We hadden zondag die lijstjes voor de gein gemaakt toen we in een bar zaten. Maar die mongool heeft hem dus laten slingeren......quote:
Ja.....Ze is nogal bezitterig..... Alsof hij morgen ineens Claudia Schiffer tegen komt....quote:
Het zal wel om het principe gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja.....Ze is nogal bezitterig..... Alsof hij morgen ineens Claudia Schiffer tegen komt....![]()
Ja maar het is gewoon humor. Dat snapt ze kennelijk niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zal wel om het principe gaan
Gek genoeg kunnen ze wel om mannenhumor lachen. Dus er moet toch een rudimentair gevoel van humor aanwezig zijnquote:
Ik zal ik dat aan haar sms'en?quote:
Jij was toch one of the guys?quote:
Maar waarom vind ik vrouwelijke cabaratierettes dan altijd minder leuk dan mannelijke cabaretiers?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg kunnen ze wel om mannenhumor lachen. Dus er moet toch een rudimentair gevoel van humor aanwezig zijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom vind ik vrouwelijke cabaratierettes dan altijd minder leuk dan mannelijke cabaratiers?
En Soempie bijvoorbeeld heeft op zich dan wel humor, maar niet bewust...
Ja maar ik ben nog steeds een vrouw hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij was toch one of the guys?
http://www.valentijnmeniet.nlquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wordt trouwens alweer helemaal gek van alle Valentijnsreclames op de radio en banners
Dan nog is het een jaloers kreng wat ik er zo van begrijpquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zal wel om het principe gaan
Maar wel eentje met humor dacht ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog steeds een vrouw hoor
Ahhhhwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Ze is inderdaad erg bezitterig. Tot op het vervelende af....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan nog is het een jaloers kreng wat ik er zo van begrijp![]()
Echt, dat soort jaloersheid snap ik helemaal niks vanik doe ook wel
als ik Johnny Depp op tv zie en mn vriend zit naast me
en mn vriend zou dat ook mogen doen
(maar hij doet t nooit eigenlijk
de schijtluis)
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
de schijtluis)
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wel eentje met humor dacht ik.
Het zit wel goed hoor met je humor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
InderdaadDe mijne doet het wel eens trouwens, moet kunnen
[..]
Ik hoop het wel
Komt voor een deel omdat het materiaal van vrouwelijke caberetiers nog wel eens erg de nadruk ligt op het vrouw zijn, terwijl mannen dat niet (of minder) hebben. Een grap over menstruatiepijn komt bij mij veel minder goed aan -> minder leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom vind ik vrouwelijke cabaratierettes dan altijd minder leuk dan mannelijke cabaretiers?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wel eentje met humor dacht ik.
Eerst MaJo aanbidden en nu weer een wit voetje halen bij Etcie...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het zit wel goed hoor met je humor!
Heb jij niks anders te doen daar in Zuid Amerika?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooie foto`s Nem, had ze niet eerder gezien
Het is een 1-richtingsverkeer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar waarom vind ik vrouwelijke cabaratierettes dan altijd minder leuk dan mannelijke cabaretiers?
quote:En Soempie bijvoorbeeld heeft op zich dan wel humor, maar niet bewust...
Zou ScottTracy dan toch gelijk hebben dat ik een E-player ben?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Eerst MaJo aanbidden en nu weer een wit voetje halen bij Etcie...
Ze zal wel erg onzeker zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
de schijtluis)
Wat is de volgende halte?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik verveel me.
Laat op de dag vliegen is gewoon onhandig. Het komt er meestal op neer dat je lang zit te wachten
Als je het nog een keer bij een vrouwelijke AKQ-SC'ster doet, dan is het wel duidelijk, lijkt me...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou ScottTracy dan toch gelijk hebben dat ik een E-player ben?
Qua weer mis je niks. Hier is alle sneeuw ondertussen weer weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, moet over 2 uur nar het vliegveld en het gewoon te warm om iets te doen.
* MadMaster start Google Maps...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ushuaia, Op Puerto Williams na kan je niet Zuidelijker vleigen (met reguliere maatschappijen)
Ik moet dus vanaf nu op mijn tellen gaan passen....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het nog een keer bij een vrouwelijke AKQ-SC'ster doet, dan is het wel duidelijk, lijkt me...
Daar kan je nog wel wat variaties op bedenken...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie deze al gezien? Elfstedentocht in rouwadvertentie
Vliegsequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:De dvdbox van Fight Quest is binnen!
Yep! Geweldige, leuk gemaakte serie. Het enthousiasme van die twee gasten is aanstekelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer een paar uuir plezier voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |