De meeste van dat soort vergaderingen zijn publiek, of als dat niet zo is wordt er een verklaring of persbericht naar buiten gebracht, zo niet bij Bilderberg, niet wie er komen, niet wat er besproken wordt en al helemaal geen notulen, en waar het met kapitalen in de krant staat dat onze koningin ergens een spade in de grond steekt, zo stil is het als ze ieder jaar naar de Bilderberg gaat.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:13 schreef fruityloop het volgende:
Dit terwijl we allemaal wel eens een bijeenkomst van gelijkgestemden bezoeken, oa vakbeurzen met bijbehorende seminars etc etc. Het runnen van een bedrijf is een vak, en voor vragen & kennisvergaring ga je niet naar de kantinejuf, maar naar gelijk gestemden. In het geval van een bankier dus bij andere bankiers, en in het geval van politici bij andere politici.
Onderzoek vooral het menselijk gedrag in de Bohemian Grove eensquote:Op maandag 15 februari 2010 18:17 schreef Michielos het volgende:
ik doe enkel onderzoek naar menselijk gedrag, meer niet.
As has been said before, "the top of the pyramid, is not the top of the pyramid".quote:
1) keep your friends close but keep your enemies closer.quote:Op zondag 28 februari 2010 02:21 schreef smoking-snares het volgende:
ik heb al vaker gepost in bnw maar ik blijf met 2 vragen zitten aangaande NWO
1.als de elite een NWO wil, waarom kunnen zoveel forums en sites informatie bezitten die zich tegen de NWO
keert?
Wat doet Disney tussen die familiesquote:
ik post even wat propaganda filmpjes van disney, lijkt me hier wel toepasselijkquote:
Lol fucking bizar eigenlijk als je gaat ontleden wat je ziet..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
ik post even wat propaganda filmpjes van disney, lijkt me hier wel toepasselijk
Ja behoorlijk ja, alle sprookjes herschrijven tot en met sagen en legenden aan toe, alles in een vrolijk Disney sausjequote:
Verborgen, boodschappen in TV beeldenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef smoking-snares het volgende:
en dan vraag ik me af wat voor onbewuste propaganda wordt uitgezonden op
de televisie.
De Kennedy's bij de Illuminati? Zou goed kunnen aangezien ze gerelateerd zijn aan de Freemans.quote:
Ik vroeg me al af of iemand meer wist over de moord van Kennedy en Monroe ergens in deze reeks. Weet jij hier meer over?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:19 schreef Aguia het volgende:
[..]
De Kennedy's bij de Illuminati? Zou goed kunnen aangezien ze gerelateerd zijn aan de Freemans.
Maar John F. Kennedy hoorde daar zeker niet bij. Amerika's beste president, vermoord door de Illuminati.
Vond het nazi filmpje ook goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lol fucking bizar eigenlijk als je gaat ontleden wat je ziet..
Betaal geld.. fuck de nazi's.. betaal meer geld, fuck dan ook de japanners.. en betaal geld.
Zit hem te kijken, goeie!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:24 schreef Lambiekje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3776750618788792499&hl=en#
tjah.
heel vaag filmpje ,,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
ik post even wat propaganda filmpjes van disney, lijkt me hier wel toepasselijk
walt disney, brainwash machine![]()
en dan vraag ik me af wat voor onbewuste propaganda wordt uitgezonden op
de televisie.
quote:
Dit is wel erg verwarrend. Eerst gaat het over John F. Kennedy, daarna gaat het opeens over Amerika's beste president.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:19 schreef Aguia het volgende:
Amerika's beste president, vermoord door de Illuminati.
dat is toch niet zo moeilijk... die wilde CIA (drugsbende) opdoeken. En daarnaast ook de UFO opbaarmaken.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is wel erg verwarrend. Eerst gaat het over John F. Kennedy, daarna gaat het opeens over Amerika's beste president.
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is toch niet zo moeilijk... die wilde CIA (drugsbende) opdoeken.
De wat?quote:En daarnaast ook de UFO opbaarmaken.
Dat klopt, hij bezat geen enkele zelfbeheersing.quote:Hij was de laatste niet-mindgecontroleerde president.
Hij heeft het toch duidelijk over conspiracy?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef TitusPullo het volgende:
Ja, hij heeft het over het communisme. Overigens geef ik vrij weinig voor een toespraak waarin beweerd wordt dat een bepaald volk een inherente afkeer heeft van iets.
Ach, wat stom van me. Communisme kan natuurlijk per definitie geen samenzwering zijn, zeker niet in het oog van een Amerikaanse miljonair.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:27 schreef heartz het volgende:
[..]
Hij heeft het toch duidelijk over conspiracy?
okey, dus volgens jouw heeft hij het alleen over communisme?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ach, wat stom van me. Communisme kan natuurlijk per definitie geen samenzwering zijn, zeker niet in het oog van een Amerikaanse miljonair.
Hij noemt man noch paard, dus ik weet niet waar hij het precies over heeft, maar ik neem aan dat hij op het communisme doelt. Niet voor niets was de familie Kennedy dik bevriend met McCarthy.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef heartz het volgende:
[..]
okey, dus volgens jouw heeft hij het alleen over communisme?
jullie hebben het over die speech van kennedy? ja de een denkt dit, de ander dat. ik vind nogsteeds dat mensen als titus-pollo (heel typisch) hun kop in het zand blijven steken. Ze zijn hardnekkig en te dom voor woorden.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef heartz het volgende:
[..]
okey, dus volgens jouw heeft hij het alleen over communisme?
Ik heb de film JFK gekeken, een film uit 1991. Dat is een aanrader als je wat meer wil weten.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef heartz het volgende:
Ik vroeg me al af of iemand meer wist over de moord van Kennedy en Monroe ergens in deze reeks. Weet jij hier meer over?
Hij doelde volgens mij ook op het communisme.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij noemt man noch paard, dus ik weet niet waar hij het precies over heeft, maar ik neem aan dat hij op het communisme doelt. Niet voor niets was de familie Kennedy dik bevriend met McCarthy.
vreemd geen woorden voor,-quote:Op maandag 15 maart 2010 22:35 schreef quirina het volgende:
heb je dit al gezien?
Vreemd! bluebeam haarp?? wat is dit?
Project Blue Beam heet dit uitvoeringsprogramma. Het is eigenlijk ontworpen is om godsdienstige beelden in de lucht te vertonen. Met dat programma kun je alles de lucht in projecteren.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:35 schreef quirina het volgende:
heb je dit al gezien?
Vreemd! bluebeam haarp?? wat is dit?
200 delenquote:
Het valt mij vooral op dat hij zegt dat Amerika is gebaseerd op de geschiedenis van conspiracys, maar misschien ben ik te subjectief.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Kan Kennedy het niet over fascisme hebben gehad in zijn beroemde speech? Fascisme oin het algemeen. Het soort fascisme dat nu steeds internationaal groter en duidelijker wordt. In alle westerse landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |