Maar het ging toch over kwaliteit, niet over smaak? Daar gaat je hele vergelijking mank..quote:Op zondag 21 maart 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar het is dan toch blijkbaar ook wat het publiek wil?!
Jij bent toch Chinees of vergis ik me? Zo ja, zoals je weet serveren de meeste Chinese restaurants helemaal geen traditioneel Chinees eten. De Chinese restaurants die wel traditioneel Chinees eten serveren zijn zwaar in de minderheid, omdat veel (Hollandse) gasten dat eten niet lekker vinden. De meeste Hollandse gasten willen alles met zoveel mogelijk saus en dat is bij het meeste traditionele Chinese eten niet zo.
Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik zelf een Indo met een volbloed Chinese oma. Als ik met echt Hollandse mensen in een traditioneel Chinees restaurant ga eten, vinden ze dat eten meestal maar niks.
Met muziek is dat natuurlijk net zo. Wat de meeste mensen willen horen wordt het best verkocht. Dat is toch logisch?
Het ging over beidequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar het ging toch over kwaliteit, niet over smaak? Daar gaat je hele vergelijking mank..
Hee hallo exquote:Overigens heb ik ooit een vriendinnetje gehad, een indo met wat Chinees bloed.. Sodeknetter, wat een vrouw!
- Oh ja?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging over beide.
[..]
Hee hallo ex!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
- Je mocht willen dat je zo knap was.. Tjonge jonge..
Dan was je erg mooi geweest.. Dus daar ging ik vanuit, maar hoe dan ook, je kunt het niet zijn want zij is veel leeghoofdiger..quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh, hoe weet jij dat op jouw ex lijken een grote wens van mij is?
Wat is dit voor halfbakken bedreiging?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
denk dat je niet weet wat voor user voor je hebt..
Omdat je linkt naar een searchquery, niet naar een video/playlist.quote:Op maandag 5 april 2010 11:16 schreef heartz het volgende:
Hey waarom verschijnt de link in de vorm van tekst en niet in de vorm van een filmpje
Wazig.....
Met alle respect, maar je bent nogal paranoide als je zelfs achter die oefeningen van de sirene iets ziet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:29 schreef heartz het volgende:
En die oefeningen met die sirene's.
Als zo'n sirene gaat moet je je huis in.
Hopelijk zijn ze dan oprecht in hun pleidooi dat ze de nood ervan inzetten voor veiligheid bij bijv. overstromingen of andere natuurrampen, misschien zelfs aanslagen?
quote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat je linkt naar een searchquery, niet naar een video/playlist.
Even proberen:
Part 1:
Playlist:
Iedere eerste maandag van de maand gaan de sirenes, dat is om te testen of alles goed werkt. Als de sirenes afgaan op élk ander moment moet je je pas zorgen maken, nu niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:29 schreef heartz het volgende:
En die oefeningen met die sirene's.
Als zo'n sirene gaat moet je je huis in.
Hopelijk zijn ze dan oprecht in hun pleidooi dat ze de nood ervan inzetten voor veiligheid bij bijv. overstromingen of andere natuurrampen, misschien zelfs aanslagen?
Als terrorist zijnde weetje dat er in Neddrland op eerste maandag van de maand getest wordt, dan zou ik juist een actie uitvoeren ....quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedere eerste maandag van de maand gaan de sirenes, dat is om te testen of alles goed werkt. Als de sirenes afgaan op élk ander moment moet je je pas zorgen maken, nu niet.
Ja, met het probleem dat je het zo moet timen dat je je aanvalletje eerder doet dan dat de sirenes afgaan uiteraard. Want die sirenes hebben geen auto-detectiesysteem voor o.a. gifgassenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als terrorist zijnde weetje dat er in Neddrland op eerste maandag van de maand getest wordt, dan zou ik juist een actie uitvoeren ....
ach ja je hoeft maar een paar mensen te gijzelen om het land te ontregelen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja, met het probleem dat je het zo moet timen dat je je aanvalletje eerder doet dan dat de sirenes afgaan uiteraard. Want die sirenes hebben geen auto-detectiesysteem voor o.a. gifgassenDat moet vanuit een meldkamer gebeuren.
Bespeur ik hier plannen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja je hoeft maar een paar mensen te gijzelen om het land te ontregelen...
Toch zou ik geen andere manier weten dan dit steeds op de vaste tijden te doen. Je kunt dit eenvoudigweg niet random doen, dan is iedere keer het hele land in paniek.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als terrorist zijnde weetje dat er in Neddrland op eerste maandag van de maand getest wordt, dan zou ik juist een actie uitvoeren ....
Nee, ik ben niet paranoiaquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je bent nogal paranoide als je zelfs achter die oefeningen van de sirene iets ziet.
Als ze hier elke eerste maandag van de maand afgaan hoef je je huis niet in.
''Rond 120 na Christus verkeerde het Heilige Roomse Rijk op het hoogtepunt van zijn macht''.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:38 schreef heartz het volgende:
De Duitse of moet ik zeggen Romeinse invloeden in beeld.
Beoordeel zelf maar.
Vanwaar deze hetze tegen Obama? De beste man doet mijns inziens voortreffelijk als president. De nieuwe regelingen voor de gezondheidzorg en zijn houding jegens Israel zijn tekenen dat Obama zeer goed bezig is. Dat hele NWO-verhaal zie ik niet zo. Bovendien kan internationale samenwerking geen kwaad in mijn ogen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Alex Jones heeft weer een stukje video voor ons over Barry Soetorro aka. Barack Obama (stage name):
Michelle Soetorro (aka. "Obama"): "We took a public HIV test when we took our trip to Africa and visited his home country in kenya"
Als dit niet uit context gehaald is spreekt het boekdelen. Barack is onwettig president van Amerika. Eigenlijk kan het me niet schelen waar een President vandaan komt maar dit is wel duidelijk. Barack werkte voor een internationaal undercover bedrijf van de CIA en is dus zelf een CIA-agent. Geplant als presidentskandidaat en heeft gewonnen ook! Opzet, opzet, opzet.. En als hij ook nog speeches gaat geven in de lijn van zijn voorgangers mbt "New World order" Dan is NWO heel erg waar.. Heel de wereld werkte mee. incl Nederland met de haat tegen Moslims en het binnenvallen van Irak op onrechtmatige gronden. En als we cirminelen het land uit willen zetten moet Balkenende ook weg!
Hoe weet jij dat dan zo zeker?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Mbt. dit topic gaat het erom of NWO waar is of Bullshit.
"Obama" werkte voor CIA, daar is geen direkt bewijs voor .......
Je beseft dat heel veel van die schrijvers-studio's gewoon heel veel verhalen in dezelfde trendlijn maken? Omdat men daar onderzoek naar doet, wat op dat moment zal scoren bij het publiek?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
@heartz: ja inderdaad. het lijkt mij ook teveel toeval dat filmmakers complotten zo goed kunnen neerzetten. En niet 1 flimmaker of enkelen. En ook heel homogeen kwa details blijven. Geen één die met een alternatieve insteek komt. Ik heb de laatste 20 jaar vele sci-fi films gezien die allemaal dezelfde ingredienten hebben. Mensen vervuilen de aarde, ruimteschip vliegt weg om elders een alternatieve wereld te vinden. En dan die hele co2 hype nu dat geen sci-fi is. Ik vraag me af waar die scripts vandaan komen.
Nah zeker weten doe je het nooit.quote:
quote:After graduating from Columbia University in 1983, Barack Obama went to work for a firm called Business International Corporation (BIC), a firm that was linked to economic intelligence gathering for the CIA.
http://www.stewwebb.com/obama_revealed_as_a_cia_agent.htm
Maaruh, wat maakt het uit ?quote:According to Dr. Manning, Obama (born in 1961) enrolled at the very pricey Occidental College in Los Angeles, California in 1979 and was recruited there in 1980 by the CIA which has made it a practice since its inception to recruit college students.
http://novakeo.com/?p=6138
ach bijna niemand weet dat het gewoon een ordinaire moslim is. Ook wel bekend als Barry Soetoro.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nah zeker weten doe je het nooit.
[..]
[..]
Maaruh, wat maakt het uit ?
http://en.wikipedia.org/wiki/George_H._W._Bush
Ben ik nu de enige die zich hierover verbaast?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
''Rond 120 na Christus verkeerde het Heilige Roomse Rijk op het hoogtepunt van zijn macht''.
Nee. Vind het een vrij opmerkelijke bewering. Temeer omdat het Heilige Roomse Rijk toen nog niet bestond. Maar dat willen 'ze' je natuurlijk laten geloven.quote:Op zondag 11 april 2010 14:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die zich hierover verbaast?
En na Balkenende, na het vallen van het Kabinet, weer een bak ellende, tja............quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat andersgelovigen bovenstaande filmpjes, en links naar losse paginas met een lap tekst niet serieus zullen nemen. Maarja, na Bush jr blijven de mensen goedgelovig in de overheid. Ik snap niet waar dat vandaan komt.
Het voelt ook alsof ik kijk naar Prison-Break.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef heartz het volgende:
[..]
En na Balkenende, na het vallen van het Kabinet, weer een bak ellende, tja............
Hoi hoiquote:
Tja, weet ook niet echt waar dit vandaan komt. Maar he, mocht het wel gebeuren, zijn we in ieder geval op de hoogtequote:Op woensdag 14 april 2010 19:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Nou dat tweede filmpje is van een kwaliteit en wijsheid waar ik U tegen zeg.
Apart liedje, dat van van Agt begrijp ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:02 schreef heartz het volgende:
Een goed morgu![]()
Een leuk volksliedje over hoe we worden gestimuleerd 'de terrorist' te haten.
Prachtige muziek met de waarheid.
Wie is we-nun Henk?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:25 schreef heartz het volgende:
Moet je nagaan watvoor invloed het zou hebben als ze we-nun Henk op Tmf en Mtv zouden laten zien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dries_van_Agtquote:Nederland raakte in rep en roer toen hij in 1972 de Drie van Breda wilde vrijlaten. Dit leidde tot een emotionele hoorzitting en een heftig kamerdebat. Uiteindelijk aanvaardde de Tweede Kamer de motie-Voogd en werd hij gedwongen hiervan af te zien.
Ah die filmpjes spreken toch voor zich. Het zijn geen lange docu's ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef ToT het volgende:
heartz, plemp anders ff al die filmpjes (en graag ook in ëën post) in DIT topic neer: Brave New Hyperlinks
Dat topic is veel geschikter voor al die filmpjes.
In het vervolg: graag de edit-knop gebruiken om dingen toe te voegen i.p.v. meerdere posts onder elkaar zetten.
Een beetje uitleg per filmpje is ook wel zo prettig.
Vooral die agent die gewoon in de rug staat de slaan van z'n gozer die wegloopt. Nee je kunt veel zeggen maar de politie is hier FOUT ongeacht wat voor grappen de scholieren hebben gedaan.quote:
http://www.maartensz.org/meinadam/VanTraa/b11.htmquote:This is the beginning of the parliamentary Van Traa report - section Amsterdam, of 1995, in which it is calculated that the yearly turn-over of illegal drugs centered in Holland is ... around 50 BILLION guilders at least, since many years. Nobody in Holland cares much, and indeed its cool business and 50 BILLION guilders a year turnover, of which a much larger part than legal stuff is profit. Also, it is well to reflect - for foreigners - that 50 BILLION guilders (minimally!) PER YEAR equals about 25% of the TOTAL yearly economical turnover.
Thus, Holland has become the Colombia of Europe - thanks to Dutch politicians, Dutch judges, Dutch attorneys of law, Dutch illegal dangerous and rich drugs dealers, and very much Dutch courage of the average Dutch.
And most of this illegal drugs-dealing in Holland is centered in Amsterdam, where it is protected ("gedoogd", the Dutch say, when they mean the drugs criminals have a direct link to the offcial institutions that rule the city, and indeed part of these institutions are ruled by criminals working for drugs dealers). So it is thanks to past and present mayors of Amsterdam, and past and present aldermen of Amsterdam (called in Dutch, ironically: WEThouders = LAWkeepers) of Amsterdam that in Amsterdam yearly BILLIONS are earned by the local drugs mafia.
Corruption pays - and a lot, and it is very easy, and the Amsterdam official institutions are rife with it.
Unfortunately - if you are happy enough to live outside Holland - to read how and why this has become possible in Amsterdam, you have to read Dutch.
http://www.maartensz.org/(...)s_bij_Van_Traa_2.htmquote:Ik heb het Van Traa-rapport in 1996 geleden tamelijk vluchtig doorgelezen, mij overwegend beperkend tot het deel Amsterdam, dat ik in oktober 2001 op mijn site geplaatst heb gezien het weigeren door de Gemeente Amsterdam ook maar het minste wettelijke, rationele of redelijke antwoord op mijn vorderingen en klachten te geven.
De algemene reden voor dat gebrek aan antwoord van de zijde van de Gemeente Amsterdam heet incompetentie, corruptie, of ambtsmisdadigheid. Wie dit niet begrijpt of inziet heeft nog nooit de Nederlandse Wet doorgenomen (heel fraai op papier), en wenst zich niet te realiseren dat alleen in Amsterdam alleen in de soft drugs de laatste 10 jaar ca. een miljard gulden is omgezet, geheel illegaal, geheel ongecontroleerd, en voor een deel onder controle van levensgevaarlijke mafia.
De lezer van de rest van mijn site weet dat ik de gewoonte heb bij veel teksten aantekeningen te maken, en nadat ik in oktober 2001 het Van Traa-rapport deel Amsterdam geherformatteerd heb voor mijn site leek het mij niet onzinnig een aantal aantekeningen te maken.
Wie mijn website en deze bijdrages aan de Nederlandse Rechtsstaat doorleest kan begrijpen waarom ik dit land wil verlaten, en kan wellicht ook begrijpen waarom ik de afgelopen 12 jaar de weg gegaan ben die ik gegaan ben, ook al omdat mijn werkelijke hoofdbelangstelling filosofisch, logisch en wiskundig is, en niet drugshandel, het totaal verkankerde Neerlandse bestuur, of de verachtelijke schoften die in Neerland en Amsterdam bestuurder, politicus, wethouder, politiecommissaris of officier van justitie zijn, of de Neerlandse politiek. (Wie mijn feitelijke opvattingen wil lezen, en eens lekker wil gruwen van een geheel onNeerlands figuur als ik leze "Etiamsi omnes, ego non!").
Ook geef ik volgaarne toe dat ik voor een volk als het Neerlandse, dat dergelijk tuig kiest, handhaaft, bewondert, zit te verafgoden als ze hun leugens in de media komen uitdragen, en zich overigens het grootste deel van hun leven vergooid aan TV-kijken, zuipen, drugs slikken of snuiven, of carriere maakt in de politiek weinig meer over heb.
Tenslotte wat deze alinea aangaat: "Maar de topman van groep B gaat nog een stap verder. Hij poogt - zo wordt door de politie aangenomen - niet alleen om via laster zijn gevaarlijkste opponenten buiten gevecht te stellen, maar hij tracht ook via de media, en vooral via journalisten waarmee hij vaak contact heeft, een zo gunstig mogelijk imago van zichzelf te creëren. Vanzelfsprekend om te voorkomen dat hij op den duur - ook in de ogen van het publiek - terecht het grote mikpunt van politie en justitie wordt."
Kortom: De vier hoogleraren weten vrijwel zeker wie "B" is, en nogal wat journalisten ook. Immers, als men dit niet weet is wat hier staat pure fictie, misleiding en kul. Waarom heeft niemand de moed namen te noemen? Is die man zo gevaarlijk dat niemand in Nederland tegen hem op kan of durft? En als dat zo is - klaarblijkelijk: Ja! - wat is er dan over van de Nederlandse Rechtsstaat, wanneer de reputatie van een enkele man voldoende is om de hele wettelijke macht feitelijk tot zwijgen te brengen? Antwoord: Een verziekte en corrupte puinhoop.
Ik vind het ook opvallend dat, op watvoor manier de jeugd zich dan tegen wet verzet of opkomt voor belangen die niet in overeenstemming zijn met de meerderheid, dat ze maar als rebbelse domme jongeren worden weggewuifd. En natuurlijk zijn er ook wel jongeren die echt rebels zijn, maar dit is toch niet meer normaal. Nog voor dat ze in Amsterdam behoorlijk de kans kregen te demonstreren werden ze 'aangepakt'. Logisch dat het chaos veroorzaakt en reacties uitlokt. Waar haalt een agent het lef vandaan jou te slaan met een knuppel (of uberhaupt te slaan) of je uberhaupt aan te raken zonder dat je ook maar iets misdaan hebt.quote:Op zondag 18 april 2010 08:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vooral die agent die gewoon in de rug staat de slaan van z'n gozer die wegloopt. Nee je kunt veel zeggen maar de politie is hier FOUT ongeacht wat voor grappen de scholieren hebben gedaan.
In 2008 was er een wereldwijde protest.quote:Op maandag 19 april 2010 01:48 schreef Mummiepak het volgende:
Ah ja. De NWO. De illuminati. Onze ondergang die al tijden bezig is.
Mensen leven als opgedreven schapen, zonder dat merendeel het überhaupt weet. Maar stop ze maar eens. Ze beheersen bijna alles. Politiek, economie, media. En ze zitten overal, in grotere aantallen dat wij denken vermoed ik.
Wat te doen? Geen idee. Ik ben Atheïst, in een redding van Jezus of God geloof ik niet. Maar deze groep is er wel degelijk. De vrijheid moet terug.
http://www.omroepgelderla(...)voor-griepvaccin.htmquote:Flyer waarschuwt voor griepvaccin
Flyer waarschuwt voor griepvaccin
VELP - In Velp is huis-aan-huis een flyer verspreid die waarschuwt voor het griepvaccin.
Volgens de maker is het vaccin besmet met een biologisch wapen en staan mensen vrijwillig in de rij voor een gifcocktail. Er wordt dan ook opgeroepen het vaccin te weigeren. Het is niet bekend wie de flyer heeft verspreid.
Burgemeester Van Wingerden kent de flyer niet. Ze overlegt dindag met de wethouder die over gezondheid gaat.
maandag 19 oktober 2009 | 18:43 |
http://www.wacholland.org(...)onopgemerkt#commentsquote:Gister is de website 'Het Nieuwe Rijk' van het burgerinitiatief '2 Plus 2 Makes 4' gelanceerd. Deze is volgens de media nu al controversieel vanwege de folderactie die hieraan vooraf ging. In diverse plaatsen in het land waaronder Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag zijn de flyers in de bus gevallen. Op de flyer wordt de burger geadviseerd het burgerservicenummer (BSN) op de linkerarm te laten tatoeëren.
Vind je dat een eervolle actie? Angst zaaien onder mensen ?quote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef heartz het volgende:
En dit soort eervolle acties.
[..]
http://www.omroepgelderla(...)voor-griepvaccin.htm
De waarheid verspreiden noem jij angst zaaien?quote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je dat een eervolle actie? Angst zaaien onder mensen ?
Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:09 schreef heartz het volgende:
[..]
De waarheid verspreiden noem jij angst zaaien?
Hoezo eigenlijk angst zaaien, kan je dat toelichten?
Dat gemiddelde Nederland met rust gelaten wil worden en zich wil verstoppen achter de tv, zich laat bestelen en zijn ziel laat verkrachten moet ie zelf weten.
De meeste mensen die er bewust van zijn hebben simpelweg de moed niet om tot actie over te gaan.
Dan kan je degenen die de moed en hart hebben om te vechten zijn zeker eervol noemen.
Soms vraag ik me af in welk land jij leeft Lavender? In nooitgedachtland ofzo.....
Zoals de mexicaanse griep bedoel je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.
Dat jij dat ziet als de waarheid is in ieder geval betreurenswaardig.
Wat is de waarheid dan.?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is de waarheid niet, het zijn domme ongefundeerde leugens om mensen af te houden van datgene wat ze kan helpen tegen een ziekte.
Eensch, tenzij je die kenmerkende rode kring op de huid krijgt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is de waarheid dan.?
Bij Lyme worden de patienten vrijwel direct beschuldigd van hypochondrie. Dus hulp van onze medici hoef je niet te verwachten.
Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Eensch, tenzij je die kenmerkende rode kring op de huid krijgt.
Heerlijke generalisatie weerquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee hoor dan kan je ook gewoon naar huis gestuurd worden. NL artsen hebben totaal geen kennis van Lyme. (en uiteraard van nog zoveel meer aandoeningen).
Een kennis had in 2000/1 in na een paardenduinrit een takenbeet. Kring en naar de huisarts. Nee mevrouwtje dat is geen Lyme. Dus je denkt de arts die weet het wel. (NOT!) 6 jaar later na complete instorting en weken lang plat, oververmoeid op bed en na lang aandringen op bloedtest was het hoge woord er uit. Het is Lyme. Het heeft dus omdat artsen z'n walgelijk onkundig zijn dik 6 jaar kunnen woekeren. En maar met klachten naar de doctor van hoofdpijn dit, pijn zus, reuma en ga zo maar door. Wekelijks wel ergens anders wat pijns Je wordt gewoon beschuldigd van hypochondrie.quote:
je hebt dus nog nimmer iets bekeken wat er allemaal wordt aangedragen aan videos, boeken en links.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef Amos_ het volgende:
1 huisarts maakt een vervelende fout, en meteen verklaar je de hele medische wereld failliet.
Bravo, generalistatie-kampioen. Petje af.
Bla bla bla.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je hebt dus nog nimmer iets bekeken wat er allemaal wordt aangedragen aan videos, boeken en links.
De waarheid verspreiden? Jóuw waarheid bedoel je. Wat dus niet ieders waarheid hoeft te zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:09 schreef heartz het volgende:
[..]
De waarheid verspreiden noem jij angst zaaien?
Hoezo eigenlijk angst zaaien, kan je dat toelichten?
Dat de gemiddelde Nederland met rust gelaten wil worden en zich wil verstoppen achter de tv, zich laat bestelen en zijn ziel laat verkrachten moet ie zelf weten.
De meeste mensen die er bewust van zijn hebben simpelweg de moed niet om tot actie over te gaan.
Dan kan je degenen die de moed en hart hebben om te vechten zeker eervol noemen.
Soms vraag ik me af in welk land jij leeft Lavender? In nooitgedachtland ofzo.....
Een vriend van me had ook een tekenbeet, compleet met kring en de beginnende symptomen van Lyme. Dit werd door de huisarts bevestigd, en na een stevige antibiotica kuur was hij er na 4 maanden weer bovenop. Ergo alle huisartsen zijn betrouwbaar en jij lult uit je nek.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een kennis had in 2000/1 in na een paardenduinrit een takenbeet. Kring en naar de huisarts. Nee mevrouwtje dat is geen Lyme. Dus je denkt de arts die weet het wel. (NOT!) 6 jaar later na complete instorting en weken lang plat, oververmoeid op bed en na lang aandringen op bloedtest was het hoge woord er uit. Het is Lyme. Het heeft dus omdat artsen z'n walgelijk onkundig zijn dik 6 jaar kunnen woekeren. En maar met klachten naar de doctor van hoofdpijn dit, pijn zus, reuma en ga zo maar door. Wekelijks wel ergens anders wat pijns Je wordt gewoon beschuldigd van hypochondrie.
Haar verhaal is dus de zoveelste die in ons Neddrland niet geloofd wordt. Precies zoals behandeld in Netwerk.
Gewoon ordinaire onkunde en onwil van artsen. Die kennis heeft meerdere Lyme boeken aan de huisarts te leen gegeven. Lezen ho maar.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
De waarheid verspreiden? Jouw waarheid aannames bedoel je.
uhh ik wil niet heel vervelend doen maar Netwerk maakt niet nog een item over Lyme omdat onze artsen zo goed bezig zijn. Nee mij vriend. Netwerk maakt een item over Lyme omdat patiënten hier in dit verdomde corrupte land totaal niet serieus worden genomen, omdat artsen nog al onkundig zijn en dat niet durven te erkennen. Er kwam een duidelijk signaal naar voren dat onze artsen onkundig zijn (op het gebied van Lyme).quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Een vriend van me had ook een tekenbeet, compleet met kring en de beginnende symptomen van Lyme. Dit werd door de huisarts bevestigd, en na een stevige antibiotica kuur was hij er na 4 maanden weer bovenop. Ergo alle huisartsen zijn betrouwbaar en jij lult uit je nek.
Beetje vaag dat ze na 6 jaar ineens met een bloedtestje ineens Lyme kunnen diagnostiseren terwijl men normaliter een volledig onderzoek van oa hersenvocht, en zelfs RNA uitvoert om zekerheid te krijgen.
En als je jou "soort" boeken aan die huisarts heeft gegeven kan ik me zeer goed voorstellen dat die linea recta de kattenbak in gingen. Waarom ging ze er niet heen met een laptop, dan had ze hem de youtube filmpjes kunnen tonen..
Tja, ik ben ook maar een mens he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De waarheid verspreiden? Jóuw waarheid bedoel je. Wat dus niet ieders waarheid hoeft te zijn.
En wat je schrijft over de gemiddelde Nederlander, nou ja zeg, wat een generalisatie.
En ik leef in het zelfde land als jij neem ik aan, dus als jij dat nooitgedachtland wil noemen, be my guest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |