misschien had je hem moeten openen net na Angels en deamons in de bios wasquote:Op maandag 15 februari 2010 12:04 schreef heartz het volgende:
Niemand?![]()
Niet boeiend?![]()
Ach waarom gooien jullie het hele BNW niet eraf. Doe daar meteen een slotje op!!!
wie weetquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
misschien had je hem moeten openen net na Angels en deamons in de bios was
Kan je ook aangeven waarom je dat vind?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:23 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben van mening dat er niet zoiets ondergronds en goed georganiseerds bestaat als wat jij schetst. Ik denk wel dat mensen in het algemeen hetzelfde nastreven, ook als ze grote bedrijven controlleren, en dat er daardoor een gemeenschappelijk doel ontstaat.
Jawel, veel aanhangers van NWO theoriën zien in het regelmatig samenkomen van bepaalde bekende CEO's en politici het bewijs dat er soort van schimmige wereldraad bestaat, met welhaast supermensen als leden, die de rest van de wereld manipuleren naar eigen goeddunken.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef heartz het volgende:
[..]
Kan je ook aangeven waarom je dat vind?
Ik begrijp je punt well, het is hoe de meeste het zien.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jawel, veel aanhangers van NWO theoriën zien in het regelmatig samenkomen van bepaalde bekende CEO's en politici het bewijs dat er soort van schimmige wereldraad bestaat, met welhaast supermensen als leden, die de rest van de wereld manipuleren naar eigen goeddunken.
Dit terwijl we allemaal wel eens een bijeenkomst van gelijkgestemden bezoeken, oa vakbeurzen met bijbehorende seminars etc etc. Het runnen van een bedrijf is een vak, en voor vragen & kennisvergaring ga je niet naar de kantinejuf, maar naar gelijk gestemden. In het geval van een bankier dus bij andere bankiers, en in het geval van politici bij andere politici. Hier zit een zekere overlap in, een ceo drinkt ook koffie, en kan dus ook best eens informeren bij de kantinejuf als hij thuis de thee-aanslag uit de kopjes wil hebben, maar in het algemeen zoekt men gelijkgestemden. In het geval van regeringsleiders is de club vrij exclusief, en heeft het besturen van een land ook parallellen met besturen van een groot bedrijf. Wederom is het in mijn ogen dan niet verdacht dat men daar ook eens ideeën op gaat doen.
Ik ben niet met een zaklamp en schep bij volle maan reptillians wezen zoeken in het bos als je dat soms bedoelt. Wel ben ik in het verleden in contact gekomen met diverse politici en gefortuneerde zakenmensen, die werkzaam waren op niveau's waar ze toch zeker enige insider kennis zouden moeten hebben gehad van iets als dit, en ik kan je zeggen, dat zijn net zulke mensen als jij en ik, met alle tekortkomingen van dien.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:18 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt well, het is hoe de meeste het zien.![]()
Maar heb je voor jezelf wel onderzoek gedaan?
Huh? Ik heb het helemaal niet over Reptilians.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:49 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ben niet met een zaklamp en schep bij volle maan reptillians wezen zoeken in het bos als je dat soms bedoelt. Wel ben ik in het verleden in contact gekomen met diverse politici en gefortuneerde zakenmensen, die werkzaam waren op niveau's waar ze toch zeker enige insider kennis zouden moeten hebben gehad van iets als dit, en ik kan je zeggen, dat zijn net zulke mensen als jij en ik, met alle tekortkomingen van dien.
Als je kijkt naar de wereld op het moment, en dat interpreteerd als zijnde het gevolg van een soort masterplan van een kleine groep mensen, dan schiet het nog niet echt op sinds de illuminati voor de eerste keer opdoken in de geschiedenis. (rond 1800 meen ik)
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef Michielos het volgende:
Sowieso ... "voor je zelf "onderzoek" doen.
Heartz.. mag ik je onderzoek misschien eens inzien en kritisch bekijken?
Ja maar dat is erg persoonlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:11 schreef Michielos het volgende:
Nou , jij doet onderzoek hiernaar. Dan neem ik aan dat je hypotheses hebt die je toetst, onderzoek doet en feiten verzameld en een onderzoeksplan hebt, toch?
ik doe enkel onderzoek naar menselijk gedrag, meer niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:16 schreef heartz het volgende:
En ik ben niet van plan opeens te verdwijnen van Fok!![]()
Doe jij eigenlijk ook een zelfonderderzoek?
ook in context met de NWO?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik doe enkel onderzoek naar menselijk gedrag, meer niet.
Neen, sorryquote:
Weet ik, maar die worden er door sommigen ook bij getrokken, vandaar..quote:Op maandag 15 februari 2010 18:09 schreef heartz het volgende:
[..]
Huh? Ik heb het helemaal niet over Reptilians.
Ahaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Weet ik, maar die worden er door sommigen ook bij getrokken, vandaar..
Misschien moet je er eens over nadenken......quote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, sorryHeb vorige bericht overigens geedit.
Nah, mijn interessegebied is voornamelijk (ortho)pedagogiek, psychologie en psychiatrie.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:31 schreef heartz het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens over nadenken......
ok coolquote:Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah, mijn interessegebied is voornamelijk (ortho)pedagogiek, psychologie en psychiatrie.
Ja dus? Het bouwen van piramides is relatief gemakkelijk als je weinig techniek tot je beschikking hebt, zoals in die tijd de mensen hadden. Met genoeg spierkracht kan je stenen van een paar ton gemakkelijk bij een flauwe helling omhoog krijgen, en zo zijn de piramides ook gebouwd.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:00 schreef heartz het volgende:
Ik wou trouwens nog wel ff zeggen die piramide volgens mij echt niet alleen in verband te brengen is met Egypte. http://www.grenswetenscha(...)er-piramiden-deel-1/
Het enige "plan" wat ik zie bij nagenoeg alle mensen is het geloof in iets groters dan zichzelf, waar ze alles aan ophangen wat ze zelf niet kunnen verklaren. Dat kan een geloof zijn, een politiek systeem, een alles controllerende macht achter de schermen ala de NWO, en zo verder. Ik denk eerder dat we ons zelf vooruit willen helpen, maar dat dit niet zo snel gaat als we zouden willen. Kijk maar naar de natuur en evolutie, die verbeteringen en veranderingen worden gemeten in duizenden, zoniet tienduizenden jaren, dan is het lastig jezelf op een reeële plek in dat proces te plaatsen, we willen toch allemaal beter zijn dan de rest en dus zien we ons zelf graag als het eindpunt van zo'n proces, niet als een ieniemienie klein radertje ergens in het midden.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:30 schreef heartz het volgende:
[..]
Aha![]()
Maar het 'meesterplan' is niet bedoelt om ons vooruit te helpen of heb ik je verkeerd begrepen?
Zoals? Wat hangen 'ze' daar dan aan op? sorryquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:43 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het enige "plan" wat ik zie bij nagenoeg alle mensen is het geloof in iets groters dan zichzelf, waar ze alles aan ophangen wat ze zelf niet kunnen verklaren. Dat kan een geloof zijn, een politiek systeem, een alles controllerende macht achter de schermen ala de NWO, en zo verder.
Wat heeft dit met het 'meesterplan' te maken? Hoezo is iedereen hetzelfde? We willen allemaal ? beter zijn de rest??quote:Ik denk eerder dat we ons zelf vooruit willen helpen, maar dat dit niet zo snel gaat als we zouden willen. Kijk maar naar de natuur en evolutie, die verbeteringen en veranderingen worden gemeten in duizenden, zoniet tienduizenden jaren, dan is het lastig jezelf op een reeële plek in dat proces te plaatsen, we willen toch allemaal beter zijn dan de rest en dus zien we ons zelf graag als het eindpunt van zo'n proces, niet als een ieniemienie klein radertje ergens in het midden.
Dat zou ik niet weten, aangezien ik niet van mening ben dat er een masterplan als zodanig bestaat. Ik zie wel meerdere/verschillende geloven en overtuigingen die mensen toch een gezamelijke richting op laten ontwikkelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:32 schreef heartz het volgende:
[..]
Zoals? Wat hangen 'ze' daar dan aan op? sorry![]()
Waarom denk je dat?
[..]
Omdat iedereen wel één van die dingen aanhangt?
Wat heeft dit met het 'meesterplan' te maken? Hoezo is iedereen hetzelfde? We willen allemaal ? beter zijn de rest??
Ik kan er zo al 1 gat in schieten, ik kan met mijn beleggingsrekening direct aandelen kopen van de bedrijven, en dus invloed uit oefenen buiten de controllerende groepen die volgens dit plaatje zich boven mij zouden bevinden..quote:
Voor hoeveel geld aan aandelen ben jij van plan te kopen? Voordat je 'Controlling Interest' hebt, duurt het nog wel even, lijkt me. Je kan wel werkzaam zijn in de lagere segmenten van de piramide. Echter dat je dan ook daadwerkelijk wat in te brengen hebt is een tweede.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik kan er zo al 1 gat in schieten, ik kan met mijn beleggingsrekening direct aandelen kopen van de bedrijven, en dus invloed uit oefenen buiten de controllerende groepen die volgens dit plaatje zich boven mij zouden bevinden..
Een controlling interest zoals je het noemt hoeft niet zo heel groot te zijn, kijk maar naar de geplande overname van Océ door Canon, er zijn 2 grotere aandeelhouders die samen met nog een paar kleine particuliere beleggers de boel tegen houden, met krap 10% van de aandelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:13 schreef Goelie het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld aan aandelen ben jij van plan te kopen? Voordat je 'Controlling Interest' hebt, duurt het nog wel even, lijkt me. Je kan wel werkzaam zijn in de lagere segmenten van de piramide. Echter dat je dan ook daadwerkelijk wat in te brengen hebt is een tweede.
Misschien dat filesharers dan eens wat meer na gaan denken waar ze mee bezig zijn, oa over hoe ze vakkundig hun eigen glazen hebben ingegooid met hun infantiele gedrag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef Green1 het volgende:
Wat denken jullie hiervan:
ACTA kan gigaboetes voor filesharers betekenen
Als ik dit lees, moet ik eigenlijk meteen aan het hele NWO verhaal denken. Omdat dit volgens velen het einde van het internet betekend.![]()
Hier staat ook meer.
Ja, daar zat ik ook aan te denken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien dat filesharers dan eens wat meer na gaan denken waar ze mee bezig zijn, oa over hoe ze vakkundig hun eigen glazen hebben ingegooid met hun infantiele gedrag?
Ik denk eerder dat die platenmaatschappijen en artiesten degene zijn die dan eens wat meer na gaan denken over hoe ZIJ vakkundig hun eigen glazen in hebben gegooid met die absurde bedragen voor dvd's/games/cd's. 50 euro voor een game, 20 voor een cd. Ze kunnen mijn rug op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien dat filesharers dan eens wat meer na gaan denken waar ze mee bezig zijn, oa over hoe ze vakkundig hun eigen glazen hebben ingegooid met hun infantiele gedrag?
Denk dat die stijgingen juist komen omdat ze minder omzet behalen ivm downloadenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die platenmaatschappijen en artiesten degene zijn die dan eens wat meer na gaan denken over hoe ZIJ vakkundig hun eigen glazen in hebben gegooid met die absurde bedragen voor dvd's/games/cd's. 50 euro voor een game, 20 voor een cd. Ze kunnen mijn rug op.
De meeste van dat soort vergaderingen zijn publiek, of als dat niet zo is wordt er een verklaring of persbericht naar buiten gebracht, zo niet bij Bilderberg, niet wie er komen, niet wat er besproken wordt en al helemaal geen notulen, en waar het met kapitalen in de krant staat dat onze koningin ergens een spade in de grond steekt, zo stil is het als ze ieder jaar naar de Bilderberg gaat.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef fruityloop het volgende:
Dit terwijl we allemaal wel eens een bijeenkomst van gelijkgestemden bezoeken, oa vakbeurzen met bijbehorende seminars etc etc. Het runnen van een bedrijf is een vak, en voor vragen & kennisvergaring ga je niet naar de kantinejuf, maar naar gelijk gestemden. In het geval van een bankier dus bij andere bankiers, en in het geval van politici bij andere politici.
Onderzoek vooral het menselijk gedrag in de Bohemian Grove eensquote:Op maandag 15 februari 2010 18:17 schreef Michielos het volgende:
ik doe enkel onderzoek naar menselijk gedrag, meer niet.
As has been said before, "the top of the pyramid, is not the top of the pyramid".quote:
1) keep your friends close but keep your enemies closer.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:21 schreef smoking-snares het volgende:
ik heb al vaker gepost in bnw maar ik blijf met 2 vragen zitten aangaande NWO
1.als de elite een NWO wil, waarom kunnen zoveel forums en sites informatie bezitten die zich tegen de NWO
keert?
Wat doet Disney tussen die familiesquote:
ik post even wat propaganda filmpjes van disney, lijkt me hier wel toepasselijkquote:
Lol fucking bizar eigenlijk als je gaat ontleden wat je ziet..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
ik post even wat propaganda filmpjes van disney, lijkt me hier wel toepasselijk
Ja behoorlijk ja, alle sprookjes herschrijven tot en met sagen en legenden aan toe, alles in een vrolijk Disney sausjequote:
Verborgen, boodschappen in TV beeldenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef smoking-snares het volgende:
en dan vraag ik me af wat voor onbewuste propaganda wordt uitgezonden op
de televisie.
De Kennedy's bij de Illuminati? Zou goed kunnen aangezien ze gerelateerd zijn aan de Freemans.quote:
Ik vroeg me al af of iemand meer wist over de moord van Kennedy en Monroe ergens in deze reeks. Weet jij hier meer over?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:19 schreef Aguia het volgende:
[..]
De Kennedy's bij de Illuminati? Zou goed kunnen aangezien ze gerelateerd zijn aan de Freemans.
Maar John F. Kennedy hoorde daar zeker niet bij. Amerika's beste president, vermoord door de Illuminati.
Vond het nazi filmpje ook goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lol fucking bizar eigenlijk als je gaat ontleden wat je ziet..
Betaal geld.. fuck de nazi's.. betaal meer geld, fuck dan ook de japanners.. en betaal geld.
Zit hem te kijken, goeie!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:24 schreef Lambiekje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3776750618788792499&hl=en#
tjah.
heel vaag filmpje ,,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
ik post even wat propaganda filmpjes van disney, lijkt me hier wel toepasselijk
walt disney, brainwash machine![]()
en dan vraag ik me af wat voor onbewuste propaganda wordt uitgezonden op
de televisie.
quote:
Dit is wel erg verwarrend. Eerst gaat het over John F. Kennedy, daarna gaat het opeens over Amerika's beste president.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:19 schreef Aguia het volgende:
Amerika's beste president, vermoord door de Illuminati.
dat is toch niet zo moeilijk... die wilde CIA (drugsbende) opdoeken. En daarnaast ook de UFO opbaarmaken.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is wel erg verwarrend. Eerst gaat het over John F. Kennedy, daarna gaat het opeens over Amerika's beste president.
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is toch niet zo moeilijk... die wilde CIA (drugsbende) opdoeken.
De wat?quote:En daarnaast ook de UFO opbaarmaken.
Dat klopt, hij bezat geen enkele zelfbeheersing.quote:Hij was de laatste niet-mindgecontroleerde president.
Hij heeft het toch duidelijk over conspiracy?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef TitusPullo het volgende:
Ja, hij heeft het over het communisme. Overigens geef ik vrij weinig voor een toespraak waarin beweerd wordt dat een bepaald volk een inherente afkeer heeft van iets.
Ach, wat stom van me. Communisme kan natuurlijk per definitie geen samenzwering zijn, zeker niet in het oog van een Amerikaanse miljonair.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:27 schreef heartz het volgende:
[..]
Hij heeft het toch duidelijk over conspiracy?
okey, dus volgens jouw heeft hij het alleen over communisme?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ach, wat stom van me. Communisme kan natuurlijk per definitie geen samenzwering zijn, zeker niet in het oog van een Amerikaanse miljonair.
Hij noemt man noch paard, dus ik weet niet waar hij het precies over heeft, maar ik neem aan dat hij op het communisme doelt. Niet voor niets was de familie Kennedy dik bevriend met McCarthy.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef heartz het volgende:
[..]
okey, dus volgens jouw heeft hij het alleen over communisme?
jullie hebben het over die speech van kennedy? ja de een denkt dit, de ander dat. ik vind nogsteeds dat mensen als titus-pollo (heel typisch) hun kop in het zand blijven steken. Ze zijn hardnekkig en te dom voor woorden.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef heartz het volgende:
[..]
okey, dus volgens jouw heeft hij het alleen over communisme?
Ik heb de film JFK gekeken, een film uit 1991. Dat is een aanrader als je wat meer wil weten.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef heartz het volgende:
Ik vroeg me al af of iemand meer wist over de moord van Kennedy en Monroe ergens in deze reeks. Weet jij hier meer over?
Hij doelde volgens mij ook op het communisme.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij noemt man noch paard, dus ik weet niet waar hij het precies over heeft, maar ik neem aan dat hij op het communisme doelt. Niet voor niets was de familie Kennedy dik bevriend met McCarthy.
vreemd geen woorden voor,-quote:Op maandag 15 maart 2010 22:35 schreef quirina het volgende:
heb je dit al gezien?
Vreemd! bluebeam haarp?? wat is dit?
Project Blue Beam heet dit uitvoeringsprogramma. Het is eigenlijk ontworpen is om godsdienstige beelden in de lucht te vertonen. Met dat programma kun je alles de lucht in projecteren.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:35 schreef quirina het volgende:
heb je dit al gezien?
Vreemd! bluebeam haarp?? wat is dit?
200 delenquote:
Het valt mij vooral op dat hij zegt dat Amerika is gebaseerd op de geschiedenis van conspiracys, maar misschien ben ik te subjectief.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Kan Kennedy het niet over fascisme hebben gehad in zijn beroemde speech? Fascisme oin het algemeen. Het soort fascisme dat nu steeds internationaal groter en duidelijker wordt. In alle westerse landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |