Dus morgen weer zeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet
Het is trouwens alweer heeel lang geleden dat ik een uitsmijter gegeten heb./
Nee, ik mag niet meer dan 2-3 eieren in de week van de dokter en daar zit ik al aanquote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus morgen weer zeker?
Ik ga snurken tot morgen
ahw..quote:Op maandag 1 februari 2010 21:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ouders van Nu
[..]
Inderdaad, en het is niet te geloven, maar ik sta hier helemaal emo te wezen![]()
![]()
dit kon ik mij 1 1/2 jaar geleden gewoon niet voorstellen... de woonkamer versieren met balonnen, een slinger ophangen, cake bakken en een cadeau ingepakt voor m'n kleine kind. En natuurlijk iets om uit te delen op school. Damn, ik ben gewoon een papa
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben echt een beetje emo![]()
Dat is helemaal niet erg voor iarl. Hij heeft ervaring zat in de omgang daar mee. Met dank aan DiabloSam.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
ahw..![]()
Voor je het weet is hij een vervelende puber.
Vergeet recalcitrante kleuter nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
ahw..![]()
Voor je het weet is hij een vervelende puber.
Gefeliciteerd!!quote:
peuterpuberteitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet recalcitrante kleuter niet
Hoi MaJo!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaalik kom ook maar weer eens buurten in de immer gezellige SC
veel gemist zie ik, PS en davinia gezinsuitbreiding, nog gefeliciteerd! En jair 1 jaar, van harte red!!
Ik ben helaas wat minder vrolijk aangezien mijn oma overleden is gisterenverder gaat alles goed, nog steeds samen met
en morgen begin ik met afstuderen
Verder nog dingen gemist hier?
thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
Gecondoleerd Majo, wel leuk om je hier weer terug te hebben! Vertel eens wat meer over je?
She's backquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef MaJo het volgende:
quote:en morgen begin ik met afstuderen
Hoi MaJoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef MaJo het volgende:
veel gemist zie ik, PS en davinia gezinsuitbreiding, nog gefeliciteerd! En jair 1 jaar, van harte red!!
Ik ben helaas wat minder vrolijk aangezien mijn oma overleden is gisterenverder gaat alles goed, nog steeds samen met
en morgen begin ik met afstuderen
Verder nog dingen gemist hier?
quote:
ja sorryquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
She's back
[..]en dat zeg je nu pas?
Vorig jaar rond deze tijd stond dat er een stuk slechter voor
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja sorrymaar je hebt er ook niet naar gevraagd
Ja ik las het, vette shitquote:Trouwens: jack johnson op werchter!!!![]()
![]()
die zangeres zeker.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja ik las het, vette shit
En Florence & TM
En La Roux is ook wel vet
En The Gossip stiekem ook wel
Hoi Andy.quote:
Had je, net als PS, geen kaartje naar de SC kunnen sturen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
thanksIk zal weer wat regelmatiger posten
Ik heb nu ruim een half jaar met mijn lief en we zijn vorige week samen naar spanje geweest om zijn moeder daar op te zoeken. Tja wat kan ik er meer over vertellen, vraag maar :p is het nog iets geworden met dat meisje die je leuk vond een tijdje geleden?
De LBOTP komt steeds meer in zicht.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Andy.
Ik zal meteen even een kruisje op de kalender zetten.
Thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi MaJoGecondoleerd.
Ik heb een dik oog dankzij Nina Hagen......
Een avontuur als in een trio?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:45 schreef DiabloSam het volgende:
Hm....saffie![]()
Nee dat avontuur is afgelopen, maar moest afgelopen weekend in de horeca werken voor een modellen show en heb achteraf met 2 modellen een heel nieuw avontuur beleefd, zeker voor herhaling vatbaar![]()
Heb komende vrijdag een date met een van de andere modellen en de laatste tijd is het me opgevallen dat ik weer wat meer actief ben kwa hormonen zegmaar
Hoe was spanje!?Ik ga hopelijk deze zomervakantie naar Barcelona
Ik ben wel benieuwd naar Florence en the Machine, die set van een half uur was wat kort op Lowlandsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja ik las het, vette shit
En Florence & TM
En La Roux is ook wel vet
En The Gossip stiekem ook wel
En dit jaar maar 1 soort bon ipv losse voor eten/drinken.
Ik ga douchen./
'Nina Hagen' is de nick in de SC voor een punkmeisje dat bij op de sportschool traint. Ik was met haar pads training aan het doen (stootkussen voor om je handen) en dat ging even niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Ik voel een mooi verhaal aankomen?
Ik wist het adres niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had je, net als PS, geen kaartje naar de SC kunnen sturen?
Hoe was het in Spanje?
Je hebt jezelf knock out geslagen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
'Nina Hagen' is de nick in de SC voor een punkmeisje dat bij op de sportschool traint. Ik was met haar pads training aan het doen (stootkussen voor om je handen) en dat ging even niet helemaal goed.
Nee ik heet geen Charlie Chaplin....quote:
Whehehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik heet geen Charlie Chaplin..... Nina Hagen raakte me vol op mijn oog.... De combo was links links (dan maak ik een zwaai met de rechterpad) rechts links. Maar zij dacht dus Links Links (zwaai met mijn linkerpad) links rechts.... miscommunicatie.....
Ja het is wel komisch!quote:
Nog meer spannende uitjes gehad?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist het adres niet meer![]()
Spanje was tof! Zie boven
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja het is wel komisch!Maar nu heeft Nina Hagen II dus zoveel indruk gemaakt dat Cobra met haar uit wil.
Laatst een weekend naar Berlijn geweest, maar dat heb ik volgens mij wel verteldquote:
Ik ga vrijdag aan haar vragen of ze geïnteresseerd zou zijn in een date met een stoere anarchistische sergeant-majoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef MaJo het volgende:
[..]Nu komen de roddels
Is er al een concreet plan dan?
The Gossip. Dat is wel een gewichtig figuur.quote:
Jij stond bij Calexicoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar Florence en the Machine, die set van een half uur was wat kort op Lowlands
Wat zou een argument zijn om NIET mee te gaan dan?quote:La Roux en Gossip al eens gezien maar die zijn zeker tofEn relaxed dat er nu 1 bon is!
zit trouwens te overwegen om ook mee te gaan
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag aan haar vragen of ze geïnteresseerd zou zijn in een date met een stoere anarchistische sergeant-majoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |