Bevriezingsverschijnselen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klopt, dat is dan ook niet het probleem.
M'n voet is meer het probleem
Nee, ik ben bijna 2 weken verder na m'n snowboardincidentje en ik heb nog steeds lastquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijna 2 weken verder na m'n snowboardincidentje en ik heb nog steeds last
Het is de sneak preview, dus dat weet ik nietquote:
Ja, dat ga ik maar even doen denk ikquote:
Wat is daar de lol aan? Straks is het zo'n vrouwen jank film.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is de sneak preview, dus dat weet ik niet
Lijkt me slim.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik maar even doen denk ik
Ik ben wel eens weggelopen toen het zo'n film was.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is daar de lol aan? Straks is het zo'n vrouwen jank film.
Of Blues Brothers 3.0 Dan zou ik wel jaloers op je zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben wel eens weggelopen toen het zo'n film was.
De lol is dat je ook hele vette films te zien krijgt dus pas over een tijdje uitkomen.
Zo zal Alice in Wonderland vast ook wel in de sneak komen, een week of 2-3 voordat de rest van Nederland 'm kan zien
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of Blues Brothers 3.0 Dan zou ik wel jaloers op je zijn.
Blues Brothers 2000 was een film met een kut script maar schitterende muziek.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]dat kan alleen maar slecht zijn.
Net als The A-Team en Boondock Saints 2
nee voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks nieuws dus.
Hoe gaat het verder met jou en Mr Majo? Al plannen om te gaan hokken?
Dat zijn jullie toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee voorlopig nog nietvind sowieso dat je minstens een half jaar samen moet zijn
de eerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik win
Wat heb ik gewonnen?
jeez ik bedoel een jaarquote:
Een horloge, ik stuur er binnenkort eentje jouw kant op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik win
Wat heb ik gewonnen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
jeez ik bedoel een jaarben nog niet helemaal wakker
Ik heb liever een biertjequote:
In Newcastle staat een brouwerij waar het bier best te drinken schijnt te zijn.quote:
Dan ga ik liever naar Belgiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Newcastle staat een brouwerij waar het bier best te drinken schijnt te zijn.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar Belgie
En dat ga ik ook
Ja, nu wel. Maar 7 Maart(bijna jarigquote:
Nem op bierdieet!?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga voorlopig trouwens even op bierdieet
De laatste 3 weken teveel feestjes en bier gehad
Aanstaande donderdag heeft de lokale politiek een politiek debat georganiseerd in onze kroeg en de regio-TV is daar bij. Ik denk dat ik dat ook maar nuchter ga doorstaan(ik ga er namelijk wel heen).
Ik kan prima zonder bier hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nem op bierdieet!?![]()
* Zoekt het telefoonnummer van CNN
Nice! Een bekende brouwerij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Maar 7 Maart(bijna jarig) en in September.
Zo'n periode geen bier drinken kan nooit goed zijn voor je vakkennis.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder bier hoor
Ik drink wel vaker 2 weken niets en dat kan gemakkelijk veel langer
http://www.zbf.be/nl/index.htmquote:
Het is net als fietsen. Daarbij leef ik niet voor bierquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n periode geen bier drinken kan nooit goed zijn voor je vakkennis.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.zbf.be/nl/index.htm
En daarna naar Antwerpen en 's nachts de bus terug.
Oeh, mijn lift is er
Volgens mij zijn er een aantal dochter ondernemingen. o.a. DEF heeft een eigen (A)KQ, met een nette vermelding dat de OP geleend is van de AKQ.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een vraag.
We zijn al 1874 delen ver met de AKQ, maar ondanks de stortvloed aan (o.a. originele, doordachte) vragen verdienen we er marketingtechnisch nog niets aan.
Heeft iemand een idee?
Dat is forumgebonden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een aantal dochter ondernemingen. o.a. DEF heeft een eigen (A)KQ, met een nette vermelding dat de OP geleend is van de AKQ.
Maar ze betalen geen cent.
Tijd voor een AKQ(SC) PR team dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is forumgebonden.
Buiten dit forum weet niemand van het bestaan van deze legendarische reeks.
Jij edit graag foto's van schaars geklede vrouwen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef Soempie het volgende:
Nem ik wil jouw photoshop baan wel overnemen.
Iets na 10 minuten al een topickill noemen, heb je echt niks te doen ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
En weer een topic kill.![]()
Ik verhuis wel even naar de AKQ.
Ja, dan doe ik ze dikke winterjassen aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij edit graag foto's van schaars geklede vrouwen?
Ben ik weer!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Iets na 10 minuten al een topickill noemen, heb je echt niks te doen ofzo?
Daar is het ook het seizoen voor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dan doe ik ze dikke winterjassen aan.
Pics?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dan doe ik ze dikke winterjassen aan.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef iamredleader het volgende:goeienavond
Iedereen bedankt voor de felicitaties, namens de jarige
Je gaat alleen nog het pad naar de huisarts bewandelen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n padje vandaag maar eens op tijd inkorten
Vandaag niet meer, en morgen loop ik de hele dag rond in utrecht dus dat wordt op z'n vroegst donderdagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat alleen nog het pad naar de huisarts bewandelen?
Je begint op PS te lijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vandaag niet meer, en morgen loop ik de hele dag rond in utrecht dus dat wordt op z'n vroegst donderdag
Ik dacht dat je daar juist uitermate frisse lesbiennes mee kreegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is voor de mannen....voor onder de randjes
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar juist uitermate frisse lesbiennes mee kreeg
Ik douche heul niet met vreemde mannen!quote:
Maar ze slaat wel medisch advies in de wind en stelt een bezoek aan de dokter uit/af.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik douche heul niet met vreemde mannen!
Ik sla het niet in de wind en heb een goed excuus :pquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ze slaat wel medisch advies in de wind en stelt een bezoek aan de dokter uit/af.
Je gebruikt zelfs een zelfde soort excuus als PS!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik sla het niet in de wind en heb een goed excuus :p
quote:My mate said he couldn't wait to get his widescreen TV.
I said, "Are you going to mount it?"
He said, "I'm not that excited."
Wat klonk erger, je voornaam of achternaam?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Mijn echte naam in het Engels horen is érg raarZó raar zelfs dat ik niet doorhad dat er tegen mij gepraat werd
Waarom moest je nou zonodig zo'n opmerking maken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is daar de lol aan? Straks is het zo'n vrouwen jank film.
Ohjeequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:03 schreef Soempie het volgende:
Nem ik wil jouw photoshop baan wel overnemen.
Zoals ze mijn naam hier uitspreken voel ik me net een hondquote:
Ik vond het ook bijzonder kut. Ik dacht bij de "aantiteling" gelijk dat het om de tekenfilm ging. Maarja, jammerquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh wat onhandig, Nine, 9 en District 9 zijn allemaal in 2009 in Amerika uitgebracht
quote:
Ja sorry, was erg druk bezig met een liturgie voor oma te maken. Ik ga trouwens zingen op de crematie, hoop dat ik het droog houdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo? Ben je er nog of lig je alweer te snurken?
Heb je niet een winterteen? Heb ik ook last van en kan behoorlijk pijn doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vandaag niet meer, en morgen loop ik de hele dag rond in utrecht dus dat wordt op z'n vroegst donderdag
dit komt zeker van die val van met m'n snowboard, het zit ongeveer op/onder de bal van m'n voet, maar dan aan de kant van de kleine teen, ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je niet een winterteen? Heb ik ook last van en kan behoorlijk pijn doen
Moguhquote:
Het is zeker glad ja!quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moguh
't is hier weer lekker glad op de wegen, maar ik word straks opgehaald door een collega
dus ik hoeft niet zelf met de auto te glibberen én de ramen niet te krabben
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom moest je nou zonodig zo'n opmerking maken?
De sneak was "Nine"
Was een ontzettende kutfilm
Een soort halve musical maar dan ook nog eens slecht.
Wel een aardige cast maar werkelijk waardeloos.
Daniel Day-Lewis
Penélope Cruz
Nicole Kidman
Judi Dench
Kate Hudson
Sophia Loren
We zijn na 3 kwartier(ja, dat is lang, we gaven het wel een kans) weggelopen en bij Up In The Air gaan zitten die nog net aan de reclame bezig was
Dat was *wel* een leuke film
Dapper hoor, zingen op een crematie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, was erg druk bezig met een liturgie voor oma te maken. Ik ga trouwens zingen op de crematie, hoop dat ik het droog houd
Ik ga trouwens meteen weer tukken want de wekker gaat alweer om half 7Morgen eerste afstudeerdag, spannend
Ik was eerst van plan te zeggen dat het niet gaat sneeuwen, maar weeromstandigheden en vertraging/uitval hebben niks met elkaar te maken op het Nederlandse spoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Als de treinen vanmiddag maar gewoon van hier naar Utrecht rijden
quote:Merkbewuste vrouwen slimmer door dure kleding
02-02-2010 | Gepubliceerd 16:44
02-02-2010 | Laatst bijgewerkt 17:09
Merkbewuste vrouwen die merkkleding dragen voelen zich zelfverzekerder en kunnen beter nadenken.
Dat blijkt uit onderzoek waarvan de Vrije Universiteit in Amsterdam de resultaten dinsdag 2 februari bekendmaakte.
De onderzoekers vroegen tachtig vrouwen hetzelfde zwarte colbert te dragen tijdens het invullen van een vragenlijst en het oplossen van een aantal logische, taalkundige en wiskundige problemen. Aan de helft van de vrouwen vertelden zij dat het colbert van het merk G-star was, de rest kreeg te horen dat het van de markt afkomstig was.
Materialistische vrouwen
Vrouwen die een 'merkcolbert' droegen, rapporteerden een hoger zelfvertrouwen. Dat effect was vooral sterk bij materialistische vrouwen, die ook veel merkbewuster zijn. Die groep bleek bovendien beter te presteren bij het oplossen van de puzzels.
Dat merken invloed kunnen hebben op het zelfbeeld van mensen, was al langer bekend. Maar dat zij ook invloed kunnen hebben op cognitieve prestaties, was nog niet eerder aangetoond, aldus universitair docent Ivar Vermeulen, die het onderzoek begeleidde.
Goeiemorgen.quote:
Zijn er geen plekken die bij je passen of zijn er gewoon geen plekken?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:34 schreef Soempie het volgende:
Ugh ik ben op zoek naar een stageplaats, maar dat is nog best lastig.
Vind ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dapper hoor, zingen op een crematie.
Geen idee of ze kan zingen. Ik heb haar alleen horen boeren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
Maar gelukkig *kan* MaJo ook zingen
Geen plekken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er geen plekken die bij je passen of zijn er gewoon geen plekken?
Dat verklaart wel wat ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen plekken.![]()
Maar, ik ben ook nog maar net een uur bezig he. Hoop dat ik deze week wel wat positieve reacties krijg. In elk geval net al een goede reactie: ze had geen plek, maar ze wilde wel dat zodra ik afgestudeerd was ik weer contact op zou nemen. Plus ze ging m'n naam en telefoonnummer doorgeven aan andere praktijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |