Hoi hoiquote:
Tja, weet ook niet echt waar dit vandaan komt. Maar he, mocht het wel gebeuren, zijn we in ieder geval op de hoogtequote:Op woensdag 14 april 2010 19:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Nou dat tweede filmpje is van een kwaliteit en wijsheid waar ik U tegen zeg.
Apart liedje, dat van van Agt begrijp ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:02 schreef heartz het volgende:
Een goed morgu![]()
Een leuk volksliedje over hoe we worden gestimuleerd 'de terrorist' te haten.
Prachtige muziek met de waarheid.
Wie is we-nun Henk?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:25 schreef heartz het volgende:
Moet je nagaan watvoor invloed het zou hebben als ze we-nun Henk op Tmf en Mtv zouden laten zien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dries_van_Agtquote:Nederland raakte in rep en roer toen hij in 1972 de Drie van Breda wilde vrijlaten. Dit leidde tot een emotionele hoorzitting en een heftig kamerdebat. Uiteindelijk aanvaardde de Tweede Kamer de motie-Voogd en werd hij gedwongen hiervan af te zien.
Ah die filmpjes spreken toch voor zich. Het zijn geen lange docu's ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef ToT het volgende:
heartz, plemp anders ff al die filmpjes (en graag ook in ëën post) in DIT topic neer: Brave New Hyperlinks
Dat topic is veel geschikter voor al die filmpjes.
In het vervolg: graag de edit-knop gebruiken om dingen toe te voegen i.p.v. meerdere posts onder elkaar zetten.
Een beetje uitleg per filmpje is ook wel zo prettig.
Vooral die agent die gewoon in de rug staat de slaan van z'n gozer die wegloopt. Nee je kunt veel zeggen maar de politie is hier FOUT ongeacht wat voor grappen de scholieren hebben gedaan.quote:
http://www.maartensz.org/meinadam/VanTraa/b11.htmquote:This is the beginning of the parliamentary Van Traa report - section Amsterdam, of 1995, in which it is calculated that the yearly turn-over of illegal drugs centered in Holland is ... around 50 BILLION guilders at least, since many years. Nobody in Holland cares much, and indeed its cool business and 50 BILLION guilders a year turnover, of which a much larger part than legal stuff is profit. Also, it is well to reflect - for foreigners - that 50 BILLION guilders (minimally!) PER YEAR equals about 25% of the TOTAL yearly economical turnover.
Thus, Holland has become the Colombia of Europe - thanks to Dutch politicians, Dutch judges, Dutch attorneys of law, Dutch illegal dangerous and rich drugs dealers, and very much Dutch courage of the average Dutch.
And most of this illegal drugs-dealing in Holland is centered in Amsterdam, where it is protected ("gedoogd", the Dutch say, when they mean the drugs criminals have a direct link to the offcial institutions that rule the city, and indeed part of these institutions are ruled by criminals working for drugs dealers). So it is thanks to past and present mayors of Amsterdam, and past and present aldermen of Amsterdam (called in Dutch, ironically: WEThouders = LAWkeepers) of Amsterdam that in Amsterdam yearly BILLIONS are earned by the local drugs mafia.
Corruption pays - and a lot, and it is very easy, and the Amsterdam official institutions are rife with it.
Unfortunately - if you are happy enough to live outside Holland - to read how and why this has become possible in Amsterdam, you have to read Dutch.
http://www.maartensz.org/(...)s_bij_Van_Traa_2.htmquote:Ik heb het Van Traa-rapport in 1996 geleden tamelijk vluchtig doorgelezen, mij overwegend beperkend tot het deel Amsterdam, dat ik in oktober 2001 op mijn site geplaatst heb gezien het weigeren door de Gemeente Amsterdam ook maar het minste wettelijke, rationele of redelijke antwoord op mijn vorderingen en klachten te geven.
De algemene reden voor dat gebrek aan antwoord van de zijde van de Gemeente Amsterdam heet incompetentie, corruptie, of ambtsmisdadigheid. Wie dit niet begrijpt of inziet heeft nog nooit de Nederlandse Wet doorgenomen (heel fraai op papier), en wenst zich niet te realiseren dat alleen in Amsterdam alleen in de soft drugs de laatste 10 jaar ca. een miljard gulden is omgezet, geheel illegaal, geheel ongecontroleerd, en voor een deel onder controle van levensgevaarlijke mafia.
De lezer van de rest van mijn site weet dat ik de gewoonte heb bij veel teksten aantekeningen te maken, en nadat ik in oktober 2001 het Van Traa-rapport deel Amsterdam geherformatteerd heb voor mijn site leek het mij niet onzinnig een aantal aantekeningen te maken.
Wie mijn website en deze bijdrages aan de Nederlandse Rechtsstaat doorleest kan begrijpen waarom ik dit land wil verlaten, en kan wellicht ook begrijpen waarom ik de afgelopen 12 jaar de weg gegaan ben die ik gegaan ben, ook al omdat mijn werkelijke hoofdbelangstelling filosofisch, logisch en wiskundig is, en niet drugshandel, het totaal verkankerde Neerlandse bestuur, of de verachtelijke schoften die in Neerland en Amsterdam bestuurder, politicus, wethouder, politiecommissaris of officier van justitie zijn, of de Neerlandse politiek. (Wie mijn feitelijke opvattingen wil lezen, en eens lekker wil gruwen van een geheel onNeerlands figuur als ik leze "Etiamsi omnes, ego non!").
Ook geef ik volgaarne toe dat ik voor een volk als het Neerlandse, dat dergelijk tuig kiest, handhaaft, bewondert, zit te verafgoden als ze hun leugens in de media komen uitdragen, en zich overigens het grootste deel van hun leven vergooid aan TV-kijken, zuipen, drugs slikken of snuiven, of carriere maakt in de politiek weinig meer over heb.
Tenslotte wat deze alinea aangaat: "Maar de topman van groep B gaat nog een stap verder. Hij poogt - zo wordt door de politie aangenomen - niet alleen om via laster zijn gevaarlijkste opponenten buiten gevecht te stellen, maar hij tracht ook via de media, en vooral via journalisten waarmee hij vaak contact heeft, een zo gunstig mogelijk imago van zichzelf te creëren. Vanzelfsprekend om te voorkomen dat hij op den duur - ook in de ogen van het publiek - terecht het grote mikpunt van politie en justitie wordt."
Kortom: De vier hoogleraren weten vrijwel zeker wie "B" is, en nogal wat journalisten ook. Immers, als men dit niet weet is wat hier staat pure fictie, misleiding en kul. Waarom heeft niemand de moed namen te noemen? Is die man zo gevaarlijk dat niemand in Nederland tegen hem op kan of durft? En als dat zo is - klaarblijkelijk: Ja! - wat is er dan over van de Nederlandse Rechtsstaat, wanneer de reputatie van een enkele man voldoende is om de hele wettelijke macht feitelijk tot zwijgen te brengen? Antwoord: Een verziekte en corrupte puinhoop.
Ik vind het ook opvallend dat, op watvoor manier de jeugd zich dan tegen wet verzet of opkomt voor belangen die niet in overeenstemming zijn met de meerderheid, dat ze maar als rebbelse domme jongeren worden weggewuifd. En natuurlijk zijn er ook wel jongeren die echt rebels zijn, maar dit is toch niet meer normaal. Nog voor dat ze in Amsterdam behoorlijk de kans kregen te demonstreren werden ze 'aangepakt'. Logisch dat het chaos veroorzaakt en reacties uitlokt. Waar haalt een agent het lef vandaan jou te slaan met een knuppel (of uberhaupt te slaan) of je uberhaupt aan te raken zonder dat je ook maar iets misdaan hebt.quote:Op zondag 18 april 2010 08:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vooral die agent die gewoon in de rug staat de slaan van z'n gozer die wegloopt. Nee je kunt veel zeggen maar de politie is hier FOUT ongeacht wat voor grappen de scholieren hebben gedaan.
In 2008 was er een wereldwijde protest.quote:Op maandag 19 april 2010 01:48 schreef Mummiepak het volgende:
Ah ja. De NWO. De illuminati. Onze ondergang die al tijden bezig is.
Mensen leven als opgedreven schapen, zonder dat merendeel het überhaupt weet. Maar stop ze maar eens. Ze beheersen bijna alles. Politiek, economie, media. En ze zitten overal, in grotere aantallen dat wij denken vermoed ik.
Wat te doen? Geen idee. Ik ben Atheïst, in een redding van Jezus of God geloof ik niet. Maar deze groep is er wel degelijk. De vrijheid moet terug.
http://www.omroepgelderla(...)voor-griepvaccin.htmquote:Flyer waarschuwt voor griepvaccin
Flyer waarschuwt voor griepvaccin
VELP - In Velp is huis-aan-huis een flyer verspreid die waarschuwt voor het griepvaccin.
Volgens de maker is het vaccin besmet met een biologisch wapen en staan mensen vrijwillig in de rij voor een gifcocktail. Er wordt dan ook opgeroepen het vaccin te weigeren. Het is niet bekend wie de flyer heeft verspreid.
Burgemeester Van Wingerden kent de flyer niet. Ze overlegt dindag met de wethouder die over gezondheid gaat.
maandag 19 oktober 2009 | 18:43 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |