quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Zelfde ervaring hier, Suntekstore verzend als een malle zijn pakketjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef Poekieman het volgende:
Zojuist een wit (niet: geel) pakketje van meneer David van de Suntekstore ontvangen.
Besteld: 2-jan
Shipped: 9-jan
Ontvangen: 14-jan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er zijn nog 75454 andere chinezen die zo hetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef flexoo het volgende:
effe oftopic: is dit onze jack? http://www.jackpeng.com/
wie noemt zich dan ook jackquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog 75454 andere chinezen die zo heten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, maar Jack heeft wel dezelfde rode schoenenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef flexoo het volgende:
effe oftopic: is dit onze jack? http://www.jackpeng.com/
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]achja ze hebben allebij spleetogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, maar Jack heeft wel dezelfde rode schoenen
![]()
Ook een goede shop, alleen verpesten de verzendkosten kleine bestellingenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef Semmm het volgende:
Mensen die hdmi kabels uit china willen halen![]()
Haal ze hier: http://www.allekabels.nl/na/0/1302/HDMI-Kabel-**AKTIE**.html
1.35 euro p/s excl. 12 euro voor 4 kabels
Ik kom uit op 12.98 met pakketpostquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ook een goede shop, alleen verpesten de verzendkosten kleine bestellingen![]()
http://elektronica-online.nl/
edit: hier 1 euro de stuk zie ik nu5 stuks voor 9 euro incl. brievenpost
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef monkeybrain het volgende:
Belangrijke boodschap
Belangrijke boodschap terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 80% gewijzigd door Twizu op 14-01-2010 13:33:52 ]Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Kijk uit! Het is een BOM!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
En weer de deurbelpakketje binnen en het is niet eens van Jack
Hij lijkt niet eens echtquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:19 schreef Twizu het volgende:
[..]
Belangrijke boodschap terug.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Semmm op 14-01-2010 14:07:53 ]76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Die van mij zijn binnen en nog steeds niet traceerbaar via welke site dan ook. Dus gewoon wachten op de brief van de TNT, meer kan je niet doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Evitaa het volgende:
Hoi!
Ik heb nog steeds niets binnen. En mijn pakketje met ujjs die zondag verstuurd zijn is nog altijd niet traceerbaar met EMS, ze zijn wel verstuurd want hij heeft een foto gemaakt van het verzendingsbewijs maar wel lekker kut.
![]()
750mAh Li-ion Replacement Battery for Samsung AB603443CA SGH-T919 Behold SGH-T819
Winner:R, Noord-Brabant, Netherlands
Heb niet eens die telefoon....![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hij lijkt niet eens echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien![]()
waarom neem je 'm danquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:24 schreef Arboxx het volgende:
750mAh Li-ion Replacement Battery for Samsung AB603443CA SGH-T919 Behold SGH-T819
Winner:R, Noord-Brabant, Netherlands
Heb niet eens die telefoon....
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een gsm jammer besteld met een 1888 erbij bij DX?
Ook zonder 1888 komt het wel goed hoor. Vandaag voor het eerst bij moeten betalen en voor de tweede keer een pakketje gecontroleerd door de douane. Beide keren geen gezeur (maar waren dan ook geen GSM jammers).
Maar waarom zou je zo een ding willen hebben vraag ik me af. Is gevaarlijk, jij met dat ding spelen en bij de buren iemand met een hartaanval en vervolgens willen ze met hun mobiel 112 bellen en lukt het niet. En jij maar lachen in je kamer.![]()
Goede snelle service van de post order bedrijven.
Pakketje van Jack; 12-01 HK verlaten, zojuist ging de deurbel.![]()
![]()
is dit mogelijk?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef Rupkeii het volgende:
Goede snelle service van de post order bedrijven.
Pakketje van Jack; 12-01 HK verlaten, zojuist ging de deurbel.
mijne is 03-01 hk verlaten en nog steeds niks![]()
![]()
Weet iemand of deze ook in nederland zijn te krijgen van 15kg+?
http://www.popbuying.com/(...)rm_Clock_Black-27537kei lief.![]()
Heb jij zin om als je in je bed ligt Halters van 15 kilo een paar keer op te tillen zodat de wekker uit gaat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Lolque het volgende:
http://www.popbuying.com/(...)rm_Clock_Black-27537
Ik word nogal moeilijk wakker, een beetje gewicht mag d'r wel aanzitten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb jij zin om als je in je bed ligt Halters van 15 kilo een paar keer op te tillen zodat de wekker uit gaat?
kei lief.![]()
dan krijg je een boete van 6500 euro en wordt je de moskee uitgezet ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een gsm jammer besteld met een 1888 erbij bij DX?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is nog niet stevig genoeg denk ik zo![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dan krijg je een boete van 6500 euro en wordt je de moskee uitgezet ofzo
dat is een nul te veel![]()
ja ik zie het idd t was maar 650 euriLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ach gossie.. nog nooit wat gewonnen daar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef monkeybrain het volgende:
Kunnen ze bij suntek free gadget die knoppen niet in hun reet douwen
![]()
![]()
Idd mijn oordoppen ( die nep bleken te zijn) deden er in totaal 14 dagen over en de postbode zei nog dat ze eerst op een verkeerd adres waren afgeleverd dus anders was 't 10-12 dagenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:39 schreef MagischMannetje het volgende:
Volgens mij is de drukte bij HKpost voorbij 6Jan shipped nu al binnen.![]()
Ik heb de freebie gewonnen maar ik wil m nietik laat ;m wel voorbij gaan
Ah dan ga ik nu direct mijn carnaval-shit bestellen als 't toch zo snel gaat.
Mooi man vorige week 3 van die lampjes besteld gister binnen gaat goed met die spleetoogjes. Ben d'r blij mee.![]()
Vul mijn gegevens maar in.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:04 schreef Semmm het volgende:
Ik heb de freebie gewonnen maar ik wil m nietik laat ;m wel voorbij gaan
![]()
Ik heb 'm toch maar naar de eerste de beste Siegried in het telefoonboek gestuurd
Ah das aardig van je. Goeie tip als ik ooit eens weer wat win wat ik niet wil stuur ik 'm naar m'n grootste vijanden ofzo. Daarna wel even vragen of diegene nog wat ontvangen heb.
![]()
Had hem naar mij gestuurdquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef Semmm het volgende:
Ik heb 'm toch maar naar de eerste de beste Siegrief in het telefoonboek gestuurd
Een goudkleurige knop staat waarschijnlijk heel raar op een rode gitaar
![]()
![]()
The fuck, nu al die ijsklontvorm binnen
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
Je kan er ook gewoon zelf wat bij aanmaken als je zo nodig die 15kg wil optillen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Lolque het volgende:
http://www.popbuying.com/(...)rm_Clock_Black-27537
![]()
![]()
Waarom is die blauwe maar de helft zo duur als de rest van de KM-860's?
Meteen maar 1 bestellen
[ Bericht 14% gewijzigd door Unreal88 op 14-01-2010 18:26:26 ]Hoi![]()
Verdomme waarom duurt het zo lang voordat paypal door heeft dat ze het geld al van mn rekening af hebben gehaald -> Dus Paypal saldo omhoog.Hoi![]()
Heb deze even op mijn broers naam besteld.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien![]()
Nu alweer aangepast :pquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:32 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=123&channel_ID=2&subject_ID=22
[ afbeelding ]
Waarom is die blauwe maar de helft zo duur als de rest van de KM-860's?
Meteen maar 1 bestellenDurfde je zelf niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef Twizu het volgende:
Heb deze even op mijn broers naam besteld.
Wat lieeeef
[ Bericht 31% gewijzigd door Unreal88 op 14-01-2010 18:07:41 ]Hoi![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef Twizu het volgende:
Heb deze even op mijn broers naam besteld.
Zo veel? Via pbpurchase kost ie maar 60 - 65 ongeveer (of is ie heel zwaar?).quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:
M'n horloge van DX heeft het helaas na een half jaar begeven. Doet het nog prima, alleen is een deel van het sluitingsmechanisme afgebroken door metaalmoeheid.
Deze Je-Boat leek me wel wat. 82 dollar inclusief verzendkosten. Wat vinden jullie?
![]()
Rachel zei dat ze 'm voor 82 dollar deze kant op kan sturen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef veda het volgende:
[..]
Zo veel? Via pbpurchase kost ie maar 60 - 65 ongeveer (of is ie heel zwaar?).
![]()
Ohw, ja, pbpurchase nu ook, ik denk dat ik scheef heb gekeken daarnetquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Rachel zei dat ze 'm voor 82 dollar deze kant op kan sturen.
![]()
![]()
Ik heb net http://item.taobao.com/au(...)cf7c7023a94ed625.htm binnengekregen, maar ik vind hem te smal.
Misschien dat iemand hem wil overnemen voor ¤15(Inclusief doosje, verzonden via dhlforyou), of afhalen voor ¤10(in de buurt van boxmeer).![]()
Dat is toch niet te lezen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:
M'n horloge van DX heeft het helaas na een half jaar begeven. Doet het nog prima, alleen is een deel van het sluitingsmechanisme afgebroken door metaalmoeheid.
Deze Je-Boat leek me wel wat. 82 dollar inclusief verzendkosten. Wat vinden jullie?
Ik wil een helikoptertje kopen bij Suntekstore maar er staat bij dat er geadviseerd wordt om ''express'' als verzendingsmethode te kiezen, zodat hij een beetje heel aankomt. Maar ik kan alleen maar uit Standard, Registered en Expedited kiezen. Nu heb ik zo'n vaag vermoeden dat het om de Expeditedmethode gaat, maar dat kost dan wel weer $20 extra. En dat wordt me teveel van het goede.
Iemand ervaring met het versturen van een helikopter via de standaard methode?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Haal hem dan maar ergens anders, waar ze niet achteraf gaan zeggen dat het eigen schuld dikke bult is![]()
Express verzenden![]()
![]()
Bij dealextreme heb je ze voor 3 dollar meer, stel hij gaat kapot dan krijg je wel een nieuwe(meestal duurt het wel even voordat je de cs zover hebt) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4608quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef TJV het volgende:
Ik wil een helikoptertje kopen bij Suntekstore maar er staat bij dat er geadviseerd wordt om ''express'' als verzendingsmethode te kiezen, zodat hij een beetje heel aankomt. Maar ik kan alleen maar uit Standard, Registered en Expedited kiezen. Nu heb ik zo'n vaag vermoeden dat het om de Expeditedmethode gaat, maar dat kost dan wel weer $20 extra. En dat wordt me teveel van het goede.
Iemand ervaring met het versturen van een helikopter via de standaard methode?
![]()
Dion weet alles van helicopters!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol![]()
En van rellen. -> Ban.quote:Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien![]()
Praat niet over helicopters en Dion, gaat zijn anus zeer van doenquote:![]()
Maar die van DX oogt een stuk cooler, zeker de enkele dollars meer waard. Ik wil er eigenlijk ook wel 1![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef monkeybrain het volgende:
Welke paupert zocht laatst een Bissot horloge?
Deze is wel cool voor 5 dollar bij budgetgadgets![]()
[ afbeelding ]
Is dat nou de A, B of C?![]()
Als je hem in het mandje gooit is de zwarte Aquote:
Edit: whaa!! Alles is gewoon zwart in het mandje, duf konijn![]()
Iemand moet even de klantendienst mailen.
Ik heb even gemaild, ook of de kleine wijzers werken (denk het wel)
[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 14-01-2010 21:23:56 ]![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15970
Heb deze nu al zo'n half jaar en hij doet 't nog steeds. Echt een goed ding en gewoon verzonden en heel aangekomen. 15 euro waar hebben we 't over. PicooZ hier in NL kosten minimaal 30.![]()
MD80 cam aangekomen. Leuk ding voor 9 euro oid...
Wel jammer dat je bij beweging zo'n vage beelden krijgt, zal wel niet op te lossen zijn? En hoe krijg je die datum rechts onderin weg?![]()
![]()
net me 2 kabeltjes binnen gekregen via DX
( audio 1 naar 2 kabel geen idee hoe die heet)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Nu wel ja, maar overdag (met veel licht) heb je veel minder last van de beweging. Kwaliteit is dan ook een stuk beter.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
MD80 cam aangekomen. Leuk ding voor 9 euro oid...
Wel jammer dat je bij beweging zo'n vage beelden krijgt, zal wel niet op te lossen zijn? En hoe krijg je die datum rechts onderin weg?
Datum is niet weg te halen. Je kan hem wel een andere datum geven met zo'n bestandje van de cd.![]()
Haha, hoe ziek. Ik had suntekstore 5 minuten geleden geopend voor de freebie. Zit ik in zo'n interessant msn-gesprek (), denk ik ineens: ''fuckjes, ik moet even klikken''. Dus ik zie net 00:00:01 naar 00:00:00 gaan (dat weet ik eigenlijk niet eens zeker
). Gewonnen, haha. Nouja, het zijn maar knopjes maar handig als onderdeel van verjaardagscadeau ofzo.
Om deze post toch nog wat inhoud te geven. Ik wacht nog op mijn DX pakketje (30 dec), verwacht 'm volgende week![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef neo2000 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef neo2000 het volgende:Zeg niet dat je dat ding koopt/hebt gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee dat is een spoiler,quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Zeg niet dat je dat ding koopt/hebt gekocht
neo wordt ook een bagger user
Ja, weet ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee dat is een spoiler, wasrek
![]()
Jij hebt hem bekeerd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee dat is een spoiler,
6 eien![]()
O jij hebt dus liever een wasrek achter op je auto?quote:
Dat mag hoor!'
Alstu
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
O jij hebt dus liever een wasrek achter op je auto?
Dat mag hoor!'
[ afbeelding ]
Alstu![]()
[..]
Nu gaat hij 20 km/h sneller, heeft 20% meer vermogen en trekt 1,2 keer zo snel op. toch?![]()
Ja, en dat allemaal nog 2x de helftquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nu gaat hij 20 km/h sneller, heeft 20% meer vermogen en trekt 1,2 keer zo snel op. toch?
2x de helft meer benzinequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, en dat allemaal nog 2x de helft
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo![]()
Gast, jij wordt met de dag beter!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, en dat allemaal nog 2x de helft
6 eien![]()
Ik heb stiekem een crush op je.quote:
6 eien![]()
ik heb de A versie besteldquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je hem in het mandje gooit is de zwarte A
Edit: whaa!! Alles is gewoon zwart in het mandje, duf konijn![]()
Iemand moet even de klantendienst mailen.
Ik heb even gemaild, ook of de kleine wijzers werken (denk het wel)
eens kijken wat je op je mail krijgt..anders bestel ik er nog wel een erachteraan
maar bij hun is alleen dit horloge zo goedkoop, de andere bissots zijn gelijk 30/40 $..![]()
Ik msn met KanenEn toen ging ze ineens offlinequote:Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:11):
*Good morning
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:12):
*anything i can do for you?
Unreal88 zegt (2:12):
*My shop/dealer says that the KM-730 and KM-760 are not for sale in China, is this true?
Unreal88 zegt (2:14):
*?
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:15):
*Yes,it's still under production and have n't sold to the market yet
Unreal88 zegt (2:15):
*both headphones?
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:17):
*#KM760 should be ready to be sold to the market end of this month; #KM730 have to be after CNY,possible on March
Unreal88 zegt (2:17):
*Ok thanks
Unreal88 zegt (2:18):
*And can you tell me if there is a difference between KM-830 and KM-880?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog reactie:Handig, chinezen met MSNquote:Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:27):
*#KM830 ear caps is made of plastic,which use a new craftsmanship looking like wood ; #KM880 ear caps is made of real wood
Unreal88 zegt (2:28):
* Does this affect the sound or is it just for the looks?
Sophia(E-mailadres niet bevestigd) says (2:29):
*wooden housing can reduce unwanted vibration to ensure better audio quality![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Unreal88 op 15-01-2010 02:35:51 ]Hoi![]()
fake i tell you... FAKE! net als de spullen..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ja, wat Chinezen meteen snappen kunnen allochtonen in Nederland na 50 jaar nog niet snappenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:01 schreef jopiede het volgende:
Ze hebben wel een boel westerse namen daar, niet een chao-ling ofzo, maar gewoon sophia
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:28 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik heb de A versie besteldeens kijken wat je op je mail krijgt..anders bestel ik er nog wel een erachteraan
maar bij hun is alleen dit horloge zo goedkoop, de andere bissots zijn gelijk 30/40 $..
![]()
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen
Leuke humor dit soort mega email zonder echte inhoudquote:Thank you very much for your kind email.
We are sorry that at first, there is something wrong with the pictures on the website for the watch, and now it has returned normal. The A,B,C are for distinguishing the three types of the Tissot Light Leather Band Wrist Watch, such as the 3rd watch in the 4th photo is the type A as showed in the pictures.
Here we would like to attach the website for the watch for your easy checking:
http://www.budgetgadgets.(...)top-blue-p-6369.html
Could you please make an order on our website for the watch you need? And we will send the package as soon as we receive your order and payment.
Hope you have a good time on our website, and we are looking forward to doing business with you in the near future.
Also, please feel free to contact us if you have any questions about your order. We are always happy to be of help.
Best regards,
Amy, BudgetGadgets.com Customer SupportWat een werk zeg, tijd is goedkoop in China blijkt maar weer
![]()
![]()
Na dit topic helemaal doorgespit te hebben toch ook maar een poging gewaagd iets te bestellen. Een rode laser en 2 kaartjes voor de ndsi. Twee dagen later ook maar de bijbehorende batterijen besteld ( gister netjes aangekomen) echter het eerste pakketje nog niet. Ik zie dat ze alletwee dezelfde dag Hongkong verlaten hebben. Nu heb ik gelezen dat dit wel vaker voorkomt maar ik kan eigenlijk nergens vinden of mensen daadwerkelijk ook het eerste pakketje nog ontvangen hebben. Iemand een idee?![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:21 schreef Unreal88 het volgende:
Ik msn met Kanen
[..]
En toen ging ze ineens offlineBij FP hebben ze de wit houten Kanen voor $6 minder liggen. Maakt de keuze wellicht makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog reactie:
[..]
Handig, chinezen met MSN![]()
http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html![]()
komt wel goed. gewoon rustig wachten. wat is de bestel datum en verzend datum.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:46 schreef scull078 het volgende:
Na dit topic helemaal doorgespit te hebben toch ook maar een poging gewaagd iets te bestellen. Een rode laser en 2 kaartjes voor de ndsi. Twee dagen later ook maar de bijbehorende batterijen besteld ( gister netjes aangekomen) echter het eerste pakketje nog niet. Ik zie dat ze alletwee dezelfde dag Hongkong verlaten hebben. Nu heb ik gelezen dat dit wel vaker voorkomt maar ik kan eigenlijk nergens vinden of mensen daadwerkelijk ook het eerste pakketje nog ontvangen hebben. Iemand een idee?![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:01 schreef jopiede het volgende:
Ze hebben wel een boel westerse namen daar, niet een chao-ling ofzo, maar gewoon sophia
ik hoop echt dat je een grapje maakt.![]()
Als je erop klikt krijg je deze te zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:53 schreef flexoo het volgende:
O MY GOD die valentijns actie van peng/lin (jack/rachel) see for yourself
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik maak me ook niet echt druk maar vind het meer een beetje vreemd omdat alletwee de pakketjes op 12 januari verzonden zijn. De besteldatum was trouwens 4 en 6 januari. Al met al nog niks te klagen. Dank trouwens voor de snelle reactie skiet.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je erop klikt krijg je deze te zien![]()
[ afbeelding ]
Als je nou nog wat kan zien dan is zo een trui keihard natuurlijk.![]()
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als je nou nog wat kan zien dan is zo een trui keihard natuurlijk.
![]()
![]()
je hebt juist geluk want het 2e pakjeis heel snel aangekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef scull078 het volgende:
Ik maak me ook niet echt druk maar vind het meer een beetje vreemd omdat alletwee de pakketjes op 12 januari verzonden zijn. De besteldatum was trouwens 4 en 6 januari. Al met al nog niks te klagen. Dank trouwens voor de snelle reactie skiet.
Gewoon rustig wachten, kan best nog een week duren.
Hk post komt gelukkig weer goed op gang
Maar ze geven toch wel antwoord op een deelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel![]()
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen![]()
[..]
Leuke humor dit soort mega email zonder echte inhoudWat een werk zeg, tijd is goedkoop in China blijkt maar weer
want A is gewoon de zwarte..
dan zal B die blauwe wel zijn gok ik, en C die met de zilveren plaat..
ik heb gelukkig de goeie besteld danik wilde die zwarte namelijk..
ze zien er wel netjes uit op de plaatjes, en idd hopelijk werken die binnenste wijzers ook werken, maar dat zou eigenlijk alleen een leuke bijkomstigheid zijn, voor die 4 euro..
er zitten trouwens wel 2 knopjes op de zijkant die normaal gesproken voor die binnen wijzers zijn, maar kan net zo goed fake zijn.
ik heb ze net een mail gestuurd met alleen de vraag of ze werken![]()
![]()
nope, kijk hier maar:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
http://item.taobao.com/au(...)383dd.jhtml?cm_cat=0
wel grappig, maar je kan t alleen doen als je stilstaat OF heel goed blind kan lopen..
want zo te zien zitten er geen gaten in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
Misschien dat je beter moet kijken.![]()
![]()
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
ik denk dat jack zijn eigen bed nog zou verkopen als je er om vroegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
USB warmers? Wat bedoel je daarmee? Sloffen, wanten, plaatjes om je koffie warm te houden?![]()
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij FP hebben ze de wit houten Kanen voor $6 minder liggen. Maakt de keuze wellicht makkelijker
http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.htmlHoi![]()
Ik zie niet deze status op EMS:
Your item was handed over to Customs(KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC) at 2010-01-14 20:39:00
JEEEJ! Nou maar hopen dat ze hem dichtlaten![]()
![]()
Maar nog niet te gebruiken helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:18 schreef Semmm het volgende:
Jack heeft een nieuwe 5% coupon code
[..]
![]()
http://www.budgetgadgets.com heeft ook 5%,
code SM5OFF9.
gister gebruikt voor mn bestelling daar, en werkt![]()
Omdat FP ze nog maar net heeft toegevoegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:07 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo![]()
Lol nee, heb ik ook al vaker gezien. Maar check even de uiteindelijk prijs na korting. Of dat wel klopt![]()
Sloffen en plaatjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
USB warmers? Wat bedoel je daarmee? Sloffen, wanten, plaatjes om je koffie warm te houden?
.
heb je al wel op zn site gekeken?quote:
bij 'USB gadgets', waar je ze ook zou verwachten...
om je nog tijd te besparen ook zodat je nog eerder kunt bestellen, en het dus nog eerder bij je thuis ligt,
http://popbuying.com/products.pb/category.33![]()
Bij PP werkt is de prijs wel goed. Maar zouden er 6 tegelijk verzonden kunnen worden in 1 pakje zonder dat de douane het controleerd?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef Skiet het volgende:
Lol nee, heb ik ook al vaker gezien. Maar check even de uiteindelijk prijs na korting. Of dat wel klopt
![]()
Aanstekers mag je toch gewoon kopen? Je blijft ook onder de 21 euro. No problemo toch dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Bij PP werkt is de prijs wel goed. Maar zouden er 6 tegelijk verzonden kunnen worden in 1 pakje zonder dat de douane het controleerd?
![]()
Besteldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Aanstekers mag je toch gewoon kopen? Je blijft ook onder de 21 euro. No problemo toch dan.
WelDat de dollar zo laag staat...
![]()
Ziet er erg goed uit!! Staan paar reviews op Youtube waarin goed te zien is dat deze phone goedequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met de Pinphone 3GS? Schijnt een goede clone te zijn.
software heeft.
Eén nadeel: Geen dual simTo Wii or not to Wii....that's the question.![]()
Als de dollar staat dan is dat voor de meesten in dit topic juist goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Besteld
WelDat de dollar zo laag staat...
![]()
Is af en toe qua dienstverlening net India..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel![]()
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen![]()
Aangezien Chinezen toch best bot kunnen zijn, zou ik exact hetzelfde mailtje nogmaals sturen en dan met de vraag die je beantwoord wilt zien, bold markeren. Vraag is of het kwartje dan WEL valt.Cool, inverse bulkrate!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef MagischMannetje het volgende:
Het bulkrate systeem bij DX werkt ook niet goed ofwel.
Zonder Bulkrate:
[ afbeelding ]
Met Bulkrate:
[ afbeelding ]
![]()
Ik vrag mij overigens af wat het verschil is tussen:
http://www.popbuying.com/(...)_TF_Slot_Black-24942
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32022
Wil er toch eentje aan gaan schaffen, heb alleen geen zin in het gekut via ebay. Is dan misschien goedkoper maar ach..
Misschien mensen die er hetzelfde over dachten en hun ervaringen willen delen?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zo, Ik ben er na een lange afwezigheid ook weer bij![]()
Gisteren Mijn MD80 cam van Ebay binnengekregen.
mooi doosje erbij.
en suntekstore goodie![]()
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist![]()
![]()
Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
mooi doosje erbij.
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
6 eien![]()
Vergeleken met die gele/witte enveloppen vind ik deze verpakking wel mooierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?
![]()
![]()
Zoek de verschillen![]()
KM-928
http://www.focalprice.com(...)near_Headphones.html
-------------------
KM-92
http://www.focalprice.com(...)near_Headphones.html
[ Bericht 12% gewijzigd door Unreal88 op 15-01-2010 16:47:35 ]Hoi![]()
Heeft iemand weleens die 200MW lasers besteld?
kwamen die aan?
Als ik ze bestel krijg ik dan problemen met de douane?
en: Welke maat van vesten bestellen jullie , als jullie hier Maat M hebben. (als ik mn lengte doorgeef, sturen ze me een klein ding).![]()
Ik heb je niet gemist hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
mooi doosje erbij.
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens die 200MW lasers besteld?
kwamen die aan?
Als ik ze bestel krijg ik dan problemen met de douane?
en: Welke maat van vesten bestellen jullie , als jullie hier Maat M hebben. (als ik mn lengte doorgeef, sturen ze me een klein ding).
Komen ze aan of niet, dat is altijd de vraag. Je kan gewoon net pech hebben en controle van je pakketje hebben. Dan zullen ze je een brief sturen en vertellen dat het vernietigd wordt. Of er een boete volgt weet ik niet. Maar bestel gewoon, dan merk je het vanzelf. Risico is laag.![]()
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Komen ze aan of niet, dat is altijd de vraag. Je kan gewoon net pech hebben en controle van je pakketje hebben. Dan zullen ze je een brief sturen en vertellen dat het vernietigd wordt. Of er een boete volgt weet ik niet. Maar bestel gewoon, dan merk je het vanzelf. Risico is laag.
weet je misschien ook waar hij het goedkoopst/beste is?![]()
iemand ervaringen met van die mp3-players van ebay of chinese webshop met shuffle formfactor? waar zijn ze n beetje goed te halen (ik heb een hekel aan ebay, liever DX of pop)voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!![]()
DX en PB geven aan of ze TRUE 200MW zijn of niet. Zijn ze dat niet dan heb je geen echte 200MW. De 200MW is behoorlijk duur, ik zou gewoon de TRUE 50MW van DX kopen. Sterk zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,
weet je misschien ook waar hij het goedkoopst/beste is?
![]()
Die van Ebay kunnen een Fake Memory hebben, die van Dx pop weet ik niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef knuppelhout het volgende:
iemand ervaringen met van die mp3-players van ebay of chinese webshop met shuffle formfactor? waar zijn ze n beetje goed te halen (ik heb een hekel aan ebay, liever DX of pop)
Je kan zo een mp3-player nemen waar je een micro-sd instopt? (werkt hier gewoon zoals het hoort).![]()
Die Pinphone is echt heel erg dope. Alleen stuk duurder dan de i68+. Goedkoopste is iets meer dan 150 Dollar![]()
Pinphone?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef Skiet het volgende:
Die Pinphone is echt heel erg dope. Alleen stuk duurder dan de i68+. Goedkoopste is iets meer dan 150 Dollar
Hey,
Ik zoek in ear oortjes met goede kwaliteit maar liefst zo laag mogelijke prijs.
Dus welke oortjes zijn goed in vergelijking met hun prijs ?
Mogen er gouden of andere leuke kleurtjes zijn![]()
![]()
Kanen MD-52. Anders Monkeybrain een PM sturen. Die heeft er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Mogen er gouden of andere leuke kleurtjes zijn
![]()
Ja. Als je met Paypal betaald wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef Zlatan9 het volgende:
Is het betrouwbaar als ik iets van Ebay koop ?
![]()
Beste Kanen doppen MD52 MD72 KM92 MD62quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Mogen er gouden of andere leuke kleurtjes zijn
Volgens MonkeybrainHoi![]()
Ziet er beter uit dan al die andere flut namaak, maar ik zou er niet mee rond willen lopenquote:
Vandaag binnen:
2x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30149
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31705
Bij beide weinig verschil met het echt dus weer een goede deal voor dat bedrag![]()
![]()
Mooi, die laatste is ook naar mij onderwegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:34 schreef NextTVH het volgende:
Vandaag binnen:
2x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30149
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31705
Bij beide weinig verschil met het echt dus weer een goede deal voor dat bedrag
![]()
![]()
Ik zoek nog een leuk kerstkado (Kerstkado ja_ ) voor mijn moeder. Iemand een leuk idee? Denk hieraan wat je je eigen ma zou geven, mijn ma heeft geen vreemde smaak ofzo.
Vandaag 2 van de beruchte Suntekstore lampjes binnengehad, toch nog verzonden ondanks het reusachtige prijsverschil!
Ik heb zelf nogal wat zaklampen waaronder een groot aantal LED's maar deze van Suntekstore is zelfs de hogere prijs van 9 dollar waard! mijn maglite 2D LED is er een kaarsje bij!![]()
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiëren
quote:It is war now with FOcalprice, stealing the Kanen business is the end. I go call my hackerfriend, he will make their computer explode. They will know who Jack is... they will pay and cry.het is echt oorlog daar
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiëren![]()
[..]
het is echt oorlog daar
6 eien![]()
De relchineesKiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
6 eien![]()
waarschijnlijk is de vraag al 1000 keer gesteld maar ik vraag het voor de 1001ste keer.
Wat zijn die freebie dingen? ik las iets over een klok ofzo? over welke site gaat dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:15 schreef dj_ko het volgende:
waarschijnlijk is de vraag al 1000 keer gesteld maar ik vraag het voor de 1001ste keer.
Wat zijn die freebie dingen? ik las iets over een klok ofzo? over welke site gaat dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.suntekstore.comIk pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
godver lig ik vanmorgen lekker te pitten in bed, belt de bezorger van TNT aan (ik zag hem door een kiertje in het raam) maar ik verwachte niks dus ik bleef lekker liggen. Vind ik zonet een briefje in de bus met bij afzender "Hong Kong"Blijkt het een pakketje te zijn wat ik 4 weken geleden heb besteld, balen
![]()
![]()
Lief dagboek....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
godver lig ik vanmorgen lekker te pitten in bed, belt de bezorger van TNT aan (ik zag hem door een kiertje in het raam) maar ik verwachte niks dus ik bleef lekker liggen. Vind ik zonet een briefje in de bus met bij afzender "Hong Kong"Blijkt het een pakketje te zijn wat ik 4 weken geleden heb besteld, balen
![]()
Jack vraagt nu of ik met Kanen wil praten :']En: Autoradio's op jack zn site.. Twijfel of ik me eraan wil wagenquote:Dear Hans ,
Thank you for your information,could you please ask them if the latest Kanen headphone is on sale?
Jack
http://www.popbuying.com/(...)ith_USB_Host__-27585
------
http://www.popbuying.com/(...)with_USB_Host_-27583
Ik vraag me af wat de productiekosten van die dingen zijn? Als ze 800 gram zijn dan is het toch veel te duur om ze met air mail te shippen?
[ Bericht 31% gewijzigd door Unreal88 op 15-01-2010 19:57:09 ]Hoi![]()
Wat is de beste heli voor MD80 dan?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb deze laatst vor mijn moeder besteld, ze was er heel erg blij mee!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef Dropdown het volgende:
Ik zoek nog een leuk kerstkado (Kerstkado ja_ ) voor mijn moeder. Iemand een leuk idee? Denk hieraan wat je je eigen ma zou geven, mijn ma heeft geen vreemde smaak ofzo.
![]()
http://dealextreme.com/details.dx/sku.29383Jackquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiëren![]()
[..]
het is echt oorlog daar
Doe dan gewoon open als de bel gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
azo.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:20 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nee jij post nuttig, en dan toch zeiken
![]()
![]()
Nee hoor, maandag want je kan het pas de eerst volgende werkdag ophalenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef julian6 het volgende:
moet ik morgenvroeg nog naar het postkantoor ook
![]()
Jack moet niet zeuren maar zorgen dat zijn prijzen lager liggen, dan verkoopt hij beter en voor ons is het ook beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
het is echt oorlog daar
![]()
Ja maar het kan zo zijn dat FP onder de inkoopsprijs verkoopt om Jack te jennenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:23 schreef PedroN het volgende:
Jack moet niet zeuren maar zorgen dat zijn prijzen lager liggen, dan verkoopt hij beter en voor ons is het ook beterHoi![]()
Verzin je dat nou serieus ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
het is echt oorlog daar
om boeiend te doen
![]()
Lekker kansloos, jack net op je post gewezen en hij zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dan doet Jack dat toch ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:25 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja maar het kan zo zijn dat FP onder de inkoopsprijs verkoopt om Jack te jennen
![]()
![]()
Schijnt de beste te zijn, en prijsklasse is ook nog goed imo. Heeft multi-touch (!), 3.5" scherm, exact hetzelfde formaat als de IPhone (dacht ik). Ook de stekkertjes zijn hetzelfde, dus 3,5mm voor oordopjes, onder die echte XX pin naar USB. Wel hebben sommige last van een foutje in het scherm, er mist een pixel oid, maar dit betreft niet alle -> moet je geluk mee hebben gok ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met de Pinphone 3GS? Schijnt een goede clone te zijn.
![]()
Kwa uiterlijk Iphone en Pinphone, zijn ze niet te onderscheiden, tenzij je dat ding open haalt natuurlijk. De Pinphone is dacht ik ook een Dual-sim telefoon, dus dat klopt al helemaal niet met de Iphone (jammer genoeg).
En de menu's zien er gewoon erg goed uit imo, ook erg zuiver.
Alleen als je dan iets meer uit de Pinphone wilt halen wordt het moeilijk doordat je alleen Java zooi er op kunt zetten.
Vandaag nog de Suntekstore freebies gekregenEn de postbode kwam rond 19:00 uur nog, ik helemaal blij, dacht dat het mijn nieuwe telefoon was. Blijkt het een of andere Ziggo zooi te zijn
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Verzin je dat nou serieus ?om boeiend te doen
![]()
Lekker kansloos, jack net op je post gewezen en hij zeg:MonkeybrainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_! Jack gaat je zo steeds meer haten, eerst de coupons, nu dit ..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Verzin je dat nou serieus ?om boeiend te doen
![]()
Lekker kansloos, jack net op je post gewezen en hij zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Het was niet eens de bedoeling om jullie in de maling te nemen. Geloven jullie dat hele verhaal![]()
Was gewoon een grappige opmerking omdat FP nu Kanen verkoopt![]()
Gaat iemand Jack vragen of het klopt![]()
![]()
![]()
Een hacker in dienst nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, ik zou 't wel fun vinden als 't echt zo was dus d8 ga even vragen aan m'n schatjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
Het was niet eens de bedoeling om jullie in de maling te nemen. Geloven jullie dat hele verhaal![]()
Was gewoon een grappige opmerking omdat FP nu Kanen verkoopt![]()
Gaat iemand Jack vragen of het klopt![]()
![]()
![]()
Een hacker in dienst nemen![]()
![]()
![]()
Een pennetje om je touch screen mobieltje mee te bedienen, begrijp ik uit de beschrijving. Bestel er een voor die cent en vind het uit!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef Zlatan9 het volgende:
wat is dithttp://www.focalprice.com(...)Get_1pcs_at_001.html
voor 0.01 $ ???
![]()
moet je er wel wat bij kopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef veda het volgende:
[..]
Een pennetje om je touch screen mobieltje mee te bedienen, begrijp ik uit de beschrijving. Bestel er een voor die cent en vind het uit!
![]()
Eventjes redelijk dringend:
Ik moet een order voor DX wijzigen die ik net heb gemaakt.
Maar ik moet de SKU ingeven en dan de nieuwe SKU die ik wil
Maar wtf is SKU ??![]()
Stock Keeping Unit oftewel het nummer 2342387 bijvoorbeeld wat in de URL en bij het product staat. Zie het bij alle producten redelijk groot staan:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Evitaa het volgende:
Maar wtf is SKU ??
SKU 31705
Net boven quantity en add to cart![]()
SKU = productnummerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Evitaa het volgende:
Maar wtf is SKU ??
kijk maar in de link van je product
http://dealextreme.com/details.dx/sku.11866
hier nummer 11866.
Trouwens als je naar de pagina van je te kiezen product staat onder de prijs "SKU [nummer]"Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Wel grappig dat de MD-52's dan nu bij FP goedkoper zijn als bij Jack, dus dat wordt bij FP die dingen bestellen...![]()
Die autoradio's zien er niet van de beste kwaliteit uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:50 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
En: Autoradio's op jack zn site.. Twijfel of ik me eraan wil wagen
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/(...)ith_USB_Host__-27585
------
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/(...)with_USB_Host_-27583
Ik vraag me af wat de productiekosten van die dingen zijn? Als ze 800 gram zijn dan is het toch veel te duur om ze met air mail te shippen?
Heb vandaag nog een zending van PB ontvangen met o.a. de SoundMagic Professional In-ear Stereo Earphone Headphone with Mic MP21. Ik heb er nog maar 5 minuten naar geluisterd maar de eerste indrukken zijn echt heel goed!
Nu ik deze hoofdtelefoon heb kan ik bevestigen dat bellen met onderstaande adapter voor Samsung telefoons NIET werkt. Enkel te gebruiken om muziek te luisteren![]()
Deze lader (voor de batterijtjes van de supergoedkoper suntekstore lampjes) zat ook in het pakje. Deze wordt morgen getest.
En deze ook nog... Het geld ($7,22) meer dan waard!
jaja, en azo...![]()
Jack's md52 hebben een nylon kabel op dit moment, niet de rubberen op de FP plaatje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wel grappig dat de MD-52's dan nu bij FP goedkoper zijn als bij Jack, dus dat wordt bij FP die dingen bestellen...
![]()
Heb je ook pricing via Jack de man?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
$ 200 dollar, 3.6 Kg. hehe wat voor bakbeest is dat! Iemand van Fok heeft 'm al is gehaald zei jack xD
Kan je dat niet goedkoper halen in NL?
[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 15-01-2010 21:13:59 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Kosten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32698
Deze schijnt ook wel redelijk te zijn?Hoi![]()
+ focalprice heeft supersnelle service (imo)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wel grappig dat de MD-52's dan nu bij FP goedkoper zijn als bij Jack, dus dat wordt bij FP die dingen bestellen...Hoi![]()
Een Futaba 2.4GHz zender + ontvanger, met een Flightpower LiPo en een Plettenberg Brushless motor zal het waarschijnlijk nóg iets beter doen. Niet vergeten nog een leuke heli zelf er bij te kopen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
/nerd-stand uit![]()
Ja, Dion en... ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb je ook pricing via Jack de man?
$ 200 dollar, 3.6 Kg. hehe wat voor bakbeest is dat! Iemand van Fok heeft 'm al is gehaald zei jack xD
Kan je dat niet goedkoper halen in NL?
Ik heb er veel geld voor betaald (iets van $220, heb er metal upgrade parts ook bijgekocht) maar het was nog altijd goedkoper dan wat je er hier zou voor betalen.
[ Bericht 5% gewijzigd door thecuriousone op 15-01-2010 21:46:14 (prijs) ]jaja, en azo...![]()
Als je wil klooien met de cam... Onderschat het gewicht van het cameraatje (19g met microsd erin) niet in verhouding tot het gewicht van de heli. Ik denk niet dat deze zal opstijgen. Als hij al de lucht in geraakt zal het niet voor lang zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Kosten?
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32698
Deze schijnt ook wel redelijk te zijn?
jaja, en azo...![]()
Dit besteld, eens kijken of het werkt in combinatie met Skype....Is iets makkelijker dan met de headset met draad op m'n kop zitten.To Wii or not to Wii....that's the question.![]()
Maar is hij ook echt leuk om mee te viegen of is het zo'n ding waarvan je na 3 minuten zoiets hebt van "mwah..."?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja, Dion en... ik.
Ik heb er veel geld voor betaald (iets van $220, heb er metal upgrade parts ook bijgekocht) maar het was nog altijd goedkoper dan wat je er hier zou voor betalen.
![]()
Niemand?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef Zapper het volgende:
Erg strak apparaat: http://www.maxiaxi.com/draadloos-ipod-iphone-docking-station.html
Iemand ergens tegengekomen bij een Chinees?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol![]()
Dat ding is dacht ik aardig gelijk aan een pro-heliquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef robbey het volgende:
Maar is hij ook echt leuk om mee te viegen of is het zo'n ding waarvan je na 3 minuten zoiets hebt van "mwah..."?
Heb zojuist een GRATIS muismat bij Artscow besteld, dus ook geen verzendkosten
En nu ik toch bezig was, ook maar een camera tasje voor 1,99 met eigen foto's besteld![]()
![]()
Ik was toevallig op zoek naar een muismat op DX, jammer genoeg had ik geen zin om te vertalen omdat ik niet weet wat het in het Engels is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Deezertje het volgende:
Heb zojuist een GRATIS muismat bij Artscow besteld, dus ook geen verzendkosten
En nu ik toch bezig was, ook maar een camera tasje voor 1,99 met eigen foto's besteld
![]()
Maar ehmm.. linkje gratis muismat?![]()
![]()
http://www.facebook.com/ArtsCow klik op coupons, nodig minimaal 1 vriend uit en je code is bruikbaar...![]()
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:49 schreef Deezertje het volgende:
http://www.facebook.com/ArtsCow klik op coupons, nodig minimaal 1 vriend uit en je code is bruikbaar...
![]()
![]()
Stelletje Hollanders... Wat heb je in godsnaam nog aan een muismat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:40 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik was toevallig op zoek naar een muismat op DX, jammer genoeg had ik geen zin om te vertalen omdat ik niet weet wat het in het Engels is.![]()
Maar ehmm.. linkje gratis muismat?
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:59 schreef Deezertje het volgende:
dat is ook hun bedoeling, kost ze minder muismatten
![]()
![]()
En toch wil ik graag een nieuwe muismat!
@hierboven; omdat mijn muismat die ik nu heb 5 jaar oud is en vol zit met 3 seconde lijm![]()
![]()
Leg het me uit svpquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:01 schreef Semmm het volgende:
[..]
Autist.![]()
Ze hebben ook gratis fotoboekenhttp://www.facebook.com/n(...)artscow/241040377471
![]()
![]()
quote:HI!
---------------------------------------
Unreal88 wrote:
And do you know about the KM-880 which is 6 dollars cheaper than in your shop?
---------------------------------------
Could you please tell me which website sell it 6$ cheaper than us ??
Waiting for your reply
Best regards,
Jackquote:Hi Jack!
At focalprice http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html for 16$
And there are other Kanen's cheaper there, KM-92 is cheaper than at your shop..
Do you still use your msn or are you too busy with your business?
Kind regards,
Unreal88quote:OK..
I will try my best to price match focalprice
recently I did not use MSN,because I have too many Email need to replyHoi![]()
1. Je start internet opquote:
2.je gaat naar facebook.com
3. je maakt een facebook account
4. Je gaat naar de artscow app
5. er staat nu een lijstje
6. hier kan je vrienden uitnodigen
7. doe dat
8. voor een
9. gratis
10. muismat76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
BAOPAOquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR KRIJG IK DIE?!?!?!?!!?
http://item.taobao.com/au(...)383dd.jhtml?cm_cat=076.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
WEET JE HOE VET! Iemand al prijs aangevraagd?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
BAOPAO
http://item.taobao.com/au(...)383dd.jhtml?cm_cat=0
![]()
![]()
de UJJ die inbeslag waren genomen..
kwam vanavond gewoon aan via de post :S
vaag belgies bedrijf/oplichters dus
Mijn glazen bol zegt $28,05quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
WEET JE HOE VET! Iemand al prijs aangevraagd?
Die zijn idd best wel tof.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[ afbeelding ]
6 eien![]()
Is dit de 3e grote bestelling of waren deze niet voor je 16jarige horeca sletjes meisjes?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef revpolen het volgende:
de UJJ die inbeslag waren genomen..
kwam vanavond gewoon aan via de post :S
vaag belgies bedrijf/oplichters dus
Netjes! Hartstikke handig! Ga meteen dus zo'n gratis mousepad bestellen daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:49 schreef Deezertje het volgende:
http://www.facebook.com/ArtsCow klik op coupons, nodig minimaal 1 vriend uit en je code is bruikbaar...
![]()
![]()
ADGOALSFU HOEZO SNAP IK DIE FUCKING NIET EN JULLIE WEL!? maak es tutorial voor mij, die van Semmm is miner (lees: fucking gay kut)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:21 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Netjes! Hartstikke handig! Ga meteen dus zo'n gratis mousepad bestellen daar.
![]()
Gewoon je vrienden uitnodigen op facebook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
ADGOALSFU HOEZO SNAP IK DIE FUCKING NIET EN JULLIE WEL!? maak es tutorial voor mij, die van Semmm is miner (lees: fucking gay kut)
Nog geen facebook account? Dan maak je er eentje aan, maar de kans is groot dat je dan ook nog geen vrienden hebt op facebook dus schiet niet echt op.![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
ADGOALSFU HOEZO SNAP IK DIE FUCKING NIET EN JULLIE WEL!? maak es tutorial voor mij, die van Semmm is miner (lees: fucking gay kut)
Ja ik heb hem al aan 2 mensen gestuurd en ben fan maar waar is die couponcode dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef jopiede het volgende:
En hoe doe j e dat voor een gratis fotoboek?
Gevonden
[ Bericht 9% gewijzigd door Unreal88 op 16-01-2010 00:35:24 ]Hoi![]()
Ik heb uit verveling mar 15 meter ledstrip (pb) en zo'n brullende kip (fp) besteld... Moet eerlijk zeggen dat de new arrivals wat tegenvallen de laatste tijd...
Iemand nog een geniaal item gezien ergens?![]()
nee deze was voor me schoonzusje ( 1 paarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is dit de 3e grote bestelling of waren deze niet voor je 16jarige horeca sletjes meisjes?
)
daarom vond ik het zp raar 12 paar geen probleem stuur door!
en 1 paar inbeslag nemen
ben voor iemand op zoek naar action figure stands (met zo'n pieletje erop zidat je dat kutpoppetje erin kan zetten)ebay staan er wel wat maar zijn niet heul goedkoop,
daarom mijn vraag, iemand die ze toevallig is tegen gekomen?![]()
misschien hadden ze zoiets van als er wat leuks in zit houden we het, blijkt dat er van die oerlelijke schoenen (of wat er voor door moet gaan) inzitten..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:39 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee deze was voor me schoonzusje ( 1 paar)
daarom vond ik het zp raar 12 paar geen probleem stuur door!
en 1 paar inbeslag nemen
eigenlijk zouden ze gewoon verboden moeten worden, alleen voor het uiterlijk ongeacht echt of nep.![]()
Mensen die nog een riem zoeken, je betaalt alleen de verzendkosten![]()
http://item.taobao.com/au(...)d4e6a.jhtml?cm_cat=076.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Leg uitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al aan 2 mensen gestuurd en ben fan maar waar is die couponcode dan?
Gevonden
![]()
![]()
Zo slecht zijn ze toch nog niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:52 schreef Semmm het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)d4e6a.jhtml?cm_cat=0
![]()
Nee daaromquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Zo slecht zijn ze toch nog niet?
Doe jij ff een pricerequest bij Jack? ik ben op dit moment te lui daarvoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:56 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik die zwarte wel
ik heb nog nooit via taoboa besteld oid, maar zó'n riem, op hoeveel komt ie dan ongeveer denk je? of weet alleen jack dat
en als je m mailt, waar kan ik op die site een artikelnummer vinden? of ben ik nu zo scheel door al die chinese tekens dat t me ff niet opvalt? (even geen google transloter gebruikt btw)![]()
Geef me het e-mail adres van Jeck en dan doe ik dat voor jou geile piemolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Doe jij ff een pricerequest bij Jack? ik ben op dit moment te lui daarvoor
![]()
Wat toch deaperfectcs2 oid?![]()
graagik wil t antwoord ook wel ffkes weten, ze zien er wel nice uit
zwart en bruin als het een beetje te doen is met de kosten ga ik bestellen denk ik
![]()
zal rond de 6 dollar worden en bij meerdere 4-5 denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:01 schreef mug89 het volgende:
graagik wil t antwoord ook wel ffkes weten, ze zien er wel nice uit
zwart en bruin als het een beetje te doen is met de kosten ga ik bestellen denk ik
Heb bij taobaonow.com een pakket besteld met een waarde van ~50 EUR, pakket was ongeveer 2.5 kilo zwaar en er werd mij ~40 EUR verzendkosten berekend? Dit vond ik in verhouding best veel. Zal dit bij Jack goedkoper zijn?
Verder geen klachten met taobaonow, alles netjes verpakt. Werkt prima.Leest een hoop, post een beetje.![]()
Maar dan moeten we het wel vanuit Hong Kong (Jack) direct naar alles juiste adressen laten verzenden, anders haal je nog geen winst er uit met die dure TNT hier...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
zal rond de 6 dollar worden en bij meerdere 4-5 denk ik
![]()
Ja TBN is duurder want die verzenden niet met KH post dus bestel bij Jack.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:06 schreef Av- het volgende:
Heb bij taobaonow.com een pakket besteld met een waarde van ~50 EUR, pakket was ongeveer 2.5 kilo zwaar en er werd mij ~40 EUR verzendkosten berekend? Dit vond ik in verhouding best veel. Zal dit bij Jack goedkoper zijn?
Verder geen klachten met taobaonow, alles netjes verpakt. Werkt prima.
Ik bedoelde eigenlijk gewoon als jee r zelf meerdere wiltquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:06 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Maar dan moeten we het wel vanuit Hong Kong (Jack) direct naar alles juiste adressen laten verzenden, anders haal je nog geen winst er uit met die dure TNT hier...
Wat moet ik met 5 riemen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:08 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon als jee r zelf meerdere wilt
![]()
![]()
- SMquote:
- dragen
- uitdelen
- opeten
- in stukjes hakken
- mensen mee slaan
- verkopen
- verjaardagscadeu
- asfasdf
- tyjj
- rutu
- hasseiadfgykk76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Wij tweetjes SMquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
- SM
- dragen
- uitdelen
- opeten
- in stukjes hakken
- mensen mee slaan
- verkopen
- verjaardagscadeu
- asfasdf
- tyjj
- rutu
- hasseiadfgykk
Hoe oud ben je?
![]()
![]()
12, bijna 13 en ben hetero, doeiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:13 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wij tweetjes SMHoe oud ben je?
Ben jij echt hetero?quote:
6 eien![]()
Ben je echt 12En dan je leven hier lopen verkloten
![]()
Hoe zit het met die gratis muismat kun je die gratis met je eigen foto krijgen?![]()
Misschien dat nu de grap duidelijk is gewordenquote:Gaat ie alsnog zijn hackerfriend bellen
![]()
Iedereen FP gaan mailen dat ze meer Kanen modellen moeten leveren, gaan onze prijzen omlaag![]()
![]()
Ook weer effe wat besteld
HI!
http://item.taobao.com/au(...)6ec4be0.htm?cm_cat=0
17.72$ including shipping and tracking number
http://item.taobao.com/au(...)b36d589.htm?cm_cat=0
19.06$ including shipping and tracking number
If you order two items together,I will give you 3$ as discount together
Best regards,
Jack<>![]()
Ik heb hem al . Mooie riem alleen een beetje te smal.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:52 schreef Semmm het volgende:
![]()
Foto? Of zou je kunnen op meten hoe smal?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:03 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik heb hem al . Mooie riem alleen een beetje te smal.
EDIT: Volgens link: length: 115cm Width: 3.5cm
Normale maat toch?
[ Bericht 9% gewijzigd door APPELBOOMZOR op 16-01-2010 10:48:59 ]![]()
Dat is een verkapte dreiging, Jack gelijk een korting gevenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:46 schreef Swindler het volgende:
Ook weer effe wat besteld
HI!
http://item.taobao.com/au(...)6ec4be0.htm?cm_cat=0
17.72$ including shipping and tracking number
http://item.taobao.com/au(...)b36d589.htm?cm_cat=0
19.06$ including shipping and tracking number
If you order two items together,I will give you 3$ as discount together
Best regards,
Jack
![]()
![]()
Hoe moet je nu wat bestellen bij dealperfect? Heb wat brillen nodig voor carnaval.
Ik had Tiffany een mailtje gestuurd, krijg ik dit terug:quote:This is Emma from Popbuying.
Please login Dealperfect and add the two item to your cart,then check out on Paypal yourself.So we can received your order.
Best regards,
Emma![]()
HI!
4.5$ including shipping cost,the price is not 1 Yuan
Best regards,
Jack
Das fucking 3 euro voor un Jek en Joan riem!![]()
![]()
Wauw wat duur.
Als die een beetje breed is dan neem ik 'm maar die Perkamentus ging 'm nog opmeten of de maten van de link kloppen??![]()
De riem hier is 3cm breed en 110cm lang.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:05 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Foto? Of zou je kunnen op meten hoe smal?
EDIT: Volgens link: length: 115cm Width: 3.5cm
Normale maat toch?
PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3cm breed, dat is inderdaad niet al te bestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
De riem hier is 3cm breed en 110cm lang.
Pics
![]()
Pics?Oh, nu zie ik ze
Jammer dat ie maar 3cm breed is
![]()
Ik dacht ik probeer nog eens dat met Artscow en gratis muismat, maar ik kom er gewoon echt niet uitTips?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:13 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
3cm breed, dat is inderdaad niet al te best![]()
Pics?Oh, nu zie ik ze
Jammer dat ie maar 3cm breed is
Kijk naar de onderste cijfers die zijn in cm.![]()
Even een paar vraagjes:
Waar kan ik het beste die fishbones halen??
En bestaat er ook een standaar voor de mobiele telefoon om te filmen op een standaard zeg maar?? Ik heb een SE K800i ofzo ik weet niet of dat er toe doet maar die wil ik graag hebben.![]()
opgeven.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik dacht ik probeer nog eens dat met Artscow en gratis muismat, maar ik kom er gewoon echt niet uitTips?
![]()
nog even over dat bissot horloge,
kreeg deze mail:binnenste wijzers werken dus NIET! (kon ook eigenlijk niet anders, maar toch hoop je er stiekum op)quote:Dear Richard,
Thank you very much for your enquiry.
We are very glad to know that you are interested in our watch, and the Tissot Light Leather Band Wrist Watch mentioned sells very well on our website.
However, we are sorry that the inner pointers does not work, and they are just for decoration
Hope you have a good time on our website, and we are looking forward to doing business with you in the near future.
Also, please feel free to contact us if you have any questions about your order. We are always happy to be of help.
Best regards,
Amy, BudgetGadgets.com Customer Support![]()
![]()
Nergens. Moet je kopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[ afbeelding ]
Wel oppassen dat je internet niet per ongeluk afsluit hierna, anders kan er niemand ter wereld meer internetten.quote:
Common sense is my super power. What's yours?
Wist ik dat nu maar eerder...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:27 schreef thijs1994 het volgende:
Wat is die riem klein 0.o. Dat gaat 'm niet worden.
![]()
Haha weer een heel verhaal erbijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:26 schreef mug89 het volgende:
nog even over dat bissot horloge,
kreeg deze mail:
[..]
binnenste wijzers werken dus NIET! (kon ook eigenlijk niet anders, maar toch hoop je er stiekum op)
![]()
Nu is de vraag, kun je de wijzertjes wel verzetten met de zijknopjes of zitten ze gewoon vastgeplakt?
Het duffe is dat ze soms de wijzertjes niet op de reset (0) vastplakken. Dan staan je wijzertjes stil terwijl ze werken![]()
Als ik op de foto's kijk staan ze niet allemaal op de reset.
Nog even een tip, de DOMO KUN fotocamera tasje van FP is fantastisch![]()
![]()
hmmm...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha weer een heel verhaal erbij![]()
Nu is de vraag, kun je de wijzertjes wel verzetten met de zijknopjes of zitten ze gewoon vastgeplakt?
Het duffe is dat ze soms de wijzertjes niet op de reset (0) vastplakken. Dan staan je wijzertjes stil terwijl ze werken![]()
Als ik op de foto's kijk staan ze niet allemaal op de reset.
Nog even een tip, de DOMO KUN fotocamera tasje van FP is fantastisch
naja, hij is al onderweg, dus we zullen zien hoe het eruit ziet![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:25 schreef thijs1994 het volgende:
Even een paar vraagjes:
Waar kan ik het beste die fishbones halen??
En bestaat er ook een standaar voor de mobiele telefoon om te filmen op een standaard zeg maar?? Ik heb een SE K800i ofzo ik weet niet of dat er toe doet maar die wil ik graag hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: