Ja dat is een goeie!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet gewoon binnen lopen met een ooglapje voor. En claimen dat de schade aan het oog erger was dan je eerst dacht.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]Het is de laatste tijd nog veel erger, ben zó ontzettend moe. Doe bijna elke dag 's middags een tukkie
Geen ideequote:
Misschien Mononucleosis?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien ook wel door oma, wat al een hele tijd voortsleept. Maar ben echt een stuk moeier dan anders. En ik ben altijd al moe dus dat is best ernstig
Zou idd heel goed kunnen dat alle spanningen nu loskomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien ook wel door oma, wat al een hele tijd voortsleept. Maar ben echt een stuk moeier dan anders. En ik ben altijd al moe dus dat is best ernstig
* MaJo zwaait terugquote:
Oh sorry.... Pfeiffer.quote:
Ahquote:
Even langs de dokter. Kun je gelijk een lading vit B halenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
AhAls je het nou Epstein-Barr noemde had ik het geweten
Heb twee jaar geleden pfeiffer gehad, en het voelt verdacht veel hetzelfde
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet gewoon binnen lopen met een ooglapje voor. En claimen dat de schade aan het oog erger was dan je eerst dacht.
quote:Today, I was at a local park with my Karate school handing out candy to little kids. Near the end of the night, a guy came up to me dressed as a pirate(I was in my karate gi) and said "Ah, the ultimate decision. Who would win, the ninja or the pirate?" I have know idea who he is, but IMMD.
Waar heb jij uitgehangen en wat heb jij uitgespookt?quote:
Sorry ik keek graag naar de OC.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
AhAls je het nou Epstein-Barr noemde had ik het geweten
Heb twee jaar geleden pfeiffer gehad, en het voelt verdacht veel hetzelfde
Wat doe jij onschuldigquote:
Thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even langs de dokter. Kun je gelijk een lading vit B halen
Ik ben aan het uploaden
Is er trouwens al iets bekend over de begrafenis/crematie?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb jij uitgehangen en wat heb jij uitgespookt?
Ik krijg gelijk trek in koffie
Prima momenteel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
* MaJo zwaait terug![]()
Hoe is het met jou?
Wat zijn jullie twee aan het uitspoken!?quote:
Net als ik dusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima momenteel.
Ben weer terug van geweest, zullen we maar zeggen...
Waarom denk je dat MaJo zo moe is.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie twee aan het uitspoken!?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom denk je dat MaJo zo moe is.....
Tuurlijk blijf je hangen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net als ik dusMaar je bent al een tijdje blijven hangen, we moeten nog even zien of ik dat ook doe
Ik ben hier de voorgaande maanden niet of nauwelijks geweest, post pas weer hier sinds december...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net als ik dusMaar je bent al een tijdje blijven hangen, we moeten nog even zien of ik dat ook doe
Dat is redelijk snel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksJa moet nodig eens naar de dokter
De crematie is donderdagochtend al, vet snelDe andere optie was vrijdagavond (om 18 uur!!) maar dat vonden we zo'n rare tijd dat we voor donderdag gekozen hebben.
Ik ga even tukken![]()
Het valt me tegen dat C4 niet om fotos roeptquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom denk je dat MaJo zo moe is.....
Trustequote:
Misschien kijkt ie via de livestream?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het valt me tegen dat C4 niet om fotos roept
Je bent me te snel af.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het valt me tegen dat C4 niet om fotos roept
Dude your slippin.....quote:
We kussen je gewoon wakker als we je weer willen spreken.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:49 schreef MaJo het volgende:
Zullen we een weddenschap doen tot hoe laat ik slaap?ik zet zelf in op 17 uur
ik denk dat niets mij op dit moment uit mijn slaap kan halenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We kussen je gewoon wakker als we je weer willen spreken.....
Truste sleeping beautyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik denk dat niets mij op dit moment uit mijn slaap kan halen![]()
21.45.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:49 schreef MaJo het volgende:
Zullen we een weddenschap doen tot hoe laat ik slaap?ik zet zelf in op 17 uur
In de ban van vrijdag?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We kussen je gewoon wakker als we je weer willen spreken.....
quote:
Is dat het nieuwste boek van Tolkien?quote:
Ja! Binnenkort wordt het verfilmd. Met Tong80 als Sauron en Laffer en Static als Gandalf en Saruman.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat het nieuwste boek van Tolkien?
En nee; Nem is steeds sneller aan het worden.
quote:A young man married a beautiful woman who had previously divorced 10 husbands.
On their wedding night, she told her new husband to 'Please be gentle; I'm still a virgin'.
'What?' said the puzzled groom.
'How can that be possible if you've been married ten times.?'
'Well, husband#1 was a Sales Representative; he just kept telling me how great it was going to be.
'Husband #2 was in Software Services; he was never really sure how it was supposed to function; but he said he'd look into it and get back with me..
'Husband #3 was from Field Services; he said that everything checked out diagnostically but he just couldn't get the system up.
Husband #4 was in Telemarketing; even though he knew he had the order, he didn't know when he would be able to deliver.
'Husband #5 was an Engineer, he understood the basic process but he wanted three years to research, implement, and design a new state of the-art method.
'Husband #6 was from Administration; he thought he knew how but he wasn't sure whether it was his job or not.
'Husband #7 was in Marketing; although he had a product, he was never sure how to position it.
'Husband #8 was a Psychiatrist; all he did was talk about it.
'Husband # 9 was a Gynecologist; all he did was look at it. .
'Husband #10 was a Stamp Collector; all he ever did was ...
God I miss him.
'But now that I've married you, I'm so excited'.
'Wonderful', said the husband, 'but why?
To which she replied,
'You're with the 'GOVERNMENT' . ..
This time I KNOW I'M gonna get SCREWED.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Gewoon een stomme vraag.....
Wie heeft er net als bij Friends zo'n lijstje met celebs waar je mee mag cheaten?
Maatje van mij SMS'ed net dat ie mot heeft omdat zijn vriendin dat lijstje heeft gevonden.......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |