De betere momenten.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was op de begrafenis van een oud-leraar van me. Die man kwam altijd op de fiets en op een dag was het zulk weer als nu en kwam het schoolplein op gegleden met fiets en al... dat schoot door mijn hoofd toen zijn vrouw in haar eulogy refereerde naar zijn liefhebberij fietsen.....
Hollenboer!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Heb het meegemaakt bij de begrafenis van een tante toen onverwachts 'Busje komt zo' uit de speakers kwam. Niemand wist het, een andere tante had de muziek uitgezocht en niks gezegd.
Toen lag de hele aula bijna in een stuip...
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Heb het meegemaakt bij de begrafenis van een tante toen onverwachts 'Busje komt zo' uit de speakers kwam. Niemand wist het, een andere tante had de muziek uitgezocht en niks gezegd.
Toen lag de hele aula bijna in een stuip...
Oei dat is wel heel erg. Mij kwam het gelukkig alleen op een paar niet mis te verstane beuken van de Rhino te staan......quote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
En als aanvulling: Mijn toenmalige vriendin pissig (haar opa lag in die kist).
Tot tijdens de borrel na afloop alle mannen begonnen te grappen en lachen om die situatie en mijn vriendin ook begon te lachen.
Toen ik vroeg waarom ze eerst pissig was en nu moest lachen om dezelfde situatie was het hek van de dam. Zij, ik
, alle mannen
.
Twee dagen later was het mijn ex.
Wat is erg? Haar of mijn reactie?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel erg. Mij kwam het gelukkig alleen op een paar niet mis te verstane beuken van de Rhino te staan......
Dat door zoiets ongelukkigs gelijk je relatie op de klippen loopt is erg. Dan krijg ik liever een paar harde beuken.....quote:
Zo voelde het eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat door zoiets ongelukkigs gelijk je relatie op de klippen loopt is erg. Dan krijg ik liever een paar harde beuken.....
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar de sneeuw blijft vallen...
Het is hier ruim boven de 30 graden en een hoge luchtvochtigheid.
Tering wat een hitte
Je zit al te zweten als je stilzit.
Nog geen cavia gegeten dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
(nog) niet in Ushuaia
Buenos Aires
Ik vond mijn Duitse toetsenbord op mijn laptop anders toch bijzonder prettig werkenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgenmiddag vliegen naar het zuiden. Daar is het - als ik me niet vergis tussen de 5 en 10 graden.
Ze hebben hier trouwens toetsenborden met de ñ er standaard op. Natuurlijk wel logsich.
Beter dan die Duitse toetsenborden
Dan hoop ik dat je ipv een bontmuts zonnebrandcreme hebt meegenomen.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgenmiddag vliegen naar het zuiden. Daar is het - als ik me niet vergis tussen de 5 en 10 graden.
Ze hebben hier trouwens toetsenborden met de ñ er standaard op. Natuurlijk wel logsich.
Beter dan die Duitse toetsenborden
Foto's van een rode Jojo dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb al zonnebrand bij me
De zon is in het diepe zuiden zeer intens
En de combi jojo en zon is iets dat niet bruin wordt
Ik ben net zo, maar afgelopen jaar ben ik enorm bruin geworden. Gewoon ieder uur flink smeren met factor 30 en na een paar dagen ben je ECHT wel aan het bruinenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb al zonnebrand bij me
De zon is in het diepe zuiden zeer intens
En de combi jojo en zon is iets dat niet bruin wordt
[c4modus]quote:Op maandag 1 februari 2010 21:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik ze tegenkom...
Maxima is zeker niet de knapste.
Tering, wat een hoop knappe vrouwen hier. Je blijft aan het kijken
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben er weer vandoor. Misschien nog vanuit Ushuaia
Ja maar een paar beuken herstel je sneller van dan een relatiebreuk.....quote:
Nou........ ik heb wel eens een paar beuken gehad die ik me langer kon heugen dan één van mijn relatie breuken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar een paar beuken herstel je sneller van dan een relatiebreuk.....
Nem?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraag foto`s van vrouwen maar aan Nem
Maar het levert dan wel weer mooie verhalen op in de SC!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou........ ik heb wel eens een paar beuken gehad die ik me langer kon heugen dan één van mijn relatie breuken.
Maar zonder dollen, je hebt gelijk.
Hier staat er 1 van mij tusenquote:
Maar wee diegene die van plan is te struikelen tijdens het dragen van mijn kist!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar het levert dan wel weer mooie verhalen op in de SC!
Rechterpagina rechtsboven?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier staat er 1 van mij tusen
[ afbeelding ]
Zal ik ondertussen wel even wat nieuwer materiaal opzoeken
De hint zit 'm in het landsvlaggetje maar ik kan het je niet kwalijk nemenquote:
De grote foto?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier staat er 1 van mij tusen
[ afbeelding ]
Zal ik ondertussen wel even wat nieuwer materiaal opzoeken
Joyce Rakhorst dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hint zit 'm in het landsvlaggetje maar ik kan het je niet kwalijk nemen
Dit was overigens een speciale lingeriebijlage in de USA.
*ding* *ding*quote:
Naar de vlaggetjes kijk ik nooit.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd dan wel vaak jaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar de vlaggetjes kijk ik nooit.
Bijna elke fotograaf die zegt dat de modellen Nederlandse zijn haalt ze uit bv het oostblok.
Nice!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*ding* *ding*
[ afbeelding ]
Alweer 5 jaar oud die foto
Ik had het vlaggetje wel gezien, maar wat ik van jouw werk heb gezien, leek rechts/rechtsboven mij het meest jouw werk...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit welk blad komt dat?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar de vlaggetjes kijk ik nooit.
Bijna elke fotograaf die zegt dat de modellen Nederlandse zijn haalt ze uit bv het oostblok.
Ik zei al, ik kan het je niet kwalijk nemen als je andere voorbeelden kentquote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het vlaggetje wel gezien, maar wat ik van jouw werk heb gezien, leek rechts/rechtsboven mij het meest jouw werk...
Ik neem aan dat je het aan mij vraagt? De FHM USA.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit welk blad komt dat?
Cobra kijkt nooit naar de vlaggetjes, dus kent het blad dus wel?
Die heb ik wel eens gezien en vind ik qua model helemaal niks.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
Deze heb ik overigens ook wel eens gepost maar ik weet niet of dat al in C4's tijd geweest is
[ afbeelding ]
Aha, ik heb de Nederlandse versie zelfs nog nooit ingezien...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het aan mij vraagt? De FHM USA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |