Je moet het als een voorstel zien waar nog aan gesleuteld kan worden. Ik heb ook de nodige aanpassingen moeten doen daarin.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Bedankt voor je reactie Citizen. Denk dat ik dit gewoon opstuur, uiteindelijk zal het wel niet zo nauw komen, maar toch
.
Dinsdag is mijn vrije dag, haha. Maar dan spreken we inderdaad wel even iets af als je je beter voelt!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben er dinsdag even, van kwart voor 3 tot half 5. Maar we moeten sowieso weer eens een keer iets afspreken(als ik me wat beter voel en er niet uitzie alsof ik in mekaar gerost ben
).
inscannenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef automatic_ het volgende:
Stik. Ben ik een keer fanatiek, kom ik vijf keer op hetzelfde & dan is het nog fout
Terwijl ik gewoon netjes de stappen van BB volg en zo lastig is een covariantie berekenen ook niet (althans, blijkbaar wel, want ik doe het fout ofzo)
Ja, stom rekenfoutjequote:
Mijn pm-box zit vol, maar het is muppetinnetje geluktquote:
Ik ook lekker al 's morgensvroeg collegequote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef Steve het volgende:
Ja hoi allemaal.
Morgen weer op naar de UvT.
quote:Universiteit Tilburg komt met eigen sociaal netwerk'
Uitgegeven: 30 januari 2010 12:57
Laatst gewijzigd: 30 januari 2010 12:56
AMSTERDAM – De Universiteit van Tilburg heeft een eigen sociaal netwerk ontwikkeld. Clique zou privacyvriendelijker zijn en zich meer richten op ‘echte’ relaties.
© ANP
Dat meldt ICT-nieuwssite Webwereld.nl zaterdag.
Ontvrienden is bij Clique overbodig. Als je een langere periode niet met iemand hebt gecommuniceerd verdwijnt die persoon vanzelf uit je netwerk.
Afschermen
Bovendien kan je per bericht aangeven wie het mag lezen en wie niet. Ook kan je bepaalde delen van je profiel afschermen voor collega’s terwijl deze wel voor ‘echte’ vrienden te zien zijn.
Het sociaal netwerk is onderdeel van TILT, het Tilburg Institute for Law, Technology and Society van de universiteit. TILT doet onder andere onderzoek naar sociale netwerksites.
Privacy
Het idee is geboren uit het feit dat bestaande netwerken, zoals Facebook, LinkedIn en Hyves, de privacy van gebruikers vaak slecht beschermen, aldus het team achter Clique.
"In het alledaagse leven hebben we verschillende gezichten: je laat op je werk andere kanten van jezelf zien dan thuis, en weer andere kanten als je in de supermarkt bij de kassa staat. In sociale netwerk sites heb je maar één gezicht, en ziet iedereen hetzelfde beeld", vertelt techniekfilosoof Bibi van den Berg van de Universiteit van Tilburg. "Wij hopen met Clique een steentje bij te dragen aan het veiliger en beter maken van sociale netwerksites."
© NU.nl
Ligt aan het onderwerp denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:51 schreef squig het volgende:
Weet je zeker dat je maar 1 experiment gaat doen zusje?
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wheheh gister teruggekomen van vakantie en op blackboard mooie dingen tegen gekomen;
MTO-C had ik een 5,0. Door een fout in het antwoordmodel een 5,5 (is nog onvoldoende) maar na itemanalyse was het zo slecht gemaakt dat hij de norm maar had aangepast -> 6,0.
Ander vak was een 5,78 maar ze hadden besloten alles vanaf 5,75 af te ronden naar een 5,8 dus kat in het bakkie.
En binnenkort maar eens een college volgen met automatic.
Inderdaad redelijk lucky. Volgende keer maar wat beter voorbereiden voor ik net onder de 5,8 val.quote:
Ik doe de sociale kant, dus dat vak hoef ik niet te doenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad redelijk lucky. Volgende keer maar wat beter voorbereiden voor ik net onder de 5,8 val.
Heb je klinische neuro al gehaald trouwens?
Ik zal nog eens een psychologievak kiezen..quote:Op maandag 1 februari 2010 12:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik doe de sociale kant, dus dat vak hoef ik niet te doen.
Je had ook Attitudes&Communication moeten kiezen, dat is tenminste een leuk vakquote:Op maandag 1 februari 2010 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een psychologievak kiezen..
Feli!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:19 schreef automatic_ het volgende:
Wat een mazzelaar ben je ook hč Lenny!
Ik heb net een 7 terug gekregen van Wetenschapsfilosofie
Merci! Ik hoop dat Arbeid/Economie er ook snel op komt.. Vorige keer waren ze echt snelquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef BlackSheep het volgende:
Zo, bachelor bedrijfseconomie binnen!
Nice!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef BlackSheep het volgende:
Zo, bachelor bedrijfseconomie binnen!
Ik heb 2 vakken van een andere faculteit gedaan en die zag ik eerst ook alleen maar bij laatste resultaten (vorig jaar), maar inmiddels staan ze wel tussen de cijfers uit mn bachelor. Dus volgens mij komt dat vanzelf wel goed, en anders: ze staan sowieso ergens opgeslagen want jij kan ze bij laatste resultaten zien, dus volgens mij is het allemaal oké.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef pickup52 het volgende:
Ik heb als keuzevak Wiskunde 2 gekozen (en gehaald), ik heb ook zon formulier ingevuld voor invulling keuzevak, maar nu zie ik het in study results alleen maar bij "last results" en niet onder progress bij mijn opleiding. Is dat goed zo of hebben ze het weer verneukt?
Ja maar dat is als je ze voor de lol erbij doet toch? Keuzevakken zouden wel in je standaard pakket moeten verschijnen lijkt mij. Bij mij in ieder geval wel, keuzevakken die ruimte in mn bachelor vullen staan er wel bij, punten voor vakken voor de lol niet & alleen in het algemene overzicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb 2 vakken van een andere faculteit gedaan en die zag ik eerst ook alleen maar bij laatste resultaten (vorig jaar), maar inmiddels staan ze wel tussen de cijfers uit mn bachelor. Dus volgens mij komt dat vanzelf wel goed, en anders: ze staan sowieso ergens opgeslagen want jij kan ze bij laatste resultaten zien, dus volgens mij is het allemaal oké.
Een wat late maar welgemeende proficiat!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef BlackSheep het volgende:
Danku allen7,2 gemiddeld over alle vakken uiteindelijk.
Wat een raar weer is het maar trouwens de laatste dagen zeg.
Als ze je diploma maken dan gaat dat goed. Kijk het bij je diploma wel na voor je ervoor tekent, want na uitreiking passen ze niks meer aan of je moet hele goede zeurskills hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef pickup52 het volgende:
Ik heb als keuzevak Wiskunde 2 gekozen (en gehaald), ik heb ook zon formulier ingevuld voor invulling keuzevak, maar nu zie ik het in study results alleen maar bij "last results" en niet onder progress bij mijn opleiding. Is dat goed zo of hebben ze het weer verneukt?
Bij mij is scheikunde op m'n VWO diploma gezet, zonder dat ik het gevolgd heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ze je diploma maken dan gaat dat goed. Kijk het bij je diploma wel na voor je ervoor tekent, want na uitreiking passen ze niks meer aan of je moet hele goede zeurskills hebben.
Bij ons op het HBO ging er ook "veel" fout. Ik heb ook twee vakken op mijn diploma staan die ik niet heb gedaan. Eén hebben ze i.p.v. een ander vak gezet, maar het vak wat er nu opstaat, was boeiender dan wat ik wel had gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Bij mij is scheikunde op m'n VWO diploma gezet, zonder dat ik het gevolgd heb.
Ik heb volgende week dinsdag trouwens het schikkingsoverleg met de twee docenten van BPR. Ben benieuwd of ze daadwerkelijk bereid zijn enigszins tegemoet te komen of dat ze alleen van plan zijn om mij in te laten zien dat zij gelijk hebben.
Ik had vandaag ook college in PZ7 en vond het daar ook niet echt aangenaam. Wel van een goede docent trouwens, de al meermalen onderscheiden Erik-Jan Broers.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had vandaag weer college in P, vijf uur achter elkaar. De eerste docent hield het nauwelijks uit, de tweede stopte er na een uurtje mee. Er is echt iets mis met ventilatie daar.
Als ik zou beloven mijn hoofd kaal te scheren als ik verkozen wordt, zou ik ook veel stemmen krijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook college in PZ7 en vond het daar ook niet echt aangenaam. Wel van een goede docent trouwens, de al meermalen onderscheiden Erik-Jan Broers.
sorry hoor maar het eerste wat ik van die meneer lees weet mij zeer te vermaken, zal wel meer dan kop kaalscheren geweest zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ik zou beloven mijn hoofd kaal te scheren als ik verkozen wordt, zou ik ook veel stemmen krijgen
En dat van een hoogleraarquote:Verhuisbericht
Ik wil al mijn trouwe lezers even laten weten dat ik met ingang van morgen op een nieuwe, eh, dinges, een nieuwe blog of zo... dat ik daar dus voortaan op aan het bloggen ben. Of zoiets. Dit geldt ook voor de minder trouwe lezers, en voor trouweloze lezers, en getrouwde lezers. Pardon, dat moet lezeressen zijn.
Een nieuwe blogdinges dus. Daar kun je automatisch op terecht komen via de elektronische Univers. En dan mijn, eh, ikoontje aanklikken. Of foto. Of iets anders waarvan je denkt dat het met mij te maken heeft.
Voor mensen die op grond van religieuze of levensbeschouwelijke argumenten, of wegens tijdsgebrek, Univers niet lezen bestaat er ook een rechtstreekse weg. Daar komt-ie:
http://broersblogt.wordpress.com/
Ik herhaal voor alle duidelijkheid:
http://broersblogt.wordpress.com/
Ik hoop jullie daar te mogen begroeten.
Als ik er zelf tenminste ook geraak...
mocht 'ie willenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
En dat van een hoogleraar.
Bron: http://erik-janbroers.blogspot.com/
de schavuit!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Die grap, van dat het zo zielig was, maar dan voor hem, maakte ie ook in mijn college.
Wat ie trouwens niet blogt is dat ie de vier pleitgroepen (twee casussen met elk twee partijen) verkeerd ingedeeld had, waardoor er twee groepen dezelfde zaak en partij deden en er dus één partij (de gaykrant) door niemand verdedigd werd.
Werkcollege telt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef GlowMouse het volgende:
Hoogleraar is professor, anders zou ik ook hoogleraar zijn
Oh, dat heb ik vorig jaar wel gelezen geloof ik, maar toen wist ik niet dat het over hem gingquote:
Beetje laat maar...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ik zou beloven mijn hoofd kaal te scheren als ik verkozen wordt, zou ik ook veel stemmen krijgen
Dat is verlengd, en een nieuwe einddatum is nog niet geprikt. Daarom spijt dat ik hem niet geactiveerd heb als het andere type, want je mag toch 1x2x tegenwoordig per jaar wisselen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:54 schreef arj1o1 het volgende:
De oude kaart was toch maar 31 jan. te gebruiken in de trein, of is dit inmiddels ook al verlengd, ik ben niet echt bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
Een datum is nog niet bekend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Trouwens, wanneer moeten we wél gaan in/uitchecken in de trein? Of nouja, voordat je de trein instapt (ook alweer zoiets reuze handigs als je te laat bent..)
Da's inderdaad zuur.quote:
Dan is het goedkeuren van een vraag en het wegstrepen van een andere vraag mijn ondergrens, want daarmee kom ik dan op een 8,787.quote:en je berekening klopt
[..]
Hij leeft weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het net nog.. nu nog?
[SC] 578 OH-OH Bel je moeder & haal cadeaus voor je nichtje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef automatic_ het volgende:
Weet iemand hoe het met Muis006 is...?
Haarquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
[SC] 578 OH-OH Bel je moeder & haal cadeaus voor je nichtje!
Hier staan in ieder geval z'n laatste posts, vrij recent toch?
Hihi, maakt niet uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
O, sorry, haar.
Ja, het was niet echt moeilijk uitpluiswerk dat ik had gepost, maar ik denk ik post het toch maar even voor het geval dat...
Toen hij college gaf in Rotterdam heeft hij eens verteld hoeveel hij met een gastcollege in het buitenland verdient. Als dat waar was, twijfel ik niet dat hij een auto kan kopen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef Friek_ het volgende:
Over hoogleraren gesproken: zag laatst voor het eerst Sylvester Eijffinger op het station van Tilburg West in een raar regenpakje. Ik dacht dat die kerel wel geld genoeg had om al het OV te vermijden.
Ik denk dat je testimonium wiskunde bedoelt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef booo het volgende:
Vraagje. Er is ons aangeraden te enrollen bij Statistiek voor hbo, ik kan het alleen nergens vinden. Iemand die weet waar ik moet kijken?
Ik heb geen idee. Maar ze schijnen hetzelfde boek te gebruiken en bij hen staan alle uitwerkingen op blackboard.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik denk dat je testimonium wiskunde bedoelt?
En dat is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:46 schreef Tegan het volgende:
Omg, blijkbaar is het morgen SuperTU/esday![]()
.
quote:De SuperTU/esday on Digital Security op 11 februari is wegens overweldigende belangstelling helemaal volgeboekt.
Alleen degenen die zich hebben aangemeld krijgen toegang. Helaas is het niet meer mogelijk u aan te melden.
Zou hij dat doen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:01 schreef Tegan het volgende:
Nu wachten op GM die dan zegt dat morgen een vrijdag is.
Ik ga even voor je kijken. Dat vak heb ik vorig jaar gevolgd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef booo het volgende:
Vraagje. Er is ons aangeraden te enrollen bij Statistiek voor hbo, ik kan het alleen nergens vinden. Iemand die weet waar ik moet kijken?
Beetje jammer dat het niet op een dinsdag is iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:18 schreef squig het volgende:
waarom noemen ze het niet super TUrsday?
Ik moet nog 5 stenen, 4 halsters, 8 hoefijzers, 5 spijkers en 7 planken hebben, dus dat gaat nog wel even durenquote:
Hmmmm, 5/5/4/1/3 hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 stenen, 4 halsters, 8 hoefijzers, 5 spijkers en 7 planken hebben, dus dat gaat nog wel even duren
Nee ik was niet uitgenodigd. Maar ik hoorde dat geld het enige issue is. Menselijkheid en gedane beloftes speelden geen rol.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Glowmouse: was je vandaag ook naar de meeting over de RM-programmas?
Oh wacht, dat is een uitspraak voor mensen die uitkijken naar het weekend.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee ik was niet uitgenodigd. Maar ik hoorde dat geld het enige issue is. Menselijkheid en gedane beloftes speelden geen rol.
Waarom zou je niet uitkijken naar het weekend?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is een uitspraak voor mensen die uitkijken naar het weekend.
weekend maakt mensen luiquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je niet uitkijken naar het weekend?
Ik heb juist vrije tijd nodig om me volledig op te laden. Als ik een dag niets doe dan ben ik daarna veel productiever en vooral creatiever.quote:
Vrijdag/zaterdag/zondag zijn de drukste dagen van mijn week anders =)quote:
Ik zag dat SMM niet bijster goed gemaakt was?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgenvroeg maar weer eens een vervolggesprek met mijn afstudeerbedrijf. Kijken of we er deze keer beetje uit kunnen komen en iets concreets op tafel kunnen krijgen. Dan kan ik eens kijken hoe ik goedkeuring ga krijgen voor mijn onderzoek.
"some PhDs work about 40 hours a week. Phd students are not civil servants!"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mensen zijn van zichzelf al lui. Weekend is de uitlaatklep.
Reageer jij maar op mijn pmquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
"some PhDs work about 40 hours a week. Phd students are not civil servants!"
Ik heb SMM nog gewoon gehaald ook, met minimale inzetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik zag dat SMM niet bijster goed gemaakt was?
Ik heb het niet gemaaktquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik zag dat SMM niet bijster goed gemaakt was?
Slechte ontwikkelingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Nibud: Studieschuld registreren bij BKR
Serieus hee, als ze dat gaan doen ben ik echt 110% de lul.
Dan zijn heel veel studenten de lulquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Als dat gaat gebeuren gaat toch niemand meer aan de studiefinanciering? Laat staan binnen een sociaal leenstelsel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Of ik België verder te gaan.quote:
Dat zou toch wel ontzettende naaipraktijken zijn. Maar ergens zie ik ze er nog voor aan ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:18 schreef GlowMouse het volgende:
Het is alleen de vraag of je studenten die stoppen met lenen voordat de maatregel ingaat mag registreren.
Het probleem met een registratie is dat vaak niet naar de details wordt gekeken. Friek_ heeft een lening dus Friek_ krijgt geen hoge hypotheek.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het niet zoveel effect op mij. Ik heb slechts twee maanden vol bijgeleend vanwege de overgang van thuiswonen naar kamers.
Nou ja, ik bedoelde dus dat ik die lening vrij snel kan afbetalen. Het is niet zo alsof ik nadat ik afgestudeerd ben gelijk maar een hypotheek neem.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het probleem met een registratie is dat vaak niet naar de details wordt gekeken. Friek_ heeft een lening dus Friek_ krijgt geen hoge hypotheek.
De overheid wil dat je stopt met studeren na je bachelor? What about the master?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:18 schreef GlowMouse het volgende:
De overheid wil graag dat je na je bachelor stopt met studeren, dus ik verwacht dat dit plan wel doorgang zal vinden. Het is alleen de vraag of je studenten die stoppen met lenen voordat de maatregel ingaat mag registreren.
[..]
Of ik België verder te gaan.
Dat zouden er juist meer moeten doenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Even iets anders. Dit post een docent net op BB:
Dear students,
Instead of sending me e-mails, you can follow the progress of the grading work on Twitter. Follow the uncertainty reducing tweets and enrich your digital life.
wtf
Ja, want het is zo interessant om te weten wat een ander elke minuut van de dag doet. Of wacht, de hele dag twitteren tijdens je werk leidt echt totaal niet af ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:52 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dat zouden er juist meer moeten doen
Daar ben ik ook wel voorstander van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:52 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dat zouden er juist meer moeten doen
Ik doel meer op dagelijkse updates of iets dergelijks. Van minuut tot minuut lijkt me ook wat overdreven inderdaad en die tijd kun je beter besteden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, want het is zo interessant om te weten wat een ander elke minuut van de dag doet. Of wacht, de hele dag twitteren tijdens je werk leidt echt totaal niet af ofzo.
Ik heb ook twitter, kijk er bijna nooit op maar als ik dat wel doe, dan verbaast het me elke keer hoeveel zo'n meisje die ik volg twittert, terwijl ze op haar werk zit. Ik zou dat als baas dus echt niet tolereren. Vind het sowieso belachelijk, je gaat niet zitten hyven, fokken of twitteren tijdens je werk. Hooguit tijdens je pauze ofzo.
Twitpic bij elke ontdekte foutquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Even iets anders. Dit post een docent net op BB:
Dear students,
Instead of sending me e-mails, you can follow the progress of the grading work on Twitter. Follow the uncertainty reducing tweets and enrich your digital life.
wtf
Waarom denk je dat de opsplitsing is gemaakt? Na een bachelor ben je klaar voor de arbeidsmarkt, dat scheelt de overheid veel geld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
De overheid wil dat je stopt met studeren na je bachelor? What about the master?
Ik ben toch niet zo onder de indruk van de mensen die een WO bachelor afgemaakt hebben. Die hebben nog 0.0 ervaring op de arbeidsmarkt en in het bedrijfsleven heb ik juist de meeste dingen geleerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:49 schreef GlowMouse het volgende:
Waarom denk je dat de opsplitsing is gemaakt? Na een bachelor ben je klaar voor de arbeidsmarkt, dat scheelt de overheid veel geld.
Ik snap blackboard nog steeds niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Statistiek voor HBO (350931)
http://www.uvt.nl/webwijs/show/?uid=m.quant via deze URL kwam ik er als snelste. Even kijken bij onderwijs en dan op dat vak klikken.
Inloggen op BB, dan naar http://edubb.uvt.nl/bin/common/enroll_course.pl?context=COURSE&course_id=_4491_1 gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:59 schreef booo het volgende:
[..]
Ik snap blackboard nog steeds niet helemaal geloof ikIk kan me daar wel inschrijven, maar niet echt enrollen. En ik neem aan dat dat nodig is voordat ik daar bestanden vanaf kan halen? Hij komt op deze manier bij My Study niet onder My Courses te staan.
Ohhh geweldig! Dankjewelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Inloggen op BB, dan naar http://edubb.uvt.nl/bin/common/enroll_course.pl?context=COURSE&course_id=_4491_1 gaan.
Dat zou inderdaad moeten werken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Inloggen op BB, dan naar http://edubb.uvt.nl/bin/common/enroll_course.pl?context=COURSE&course_id=_4491_1 gaan.
Want mijn dagelijkse bezigheden zijn interessant voor andere mensen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:44 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik doel meer op dagelijkse updates of iets dergelijks. Van minuut tot minuut lijkt me ook wat overdreven inderdaad en die tijd kun je beter besteden.
Dat zijn nog geen 140 tekens!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef Tegan het volgende:
Als een docent dagelijks update hoe ver hij is met nakijken bedoelt hij volgens mij...
Oh zoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef Tegan het volgende:
Als een docent dagelijks update hoe ver hij is met nakijken bedoelt hij volgens mij...
Je hebt het zeker over Inleiding Belastingrecht?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb wel een vak gevolgd waar dagelijks updates op blackboard kwamen. Dan wist je tenminste zeker dat de docenten niet lui zijn. Al na een dag kwam er 'de afgelopen jaren hebben we het tentamen steeds in 5 dagen nagekeken, het ziet ernaar uit dat het dit keer weer gaat lukken'De avond vantevoren 'morgen in de loop van de middag komen de antwoorden online', en toen 's ochtends nog 'om .. uur komt de uitslag online'.
quote:Deze keer trekken wij ons opnieuw niks aan van de nakijktermijn van 15 dagen in artikel 10 OER bachelor FRW. Je kunt de uitslagen van het hertentamen van afgelopen donderdagavond vanaf nu vinden bij Course Documents. Aangezien het weekend formeel niet telt als werkdagen, hebben jullie hebben dus 1 werkdag op de uitslagen moeten wachten.
Met de release van de uitslagen is eigenlijk een eind gekomen aan deze cursus. Over een week of vier verwijderen we alle namen van de course-users, zodat je jezelf niet hoeft uit te schrijven.
Iedereen een prettige vakantie toegewenst,
met vriendeljke groet,
Het vak is juist prachtig. Het blinkt uit in helderheid, en omvat ook alles voor een inleidingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Je hebt het zeker over Inleiding Belastingrecht?
Het vak is niks, maar die mensen verdienen echt een lintje.
Ik herinner me ook nog fiscale economie waar dat enorm snel was. Hoorde helaas wel laatst dat de docent (Henk te Niet) van dat vak overleden was. Arme man, een van de betere docenten die ik ooit op de UvT gehad heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Je hebt het zeker over Inleiding Belastingrecht?
Het vak is niks, maar die mensen verdienen echt een lintje.
Ik geef toe dat ik het niet zo op fiscale onderwerpen heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het vak is juist prachtig. Het blinkt uit in helderheid, en omvat ook alles voor een inleiding
Dat vak ziet er qua inhoud identiek uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog fiscale economie waar dat enorm snel was. Hoorde helaas wel laatst dat de docent (Henk te Niet) van dat vak overleden was. Arme man, een van de betere docenten die ik ooit op de UvT gehad heb.
Mooi zo! Ik ook en dus alles gehaald dit semesterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Marketing Channel Management 7.0
gehaald.
Heel opmerkelijk, zeker gezien de premissen 'HB is al 25+ jaar erelid' en 'Juribes bestaat pas sinds 1985'.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:42 schreef Tegan het volgende:
Volgens mijn bron niet, en waarom zou hij dan op een Juribes feest zijn?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:47 schreef Friek_ het volgende:
Hirsch Ballin houdt ook wel van een dikke party.
Dat kan dus precies.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heel opmerkelijk, zeker gezien de premissen 'HB is al 25+ jaar erelid' en 'Juribes bestaat pas sinds 1985'.
[..]
![]()
een waarheid als een koequote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:08 schreef squig het volgende:
cijfertjes en glowmouse liggen elkaar niet zo
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ernst_Hirsch_Ballinquote:Van 1981 tot 1989 was hij hoogleraar staats- en bestuursrecht aan de Katholieke Universiteit Brabant.
we hadden toch al een clubhuis?quote:
Ik kan die niet sturenquote:
Oh, irritant!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:54 schreef squig het volgende:
jammer
krijg continue harnasses en spijkers die ik helemaal niet nodig heb ;/
de rest wel maar die krijg ik weer niet
Farmvillequote:Op zondag 7 februari 2010 01:08 schreef aardappel het volgende:
euh, waar hebben jullie het in hemelsnaam over?
Ik ben aan de eerste begonnen. Vrijdag eigenlijk al, omdat ik ergens op moest wachten, maar hij ligt nu al 3 dagen voor m;n neus. Vandaag hoop ik er 2 af te krijgenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:25 schreef squig het volgende:
beuh, dan koop ik wel vanavond wat er dan nog open staat..
Ben je overigens al aan cb begonnen? Ik ben bang dat ik er pas morgenmiddag aan kan gaan beginnen dus hoop dat ze een beetje lekker weglezen
FE is wat dat betreft echt geweldig. Zojuist zag ik BB een update over een roosterwijziging, met een uitgebreide beschrijving hoe je bij het desbetreffende lokaal moet komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb wel een vak gevolgd waar dagelijks updates op blackboard kwamen. Dan wist je tenminste zeker dat de docenten niet lui zijn. Al na een dag kwam er 'de afgelopen jaren hebben we het tentamen steeds in 5 dagen nagekeken, het ziet ernaar uit dat het dit keer weer gaat lukken'De avond vantevoren 'morgen in de loop van de middag komen de antwoorden online', en toen 's ochtends nog 'om .. uur komt de uitslag online'.
Respect.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef GlowMouse het volgende:
Er mag een 10 op mijn cijferlijst prijken.
Oeh, dat is wel belangrijk jaquote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet ook maar weer eens richting Tilburg en daadwerkelijk iets aan de studie gaan doen.. te beginnen met een onderwerp voor m'n b-thesis kiezen.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef GlowMouse het volgende:
Er mag een 10 op mijn cijferlijst prijken.
Zeg! Plak maar een drie dubbele sticker op je mondquote:Op maandag 8 februari 2010 16:20 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens achter facebook uitkomen![]()
Iets met spelletjesquote:Op maandag 8 februari 2010 16:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Waarvoor was de 10?
mto doen!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg! Plak maar een drie dubbele sticker op je mond
Ik loop ook helemaal bij met allesquote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iets met spelletjes
[..]
mto doen!
Reacties thus far?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef GlowMouse het volgende:
was nog lastig om zoveel mensen te bcc'en, gelukkig deed de smtp-server van de feb niet moeilijk want via webmail lukte het niet
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef GlowMouse het volgende:
weet je nog wat je in shrew soft vpn allemaal aangepast hebt? Gewoon het pcf-bestand importeren is niet voldoende.
O was het zo simpelquote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
Shrew Soft VPN Access voor UvT VPN!
- Download/install VPN client van http://www.shrew.net/download
- Download het pcf-bestand van http://www.uvt.nl/diensten/lis/software/cisco-vpn-clients.html
- File / Import / pcf-bestand importeren
- Daarna Modify, Authentication, Credentials, Pre Shared Key wijzigen in working-off-campus
en klaar
Ik heb jouw ding ernaast gehouden en toen gekeken wat er aangepast moest worden. Bij jouw versie is er wel meer anders.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:45 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
O was het zo simpel![]()
Ik heb er toen een half uur mee zitten klooien. Overigens lijkt het alsof hij je er wel eerder vanaf kickt
Jouw figuur is wel periodiek maar één periode is niet zo mooi. Dus om het topic te redden kwam ik met een veel mooiere cirkel: de gekleurde orthogonaliteitsgraaf op F83.quote:
Is het nog wel gelukt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog een geluk bij een ongeluk dat m'n verplichte hoorcollege pas om 14.45u begint.. tegen die tijd zal het treinverkeer wel weer rijden. Tenzij die mafkees in Den Bosch meer bommen verstopt heeft -_-'.
Ja dat heeft echt uren geduurd daar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:11 schreef arj1o1 het volgende:
Het treinverkeer werd om 15.00 toch pas weer vrijgegeven
Hehe! En je had het jezelf nog zo goed voorgenomenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht: stik er maar in.
Ik zal wel gek zijn... maar op deze manier krijg ik het niet voor elkaar. Ik blijf de foutmeldingquote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
Shrew Soft VPN Access voor UvT VPN!
- Download/install VPN client van http://www.shrew.net/download
- Download het pcf-bestand van http://www.uvt.nl/diensten/lis/software/cisco-vpn-clients.html
- File / Import / pcf-bestand importeren
- Daarna Modify, Authentication, Credentials, Pre Shared Key wijzigen in working-off-campus
en klaar
quote:Wegens de weersomstandigheden zie ik me genoodzaakt het college 3 dat voor vandaag gepland was, af te lasten. Eenieder wordt afgeraden vandaag de weg op te gaan en de snelweg is geblokkeerd daar waar ik langs moet. Mijn oprechte verontschuldigen voor het ongemak aan alle studenten.
Houd u vooral Blackboard in de gaten in verband met het rooster en het vervangcollege.
Met vriendelijke groet, Laura Parret
In die zin is "houd" wel met dt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:56 schreef aardappel het volgende:
Woei, ijsvrij:
Wegens de weersomstandigheden zie ik me genoodzaakt het college 3 dat voor vandaag gepland was, af te lasten. Eenieder wordt afgeraden vandaag de weg op te gaan en de snelweg is geblokkeerd daar waar ik langs moet. Mijn oprechte verontschuldigen voor het ongemak aan alle studenten.
Houd u vooral Blackboard in de gaten in verband met het rooster en het vervangcollege.
Met vriendelijke groet, Laura Parret
Bij ons thuis welquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet vandaag?
Tilburg niet iigquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet vandaag?
Het was een drama toen ik zojuist naar huis reed. Alleen maar sneeuw sneeuw sneeuw recht op mijn auto gevlogen. Ik slipte in mijn eigen straat zelfs nog helemaal weg. BAHquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons thuis wel
Hoe dichter ik bij Tilburg kwam, hoe minder het werd
Vertel mij watquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het was een drama toen ik zojuist naar huis reed. Alleen maar sneeuw sneeuw sneeuw recht op mijn auto gevlogen. Ik slipte in mijn eigen straat zelfs nog helemaal weg. BAH
ik denk ik een kwartiertje langerquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Ik heb er 2 (!) uur over gedaan![]()
Naja, hier viel het niet meequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:35 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik vond het ook wel meevallen vergeleken met de afgelopen maanden, maar die nieuwsberichten.
die kende ik gisteren alquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:25 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse: nieuwe rumours vandaag in de wandelgangen
Ik keek net naar het nieuws, en behoor tot de groep die er genoeg van heeft.quote:
En een 10 voor deze opdracht binnenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef Tegan het volgende:
Check hoe tof.
[ afbeelding ]
Wel jammer dat het niet de opdracht bleek te zijn.
Goed bezigquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
En een 10 voor deze opdracht binnen.
Misschien moet je eens van facebook afgaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik wil al een half uur beginnen aan het typen van resultaten van PPO, maar ik kom er gewoon niet aan toe
Althans, ik weet niet waar ik moet beginnen
Ik heb net express dingen in de grond gezet die lang de tijd nodig hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:14 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens van facebook afgaan
Jaja en die gouden eieren waar je binnen een minuut bij moet zijn heb je ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb net express dingen in de grond gezet die lang de tijd nodig hebben
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:35 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jaja en die gouden eieren waar je binnen een minuut bij moet zijn heb je ook.
Het is toch logisch dat PZ een collegezaal is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef GlowMouse het volgende:
Maar ik heb wel door P gedoold, en geleerd dat P3 een bezemkast is en PZ03 een collegezaal.
Nee hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk niet, want alle andere afkortingen zijn Engels.
Dat zei hij alleen zodat hij toch de punten kreeg hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
En ik moest in PZ3 zijn voor een tentameninzage, maar nu als corrector. Was er een eerstejaars geen trist die het raar vindt dat als hij van f(x) = exp(2x-4)+x˛-2x naar f'(2) = 4 springt zonder enige tussenstap dat hij punten mist. Ja dat soort simpele dingen doet hij op een kladblaadjeZitten helaas ook altijd wel sneue gevallen tussen van mensen die notatie helemaal fout doen, dat ook fout aangeleerd kregen op bijles, maar verder een opgave wel goed doen.
quote:Carnaval
Zo zijn ze echt niet allemaal hoor! Eentje: 'met die drie punten erbij heb ik een 5.5, maar zelfs als ik die krijg ga ik toch herkansen want heb bijles gegeven en ik kan het allemaal wel heel goed'.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zei hij alleen zodat hij toch de punten kreeg hoor.
Vandaag was er weer zo'n conducteur, en ook hij kreeg hem niet. Of hij dan mijn identiteitskaart mocht zien, maar die kreeg hij ook al niet. Hij zou de spoorwegpolitie inschakelen zodat ik bij het volgende grote station opgewacht zou worden. Maar hij wilde wel verder met controleren, dus hij vroeg ik wel wilde blijven zitten waar ik zatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef GlowMouse het volgende:
Heeft iemand al dingen meegemaakt met de OV-chipkaart? Je hoeft bij een trein niet in- of uit te checken, maar als je gecontroleerd wordt dan houden ze je kaart bij hun apparaat en dan kunnen ze alsnog weten waar je zit. Ik laat dan ook nog gewoon mijn oude kaart zien. Speelde dit verhaal zich af:
- 'heeft u nog geen ov-chipkaart?'
- 'jawel, en netjes geactiveerd'
- 'mag ik die zien?'
- 'nee'
- 'ik wil controleren of het juiste product geactiveerd is'
- 'dat is voor mij niet nodig, deze kaart is al een keer nagekeken en het zit allemaal goed'
- 'ik wil het toch controleren'
- 'ik ga geen moeite doen dat ding te zoeken'
- 'ik vraag toch vriendelijk of ik hem mag zien?'
- 'ik heb u een geldig vervoersbewijs getoond'
- 'als je hem niet laat zien dan mag je van mij niet meereizen'
- 'ik heb toch een geldig vervoersbewijs?'
- 'ja maar ik wil controleren of het juiste product geactiveerd is'
ze heeft hem niet gehadwel makkelijk frauderen zo: door de week met de ene kaart reizen, in het weekend met de andere
Geen vraag over een boa insigne?quote:
Ben al vanaf dinsdag bezigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:33 schreef arj1o1 het volgende:
HOOFDPIJN. Dat word vandaag weinig doen ><
Nog meer carnavalvierders hier?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vandaag was er weer zo'n conducteur, en ook hij kreeg hem niet. Of hij dan mijn identiteitskaart mocht zien, maar die kreeg hij ook al niet. Hij zou de spoorwegpolitie inschakelen zodat ik bij het volgende grote station opgewacht zou worden. Maar hij wilde wel verder met controleren, dus hij vroeg ik wel wilde blijven zitten waar ik zatVerder niks meer van gehoord.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:33 schreef arj1o1 het volgende:
HOOFDPIJN. Dat wordt vandaag weinig doen ><
Ik verwacht dat de meerderheid van de studenten (die regelmatig gebruik maken van het OV) het inmiddels wel voor mekaar heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:28 schreef GlowMouse het volgende:
Het systeem moet 40.000 activeringen per dag aankunnen voor een nieuwe termijn bepaald wordt. Dat het nu goed werkt, komt omdat niemand nu haast maakt. Vlak voor een nieuwe deadline gaat het weer fout.
Sinds een aantal jaren vier ik carnaval niet meer zo uitbundig. Mijn vrienden die maken 7 dagen vol, maar als ik het 2 dagen overleef dan ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:33 schreef arj1o1 het volgende:
HOOFDPIJN. Dat word vandaag weinig doen ><
Ik heb geen ideequote:Op maandag 15 februari 2010 15:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom heeft de ene faculteit wel carnavalsvakantie en de andere niet? Wat is dat voor een debiele regeling?
Nee, dat was een docent die meende een deadline in de herfstvakantie te kunnen zetten terwijl we geen lessen hadden..quote:Op maandag 15 februari 2010 15:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Daar had je toch ook al last van met de herfstvakantie of niet?
Een deadline op zondag? Wat is dat nou weer voor onzin.. laat ze dan maandag voor 9 uur doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef Tegan het volgende:
Ik had ook gewoon een deadlineop Valentijnsdag, en dus tijdens Carnaval en dus in de Carnavalsvakantie
![]()
![]()
.
Ja iddquote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Een deadline op zondag? Wat is dat nou weer voor onzin.. laat ze dan maandag voor 9 uur doen.
Hmm, balen. Maar is wel goed gekomen toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja idd. En normaal is dat dus voor het college, maar nu ineens zit er een week vakantie tussen...
quote:Beste student,
Je ontvangt deze mail omdat de computerfaciliteiten die jou ter beschikking
beschikking staan aan de Universiteit van Tilburg op 13 maart a.s. worden
afgesloten. Dan wordt tevens alle data van de mail- en studentenservers
verwijderd.
Dit komt omdat je niet bent ingeschreven voor het studiejaar 2009-2010.
Voor verdere vragen kun je contact opnemen met de Centrale Studentenbalie.
Met vriendelijke groet,
...
je kunt je snel weer inschrijven, dan mag je nog een jaarquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Yaaay 8,5 eindcijfer voor het vak waarvan ik zo lang op de uitslag wachtte.
Ik dacht er even serieus aan, want ik hoef toch maar een keer collegegeld te betalenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je kunt je snel weer inschrijven, dan mag je nog een jaar
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |