Vond het nazi filmpje ook goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lol fucking bizar eigenlijk als je gaat ontleden wat je ziet..
Betaal geld.. fuck de nazi's.. betaal meer geld, fuck dan ook de japanners.. en betaal geld.
Zit hem te kijken, goeie!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:24 schreef Lambiekje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3776750618788792499&hl=en#
tjah.
heel vaag filmpje ,,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
ik post even wat propaganda filmpjes van disney, lijkt me hier wel toepasselijk
walt disney, brainwash machine![]()
en dan vraag ik me af wat voor onbewuste propaganda wordt uitgezonden op
de televisie.
quote:
Dit is wel erg verwarrend. Eerst gaat het over John F. Kennedy, daarna gaat het opeens over Amerika's beste president.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:19 schreef Aguia het volgende:
Amerika's beste president, vermoord door de Illuminati.
dat is toch niet zo moeilijk... die wilde CIA (drugsbende) opdoeken. En daarnaast ook de UFO opbaarmaken.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is wel erg verwarrend. Eerst gaat het over John F. Kennedy, daarna gaat het opeens over Amerika's beste president.
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is toch niet zo moeilijk... die wilde CIA (drugsbende) opdoeken.
De wat?quote:En daarnaast ook de UFO opbaarmaken.
Dat klopt, hij bezat geen enkele zelfbeheersing.quote:Hij was de laatste niet-mindgecontroleerde president.
Hij heeft het toch duidelijk over conspiracy?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:07 schreef TitusPullo het volgende:
Ja, hij heeft het over het communisme. Overigens geef ik vrij weinig voor een toespraak waarin beweerd wordt dat een bepaald volk een inherente afkeer heeft van iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |