Ik had vandaag ook college in PZ7 en vond het daar ook niet echt aangenaam. Wel van een goede docent trouwens, de al meermalen onderscheiden Erik-Jan Broers.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had vandaag weer college in P, vijf uur achter elkaar. De eerste docent hield het nauwelijks uit, de tweede stopte er na een uurtje mee. Er is echt iets mis met ventilatie daar.
Als ik zou beloven mijn hoofd kaal te scheren als ik verkozen wordt, zou ik ook veel stemmen krijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook college in PZ7 en vond het daar ook niet echt aangenaam. Wel van een goede docent trouwens, de al meermalen onderscheiden Erik-Jan Broers.
sorry hoor maar het eerste wat ik van die meneer lees weet mij zeer te vermaken, zal wel meer dan kop kaalscheren geweest zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ik zou beloven mijn hoofd kaal te scheren als ik verkozen wordt, zou ik ook veel stemmen krijgen
En dat van een hoogleraarquote:Verhuisbericht
Ik wil al mijn trouwe lezers even laten weten dat ik met ingang van morgen op een nieuwe, eh, dinges, een nieuwe blog of zo... dat ik daar dus voortaan op aan het bloggen ben. Of zoiets. Dit geldt ook voor de minder trouwe lezers, en voor trouweloze lezers, en getrouwde lezers. Pardon, dat moet lezeressen zijn.
Een nieuwe blogdinges dus. Daar kun je automatisch op terecht komen via de elektronische Univers. En dan mijn, eh, ikoontje aanklikken. Of foto. Of iets anders waarvan je denkt dat het met mij te maken heeft.
Voor mensen die op grond van religieuze of levensbeschouwelijke argumenten, of wegens tijdsgebrek, Univers niet lezen bestaat er ook een rechtstreekse weg. Daar komt-ie:
http://broersblogt.wordpress.com/
Ik herhaal voor alle duidelijkheid:
http://broersblogt.wordpress.com/
Ik hoop jullie daar te mogen begroeten.
Als ik er zelf tenminste ook geraak...
mocht 'ie willenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
En dat van een hoogleraar.
Bron: http://erik-janbroers.blogspot.com/
de schavuit!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Die grap, van dat het zo zielig was, maar dan voor hem, maakte ie ook in mijn college.
Wat ie trouwens niet blogt is dat ie de vier pleitgroepen (twee casussen met elk twee partijen) verkeerd ingedeeld had, waardoor er twee groepen dezelfde zaak en partij deden en er dus één partij (de gaykrant) door niemand verdedigd werd.
Werkcollege telt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef GlowMouse het volgende:
Hoogleraar is professor, anders zou ik ook hoogleraar zijn
Oh, dat heb ik vorig jaar wel gelezen geloof ik, maar toen wist ik niet dat het over hem gingquote:
Beetje laat maar...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ik zou beloven mijn hoofd kaal te scheren als ik verkozen wordt, zou ik ook veel stemmen krijgen
Dat is verlengd, en een nieuwe einddatum is nog niet geprikt. Daarom spijt dat ik hem niet geactiveerd heb als het andere type, want je mag toch 1x2x tegenwoordig per jaar wisselen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:54 schreef arj1o1 het volgende:
De oude kaart was toch maar 31 jan. te gebruiken in de trein, of is dit inmiddels ook al verlengd, ik ben niet echt bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
Een datum is nog niet bekend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Trouwens, wanneer moeten we wél gaan in/uitchecken in de trein? Of nouja, voordat je de trein instapt (ook alweer zoiets reuze handigs als je te laat bent..)
Da's inderdaad zuur.quote:
Dan is het goedkeuren van een vraag en het wegstrepen van een andere vraag mijn ondergrens, want daarmee kom ik dan op een 8,787.quote:en je berekening klopt
[..]
Hij leeft weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het net nog.. nu nog?
[SC] 578 OH-OH Bel je moeder & haal cadeaus voor je nichtje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef automatic_ het volgende:
Weet iemand hoe het met Muis006 is...?
Haarquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
[SC] 578 OH-OH Bel je moeder & haal cadeaus voor je nichtje!
Hier staan in ieder geval z'n laatste posts, vrij recent toch?
Hihi, maakt niet uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
O, sorry, haar.
Ja, het was niet echt moeilijk uitpluiswerk dat ik had gepost, maar ik denk ik post het toch maar even voor het geval dat...
Toen hij college gaf in Rotterdam heeft hij eens verteld hoeveel hij met een gastcollege in het buitenland verdient. Als dat waar was, twijfel ik niet dat hij een auto kan kopen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef Friek_ het volgende:
Over hoogleraren gesproken: zag laatst voor het eerst Sylvester Eijffinger op het station van Tilburg West in een raar regenpakje. Ik dacht dat die kerel wel geld genoeg had om al het OV te vermijden.
Ik denk dat je testimonium wiskunde bedoelt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef booo het volgende:
Vraagje. Er is ons aangeraden te enrollen bij Statistiek voor hbo, ik kan het alleen nergens vinden. Iemand die weet waar ik moet kijken?
Ik heb geen idee. Maar ze schijnen hetzelfde boek te gebruiken en bij hen staan alle uitwerkingen op blackboard.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik denk dat je testimonium wiskunde bedoelt?
En dat is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:46 schreef Tegan het volgende:
Omg, blijkbaar is het morgen SuperTU/esday![]()
.
quote:De SuperTU/esday on Digital Security op 11 februari is wegens overweldigende belangstelling helemaal volgeboekt.
Alleen degenen die zich hebben aangemeld krijgen toegang. Helaas is het niet meer mogelijk u aan te melden.
Zou hij dat doen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:01 schreef Tegan het volgende:
Nu wachten op GM die dan zegt dat morgen een vrijdag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |