O was het zo simpelquote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
Shrew Soft VPN Access voor UvT VPN!
- Download/install VPN client van http://www.shrew.net/download
- Download het pcf-bestand van http://www.uvt.nl/diensten/lis/software/cisco-vpn-clients.html
- File / Import / pcf-bestand importeren
- Daarna Modify, Authentication, Credentials, Pre Shared Key wijzigen in working-off-campus
en klaar
Ik heb jouw ding ernaast gehouden en toen gekeken wat er aangepast moest worden. Bij jouw versie is er wel meer anders.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:45 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
O was het zo simpel![]()
Ik heb er toen een half uur mee zitten klooien. Overigens lijkt het alsof hij je er wel eerder vanaf kickt
Jouw figuur is wel periodiek maar één periode is niet zo mooi. Dus om het topic te redden kwam ik met een veel mooiere cirkel: de gekleurde orthogonaliteitsgraaf op F83.quote:
Is het nog wel gelukt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog een geluk bij een ongeluk dat m'n verplichte hoorcollege pas om 14.45u begint.. tegen die tijd zal het treinverkeer wel weer rijden. Tenzij die mafkees in Den Bosch meer bommen verstopt heeft -_-'.
Ja dat heeft echt uren geduurd daar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:11 schreef arj1o1 het volgende:
Het treinverkeer werd om 15.00 toch pas weer vrijgegeven
Hehe! En je had het jezelf nog zo goed voorgenomenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht: stik er maar in.
Ik zal wel gek zijn... maar op deze manier krijg ik het niet voor elkaar. Ik blijf de foutmeldingquote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
Shrew Soft VPN Access voor UvT VPN!
- Download/install VPN client van http://www.shrew.net/download
- Download het pcf-bestand van http://www.uvt.nl/diensten/lis/software/cisco-vpn-clients.html
- File / Import / pcf-bestand importeren
- Daarna Modify, Authentication, Credentials, Pre Shared Key wijzigen in working-off-campus
en klaar
quote:Wegens de weersomstandigheden zie ik me genoodzaakt het college 3 dat voor vandaag gepland was, af te lasten. Eenieder wordt afgeraden vandaag de weg op te gaan en de snelweg is geblokkeerd daar waar ik langs moet. Mijn oprechte verontschuldigen voor het ongemak aan alle studenten.
Houd u vooral Blackboard in de gaten in verband met het rooster en het vervangcollege.
Met vriendelijke groet, Laura Parret
In die zin is "houd" wel met dt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:56 schreef aardappel het volgende:
Woei, ijsvrij:
Wegens de weersomstandigheden zie ik me genoodzaakt het college 3 dat voor vandaag gepland was, af te lasten. Eenieder wordt afgeraden vandaag de weg op te gaan en de snelweg is geblokkeerd daar waar ik langs moet. Mijn oprechte verontschuldigen voor het ongemak aan alle studenten.
Houd u vooral Blackboard in de gaten in verband met het rooster en het vervangcollege.
Met vriendelijke groet, Laura Parret
Bij ons thuis welquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet vandaag?
Tilburg niet iigquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet vandaag?
Het was een drama toen ik zojuist naar huis reed. Alleen maar sneeuw sneeuw sneeuw recht op mijn auto gevlogen. Ik slipte in mijn eigen straat zelfs nog helemaal weg. BAHquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons thuis wel
Hoe dichter ik bij Tilburg kwam, hoe minder het werd
Vertel mij watquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het was een drama toen ik zojuist naar huis reed. Alleen maar sneeuw sneeuw sneeuw recht op mijn auto gevlogen. Ik slipte in mijn eigen straat zelfs nog helemaal weg. BAH
ik denk ik een kwartiertje langerquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Ik heb er 2 (!) uur over gedaan![]()
Naja, hier viel het niet meequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:35 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik vond het ook wel meevallen vergeleken met de afgelopen maanden, maar die nieuwsberichten.
die kende ik gisteren alquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:25 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse: nieuwe rumours vandaag in de wandelgangen
Ik keek net naar het nieuws, en behoor tot de groep die er genoeg van heeft.quote:
En een 10 voor deze opdracht binnenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef Tegan het volgende:
Check hoe tof.
[ afbeelding ]
Wel jammer dat het niet de opdracht bleek te zijn.
Goed bezigquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
En een 10 voor deze opdracht binnen.
Misschien moet je eens van facebook afgaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik wil al een half uur beginnen aan het typen van resultaten van PPO, maar ik kom er gewoon niet aan toe
Althans, ik weet niet waar ik moet beginnen
Ik heb net express dingen in de grond gezet die lang de tijd nodig hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:14 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens van facebook afgaan
Jaja en die gouden eieren waar je binnen een minuut bij moet zijn heb je ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb net express dingen in de grond gezet die lang de tijd nodig hebben
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:35 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jaja en die gouden eieren waar je binnen een minuut bij moet zijn heb je ook.
Het is toch logisch dat PZ een collegezaal is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:50 schreef GlowMouse het volgende:
Maar ik heb wel door P gedoold, en geleerd dat P3 een bezemkast is en PZ03 een collegezaal.
Nee hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk niet, want alle andere afkortingen zijn Engels.
Dat zei hij alleen zodat hij toch de punten kreeg hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
En ik moest in PZ3 zijn voor een tentameninzage, maar nu als corrector. Was er een eerstejaars geen trist die het raar vindt dat als hij van f(x) = exp(2x-4)+x²-2x naar f'(2) = 4 springt zonder enige tussenstap dat hij punten mist. Ja dat soort simpele dingen doet hij op een kladblaadjeZitten helaas ook altijd wel sneue gevallen tussen van mensen die notatie helemaal fout doen, dat ook fout aangeleerd kregen op bijles, maar verder een opgave wel goed doen.
quote:Carnaval
Zo zijn ze echt niet allemaal hoor! Eentje: 'met die drie punten erbij heb ik een 5.5, maar zelfs als ik die krijg ga ik toch herkansen want heb bijles gegeven en ik kan het allemaal wel heel goed'.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zei hij alleen zodat hij toch de punten kreeg hoor.
Vandaag was er weer zo'n conducteur, en ook hij kreeg hem niet. Of hij dan mijn identiteitskaart mocht zien, maar die kreeg hij ook al niet. Hij zou de spoorwegpolitie inschakelen zodat ik bij het volgende grote station opgewacht zou worden. Maar hij wilde wel verder met controleren, dus hij vroeg ik wel wilde blijven zitten waar ik zatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:47 schreef GlowMouse het volgende:
Heeft iemand al dingen meegemaakt met de OV-chipkaart? Je hoeft bij een trein niet in- of uit te checken, maar als je gecontroleerd wordt dan houden ze je kaart bij hun apparaat en dan kunnen ze alsnog weten waar je zit. Ik laat dan ook nog gewoon mijn oude kaart zien. Speelde dit verhaal zich af:
- 'heeft u nog geen ov-chipkaart?'
- 'jawel, en netjes geactiveerd'
- 'mag ik die zien?'
- 'nee'
- 'ik wil controleren of het juiste product geactiveerd is'
- 'dat is voor mij niet nodig, deze kaart is al een keer nagekeken en het zit allemaal goed'
- 'ik wil het toch controleren'
- 'ik ga geen moeite doen dat ding te zoeken'
- 'ik vraag toch vriendelijk of ik hem mag zien?'
- 'ik heb u een geldig vervoersbewijs getoond'
- 'als je hem niet laat zien dan mag je van mij niet meereizen'
- 'ik heb toch een geldig vervoersbewijs?'
- 'ja maar ik wil controleren of het juiste product geactiveerd is'
ze heeft hem niet gehadwel makkelijk frauderen zo: door de week met de ene kaart reizen, in het weekend met de andere
Geen vraag over een boa insigne?quote:
Ben al vanaf dinsdag bezigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:33 schreef arj1o1 het volgende:
HOOFDPIJN. Dat word vandaag weinig doen ><
Nog meer carnavalvierders hier?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vandaag was er weer zo'n conducteur, en ook hij kreeg hem niet. Of hij dan mijn identiteitskaart mocht zien, maar die kreeg hij ook al niet. Hij zou de spoorwegpolitie inschakelen zodat ik bij het volgende grote station opgewacht zou worden. Maar hij wilde wel verder met controleren, dus hij vroeg ik wel wilde blijven zitten waar ik zatVerder niks meer van gehoord.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:33 schreef arj1o1 het volgende:
HOOFDPIJN. Dat wordt vandaag weinig doen ><
Ik verwacht dat de meerderheid van de studenten (die regelmatig gebruik maken van het OV) het inmiddels wel voor mekaar heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:28 schreef GlowMouse het volgende:
Het systeem moet 40.000 activeringen per dag aankunnen voor een nieuwe termijn bepaald wordt. Dat het nu goed werkt, komt omdat niemand nu haast maakt. Vlak voor een nieuwe deadline gaat het weer fout.
Sinds een aantal jaren vier ik carnaval niet meer zo uitbundig. Mijn vrienden die maken 7 dagen vol, maar als ik het 2 dagen overleef dan ben ik al tevreden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:33 schreef arj1o1 het volgende:
HOOFDPIJN. Dat word vandaag weinig doen ><
Ik heb geen ideequote:Op maandag 15 februari 2010 15:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom heeft de ene faculteit wel carnavalsvakantie en de andere niet? Wat is dat voor een debiele regeling?
Nee, dat was een docent die meende een deadline in de herfstvakantie te kunnen zetten terwijl we geen lessen hadden..quote:Op maandag 15 februari 2010 15:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Daar had je toch ook al last van met de herfstvakantie of niet?
Een deadline op zondag? Wat is dat nou weer voor onzin.. laat ze dan maandag voor 9 uur doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:35 schreef Tegan het volgende:
Ik had ook gewoon een deadlineop Valentijnsdag, en dus tijdens Carnaval en dus in de Carnavalsvakantie
![]()
![]()
.
Ja iddquote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Een deadline op zondag? Wat is dat nou weer voor onzin.. laat ze dan maandag voor 9 uur doen.
Hmm, balen. Maar is wel goed gekomen toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja idd. En normaal is dat dus voor het college, maar nu ineens zit er een week vakantie tussen...
quote:Beste student,
Je ontvangt deze mail omdat de computerfaciliteiten die jou ter beschikking
beschikking staan aan de Universiteit van Tilburg op 13 maart a.s. worden
afgesloten. Dan wordt tevens alle data van de mail- en studentenservers
verwijderd.
Dit komt omdat je niet bent ingeschreven voor het studiejaar 2009-2010.
Voor verdere vragen kun je contact opnemen met de Centrale Studentenbalie.
Met vriendelijke groet,
...
je kunt je snel weer inschrijven, dan mag je nog een jaarquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Yaaay 8,5 eindcijfer voor het vak waarvan ik zo lang op de uitslag wachtte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |