In die zin is "houd" wel met dt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:56 schreef aardappel het volgende:
Woei, ijsvrij:
Wegens de weersomstandigheden zie ik me genoodzaakt het college 3 dat voor vandaag gepland was, af te lasten. Eenieder wordt afgeraden vandaag de weg op te gaan en de snelweg is geblokkeerd daar waar ik langs moet. Mijn oprechte verontschuldigen voor het ongemak aan alle studenten.
Houd u vooral Blackboard in de gaten in verband met het rooster en het vervangcollege.
Met vriendelijke groet, Laura Parret
Bij ons thuis welquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet vandaag?
Tilburg niet iigquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet vandaag?
Het was een drama toen ik zojuist naar huis reed. Alleen maar sneeuw sneeuw sneeuw recht op mijn auto gevlogen. Ik slipte in mijn eigen straat zelfs nog helemaal weg. BAHquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons thuis wel
Hoe dichter ik bij Tilburg kwam, hoe minder het werd
Vertel mij watquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het was een drama toen ik zojuist naar huis reed. Alleen maar sneeuw sneeuw sneeuw recht op mijn auto gevlogen. Ik slipte in mijn eigen straat zelfs nog helemaal weg. BAH
ik denk ik een kwartiertje langerquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Ik heb er 2 (!) uur over gedaan![]()
Naja, hier viel het niet meequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:35 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik vond het ook wel meevallen vergeleken met de afgelopen maanden, maar die nieuwsberichten.
die kende ik gisteren alquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:25 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse: nieuwe rumours vandaag in de wandelgangen
Ik keek net naar het nieuws, en behoor tot de groep die er genoeg van heeft.quote:
En een 10 voor deze opdracht binnenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef Tegan het volgende:
Check hoe tof.
[ afbeelding ]
Wel jammer dat het niet de opdracht bleek te zijn.
Goed bezigquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
En een 10 voor deze opdracht binnen.
Misschien moet je eens van facebook afgaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik wil al een half uur beginnen aan het typen van resultaten van PPO, maar ik kom er gewoon niet aan toe
Althans, ik weet niet waar ik moet beginnen
Ik heb net express dingen in de grond gezet die lang de tijd nodig hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:14 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens van facebook afgaan
Jaja en die gouden eieren waar je binnen een minuut bij moet zijn heb je ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb net express dingen in de grond gezet die lang de tijd nodig hebben
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:35 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jaja en die gouden eieren waar je binnen een minuut bij moet zijn heb je ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |