Je moet het als een voorstel zien waar nog aan gesleuteld kan worden. Ik heb ook de nodige aanpassingen moeten doen daarin.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Bedankt voor je reactie Citizen. Denk dat ik dit gewoon opstuur, uiteindelijk zal het wel niet zo nauw komen, maar toch
.
Dinsdag is mijn vrije dag, haha. Maar dan spreken we inderdaad wel even iets af als je je beter voelt!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben er dinsdag even, van kwart voor 3 tot half 5. Maar we moeten sowieso weer eens een keer iets afspreken(als ik me wat beter voel en er niet uitzie alsof ik in mekaar gerost ben
).
inscannenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef automatic_ het volgende:
Stik. Ben ik een keer fanatiek, kom ik vijf keer op hetzelfde & dan is het nog fout
Terwijl ik gewoon netjes de stappen van BB volg en zo lastig is een covariantie berekenen ook niet (althans, blijkbaar wel, want ik doe het fout ofzo)
Ja, stom rekenfoutjequote:
Mijn pm-box zit vol, maar het is muppetinnetje geluktquote:
Ik ook lekker al 's morgensvroeg collegequote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef Steve het volgende:
Ja hoi allemaal.
Morgen weer op naar de UvT.
quote:Universiteit Tilburg komt met eigen sociaal netwerk'
Uitgegeven: 30 januari 2010 12:57
Laatst gewijzigd: 30 januari 2010 12:56
AMSTERDAM – De Universiteit van Tilburg heeft een eigen sociaal netwerk ontwikkeld. Clique zou privacyvriendelijker zijn en zich meer richten op ‘echte’ relaties.
© ANP
Dat meldt ICT-nieuwssite Webwereld.nl zaterdag.
Ontvrienden is bij Clique overbodig. Als je een langere periode niet met iemand hebt gecommuniceerd verdwijnt die persoon vanzelf uit je netwerk.
Afschermen
Bovendien kan je per bericht aangeven wie het mag lezen en wie niet. Ook kan je bepaalde delen van je profiel afschermen voor collega’s terwijl deze wel voor ‘echte’ vrienden te zien zijn.
Het sociaal netwerk is onderdeel van TILT, het Tilburg Institute for Law, Technology and Society van de universiteit. TILT doet onder andere onderzoek naar sociale netwerksites.
Privacy
Het idee is geboren uit het feit dat bestaande netwerken, zoals Facebook, LinkedIn en Hyves, de privacy van gebruikers vaak slecht beschermen, aldus het team achter Clique.
"In het alledaagse leven hebben we verschillende gezichten: je laat op je werk andere kanten van jezelf zien dan thuis, en weer andere kanten als je in de supermarkt bij de kassa staat. In sociale netwerk sites heb je maar één gezicht, en ziet iedereen hetzelfde beeld", vertelt techniekfilosoof Bibi van den Berg van de Universiteit van Tilburg. "Wij hopen met Clique een steentje bij te dragen aan het veiliger en beter maken van sociale netwerksites."
© NU.nl
Ligt aan het onderwerp denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:51 schreef squig het volgende:
Weet je zeker dat je maar 1 experiment gaat doen zusje?
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wheheh gister teruggekomen van vakantie en op blackboard mooie dingen tegen gekomen;
MTO-C had ik een 5,0. Door een fout in het antwoordmodel een 5,5 (is nog onvoldoende) maar na itemanalyse was het zo slecht gemaakt dat hij de norm maar had aangepast -> 6,0.
Ander vak was een 5,78 maar ze hadden besloten alles vanaf 5,75 af te ronden naar een 5,8 dus kat in het bakkie.
En binnenkort maar eens een college volgen met automatic.
Inderdaad redelijk lucky. Volgende keer maar wat beter voorbereiden voor ik net onder de 5,8 val.quote:
Ik doe de sociale kant, dus dat vak hoef ik niet te doenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad redelijk lucky. Volgende keer maar wat beter voorbereiden voor ik net onder de 5,8 val.
Heb je klinische neuro al gehaald trouwens?
Ik zal nog eens een psychologievak kiezen..quote:Op maandag 1 februari 2010 12:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik doe de sociale kant, dus dat vak hoef ik niet te doen.
Je had ook Attitudes&Communication moeten kiezen, dat is tenminste een leuk vakquote:Op maandag 1 februari 2010 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een psychologievak kiezen..
Feli!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:19 schreef automatic_ het volgende:
Wat een mazzelaar ben je ook hč Lenny!
Ik heb net een 7 terug gekregen van Wetenschapsfilosofie
Merci! Ik hoop dat Arbeid/Economie er ook snel op komt.. Vorige keer waren ze echt snelquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef BlackSheep het volgende:
Zo, bachelor bedrijfseconomie binnen!
Nice!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef BlackSheep het volgende:
Zo, bachelor bedrijfseconomie binnen!
Ik heb 2 vakken van een andere faculteit gedaan en die zag ik eerst ook alleen maar bij laatste resultaten (vorig jaar), maar inmiddels staan ze wel tussen de cijfers uit mn bachelor. Dus volgens mij komt dat vanzelf wel goed, en anders: ze staan sowieso ergens opgeslagen want jij kan ze bij laatste resultaten zien, dus volgens mij is het allemaal oké.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef pickup52 het volgende:
Ik heb als keuzevak Wiskunde 2 gekozen (en gehaald), ik heb ook zon formulier ingevuld voor invulling keuzevak, maar nu zie ik het in study results alleen maar bij "last results" en niet onder progress bij mijn opleiding. Is dat goed zo of hebben ze het weer verneukt?
Ja maar dat is als je ze voor de lol erbij doet toch? Keuzevakken zouden wel in je standaard pakket moeten verschijnen lijkt mij. Bij mij in ieder geval wel, keuzevakken die ruimte in mn bachelor vullen staan er wel bij, punten voor vakken voor de lol niet & alleen in het algemene overzicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb 2 vakken van een andere faculteit gedaan en die zag ik eerst ook alleen maar bij laatste resultaten (vorig jaar), maar inmiddels staan ze wel tussen de cijfers uit mn bachelor. Dus volgens mij komt dat vanzelf wel goed, en anders: ze staan sowieso ergens opgeslagen want jij kan ze bij laatste resultaten zien, dus volgens mij is het allemaal oké.
Een wat late maar welgemeende proficiat!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef BlackSheep het volgende:
Danku allen7,2 gemiddeld over alle vakken uiteindelijk.
Wat een raar weer is het maar trouwens de laatste dagen zeg.
Als ze je diploma maken dan gaat dat goed. Kijk het bij je diploma wel na voor je ervoor tekent, want na uitreiking passen ze niks meer aan of je moet hele goede zeurskills hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef pickup52 het volgende:
Ik heb als keuzevak Wiskunde 2 gekozen (en gehaald), ik heb ook zon formulier ingevuld voor invulling keuzevak, maar nu zie ik het in study results alleen maar bij "last results" en niet onder progress bij mijn opleiding. Is dat goed zo of hebben ze het weer verneukt?
Bij mij is scheikunde op m'n VWO diploma gezet, zonder dat ik het gevolgd heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ze je diploma maken dan gaat dat goed. Kijk het bij je diploma wel na voor je ervoor tekent, want na uitreiking passen ze niks meer aan of je moet hele goede zeurskills hebben.
Bij ons op het HBO ging er ook "veel" fout. Ik heb ook twee vakken op mijn diploma staan die ik niet heb gedaan. Eén hebben ze i.p.v. een ander vak gezet, maar het vak wat er nu opstaat, was boeiender dan wat ik wel had gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Bij mij is scheikunde op m'n VWO diploma gezet, zonder dat ik het gevolgd heb.
Ik heb volgende week dinsdag trouwens het schikkingsoverleg met de twee docenten van BPR. Ben benieuwd of ze daadwerkelijk bereid zijn enigszins tegemoet te komen of dat ze alleen van plan zijn om mij in te laten zien dat zij gelijk hebben.
Ik had vandaag ook college in PZ7 en vond het daar ook niet echt aangenaam. Wel van een goede docent trouwens, de al meermalen onderscheiden Erik-Jan Broers.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had vandaag weer college in P, vijf uur achter elkaar. De eerste docent hield het nauwelijks uit, de tweede stopte er na een uurtje mee. Er is echt iets mis met ventilatie daar.
Als ik zou beloven mijn hoofd kaal te scheren als ik verkozen wordt, zou ik ook veel stemmen krijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook college in PZ7 en vond het daar ook niet echt aangenaam. Wel van een goede docent trouwens, de al meermalen onderscheiden Erik-Jan Broers.
sorry hoor maar het eerste wat ik van die meneer lees weet mij zeer te vermaken, zal wel meer dan kop kaalscheren geweest zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ik zou beloven mijn hoofd kaal te scheren als ik verkozen wordt, zou ik ook veel stemmen krijgen
En dat van een hoogleraarquote:Verhuisbericht
Ik wil al mijn trouwe lezers even laten weten dat ik met ingang van morgen op een nieuwe, eh, dinges, een nieuwe blog of zo... dat ik daar dus voortaan op aan het bloggen ben. Of zoiets. Dit geldt ook voor de minder trouwe lezers, en voor trouweloze lezers, en getrouwde lezers. Pardon, dat moet lezeressen zijn.
Een nieuwe blogdinges dus. Daar kun je automatisch op terecht komen via de elektronische Univers. En dan mijn, eh, ikoontje aanklikken. Of foto. Of iets anders waarvan je denkt dat het met mij te maken heeft.
Voor mensen die op grond van religieuze of levensbeschouwelijke argumenten, of wegens tijdsgebrek, Univers niet lezen bestaat er ook een rechtstreekse weg. Daar komt-ie:
http://broersblogt.wordpress.com/
Ik herhaal voor alle duidelijkheid:
http://broersblogt.wordpress.com/
Ik hoop jullie daar te mogen begroeten.
Als ik er zelf tenminste ook geraak...
mocht 'ie willenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
En dat van een hoogleraar.
Bron: http://erik-janbroers.blogspot.com/
de schavuit!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Die grap, van dat het zo zielig was, maar dan voor hem, maakte ie ook in mijn college.
Wat ie trouwens niet blogt is dat ie de vier pleitgroepen (twee casussen met elk twee partijen) verkeerd ingedeeld had, waardoor er twee groepen dezelfde zaak en partij deden en er dus één partij (de gaykrant) door niemand verdedigd werd.
Werkcollege telt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef GlowMouse het volgende:
Hoogleraar is professor, anders zou ik ook hoogleraar zijn
Oh, dat heb ik vorig jaar wel gelezen geloof ik, maar toen wist ik niet dat het over hem gingquote:
Beetje laat maar...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als ik zou beloven mijn hoofd kaal te scheren als ik verkozen wordt, zou ik ook veel stemmen krijgen
Dat is verlengd, en een nieuwe einddatum is nog niet geprikt. Daarom spijt dat ik hem niet geactiveerd heb als het andere type, want je mag toch 1x2x tegenwoordig per jaar wisselen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:54 schreef arj1o1 het volgende:
De oude kaart was toch maar 31 jan. te gebruiken in de trein, of is dit inmiddels ook al verlengd, ik ben niet echt bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
Een datum is nog niet bekend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Trouwens, wanneer moeten we wél gaan in/uitchecken in de trein? Of nouja, voordat je de trein instapt (ook alweer zoiets reuze handigs als je te laat bent..)
Da's inderdaad zuur.quote:
Dan is het goedkeuren van een vraag en het wegstrepen van een andere vraag mijn ondergrens, want daarmee kom ik dan op een 8,787.quote:en je berekening klopt
[..]
Hij leeft weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het net nog.. nu nog?
[SC] 578 OH-OH Bel je moeder & haal cadeaus voor je nichtje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef automatic_ het volgende:
Weet iemand hoe het met Muis006 is...?
Haarquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
[SC] 578 OH-OH Bel je moeder & haal cadeaus voor je nichtje!
Hier staan in ieder geval z'n laatste posts, vrij recent toch?
Hihi, maakt niet uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
O, sorry, haar.
Ja, het was niet echt moeilijk uitpluiswerk dat ik had gepost, maar ik denk ik post het toch maar even voor het geval dat...
Toen hij college gaf in Rotterdam heeft hij eens verteld hoeveel hij met een gastcollege in het buitenland verdient. Als dat waar was, twijfel ik niet dat hij een auto kan kopen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:39 schreef Friek_ het volgende:
Over hoogleraren gesproken: zag laatst voor het eerst Sylvester Eijffinger op het station van Tilburg West in een raar regenpakje. Ik dacht dat die kerel wel geld genoeg had om al het OV te vermijden.
Ik denk dat je testimonium wiskunde bedoelt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef booo het volgende:
Vraagje. Er is ons aangeraden te enrollen bij Statistiek voor hbo, ik kan het alleen nergens vinden. Iemand die weet waar ik moet kijken?
Ik heb geen idee. Maar ze schijnen hetzelfde boek te gebruiken en bij hen staan alle uitwerkingen op blackboard.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik denk dat je testimonium wiskunde bedoelt?
En dat is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:46 schreef Tegan het volgende:
Omg, blijkbaar is het morgen SuperTU/esday![]()
.
quote:De SuperTU/esday on Digital Security op 11 februari is wegens overweldigende belangstelling helemaal volgeboekt.
Alleen degenen die zich hebben aangemeld krijgen toegang. Helaas is het niet meer mogelijk u aan te melden.
Zou hij dat doen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:01 schreef Tegan het volgende:
Nu wachten op GM die dan zegt dat morgen een vrijdag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |