik geen idee waar je het over hebt... Wees duidelijker, citeer waar je op reageert.
      zondag 21 maart 2010 @ 17:50:17 #166
    235357 TitusPullo
    pi_79411695
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 17:49 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En ook bij jou heb ik geen idee waar je het over hebt... Wees duidelijker, citeer waar je op reageert.
    Op het geouwehoer van Salvador.
      Moderator zondag 21 maart 2010 @ 17:53:32 #167
    249559 crew  Lavenderr
    pi_79411802
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 17:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Och, Lavenderrr en ToT staan er om bekend om achteraf hele topics weg te editten...
    Vooraf lukt nog steeds niet.
    En verder,racistische teksten worden weggehaald, schelden ook.
      zondag 21 maart 2010 @ 17:54:03 #168
    39581 Salvad0R
    universal
    pi_79411822
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Op het geouwehoer van Salvador.
    Hoe meer irrelevante crap en nonsens de mensen die het bestaan van een NWO ontkennen en/of beschermen spuien, hoe duidelijker het voor iedereen wordt.
      zondag 21 maart 2010 @ 17:56:58 #169
    235357 TitusPullo
    pi_79411923
    Uiteraard. Enschede ewig unsre Liebe!
    pi_79411999
    Iemand een ijsje?
      zondag 21 maart 2010 @ 18:01:08 #171
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79412070
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 17:59 schreef Marlalala het volgende:
    Iemand een ijsje?
    Degene die hier het antwoord op weet, krijgt van mij een ijsje .
    pi_79412236
    Schenkstroop: jou verwijs ik naar het Feedback topic.

SalvadOR: niet miepen!
      zondag 21 maart 2010 @ 18:06:34 #173
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_79412272
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat komt op hetzelfde neer van wat ik beweer. De commercie is gebasseerd op het uitmelken van stereotype denkbeelden bij mensen. De fans zijn racistisch omdat zij krijgen wat zij willen. En wat zij willen zien is gebasseerd op hokjes-denken. De hele industrie is racistisch omdat zij graag inspelen op al die stereotypen. En dan noemt men mij racistisch en vinden zij zichzelf neutraal. En dat vind ik niet juist.

En wat betreft muziek. Dat wordt volgens mij voor 90% bepaald door imago ipv echt talent. Terwijl de fans dénken dat ze afgaan op het talent. Imago speelt een grotere rol dan zij zouden toegeven meen ik. Ik vind Gaga bijv. niet bijzonder. Er zijn zat vrouwen die op precies het niveau zitten kwa zangtalenten, en ze kunnen allemaal wel piano of gitaar spelen. Het is die hele commerciele machine erachter met geld dat het verschil maakt. Die gooit er een hele laag makeup overheen en een gothic-imago. Dat trekt aandacht.

Als je weet hoe kan je alle noten samen laten gaan tot iets moois dus dat is verder geen groot punt. Imago en geld is dus volgens mij veel belangrijker. En daar komt geld/illuminati om de hoek kijken. maar zij verkrachten muziek en creativiteit door de kwaliteit zo naar beneden te halen. Omdat zij kwaliteit niet kunnen kopen maar imago wel.
      zondag 21 maart 2010 @ 18:14:37 #174
    52357 Lambiekje
    pi_79412598
      zondag 21 maart 2010 @ 18:23:28 #175
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79412943
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef Schenkstroop het volgende:
    Als je weet hoe kan je alle noten samen laten gaan tot iets moois dus dat is verder geen groot punt. Imago en geld is dus volgens mij veel belangrijker. En daar komt geld/illuminati om de hoek kijken. maar zij verkrachten muziek en creativiteit door de kwaliteit zo naar beneden te halen. Omdat zij kwaliteit niet kunnen kopen maar imago wel.
    Carnavalsmuziek zou je ook als simpel kunnen bestempelen. Genoeg mensen die helemaal uit hun dak gaan van carnavalsmuziek. Maar of je ervan houdt of niet; carnavalsmuziek is vaak geniaal van simpelheid. Je hoeft zo'n liedje meestal maar 1 keer te horen en je kunt meteen al hele stukken meezingen en meedreunen.
    quote:
    Geen ijs voor Lambiekje, want het spook zegt iets heel anders.
      zondag 21 maart 2010 @ 19:43:39 #176
    227435 heartz
    Illusion 4 Confusion
    pi_79416176
    Ik heb een antwoord voor je. Ik geloof niet in reptielen, dat lijkt me een goeie afleidingsmanouvre, om mensen in het extreme te brengen van de gekheid van de New World Order, zodat vele het kaf van het koren niet kunnen scheiden.

Krijg ik nu een eisje ?
      zondag 21 maart 2010 @ 19:53:10 #177
    227435 heartz
    Illusion 4 Confusion
    pi_79416698
    He waarom word ik nou niet verbeterd?
    Misschien begrijpt Joepie me niet, krijg ik nu een ijsje?
      zondag 21 maart 2010 @ 21:24:25 #178
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_79422640
    quote:
    Ik heb het niet beluisterd. maar het is wellicht een eerdere bericht op de band dat niet goed genoeg is gewist door de voormagnetisatie, waar weer een andere opname/gesprokenbericht overheen is gegaan.
    pi_79423278
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb het niet beluisterd. maar het is wellicht een eerdere bericht op de band dat niet goed genoeg is gewist door de voormagnetisatie, waar weer een andere opname/gesprokenbericht overheen is gegaan.
    Hé, niet te nuchter in dit topic hè
    pi_79436093
    Le Bon, Gustave. The Crowd: A Study of the Popular Mind

http://etext.virginia.edu/toc/modeng/public/BonCrow.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 22-03-2010 07:21:41 ]
    pi_79477421
    Pentagon Sees a Threat From Online Muckrakers

http://www.nytimes.com/2010/03/18/us/18wiki.html?ref=us
      dinsdag 23 maart 2010 @ 10:33:39 #182
    52357 Lambiekje
    pi_79481558
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 04:32 schreef Salvad0R het volgende:
    Pentagon Sees a Threat From Online Muckrakers

http://www.nytimes.com/2010/03/18/us/18wiki.html?ref=us
    Pentagon is a threat. niet andersom.

En onze vriend Blair, gelezen?
    pi_79482835
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 10:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Pentagon is a threat. niet andersom.

En onze vriend Blair, gelezen?
    Wat is er mis met geld verdienen door lezingen te geven? Dat doen veel politici, captains of industry, ex topsporters etc. En het bedrag waar het uiteindelijk om gaat is niet eens bekend, maar wordt geschat op enkele honderdduizenden ponden, een bedrag wat hij op andere plekken voor soortgelijke klussen ook ving zoals je kan lezen..

Hij heeft wat bv's opgericht, volkomen legaal overigens, en verdient daar goed mee, wat is je probleem? Dit valt voor mij moreel gezien in dezelfde categorie als al die mensen die "ineens" nog even een nieuwe bril nodig hadden toen ze hoorden dat die uit het basispakket van de zorgverzekering ging.
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 15:55:09 #184
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_79494077
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 16:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou nee. Mijn punt was meer dat aanhangers van Eminem wellicht zijn verleid door het hele idee achter Eminem Ipv het om talent ging. Dat denk ik. Een witte jongen dat ook meedoet met de zwarte cultuur. Dat is tof en hip enzo en dat geeft status. En daar zijn meisjes ook geil van. Oh kijk een witte jongen kan het ook! Ik zeg komop, eminem heeft géén rap-talent. Hij mist heel veel in zijn stem. Het is meer een iele zeurderige clown. Er zijn wel witte rappers die het naar mijn idee beter doen dan Eminiem nog voordat Eminem begon. MC Serch van 3rd Bass bv. klinkt al stukken beter.
    Tis dat we niet in MUZ zitten maar wat een onzin zeg
    Eminem is grappig, heeft leuke teksten die over van alles gaan, weer eens wat anders dan ik-kom-uit-de-ghetto-en-ik-schiet-je-dood teksten. Is erg adrem, goed in freestyle en heeft respect afgedwongen bij andere rappers, en daarom is Dre oa in zee gegaan met hem.
    Tis niet een lul de behanger, hij is gewoon sterk.. en als je er niet van houdt, tja, persoonlijke mening dan hoor
    The truth was in here.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 16:39:45 #185
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79496115
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Bastard het volgende:
    Tis dat we niet in MUZ zitten maar wat een onzin zeg
    Eminem is grappig, heeft leuke teksten die over van alles gaan, weer eens wat anders dan ik-kom-uit-de-ghetto-en-ik-schiet-je-dood teksten. Is erg adrem, goed in freestyle en heeft respect afgedwongen bij andere rappers, en daarom is Dre oa in zee gegaan met hem.
    Tis niet een lul de behanger, hij is gewoon sterk.. en als je er niet van houdt, tja, persoonlijke mening dan hoor

Nu ik jou in dit topic zie posten vraag ik me zomaar spontaan af of er mensen zijn die denken dat Jim Morrison gedood is door de illuminatie .
    quote:
    Jim Morrison overleed op 27-jarige leeftijd onder omstandigheden die nooit helemaal opgehelderd zijn, waarschijnlijk als gevolg van een overdosis drugs en interne lichamelijke kwalen, opgelopen door een valpartij uit een hotelraam en het continue excessieve drank- en drugsgebruik. Als officiele doodsoorzaak is in de overlijdensakte een hartaanval genoteerd.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 16:42:17 #186
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_79496212
    Eminem heeft anders ook erg puberale "mijn leven is kut teksten en ik ben hard" bla bla. Hij heeft gewoon geen stem om te rappen vind ik. Waarom hij wél bereomd is geworden is wel een discussie apart waard. Er worden uiteraard wel meer talentloze musici erg beroemd. Ik gooi het op de aandacht van het stinkend rijke commerciele apparaat dat deze talentloze bagegraars status weet te geven. En daarom denk ik, het is niet het talent wat hen groot maakt. Maar de imago.
      dinsdag 30 maart 2010 @ 19:33:05 #187
    227435 heartz
    Illusion 4 Confusion
    pi_79758210
    In aardig wat Hollywood films te zien, de masonic tekens:

vrijdag 2 april 2010 @ 01:02:08 #188
    52357 Lambiekje
    pi_79856070
    pi_79856815
    We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
    We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
    Eisenhower1961.
    pi_79862489
    quote:
    Schitterend toch, dat "Pre-Order" dat erbij staat.

Je zou toch denken dat als dit bedoeld is om de ogen van mensen te openen, dat ze het gratis zouden verspreiden om zoveel mogelijk man te bereiken hierover. Of zou het toch om geld/winst gaan?
      vrijdag 2 april 2010 @ 12:21:40 #191
    52357 Lambiekje
    pi_79864805
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 11:12 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat als dit bedoeld is om de ogen van mensen te openen, dat ze het gratis zouden verspreiden om zoveel mogelijk man te bereiken hierover. Of zou het toch om geld/winst gaan?
    Als je bekend bent met zijn materie.. dan had je beter geweten !?

Alles van Jones is gratis integraal te bekijken via YouTube/VideoGoogle. Je hoeft dus niet te betalen als je het wilt bekijken....
    pi_79865157
    Waarom zou je het dan pre-orderen?
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:11:50 #193
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_79866590
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 11:12 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja alweer zo'n rijke stinkerd die de boel in de maling neemt!!

Gelukkig hebben we aan alle andere gratis content door de jaren heen wel het geluk gehad dat de wereld nu ineens luisterd..

Dat waren 2x dat is niet vaak dat ik in één post er 2 toeken, ik ben vandaag waarschijnlijk in een gulle bui!
    - Maybe O.D.B My Long Distance Family -
    "Computer says: no.."
    "Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
    pi_79867845
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja alweer zo'n rijke stinkerd die de boel in de maling neemt!!

Ik ben blij dat je het met me eens bent.
      vrijdag 2 april 2010 @ 16:20:26 #195
    227435 heartz
    Illusion 4 Confusion
    pi_79873531
      vrijdag 2 april 2010 @ 16:44:21 #196
    52357 Lambiekje
    pi_79874322
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het met me eens bent.
    denk dat je niet weet wat voor user voor je hebt..
      vrijdag 2 april 2010 @ 17:44:56 #197
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_79875917
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
    denk dat je niet weet wat voor user voor je hebt..
    Ik weet het ook niet. Leg uit .
      vrijdag 2 april 2010 @ 21:19:03 #198
    227435 heartz
    Illusion 4 Confusion
    pi_79883724
      vrijdag 2 april 2010 @ 22:00:37 #199
    227435 heartz
    Illusion 4 Confusion
    pi_79885502
      vrijdag 2 april 2010 @ 23:19:04 #200
    227435 heartz
    Illusion 4 Confusion
    pi_79888250
    Discovery
    Wat een selectieve info
    Er wordt nix verteld over het rechtssysteem, de muziekindrustrie, het geldsysteem, de psychologie, de politiek, het 9-11 incident, al die hollywood die de nadruk leggen op 9-11 voor het echte gebeuren, de oorlogen enz. enz. enz.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')