http://www.wacholland.org(...)onopgemerkt#commentsquote:Gister is de website 'Het Nieuwe Rijk' van het burgerinitiatief '2 Plus 2 Makes 4' gelanceerd. Deze is volgens de media nu al controversieel vanwege de folderactie die hieraan vooraf ging. In diverse plaatsen in het land waaronder Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag zijn de flyers in de bus gevallen. Op de flyer wordt de burger geadviseerd het burgerservicenummer (BSN) op de linkerarm te laten tatoeëren.
Vind je dat een eervolle actie? Angst zaaien onder mensen ?quote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef heartz het volgende:
En dit soort eervolle acties.
[..]
http://www.omroepgelderla(...)voor-griepvaccin.htm
De waarheid verspreiden noem jij angst zaaien?quote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je dat een eervolle actie? Angst zaaien onder mensen ?
Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:09 schreef heartz het volgende:
[..]
De waarheid verspreiden noem jij angst zaaien?
Hoezo eigenlijk angst zaaien, kan je dat toelichten?
Dat gemiddelde Nederland met rust gelaten wil worden en zich wil verstoppen achter de tv, zich laat bestelen en zijn ziel laat verkrachten moet ie zelf weten.
De meeste mensen die er bewust van zijn hebben simpelweg de moed niet om tot actie over te gaan.
Dan kan je degenen die de moed en hart hebben om te vechten zijn zeker eervol noemen.
Soms vraag ik me af in welk land jij leeft Lavender? In nooitgedachtland ofzo.....
Zoals de mexicaanse griep bedoel je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.
Dat jij dat ziet als de waarheid is in ieder geval betreurenswaardig.
Wat is de waarheid dan.?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.
Eensch, tenzij je die kenmerkende rode kring op de huid krijgt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is de waarheid dan.?
Bij Lyme worden de patienten vrijwel direct beschuldigd van hypochondrie. Dus hulp van onze medici hoef je niet te verwachten.
Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Eensch, tenzij je die kenmerkende rode kring op de huid krijgt.
Heerlijke generalisatie weerquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).
Een kennis had in 2000/1 in na een paardenduinrit een takenbeet. Kring en naar de huisarts. Nee mevrouwtje dat is geen Lyme. Dus je denkt de arts die weet het wel. (NOT!) 6 jaar later na complete instorting en weken lang plat, oververmoeid op bed en na lang aandringen op bloedtest was het hoge woord er uit. Het is Lyme. Het heeft dus omdat artsen z'n walgelijk onkundig zijn dik 6 jaar kunnen woekeren. En maar met klachten naar de doctor van hoofdpijn dit, pijn zus, reuma en ga zo maar door. Wekelijks wel ergens anders wat pijns Je wordt gewoon beschuldigd van hypochondrie.quote:
je hebt dus nog nimmer iets bekeken wat er allemaal wordt aangedragen aan videos, boeken en links.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef Amos_ het volgende:
1 huisarts maakt een vervelende fout, en meteen verklaar je de hele medische wereld failliet.
Bravo, generalistatie-kampioen. Petje af.
Bla bla bla.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je hebt dus nog nimmer iets bekeken wat er allemaal wordt aangedragen aan videos, boeken en links.
De waarheid verspreiden? Jóuw waarheid bedoel je. Wat dus niet ieders waarheid hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:09 schreef heartz het volgende:
[..]
De waarheid verspreiden noem jij angst zaaien?
Hoezo eigenlijk angst zaaien, kan je dat toelichten?
Dat de gemiddelde Nederland met rust gelaten wil worden en zich wil verstoppen achter de tv, zich laat bestelen en zijn ziel laat verkrachten moet ie zelf weten.
De meeste mensen die er bewust van zijn hebben simpelweg de moed niet om tot actie over te gaan.
Dan kan je degenen die de moed en hart hebben om te vechten zeker eervol noemen.
Soms vraag ik me af in welk land jij leeft Lavender? In nooitgedachtland ofzo.....
Een vriend van me had ook een tekenbeet, compleet met kring en de beginnende symptomen van Lyme. Dit werd door de huisarts bevestigd, en na een stevige antibiotica kuur was hij er na 4 maanden weer bovenop. Ergo alle huisartsen zijn betrouwbaar en jij lult uit je nek.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een kennis had in 2000/1 in na een paardenduinrit een takenbeet. Kring en naar de huisarts. Nee mevrouwtje dat is geen Lyme. Dus je denkt de arts die weet het wel. (NOT!) 6 jaar later na complete instorting en weken lang plat, oververmoeid op bed en na lang aandringen op bloedtest was het hoge woord er uit. Het is Lyme. Het heeft dus omdat artsen z'n walgelijk onkundig zijn dik 6 jaar kunnen woekeren. En maar met klachten naar de doctor van hoofdpijn dit, pijn zus, reuma en ga zo maar door. Wekelijks wel ergens anders wat pijns Je wordt gewoon beschuldigd van hypochondrie.
Haar verhaal is dus de zoveelste die in ons Neddrland niet geloofd wordt. Precies zoals behandeld in Netwerk.
Gewoon ordinaire onkunde en onwil van artsen. Die kennis heeft meerdere Lyme boeken aan de huisarts te leen gegeven. Lezen ho maar.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
De waarheid verspreiden? Jouw waarheid aannames bedoel je.
uhh ik wil niet heel vervelend doen maar Netwerk maakt niet nog een item over Lyme omdat onze artsen zo goed bezig zijn. Nee mij vriend. Netwerk maakt een item over Lyme omdat patiënten hier in dit verdomde corrupte land totaal niet serieus worden genomen, omdat artsen nog al onkundig zijn en dat niet durven te erkennen. Er kwam een duidelijk signaal naar voren dat onze artsen onkundig zijn (op het gebied van Lyme).quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Een vriend van me had ook een tekenbeet, compleet met kring en de beginnende symptomen van Lyme. Dit werd door de huisarts bevestigd, en na een stevige antibiotica kuur was hij er na 4 maanden weer bovenop. Ergo alle huisartsen zijn betrouwbaar en jij lult uit je nek.
Beetje vaag dat ze na 6 jaar ineens met een bloedtestje ineens Lyme kunnen diagnostiseren terwijl men normaliter een volledig onderzoek van oa hersenvocht, en zelfs RNA uitvoert om zekerheid te krijgen.
En als je jou "soort" boeken aan die huisarts heeft gegeven kan ik me zeer goed voorstellen dat die linea recta de kattenbak in gingen. Waarom ging ze er niet heen met een laptop, dan had ze hem de youtube filmpjes kunnen tonen..
Tja, ik ben ook maar een mens he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De waarheid verspreiden? Jóuw waarheid bedoel je. Wat dus niet ieders waarheid hoeft te zijn.
En wat je schrijft over de gemiddelde Nederlander, nou ja zeg, wat een generalisatie.
En ik leef in het zelfde land als jij neem ik aan, dus als jij dat nooitgedachtland wil noemen, be my guest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |