Ohquote:
Geldquote:Wat zou een argument zijn om NIET mee te gaan dan?
Dat is een hook om haar binnen te halen!quote:
Drive Like Mariaquote:
Ohja, dat is wel een goed excuusquote:GeldEn we gaan 2 weken later ook naar Benicassim maar denk wel dat ik hem meekrijg
Je hebt gelijk jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Drive Like Maria
Die hadden toen nog niet eens een hele CD af.
Op zich wel jaquote:Ohja, dat is wel een goed excuus
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een hook om haar binnen te halen!
Moet je zeker doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:15 schreef MaJo het volgende:
Je hebt gelijk jaDan moet ik Florence and the Machine maar eens gaan checken
That's the spiritquote:Op zich wel jaGeldt voor mij ook maar ik ga lekker toch naar beiden, ik zie daarna wel hoe ik het doe
![]()
Hey wist niet dat er al namen bekend warenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
PIL op Benicassim? Daar ken ik 1 nummer van en dat is echt mega-catchy en zo megafout tegelijkertijd
Prodigy en Kasabian zijn ook vet
Oeh als je dat zou kunnen doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je zeker doen
Check voor Cosmic Love, The Dog Days Are Over(doe moet je vast kennen) en You've Got The Love(dat is een cover) even van haar. Die zijn echt steengoed. Ik kan natuurlijk het album even uploaden. Net als het laatste van Sivert
[..]
That's the spirit
Je luistert wel The Ramones, Nina Hagen, The Sex Pistols en The Clash?quote:
Dat is van dit jaar. Die videoclip is echt uber '90quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey wist niet dat er al namen bekend warenOf is het de lijst van vorig jaar?
Mehehe klinkt grappig
Van The Clash heb ik nog wel een LP liggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je luistert wel The Ramones, Nina Hagen, The Sex Pistols en The Clash?
Oeh als je die dan ook upload?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is van dit jaar. Die videoclip is echt uber '90
Ik ga even wat uploaden.
En als we het dan toch over bands en geld verkwisten hebben, er staat er nog 1 in mijn sig die je moest checken
Ik denk dat ze wel weet wat een LP is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van The Clash heb ik nog wel een LP liggen.Als ze weet wat dat is.
En van Nina Hagen en The Sex Pistols heb ik ergesn op mijn computer wel wat nummers staan.
Kleine kindjes op de basisschool krijgen tegenwoordig wel eens een bandje of LP te zien bij wijze van geschiedenislesjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel weet wat een LP is.
En van Nina Hagen heb je nu ook een mooie kalender!
Eet smakelijk en tot zo.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kleine kindjes op de basisschool krijgen tegenwoordig wel eens een bandje of LP te zien bij wijze van geschiedenislesje
Maar door één van de foto's op die kalender staat nu een groot kruis.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel weet wat een LP is.
En van Nina Hagen heb je nu ook een mooie kalender!
Er is een punkmeisje bij mij op de sportschool. Vrijdag heb ik haar even getraind, dat leverde mij een blauw oog op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:30 schreef MadMaster het volgende:
Kijk nou, MaJo is terug...
En kan ik een kleine toelichting krijgen op dat Nina Hagen-gebeuren hier?
Vraag je dat als jongens-meisje of meisje-meisje?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
Je mag best wel even over wat vrouwendingen praten hoor maar dan moet je ondertussen wel even je tieten posten. Dan kunnen wij ook over vrouwendingen meepraten.
Ik wil best over mannendingen praten, maar ik heb niet zoveel met half naakte damesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
Je mag best wel even over wat vrouwendingen praten hoor maar dan moet je ondertussen wel even je tieten posten. Dan kunnen wij ook over vrouwendingen meepraten.
Gewoon als Etciequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag je dat als jongens-meisje of meisje-meisje?
Misschien als het zelf doet, het dan beter gaat begrijpen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil best over mannendingen praten, maar ik heb niet zoveel met half naakte dames
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien als het zelf doet, het dan beter gaat begrijpen?
Dan ben je van harte welkom.quote:
Speciaal voor jou dan: http://improveverywhere.com/2007/10/17/no-shirts/quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik snap best dat ze voor de camera gaan staan, maar ik kijk liever naar half naakte mannen
Ja daar heb ik dan weer geen verstand van.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik snap best dat ze voor de camera gaan staan, maar ik kijk liever naar half naakte mannen
En dat dreunt hier nu nog door...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is een punkmeisje bij mij op de sportschool. Vrijdag heb ik haar even getraind, dat leverde mij een blauw oog op.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
quote:
Ik zal het wat temperen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat dreunt hier nu nog door...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan: http://improveverywhere.com/2007/10/17/no-shirts/
Welnee, ik weet nu in ieder geval waar het over gaat.quote:
Zeker weten.quote:
Ach ze is heel aardig maar ze had even problemen met de coördinatie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, ik weet nu in ieder geval waar het over gaat.
En volgende keer gewoon terugmeppen, die bitches die op een vechtsport gaan vragen er gewoon om...
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ze is heel aardig maar ze had even problemen met de coördinatie.En ik ben bang dat Cobra dan een paar sidewinders op mij afvuurt....
Ja ze is best in staat om voor zich zelf op te komen...... Vrijdag vrees ik als ik 'een niet lachen moment' beleef.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar zo te horen kan ze haar eigen boontjes wel doppen. En dus horen we snel dat je weer een blauw oog hebt.
Kijk, zo ken ik je weer!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef MaJo het volgende:
Ben ik weerMaar ik ga zo wel een tukkie doen
quote:
Je moet gewoon binnen lopen met een ooglapje voor. En claimen dat de schade aan het oog erger was dan je eerst dacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ze is best in staat om voor zich zelf op te komen...... Vrijdag vrees ik als ik 'een niet lachen moment' beleef.....
Ja dat is een goeie!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet gewoon binnen lopen met een ooglapje voor. En claimen dat de schade aan het oog erger was dan je eerst dacht.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]Het is de laatste tijd nog veel erger, ben zó ontzettend moe. Doe bijna elke dag 's middags een tukkie
Geen ideequote:
Misschien Mononucleosis?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien ook wel door oma, wat al een hele tijd voortsleept. Maar ben echt een stuk moeier dan anders. En ik ben altijd al moe dus dat is best ernstig
Zou idd heel goed kunnen dat alle spanningen nu loskomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien ook wel door oma, wat al een hele tijd voortsleept. Maar ben echt een stuk moeier dan anders. En ik ben altijd al moe dus dat is best ernstig
* MaJo zwaait terugquote:
Oh sorry.... Pfeiffer.quote:
Ahquote:
Even langs de dokter. Kun je gelijk een lading vit B halenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
AhAls je het nou Epstein-Barr noemde had ik het geweten
Heb twee jaar geleden pfeiffer gehad, en het voelt verdacht veel hetzelfde
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet gewoon binnen lopen met een ooglapje voor. En claimen dat de schade aan het oog erger was dan je eerst dacht.
quote:Today, I was at a local park with my Karate school handing out candy to little kids. Near the end of the night, a guy came up to me dressed as a pirate(I was in my karate gi) and said "Ah, the ultimate decision. Who would win, the ninja or the pirate?" I have know idea who he is, but IMMD.
Waar heb jij uitgehangen en wat heb jij uitgespookt?quote:
Sorry ik keek graag naar de OC.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
AhAls je het nou Epstein-Barr noemde had ik het geweten
Heb twee jaar geleden pfeiffer gehad, en het voelt verdacht veel hetzelfde
Wat doe jij onschuldigquote:
Thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even langs de dokter. Kun je gelijk een lading vit B halen
Ik ben aan het uploaden
Is er trouwens al iets bekend over de begrafenis/crematie?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb jij uitgehangen en wat heb jij uitgespookt?
Ik krijg gelijk trek in koffie
Prima momenteel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
* MaJo zwaait terug![]()
Hoe is het met jou?
Wat zijn jullie twee aan het uitspoken!?quote:
Net als ik dusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima momenteel.
Ben weer terug van geweest, zullen we maar zeggen...
Waarom denk je dat MaJo zo moe is.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie twee aan het uitspoken!?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom denk je dat MaJo zo moe is.....
Tuurlijk blijf je hangen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net als ik dusMaar je bent al een tijdje blijven hangen, we moeten nog even zien of ik dat ook doe
Ik ben hier de voorgaande maanden niet of nauwelijks geweest, post pas weer hier sinds december...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net als ik dusMaar je bent al een tijdje blijven hangen, we moeten nog even zien of ik dat ook doe
Dat is redelijk snel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksJa moet nodig eens naar de dokter
De crematie is donderdagochtend al, vet snelDe andere optie was vrijdagavond (om 18 uur!!) maar dat vonden we zo'n rare tijd dat we voor donderdag gekozen hebben.
Ik ga even tukken![]()
Het valt me tegen dat C4 niet om fotos roeptquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom denk je dat MaJo zo moe is.....
Trustequote:
Misschien kijkt ie via de livestream?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het valt me tegen dat C4 niet om fotos roept
Je bent me te snel af.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het valt me tegen dat C4 niet om fotos roept
Dude your slippin.....quote:
We kussen je gewoon wakker als we je weer willen spreken.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:49 schreef MaJo het volgende:
Zullen we een weddenschap doen tot hoe laat ik slaap?ik zet zelf in op 17 uur
ik denk dat niets mij op dit moment uit mijn slaap kan halenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We kussen je gewoon wakker als we je weer willen spreken.....
Truste sleeping beautyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik denk dat niets mij op dit moment uit mijn slaap kan halen![]()
21.45.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:49 schreef MaJo het volgende:
Zullen we een weddenschap doen tot hoe laat ik slaap?ik zet zelf in op 17 uur
In de ban van vrijdag?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We kussen je gewoon wakker als we je weer willen spreken.....
quote:
Is dat het nieuwste boek van Tolkien?quote:
Ja! Binnenkort wordt het verfilmd. Met Tong80 als Sauron en Laffer en Static als Gandalf en Saruman.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat het nieuwste boek van Tolkien?
En nee; Nem is steeds sneller aan het worden.
quote:A young man married a beautiful woman who had previously divorced 10 husbands.
On their wedding night, she told her new husband to 'Please be gentle; I'm still a virgin'.
'What?' said the puzzled groom.
'How can that be possible if you've been married ten times.?'
'Well, husband#1 was a Sales Representative; he just kept telling me how great it was going to be.
'Husband #2 was in Software Services; he was never really sure how it was supposed to function; but he said he'd look into it and get back with me..
'Husband #3 was from Field Services; he said that everything checked out diagnostically but he just couldn't get the system up.
Husband #4 was in Telemarketing; even though he knew he had the order, he didn't know when he would be able to deliver.
'Husband #5 was an Engineer, he understood the basic process but he wanted three years to research, implement, and design a new state of the-art method.
'Husband #6 was from Administration; he thought he knew how but he wasn't sure whether it was his job or not.
'Husband #7 was in Marketing; although he had a product, he was never sure how to position it.
'Husband #8 was a Psychiatrist; all he did was talk about it.
'Husband # 9 was a Gynecologist; all he did was look at it. .
'Husband #10 was a Stamp Collector; all he ever did was ...
God I miss him.
'But now that I've married you, I'm so excited'.
'Wonderful', said the husband, 'but why?
To which she replied,
'You're with the 'GOVERNMENT' . ..
This time I KNOW I'M gonna get SCREWED.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Gewoon een stomme vraag.....
Wie heeft er net als bij Friends zo'n lijstje met celebs waar je mee mag cheaten?
Maatje van mij SMS'ed net dat ie mot heeft omdat zijn vriendin dat lijstje heeft gevonden.......quote:
We hadden zondag die lijstjes voor de gein gemaakt toen we in een bar zaten. Maar die mongool heeft hem dus laten slingeren......quote:
Ja.....Ze is nogal bezitterig..... Alsof hij morgen ineens Claudia Schiffer tegen komt....quote:
Het zal wel om het principe gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja.....Ze is nogal bezitterig..... Alsof hij morgen ineens Claudia Schiffer tegen komt....![]()
Ja maar het is gewoon humor. Dat snapt ze kennelijk niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zal wel om het principe gaan
Gek genoeg kunnen ze wel om mannenhumor lachen. Dus er moet toch een rudimentair gevoel van humor aanwezig zijnquote:
Ik zal ik dat aan haar sms'en?quote:
Jij was toch one of the guys?quote:
Maar waarom vind ik vrouwelijke cabaratierettes dan altijd minder leuk dan mannelijke cabaretiers?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg kunnen ze wel om mannenhumor lachen. Dus er moet toch een rudimentair gevoel van humor aanwezig zijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom vind ik vrouwelijke cabaratierettes dan altijd minder leuk dan mannelijke cabaratiers?
En Soempie bijvoorbeeld heeft op zich dan wel humor, maar niet bewust...
Ja maar ik ben nog steeds een vrouw hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij was toch one of the guys?
http://www.valentijnmeniet.nlquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wordt trouwens alweer helemaal gek van alle Valentijnsreclames op de radio en banners
Dan nog is het een jaloers kreng wat ik er zo van begrijpquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zal wel om het principe gaan
Maar wel eentje met humor dacht ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog steeds een vrouw hoor
Ahhhhwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Ze is inderdaad erg bezitterig. Tot op het vervelende af....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan nog is het een jaloers kreng wat ik er zo van begrijp![]()
Echt, dat soort jaloersheid snap ik helemaal niks vanik doe ook wel
als ik Johnny Depp op tv zie en mn vriend zit naast me
en mn vriend zou dat ook mogen doen
(maar hij doet t nooit eigenlijk
de schijtluis)
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
de schijtluis)
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wel eentje met humor dacht ik.
Het zit wel goed hoor met je humor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
InderdaadDe mijne doet het wel eens trouwens, moet kunnen
[..]
Ik hoop het wel
Komt voor een deel omdat het materiaal van vrouwelijke caberetiers nog wel eens erg de nadruk ligt op het vrouw zijn, terwijl mannen dat niet (of minder) hebben. Een grap over menstruatiepijn komt bij mij veel minder goed aan -> minder leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom vind ik vrouwelijke cabaratierettes dan altijd minder leuk dan mannelijke cabaretiers?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wel eentje met humor dacht ik.
Eerst MaJo aanbidden en nu weer een wit voetje halen bij Etcie...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het zit wel goed hoor met je humor!
Heb jij niks anders te doen daar in Zuid Amerika?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooie foto`s Nem, had ze niet eerder gezien
Het is een 1-richtingsverkeer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar waarom vind ik vrouwelijke cabaratierettes dan altijd minder leuk dan mannelijke cabaretiers?
quote:En Soempie bijvoorbeeld heeft op zich dan wel humor, maar niet bewust...
Zou ScottTracy dan toch gelijk hebben dat ik een E-player ben?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Eerst MaJo aanbidden en nu weer een wit voetje halen bij Etcie...
Ze zal wel erg onzeker zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
de schijtluis)
Wat is de volgende halte?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik verveel me.
Laat op de dag vliegen is gewoon onhandig. Het komt er meestal op neer dat je lang zit te wachten
Als je het nog een keer bij een vrouwelijke AKQ-SC'ster doet, dan is het wel duidelijk, lijkt me...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou ScottTracy dan toch gelijk hebben dat ik een E-player ben?
Qua weer mis je niks. Hier is alle sneeuw ondertussen weer weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, moet over 2 uur nar het vliegveld en het gewoon te warm om iets te doen.
* MadMaster start Google Maps...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ushuaia, Op Puerto Williams na kan je niet Zuidelijker vleigen (met reguliere maatschappijen)
Ik moet dus vanaf nu op mijn tellen gaan passen....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het nog een keer bij een vrouwelijke AKQ-SC'ster doet, dan is het wel duidelijk, lijkt me...
Daar kan je nog wel wat variaties op bedenken...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? Elfstedentocht in rouwadvertentie
Vliegsequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:De dvdbox van Fight Quest is binnen!
Yep! Geweldige, leuk gemaakte serie. Het enthousiasme van die twee gasten is aanstekelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer een paar uuir plezier voor je.
Goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja best wel eigenlijkTot kart over twaalf geleerd, precies op dat moment kreeg ik een smsje haha en toen al smsend gaan slapen. dat werd dus niet heel vroeg maar ben verbazend wakker
Hoe met jou?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:02 schreef Soempie het volgende:
Mensen, een tip: controleer of er toiletpapier is voor je naar de wc gaat. Zeker als je alleen mentholzakdoekjes in je tas hebt zitten.![]()
[/tmi]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:02 schreef Soempie het volgende:
Mensen, een tip: controleer of er toiletpapier is voor je naar de wc gaat. Zeker als je alleen mentholzakdoekjes in je tas hebt zitten.![]()
[/tmi]
Ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:02 schreef Etcetera het volgende:
TMI + Soempactie![]()
Waren de mentholzakdoekjes ook pijnlijk?
Ik koop ze dus nooit meer he.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dit soort dingen toch altijd voor elkaarik heb ook nog nooit gehoord van mentholzakdoekjes trouwens, klinkt wel tof!
Jawel joh. Je moet alleen opletten als je naar de WC gaatquote:
Maar hee, wel fris.quote:
Stond er geen wc-eend?quote:
Dat is voor de mannen....voor onder de randjesquote:
omg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is voor de mannen....voor onder de randjes
Iiiiieeeuw.......quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Ah. Is die borstel die er altijd staat dan voor de vrouwen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij maar matig, maar mn vriend is al 4 of 5 kilo kwijt!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Lukt het afvallen? Ben je begonnen met sporten?
Als je wc-eend gebruikt moet het toch juist schoner worden ipv smeriger?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:13 schreef Soempie het volgende:
Straks jagen we LB terug naar Slank met die smerige onderwerpen.
Vieze randjes zijn viel iiiieeeeuuwwweerquote:
hele verhaal hierrrrquote:All right—try it the other way (as the bishop said to the barmaid). Why are men, taken on average and as a whole, funnier than women? Well, for one thing, they had damn well better be. The chief task in life that a man has to perform is that of impressing the opposite sex, and Mother Nature (as we laughingly call her) is not so kind to men. In fact, she equips many fellows with very little armament for the struggle. An average man has just one, outside chance: he had better be able to make the lady laugh. Making them laugh has been one of the crucial preoccupations of my life. If you can stimulate her to laughter—I am talking about that real, out-loud, head-back, mouth-open-to-expose-the-full-horseshoe-of-lovely-teeth, involuntary, full, and deep-throated mirth; the kind that is accompanied by a shocked surprise and a slight (no, make that a loud) peal of delight—well, then, you have at least caused her to loosen up and to change her expression. I shall not elaborate further.
Women have no corresponding need to appeal to men in this way. They already appeal to men, if you catch my drift.
Claudia de Breij IS ook lesbisch.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
Om nog maar even terug te komen op vrouwen, cabaret, humor:
[..]
hele verhaal hierrrr
Toen ik dit las dacht ik 'dan zullen wel een hoop vrouwen in cabaret pot zijn'.
En dan ga je denken... claudia de breij, brigitte kaandorp, tineke schouten, karin bloemen, lisa lampanelli
... ze hebben er allemaal op zn minst iets van weg
En wat zei 'ie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
ben vandaag met school naar Sherlock Holmes geweest.
Wat zei ik over Soempie en humor....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:02 schreef Soempie het volgende:
[/tmi]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zei ik over Soempie en humor....
quote:
Hoewel ik zo weer in bed kan kruipen en zo weer een paar uur verder kan tukkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Later dan jij dacht, maar veel te vroeg om mij te laten winnen!
![]()
Maar ik ben blij dat je weer online bent hoor.![]()
Niks nieuws dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoewel ik zo weer in bed kan kruipen en zo weer een paar uur verder kan tukken
quote:
Ik winquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik gok op 18:23
En door jou met die vraag is Majo nu weer weg...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe gaat het verder met jou en Mr Majo? Al plannen om te gaan hokken?
4 uur extra nachtrust. Moet je wel nu gaan slapen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik win
Wat heb ik gewonnen?
De beker!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik win
Wat heb ik gewonnen?
Dat effect heb ik blijkbaar wel vaker vandaag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En door jou met die vraag is Majo nu weer weg...
Als alles pijn doet als je er met één vinger op drukt, dan is je vinger gebroken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
is er een dokter in de zaal?
That is not an option. Ik ga zo naar de sneak preview.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
4 uur extra nachtrust. Moet je wel nu gaan slapen.
Welke film is het?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
That is not an option. Ik ga zo naar de sneak preview.
Klopt, dat is dan ook niet het probleem.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als alles pijn doet als je er met één vinger op drukt, dan is je vinger gebroken.
quote:Laagste score ooit in quiz-show BBC
De Brit Kajen Thuraaisingham heeft een record gebroken door de laagste score ooit te behalen in de BBC-quiz Mastermind. De 28-jarige man had slechts vijf vragen goed. Dat is de laagste score in de 37 jaar dat het programma bestaat.
In zijn specialiteit had de software- analist vier van de veertien vragen goed, daarna ging het bergafwaarts in de algemene kennisronde." Het was niet mijn avond", zei Thuraaisingham later. Volgens de presentator had het ook te maken met zenuwen:" Hij had gewoon een black-out."
De vorige recordhouder had zeven vragen goed, dat gebeurde twee maanden geleden.
Bevriezingsverschijnselen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klopt, dat is dan ook niet het probleem.
M'n voet is meer het probleem
Nee, ik ben bijna 2 weken verder na m'n snowboardincidentje en ik heb nog steeds lastquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijna 2 weken verder na m'n snowboardincidentje en ik heb nog steeds last
Het is de sneak preview, dus dat weet ik nietquote:
Ja, dat ga ik maar even doen denk ikquote:
Wat is daar de lol aan? Straks is het zo'n vrouwen jank film.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is de sneak preview, dus dat weet ik niet
Lijkt me slim.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik maar even doen denk ik
Ik ben wel eens weggelopen toen het zo'n film was.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is daar de lol aan? Straks is het zo'n vrouwen jank film.
Of Blues Brothers 3.0 Dan zou ik wel jaloers op je zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben wel eens weggelopen toen het zo'n film was.
De lol is dat je ook hele vette films te zien krijgt dus pas over een tijdje uitkomen.
Zo zal Alice in Wonderland vast ook wel in de sneak komen, een week of 2-3 voordat de rest van Nederland 'm kan zien
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of Blues Brothers 3.0 Dan zou ik wel jaloers op je zijn.
Blues Brothers 2000 was een film met een kut script maar schitterende muziek.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]dat kan alleen maar slecht zijn.
Net als The A-Team en Boondock Saints 2
nee voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks nieuws dus.
Hoe gaat het verder met jou en Mr Majo? Al plannen om te gaan hokken?
Dat zijn jullie toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee voorlopig nog nietvind sowieso dat je minstens een half jaar samen moet zijn
de eerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik win
Wat heb ik gewonnen?
jeez ik bedoel een jaarquote:
Een horloge, ik stuur er binnenkort eentje jouw kant op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik win
Wat heb ik gewonnen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
jeez ik bedoel een jaarben nog niet helemaal wakker
Ik heb liever een biertjequote:
In Newcastle staat een brouwerij waar het bier best te drinken schijnt te zijn.quote:
Dan ga ik liever naar Belgiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Newcastle staat een brouwerij waar het bier best te drinken schijnt te zijn.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar Belgie
En dat ga ik ook
Ja, nu wel. Maar 7 Maart(bijna jarigquote:
Nem op bierdieet!?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga voorlopig trouwens even op bierdieet
De laatste 3 weken teveel feestjes en bier gehad
Aanstaande donderdag heeft de lokale politiek een politiek debat georganiseerd in onze kroeg en de regio-TV is daar bij. Ik denk dat ik dat ook maar nuchter ga doorstaan(ik ga er namelijk wel heen).
Ik kan prima zonder bier hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nem op bierdieet!?![]()
* Zoekt het telefoonnummer van CNN
Nice! Een bekende brouwerij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Maar 7 Maart(bijna jarig) en in September.
Zo'n periode geen bier drinken kan nooit goed zijn voor je vakkennis.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder bier hoor
Ik drink wel vaker 2 weken niets en dat kan gemakkelijk veel langer
http://www.zbf.be/nl/index.htmquote:
Het is net als fietsen. Daarbij leef ik niet voor bierquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n periode geen bier drinken kan nooit goed zijn voor je vakkennis.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.zbf.be/nl/index.htm
En daarna naar Antwerpen en 's nachts de bus terug.
Oeh, mijn lift is er
Volgens mij zijn er een aantal dochter ondernemingen. o.a. DEF heeft een eigen (A)KQ, met een nette vermelding dat de OP geleend is van de AKQ.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een vraag.
We zijn al 1874 delen ver met de AKQ, maar ondanks de stortvloed aan (o.a. originele, doordachte) vragen verdienen we er marketingtechnisch nog niets aan.
Heeft iemand een idee?
Dat is forumgebonden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een aantal dochter ondernemingen. o.a. DEF heeft een eigen (A)KQ, met een nette vermelding dat de OP geleend is van de AKQ.
Maar ze betalen geen cent.
Tijd voor een AKQ(SC) PR team dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is forumgebonden.
Buiten dit forum weet niemand van het bestaan van deze legendarische reeks.
Jij edit graag foto's van schaars geklede vrouwen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef Soempie het volgende:
Nem ik wil jouw photoshop baan wel overnemen.
Iets na 10 minuten al een topickill noemen, heb je echt niks te doen ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
En weer een topic kill.![]()
Ik verhuis wel even naar de AKQ.
Ja, dan doe ik ze dikke winterjassen aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij edit graag foto's van schaars geklede vrouwen?
Ben ik weer!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Iets na 10 minuten al een topickill noemen, heb je echt niks te doen ofzo?
Daar is het ook het seizoen voor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dan doe ik ze dikke winterjassen aan.
Pics?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dan doe ik ze dikke winterjassen aan.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef iamredleader het volgende:goeienavond
Iedereen bedankt voor de felicitaties, namens de jarige
Je gaat alleen nog het pad naar de huisarts bewandelen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n padje vandaag maar eens op tijd inkorten
Vandaag niet meer, en morgen loop ik de hele dag rond in utrecht dus dat wordt op z'n vroegst donderdagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat alleen nog het pad naar de huisarts bewandelen?
Je begint op PS te lijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vandaag niet meer, en morgen loop ik de hele dag rond in utrecht dus dat wordt op z'n vroegst donderdag
Ik dacht dat je daar juist uitermate frisse lesbiennes mee kreegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar juist uitermate frisse lesbiennes mee kreeg
Ik douche heul niet met vreemde mannen!quote:
Maar ze slaat wel medisch advies in de wind en stelt een bezoek aan de dokter uit/af.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik douche heul niet met vreemde mannen!
Ik sla het niet in de wind en heb een goed excuus :pquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ze slaat wel medisch advies in de wind en stelt een bezoek aan de dokter uit/af.
Je gebruikt zelfs een zelfde soort excuus als PS!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik sla het niet in de wind en heb een goed excuus :p
quote:My mate said he couldn't wait to get his widescreen TV.
I said, "Are you going to mount it?"
He said, "I'm not that excited."
Wat klonk erger, je voornaam of achternaam?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Mijn echte naam in het Engels horen is érg raarZó raar zelfs dat ik niet doorhad dat er tegen mij gepraat werd
Waarom moest je nou zonodig zo'n opmerking maken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is daar de lol aan? Straks is het zo'n vrouwen jank film.
Ohjeequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef Soempie het volgende:
Nem ik wil jouw photoshop baan wel overnemen.
Zoals ze mijn naam hier uitspreken voel ik me net een hondquote:
Ik vond het ook bijzonder kut. Ik dacht bij de "aantiteling" gelijk dat het om de tekenfilm ging. Maarja, jammerquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh wat onhandig, Nine, 9 en District 9 zijn allemaal in 2009 in Amerika uitgebracht
quote:
Ja sorry, was erg druk bezig met een liturgie voor oma te maken. Ik ga trouwens zingen op de crematie, hoop dat ik het droog houdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo? Ben je er nog of lig je alweer te snurken?
Heb je niet een winterteen? Heb ik ook last van en kan behoorlijk pijn doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vandaag niet meer, en morgen loop ik de hele dag rond in utrecht dus dat wordt op z'n vroegst donderdag
dit komt zeker van die val van met m'n snowboard, het zit ongeveer op/onder de bal van m'n voet, maar dan aan de kant van de kleine teen, ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je niet een winterteen? Heb ik ook last van en kan behoorlijk pijn doen
Moguhquote:
Het is zeker glad ja!quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moguh
't is hier weer lekker glad op de wegen, maar ik word straks opgehaald door een collega
dus ik hoeft niet zelf met de auto te glibberen én de ramen niet te krabben
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom moest je nou zonodig zo'n opmerking maken?
De sneak was "Nine"
Was een ontzettende kutfilm
Een soort halve musical maar dan ook nog eens slecht.
Wel een aardige cast maar werkelijk waardeloos.
Daniel Day-Lewis
Penélope Cruz
Nicole Kidman
Judi Dench
Kate Hudson
Sophia Loren
We zijn na 3 kwartier(ja, dat is lang, we gaven het wel een kans) weggelopen en bij Up In The Air gaan zitten die nog net aan de reclame bezig was
Dat was *wel* een leuke film
Dapper hoor, zingen op een crematie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, was erg druk bezig met een liturgie voor oma te maken. Ik ga trouwens zingen op de crematie, hoop dat ik het droog houd
Ik ga trouwens meteen weer tukken want de wekker gaat alweer om half 7Morgen eerste afstudeerdag, spannend
Ik was eerst van plan te zeggen dat het niet gaat sneeuwen, maar weeromstandigheden en vertraging/uitval hebben niks met elkaar te maken op het Nederlandse spoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Als de treinen vanmiddag maar gewoon van hier naar Utrecht rijden
quote:Merkbewuste vrouwen slimmer door dure kleding
02-02-2010 | Gepubliceerd 16:44
02-02-2010 | Laatst bijgewerkt 17:09
Merkbewuste vrouwen die merkkleding dragen voelen zich zelfverzekerder en kunnen beter nadenken.
Dat blijkt uit onderzoek waarvan de Vrije Universiteit in Amsterdam de resultaten dinsdag 2 februari bekendmaakte.
De onderzoekers vroegen tachtig vrouwen hetzelfde zwarte colbert te dragen tijdens het invullen van een vragenlijst en het oplossen van een aantal logische, taalkundige en wiskundige problemen. Aan de helft van de vrouwen vertelden zij dat het colbert van het merk G-star was, de rest kreeg te horen dat het van de markt afkomstig was.
Materialistische vrouwen
Vrouwen die een 'merkcolbert' droegen, rapporteerden een hoger zelfvertrouwen. Dat effect was vooral sterk bij materialistische vrouwen, die ook veel merkbewuster zijn. Die groep bleek bovendien beter te presteren bij het oplossen van de puzzels.
Dat merken invloed kunnen hebben op het zelfbeeld van mensen, was al langer bekend. Maar dat zij ook invloed kunnen hebben op cognitieve prestaties, was nog niet eerder aangetoond, aldus universitair docent Ivar Vermeulen, die het onderzoek begeleidde.
Goeiemorgen.quote:
Zijn er geen plekken die bij je passen of zijn er gewoon geen plekken?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:34 schreef Soempie het volgende:
Ugh ik ben op zoek naar een stageplaats, maar dat is nog best lastig.
Vind ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dapper hoor, zingen op een crematie.
Geen idee of ze kan zingen. Ik heb haar alleen horen boeren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
Maar gelukkig *kan* MaJo ook zingen
Geen plekken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er geen plekken die bij je passen of zijn er gewoon geen plekken?
Dat verklaart wel wat ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen plekken.![]()
Maar, ik ben ook nog maar net een uur bezig he. Hoop dat ik deze week wel wat positieve reacties krijg. In elk geval net al een goede reactie: ze had geen plek, maar ze wilde wel dat zodra ik afgestudeerd was ik weer contact op zou nemen. Plus ze ging m'n naam en telefoonnummer doorgeven aan andere praktijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |