abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 april 2010 @ 21:46:45 #276
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80499252
quote:
Gister is de website 'Het Nieuwe Rijk' van het burgerinitiatief '2 Plus 2 Makes 4' gelanceerd. Deze is volgens de media nu al controversieel vanwege de folderactie die hieraan vooraf ging. In diverse plaatsen in het land waaronder Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag zijn de flyers in de bus gevallen. Op de flyer wordt de burger geadviseerd het burgerservicenummer (BSN) op de linkerarm te laten tatoeëren.
http://www.wacholland.org(...)onopgemerkt#comments

Nix Nederland. Het Nieuwe Rijk.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 21:47:12 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_80499277
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef heartz het volgende:
En dit soort eervolle acties.
[..]

http://www.omroepgelderla(...)voor-griepvaccin.htm
Vind je dat een eervolle actie? Angst zaaien onder mensen ?
  maandag 19 april 2010 @ 22:13:25 #278
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80500691
Ben je al bekend met de Stadswacht.
Een introductie in Rotterdam,
http://www.anarchiel.com/(...)_de_stadswachtfolder
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:09:30 #279
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80509387
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind je dat een eervolle actie? Angst zaaien onder mensen ?
De waarheid verspreiden noem jij angst zaaien?
Hoezo eigenlijk angst zaaien, kan je dat toelichten?

Dat de gemiddelde Nederland met rust gelaten wil worden en zich wil verstoppen achter de tv, zich laat bestelen en zijn ziel laat verkrachten moet ie zelf weten.
De meeste mensen die er bewust van zijn hebben simpelweg de moed niet om tot actie over te gaan.
Dan kan je degenen die de moed en hart hebben om te vechten zeker eervol noemen.

Soms vraag ik me af in welk land jij leeft Lavender? In nooitgedachtland ofzo.....
pi_80509455
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:09 schreef heartz het volgende:

[..]

Dat gemiddelde Nederland met rust gelaten wil worden en zich wil verstoppen achter de tv, zich laat bestelen en zijn ziel laat verkrachten moet ie zelf weten.
De meeste mensen die er bewust van zijn hebben simpelweg de moed niet om tot actie over te gaan.
Dan kan je degenen die de moed en hart hebben om te vechten zijn zeker eervol noemen.

Soms vraag ik me af in welk land jij leeft Lavender? In nooitgedachtland ofzo.....
Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.

Dat jij dat ziet als de waarheid is in ieder geval betreurenswaardig.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:14:30 #281
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80509537
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.

Dat jij dat ziet als de waarheid is in ieder geval betreurenswaardig.
Zoals de mexicaanse griep bedoel je?
Mijn kleine heeft de standaardvaccinaties wel gehad. Tegen bof enz.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:26:17 #282
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80509813
Volgens mij is er met die vaccinaties, die mensen moeten nemen als ze naar bepaalde landen op vakantie gaan, ook niets mis.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:55:13 #283
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80510564
Nee, het leven, dat is betreurenswaardig.
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:05:08 #284
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_80510817
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat is de waarheid dan.?

Bij Lyme worden de patienten vrijwel direct beschuldigd van hypochondrie. Dus hulp van onze medici hoef je niet te verwachten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_80511644
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is de waarheid dan.?

Bij Lyme worden de patienten vrijwel direct beschuldigd van hypochondrie. Dus hulp van onze medici hoef je niet te verwachten.
Eensch, tenzij je die kenmerkende rode kring op de huid krijgt.
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:39:45 #286
52357 Lambiekje
pi_80511856
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Eensch, tenzij je die kenmerkende rode kring op de huid krijgt.
Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_80511940
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).
Heerlijke generalisatie weer
pi_80512253
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je daar voorbeelden van?
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:02:26 #289
52357 Lambiekje
pi_80512573
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Heb je daar voorbeelden van?
Een kennis had in 2000/1 in na een paardenduinrit een takenbeet. Kring en naar de huisarts. Nee mevrouwtje dat is geen Lyme. Dus je denkt de arts die weet het wel. (NOT!) 6 jaar later na complete instorting en weken lang plat, oververmoeid op bed en na lang aandringen op bloedtest was het hoge woord er uit. Het is Lyme. Het heeft dus omdat artsen z'n walgelijk onkundig zijn dik 6 jaar kunnen woekeren. En maar met klachten naar de doctor van hoofdpijn dit, pijn zus, reuma en ga zo maar door. Wekelijks wel ergens anders wat pijns Je wordt gewoon beschuldigd van hypochondrie.

Haar verhaal is dus de zoveelste die in ons Neddrland niet geloofd wordt. Precies zoals behandeld in Netwerk.
Gewoon ordinaire onkunde en onwil van artsen. Die kennis heeft meerdere Lyme boeken aan de huisarts te leen gegeven. Lezen ho maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 20-04-2010 11:10:04 ]
pi_80512611
1 huisarts maakt een vervelende fout, en meteen verklaar je de hele medische wereld failliet.

Bravo, generalistatie-kampioen. Petje af.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:10:56 #291
52357 Lambiekje
pi_80512896
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef Amos_ het volgende:
1 huisarts maakt een vervelende fout, en meteen verklaar je de hele medische wereld failliet.

Bravo, generalistatie-kampioen. Petje af.
je hebt dus nog nimmer iets bekeken wat er allemaal wordt aangedragen aan videos, boeken en links.
pi_80512921
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je hebt dus nog nimmer iets bekeken wat er allemaal wordt aangedragen aan videos, boeken en links.
Bla bla bla.

1 zwaluw maakt nog geen zomer.
pi_80513217
idd, het feit dat 1 persoon een hevige fuck-up maakt, betekent niet dat "ALLE" huisartsen geen zak van Lyme afweten en allemaal maar prutsers zijn enzo.

Trouwens Lambiekje, wat IS volgens jou de ziekte van Lyme? Wat houdt dat in, waar wordt het door veroorzaakt en hoe genees je het?

Is die kennis van jou er ondertussen van genezen?
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 13:48:34 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_80518858
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:09 schreef heartz het volgende:

[..]

Dat de gemiddelde Nederland met rust gelaten wil worden en zich wil verstoppen achter de tv, zich laat bestelen en zijn ziel laat verkrachten moet ie zelf weten.
Dan kan je degenen die de moed en hart hebben om te vechten zeker eervol noemen.

De waarheid verspreiden? Jóuw waarheid bedoel je. Wat dus niet ieders waarheid hoeft te zijn.

En wat je schrijft over de gemiddelde Nederlander, nou ja zeg, wat een generalisatie.

En ik leef in het zelfde land als jij neem ik aan, dus als jij dat nooitgedachtland wil noemen, be my guest
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:12:20 #295
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_80519786
De generalisatie kan ik wel begrijpen. Gemiddeld Nederland weet vaak niet eens wat voor praktijken er zich mogelijk verschuilen achter het masker van de samenleving. Ze worden opgevoed in een Jan Modaal gezin, gaan naar school, werken en zo leiden ze een 'normaal' leven, in hun ogen zorgeloos. Prima, maar een diepere filosofie over de meeste zaken zullen zij toch echt niet ontwikkelen.

Overigens, heartz, even een vraag aan jou. Ik verneem dat jij gelovig bent, Christelijk (welke stroming weet ik niet). Wat is vanuit jouw geloof de mening over de vrijmetselaars/illuminati en de bijbehorende rompslomp waar zij mogelijk invloed in hebben?
Ik ben zelf niet echt gelovig opgevoed, al heb ik wel op een Christelijke basisschool gezeten. Toch ben ik geen gelovige. Het gebeuren omtrent illuminatie heeft me echter wel aan het denken gezet, vandaar deze vraag.
pi_80519931
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een kennis had in 2000/1 in na een paardenduinrit een takenbeet. Kring en naar de huisarts. Nee mevrouwtje dat is geen Lyme. Dus je denkt de arts die weet het wel. (NOT!) 6 jaar later na complete instorting en weken lang plat, oververmoeid op bed en na lang aandringen op bloedtest was het hoge woord er uit. Het is Lyme. Het heeft dus omdat artsen z'n walgelijk onkundig zijn dik 6 jaar kunnen woekeren. En maar met klachten naar de doctor van hoofdpijn dit, pijn zus, reuma en ga zo maar door. Wekelijks wel ergens anders wat pijns Je wordt gewoon beschuldigd van hypochondrie.

Haar verhaal is dus de zoveelste die in ons Neddrland niet geloofd wordt. Precies zoals behandeld in Netwerk.
Gewoon ordinaire onkunde en onwil van artsen. Die kennis heeft meerdere Lyme boeken aan de huisarts te leen gegeven. Lezen ho maar.
Een vriend van me had ook een tekenbeet, compleet met kring en de beginnende symptomen van Lyme. Dit werd door de huisarts bevestigd, en na een stevige antibiotica kuur was hij er na 4 maanden weer bovenop. Ergo alle huisartsen zijn betrouwbaar en jij lult uit je nek.

Beetje vaag dat ze na 6 jaar ineens met een bloedtestje ineens Lyme kunnen diagnostiseren terwijl men normaliter een volledig onderzoek van oa hersenvocht, en zelfs RNA uitvoert om zekerheid te krijgen.

En als je jou "soort" boeken aan die huisarts heeft gegeven kan ik me zeer goed voorstellen dat die linea recta de kattenbak in gingen. Waarom ging ze er niet heen met een laptop, dan had ze hem de youtube filmpjes kunnen tonen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:45:00 #297
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80521012
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
De waarheid verspreiden? Jouw waarheid aannames bedoel je.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:59:57 #298
52357 Lambiekje
pi_80528806
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Een vriend van me had ook een tekenbeet, compleet met kring en de beginnende symptomen van Lyme. Dit werd door de huisarts bevestigd, en na een stevige antibiotica kuur was hij er na 4 maanden weer bovenop. Ergo alle huisartsen zijn betrouwbaar en jij lult uit je nek.

Beetje vaag dat ze na 6 jaar ineens met een bloedtestje ineens Lyme kunnen diagnostiseren terwijl men normaliter een volledig onderzoek van oa hersenvocht, en zelfs RNA uitvoert om zekerheid te krijgen.

En als je jou "soort" boeken aan die huisarts heeft gegeven kan ik me zeer goed voorstellen dat die linea recta de kattenbak in gingen. Waarom ging ze er niet heen met een laptop, dan had ze hem de youtube filmpjes kunnen tonen..
uhh ik wil niet heel vervelend doen maar Netwerk maakt niet nog een item over Lyme omdat onze artsen zo goed bezig zijn. Nee mij vriend. Netwerk maakt een item over Lyme omdat patiënten hier in dit verdomde corrupte land totaal niet serieus worden genomen, omdat artsen nog al onkundig zijn en dat niet durven te erkennen. Er kwam een duidelijk signaal naar voren dat onze artsen onkundig zijn (op het gebied van Lyme).

Gek, de kennis is nadat 6 jaar later na lang aanhouden toch Lyme bevestigd is is er een korte kuur van antibiotica gegeven van hoogstens 3 weken. Die huisarts wilde niet meer gegeven. Daar sta je dan. Ook al eis je een langere kuur.

Maar jij hebt volgens mij connecties in het wereldje en zal je eerder en beter behandeld worden dan een reguliere consument.

Jij hebt nog steeds NIET begrepen waar YouTube voor kàn dienen hè?
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:27:10 #299
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80537728
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De waarheid verspreiden? Jóuw waarheid bedoel je. Wat dus niet ieders waarheid hoeft te zijn.

En wat je schrijft over de gemiddelde Nederlander, nou ja zeg, wat een generalisatie.

En ik leef in het zelfde land als jij neem ik aan, dus als jij dat nooitgedachtland wil noemen, be my guest
Tja, ik ben ook maar een mens he.
Jij generaliseerd niet door mensen die die folders verspreiden angstzaaiers te noemen?

We doen het allemaal. Bewust of onbewust.
Volgens mij snap je mijn nooitgedachtland punt niet.
Maar dat heb ik wel vaker.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:30:06 #300
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_80537876
Ik vind trouwens dat er weer erg op de man wordt afgespeeld. Generaliseren enzo.
Ik vind sowieso dat er vrij veel argumenten zijn gekomen van de NWO kant. Ik heb weinig inhoudelijke tegenargumentatie gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')