Kom je nooit in de supermarkt/benzinestation/krantenkiosk/boekenwinkel?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, ik heb de Nederlandse versie zelfs nog nooit ingezien...
Damnquote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
Mannen, ik ga snurken. Om 0500 gaat mijn wekker weer.
Ze ziet eruit alsof er een drol dwarszitquote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Deze heb ik overigens ook wel eens gepost maar ik weet niet of dat al in C4's tijd geweest is
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik pak echt zelden zo'n blad.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom je nooit in de supermarkt/benzinestation/krantenkiosk/boekenwinkel?
Handen boven de lakens...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
Mannen, ik ga snurken. Om 0500 gaat mijn wekker weer.
Uit welk blad komt dit?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef iamredleader het volgende:
'navond
Even ongegeneerd OUD-materiaal posten:
[ link | afbeelding ]
![]()
mijn mannetje is morgen 1 jaar oud
Maar waarschijnlijk kon hij ze niet zien ivm de vastgeplakte pagina's....quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom je nooit in de supermarkt/benzinestation/krantenkiosk/boekenwinkel?
Ouders van Nuquote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Uit welk blad komt dit?
Heb ik vast ook nooit in handen gehad...
Inderdaad, en het is niet te geloven, maar ik sta hier helemaal emo te wezenquote:Eén jaar al weer, dat gaat snel...
Na die kinderfoto's zullen ze zo wel weer al rammelend ten tonele verschijnenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Nu ik zo achter elkaar zit te posten, waar zijn de dames hier gebleven?
Weet je nog waar je nu een jaar geleden mee bezig was?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ouders van Nu
[..]
Inderdaad, en het is niet te geloven, maar ik sta hier helemaal emo te wezen![]()
![]()
dit kon ik mij 1 1/2 jaar geleden gewoon niet voorstellen... de woonkamer versieren met balonnen, een slinger ophangen, cake bakken en een cadeau ingepakt voor m'n kleine kind. En natuurlijk iets om uit te delen op school. Damn, ik ben gewoon een papa
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben echt een beetje emo![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Na die kinderfoto's zullen ze zo wel weer al rammelend ten tonele verschijnen
Zal je iets bekennen:quote:Op maandag 1 februari 2010 21:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ouders van Nu
[..]
Inderdaad, en het is niet te geloven, maar ik sta hier helemaal emo te wezen![]()
![]()
dit kon ik mij 1 1/2 jaar geleden gewoon niet voorstellen... de woonkamer versieren met balonnen, een slinger ophangen, cake bakken en een cadeau ingepakt voor m'n kleine kind. En natuurlijk iets om uit te delen op school. Damn, ik ben gewoon een papa
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben echt een beetje emo![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef iamredleader het volgende:'navond
Even ongegeneerd OUD-materiaal posten:
[ link | afbeelding ]
![]()
mijn mannetje is morgen 1 jaar oud
Nee hoor, vorig jaar deze tijd was ik bij m'n ouders, lag Tinuviel rustig te zuchten in het ziekenhuis, en waren we in de veronderstelling dat het nog even kon duren. 19:30 waren de vliezen gebroken, 20:00 waren we in het ziekenhuis, maar bij gebrek aan weeen werd mij gezegd dat ik nog wel even kon gaan slapen thuis en dat ze me zouden bellen als het tijd wasquote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Weet je nog waar je nu een jaar geleden mee bezig was?
Deze wee komt nooit meer terug
Een maat van me die net zo'n kinderhardliner was, is ook overstagquote:Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal je iets bekennen:
Soms, heel soms, lijkt zo'n kleine smurf mij ook wel geweldig.
Leuk om te zien hoe hij/zij opgroeit, de lol die je samen hebt, de lachwekkende situaties, etc.
Ik kan me dus wel een beetje in je verplaatsen als je nu zo bezig bent met de voorbereidingen voor morgen. Toch weer een mijlpaal...
Het is ook echt waar, alle cliches kloppen. Je kan ze soms wel vermoorden, je hele leven draait om dat kind, en de meest gevreesde van ze allemaal:quote:Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal je iets bekennen:
Soms, heel soms, lijkt zo'n kleine smurf mij ook wel geweldig.
Leuk om te zien hoe hij/zij opgroeit, de lol die je samen hebt, de lachwekkende situaties, etc.
Ik kan me dus wel een beetje in je verplaatsen als je nu zo bezig bent met de voorbereidingen voor morgen. Toch weer een mijlpaal...
Nog een paar uurtjesquote:Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Gefeliciflapstaart Jair! En de ouders ook natuurlijk!
Dat zal in ons geval niet gebeuren, daar hadden we dan eerder aan moeten denken.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een maat van me die net zo'n kinderhardliner was, is ook overstag
Hij ziet er wel 1 verschijnen, zegt 'ie
Truste Redquote:Op maandag 1 februari 2010 22:12 schreef iamredleader het volgende:
Lieve SC: bedtijd voor de familie IARLtot morgen!
Slaap ze en alvast gefeliciteerdquote:Op maandag 1 februari 2010 22:12 schreef iamredleader het volgende:
Lieve SC: bedtijd voor de familie IARLtot morgen!
Je bent niet voor niets fotograaf om precies dat ene moment te pakken...quote:Op maandag 1 februari 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit net fotos van O&N te bekijken en de timing van sommmige fotos is zo subliem dat je zomaar de verkeerde dingen zou kunnen denken
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets fotograaf om precies dat ene moment te pakken...
Ik had niet verder moeten googlen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*ding* *ding*
[ afbeelding ]
Alweer 5 jaar oud die foto
Oud & Nieuwquote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef PhysicsRules het volgende:
O&N?
W'rm niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik had niet verder moeten googlen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De foto die jij postte was een stuk interessanter dan dit...
[ afbeelding ]
Die middelste ben jij toch hopelijk niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik die linker ook ken trouwens.
Als je in het verleden goed hebt opgelet dan weet je dat ik daar in de verste verte niet op lijkquote:Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die middelste ben jij toch hopelijk niet?
Al loop je zo langs me heen, ik heb geen idee hoe je er uit ziet.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je in het verleden goed hebt opgelet dan weet je dat ik daar in de verste verte niet op lijk
Nog een keer dan...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik die linker ook ken trouwens.
Als jij langs me zou lopen zou ik je ook niet herkennen maar op een foto waarschijnlijk wel, ondanks je pietenschminkquote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al loop je zo langs me heen, ik heb geen idee hoe je er uit ziet.
Kennelijk niet goed opgelet dus...
Herstel, ik ken haar niet!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog een keer dan...
[ afbeelding ]
zucht.
Je bent parttime uitsmijter?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij langs me zou lopen zou ik je ook niet herkennen maar op een foto waarschijnlijk wel, ondanks je pietenschmink
Het geeft ook verder niets
Die kerel pas 1,5x in mij in ieder geval
Truste MadMasterquote:Op maandag 1 februari 2010 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga aftaaien, heb al weer te lang achter het beeldscherm gezeten...
I eat uitsmijters for breakfastquote:
Ah op die fiets...... Ach niks mis met livin the good life toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I eat uitsmijters for breakfast
Helegaar nietquote:Op maandag 1 februari 2010 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah op die fiets...... Ach niks mis met livin the good life toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |