abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:27:39 #1
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76800105
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

donderdag 14 januari 2010 @ 11:28:21 #2
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76800122
KOOPUH KOOPUH KOOPUH!!!

Het is voor een goede zaak
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:29:24 #3
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76800159
als je de wereldeconomie kan redden kun je dan ook effe mijn bankrekening spekken?
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:33:41 #4
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76800299
Het zijn mijn woorden niet, dat zegt de krant. Dat moet dan wel de waarheid zijn
pi_76801056
tvp
pi_76801063
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef Poekieman het volgende:
Zojuist een wit (niet: geel) pakketje van meneer David van de Suntekstore ontvangen.
Besteld: 2-jan
Shipped: 9-jan
Ontvangen: 14-jan
Zelfde ervaring hier, Suntekstore verzend als een malle zijn pakketjes.
pi_76801366
Uchs binnen. Zal er later vandaag even een foto van maken. Doos is niet super mooi, label erop al helemaal niet. Verder zit er niks bij, geen briefje of certificaat zoals in de advertentie stond. Enkel 2 zakjes waar ze inzitten met UCHS erop. Verder heb ik er geen verstand van, als vrouwlief thuis is zal ik haar het laten keuren.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:07:59 #8
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76801484
Belangrijke boodschap
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:27:57 #9
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76802271
TVB
Hoi
pi_76802512
hebbes!!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:39:52 #11
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76802715
effe oftopic: is dit onze jack? http://www.jackpeng.com/
pi_76802873
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef flexoo het volgende:
Nee, er zijn nog 75454 andere chinezen die zo heten
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:46:08 #13
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76802961
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee, er zijn nog 75454 andere chinezen die zo heten
wie noemt zich dan ook jack ja oke als hij peng heet kan ik het mij een klein beetje voorstellen
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:46:16 #14
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76802965
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef Semmm het volgende:
hebbes!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:39 schreef flexoo het volgende:
Nee, maar Jack heeft wel dezelfde rode schoenen
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:47:22 #15
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76803002
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
SPOILER
[..]

Nee, maar Jack heeft wel dezelfde rode schoenen
achja ze hebben allebij spleetogen
pi_76803039
tvp!
pi_76803193
Mensen die hdmi kabels uit china willen halen
Haal ze hier: http://www.allekabels.nl/na/0/1302/HDMI-Kabel-**AKTIE**.html
1.35 euro p/s excl. 12 euro voor 4 kabels
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:57:40 #18
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_76803326
Hebben ze ergens ook iets dat je om een huisdier of kind (of ontoerekeningsvatbare vriend) kan doen zodat je het niet kwijt raakt? Met een alarmpje dat je kan bellen of GPS?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:00:42 #19
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76803436
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:53 schreef Semmm het volgende:
Mensen die hdmi kabels uit china willen halen
Haal ze hier: http://www.allekabels.nl/na/0/1302/HDMI-Kabel-**AKTIE**.html
1.35 euro p/s excl. 12 euro voor 4 kabels
Ook een goede shop, alleen verpesten de verzendkosten kleine bestellingen

http://elektronica-online.nl/

edit: hier 1 euro de stuk zie ik nu 5 stuks voor 9 euro incl. brievenpost
pi_76803573
heb ik op ebay 3 screenprotectors gekocht, komt ie binnen..
blijkt er maar 1 protector in te zitten..

eventjes mailen dan maar, het was maar 0.08 cent maar ik houd er niet van om opgelicht te worden
pi_76804023
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ook een goede shop, alleen verpesten de verzendkosten kleine bestellingen

http://elektronica-online.nl/

edit: hier 1 euro de stuk zie ik nu 5 stuks voor 9 euro incl. brievenpost
Ik kom uit op 12.98 met pakketpost
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:19:20 #22
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76804080
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef monkeybrain het volgende:
Belangrijke boodschap
SPOILER
Belangrijke boodschap terug.

[ Bericht 80% gewijzigd door Twizu op 14-01-2010 13:33:52 ]
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_76804605
Hoi!
Ik heb nog steeds niets binnen. En mijn pakketje met ujjs die zondag verstuurd zijn is nog altijd niet traceerbaar met EMS, ze zijn wel verstuurd want hij heeft een foto gemaakt van het verzendingsbewijs maar wel lekker kut.
pi_76804761
En weer de deurbel pakketje binnen en het is niet eens van Jack
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:40:33 #26
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76804789
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
En weer de deurbel pakketje binnen en het is niet eens van Jack
Kijk uit! Het is een BOM!
6 eien
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:46:42 #27
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_76805029
Erg strak apparaat: http://www.maxiaxi.com/draadloos-ipod-iphone-docking-station.html

Iemand ergens tegengekomen bij een Chinees?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_76805278
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:19 schreef Twizu het volgende:

[..]

Belangrijke boodschap terug.

[ afbeelding ]
Hij lijkt niet eens echt
SPOILER
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Semmm op 14-01-2010 14:07:53 ]
pi_76806500
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:35 schreef Evitaa het volgende:
Hoi!
Ik heb nog steeds niets binnen. En mijn pakketje met ujjs die zondag verstuurd zijn is nog altijd niet traceerbaar met EMS, ze zijn wel verstuurd want hij heeft een foto gemaakt van het verzendingsbewijs maar wel lekker kut.
Die van mij zijn binnen en nog steeds niet traceerbaar via welke site dan ook. Dus gewoon wachten op de brief van de TNT, meer kan je niet doen.
pi_76806544
750mAh Li-ion Replacement Battery for Samsung AB603443CA SGH-T919 Behold SGH-T819
Winner:R, Noord-Brabant, Netherlands

Heb niet eens die telefoon....
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:27:10 #31
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76806655
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:53 schreef Semmm het volgende:

[..]

Hij lijkt niet eens echt
SPOILER
[ afbeelding ]
SPOILER
SPOILER
6 eien
pi_76806674
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:24 schreef Arboxx het volgende:
750mAh Li-ion Replacement Battery for Samsung AB603443CA SGH-T919 Behold SGH-T819
Winner:R, Noord-Brabant, Netherlands

Heb niet eens die telefoon....
waarom neem je 'm dan
pi_76806730
Wat zou er gebeuren als je een gsm jammer besteld met een 1888 erbij bij DX?
pi_76806770
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

waarom neem je 'm dan
Waarom niet
pi_76806948
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef OxygeneFRL het volgende:

Ook zonder 1888 komt het wel goed hoor. Vandaag voor het eerst bij moeten betalen en voor de tweede keer een pakketje gecontroleerd door de douane. Beide keren geen gezeur (maar waren dan ook geen GSM jammers).

Maar waarom zou je zo een ding willen hebben vraag ik me af. Is gevaarlijk, jij met dat ding spelen en bij de buren iemand met een hartaanval en vervolgens willen ze met hun mobiel 112 bellen en lukt het niet. En jij maar lachen in je kamer.
pi_76806974
Goede snelle service van de post order bedrijven.
Pakketje van Jack; 12-01 HK verlaten, zojuist ging de deurbel.
pi_76807190
Ook ik heb mijn steentje bijgedragen, weer 85$ in de wereldeconomie gepompt!
Ja, ik generaliseer.
pi_76807209
Iemand een tip voor een billige usb gamepad/controller om SNES games op de PC te spelen?
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:41:40 #39
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76807285
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef Rupkeii het volgende:
Goede snelle service van de post order bedrijven.
Pakketje van Jack; 12-01 HK verlaten, zojuist ging de deurbel.
is dit mogelijk?

mijne is 03-01 hk verlaten en nog steeds niks
pi_76807495
Weet iemand of deze ook in nederland zijn te krijgen van 15kg+?
http://www.popbuying.com/(...)rm_Clock_Black-27537
kei lief.
pi_76807586
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Lolque het volgende:
Heb jij zin om als je in je bed ligt Halters van 15 kilo een paar keer op te tillen zodat de wekker uit gaat?
pi_76807796
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:49 schreef Semmm het volgende:

[..]

Heb jij zin om als je in je bed ligt Halters van 15 kilo een paar keer op te tillen zodat de wekker uit gaat?
Ik word nogal moeilijk wakker, een beetje gewicht mag d'r wel aanzitten.
kei lief.
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:59:20 #43
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_76808015
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
dan krijg je een boete van 6500 euro en wordt je de moskee uitgezet ofzo
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:03:03 #44
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_76808170
SPOILER
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:03:44 #45
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76808201
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef mickeyD het volgende:

[..]

dan krijg je een boete van 6500 euro en wordt je de moskee uitgezet ofzo

dat is een nul te veel
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:07:41 #46
131319 mickeyD
pi_76808391
ja ik zie het idd t was maar 650 euri
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:08:50 #47
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76808447
Kunnen ze bij suntek free gadget die knoppen niet in hun reet douwen
pi_76808579
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef monkeybrain het volgende:
Kunnen ze bij suntek free gadget die knoppen niet in hun reet douwen
Ach gossie.. nog nooit wat gewonnen daar?
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:39:55 #49
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76809788
Volgens mij is de drukte bij HKpost voorbij 6Jan shipped nu al binnen.
pi_76810649
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:39 schreef MagischMannetje het volgende:
Volgens mij is de drukte bij HKpost voorbij 6Jan shipped nu al binnen.
Idd mijn oordoppen ( die nep bleken te zijn) deden er in totaal 14 dagen over en de postbode zei nog dat ze eerst op een verkeerd adres waren afgeleverd dus anders was 't 10-12 dagen
pi_76810806
Ik heb de freebie gewonnen maar ik wil m niet ik laat ;m wel voorbij gaan
pi_76810883
Ah dan ga ik nu direct mijn carnaval-shit bestellen als 't toch zo snel gaat.

Mooi man vorige week 3 van die lampjes besteld gister binnen gaat goed met die spleetoogjes. Ben d'r blij mee.
pi_76810896
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:04 schreef Semmm het volgende:
Ik heb de freebie gewonnen maar ik wil m niet ik laat ;m wel voorbij gaan
Vul mijn gegevens maar in.
pi_76810932
Ik heb 'm toch maar naar de eerste de beste Siegried in het telefoonboek gestuurd
pi_76810967
Ah das aardig van je. Goeie tip als ik ooit eens weer wat win wat ik niet wil stuur ik 'm naar m'n grootste vijanden ofzo . Daarna wel even vragen of diegene nog wat ontvangen heb.
pi_76811035
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef Semmm het volgende:
Ik heb 'm toch maar naar de eerste de beste Siegrief in het telefoonboek gestuurd
Had hem naar mij gestuurd Een goudkleurige knop staat waarschijnlijk heel raar op een rode gitaar
pi_76811058
tvp
pi_76811136
quote:
Winner:Siegfried, -, Netherlands
pi_76813065
The fuck, nu al die ijsklontvorm binnen
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_76813351
Een belg won
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:14:31 #61
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76813758
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Lolque het volgende:
Je kan er ook gewoon zelf wat bij aanmaken als je zo nodig die 15kg wil optillen.
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:32:04 #62
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76814493

Waarom is die blauwe maar de helft zo duur als de rest van de KM-860's?
Meteen maar 1 bestellen

[ Bericht 14% gewijzigd door Unreal88 op 14-01-2010 18:26:26 ]
Hoi
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:37:27 #63
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76814684
Verdomme waarom duurt het zo lang voordat paypal door heeft dat ze het geld al van mn rekening af hebben gehaald -> Dus Paypal saldo omhoog.
Hoi
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:54:06 #64
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76815255
Heb deze even op mijn broers naam besteld.
6 eien
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:56:45 #65
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76815347
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:32 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=123&channel_ID=2&subject_ID=22
[ afbeelding ]

Waarom is die blauwe maar de helft zo duur als de rest van de KM-860's?
Meteen maar 1 bestellen
Nu alweer aangepast :p
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef Twizu het volgende:
Durfde je zelf niet?

Wat lieeeef

[ Bericht 31% gewijzigd door Unreal88 op 14-01-2010 18:07:41 ]
Hoi
pi_76816713
tvp
pi_76817260
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef Twizu het volgende:
pi_76817902
Bij Suntekstore.com moet de hele gitaar-componenten voorraad eruit volgens mij
pi_76818091
M'n horloge van DX heeft het helaas na een half jaar begeven. Doet het nog prima, alleen is een deel van het sluitingsmechanisme afgebroken door metaalmoeheid.

Deze Je-Boat leek me wel wat. 82 dollar inclusief verzendkosten. Wat vinden jullie?
pi_76818428
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:
M'n horloge van DX heeft het helaas na een half jaar begeven. Doet het nog prima, alleen is een deel van het sluitingsmechanisme afgebroken door metaalmoeheid.

Deze Je-Boat leek me wel wat. 82 dollar inclusief verzendkosten. Wat vinden jullie?
Zo veel? Via pbpurchase kost ie maar 60 - 65 ongeveer (of is ie heel zwaar?).
pi_76818497
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef veda het volgende:

[..]

Zo veel? Via pbpurchase kost ie maar 60 - 65 ongeveer (of is ie heel zwaar?).
Rachel zei dat ze 'm voor 82 dollar deze kant op kan sturen.
pi_76818813
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Rachel zei dat ze 'm voor 82 dollar deze kant op kan sturen.
Ohw, ja, pbpurchase nu ook, ik denk dat ik scheef heb gekeken daarnet
  donderdag 14 januari 2010 @ 19:47:56 #73
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76819609
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Nu alweer aangepast :p
[..]

Was je snel genoeg?
pi_76820250
Ik heb net http://item.taobao.com/au(...)cf7c7023a94ed625.htm binnengekregen, maar ik vind hem te smal.
Misschien dat iemand hem wil overnemen voor ¤15(Inclusief doosje, verzonden via dhlforyou), of afhalen voor ¤10(in de buurt van boxmeer).
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:02:54 #75
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76820289
Welke paupert zocht laatst een Bissot horloge?
Deze is wel cool voor 5 dollar bij budgetgadgets

donderdag 14 januari 2010 @ 20:08:51 #76
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76820581
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Was je snel genoeg?
geen geld :p
En Jack is cool dus ik ga hem niet afzetten
Hoi
pi_76820707
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:

Dat is toch niet te lezen?
pi_76821433
schaamteloze tvp.
pi_76821874
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:11 schreef Semmm het volgende:

[..]

Dat is toch niet te lezen?
Boeie. Vind het fraaier dan van die huge witte letters
pi_76821901
Ik wil een helikoptertje kopen bij Suntekstore maar er staat bij dat er geadviseerd wordt om ''express'' als verzendingsmethode te kiezen, zodat hij een beetje heel aankomt. Maar ik kan alleen maar uit Standard, Registered en Expedited kiezen. Nu heb ik zo'n vaag vermoeden dat het om de Expeditedmethode gaat, maar dat kost dan wel weer $20 extra. En dat wordt me teveel van het goede.

Iemand ervaring met het versturen van een helikopter via de standaard methode?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:40:27 #81
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76822065
Haal hem dan maar ergens anders, waar ze niet achteraf gaan zeggen dat het eigen schuld dikke bult is
Express verzenden
pi_76822357
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef TJV het volgende:
Ik wil een helikoptertje kopen bij Suntekstore maar er staat bij dat er geadviseerd wordt om ''express'' als verzendingsmethode te kiezen, zodat hij een beetje heel aankomt. Maar ik kan alleen maar uit Standard, Registered en Expedited kiezen. Nu heb ik zo'n vaag vermoeden dat het om de Expeditedmethode gaat, maar dat kost dan wel weer $20 extra. En dat wordt me teveel van het goede.

Iemand ervaring met het versturen van een helikopter via de standaard methode?
Bij dealextreme heb je ze voor 3 dollar meer, stel hij gaat kapot dan krijg je wel een nieuwe(meestal duurt het wel even voordat je de cs zover hebt) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4608
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:50:45 #83
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_76822497
Dion weet alles van helicopters!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:52:54 #84
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76822602
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef Zapper het volgende:
En van rellen. -> Ban.
6 eien
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:57:20 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76822810
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef Zapper het volgende:
Praat niet over helicopters en Dion, gaat zijn anus zeer van doen

Maar die van DX oogt een stuk cooler, zeker de enkele dollars meer waard. Ik wil er eigenlijk ook wel 1
pi_76822902
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef monkeybrain het volgende:
Welke paupert zocht laatst een Bissot horloge?
Deze is wel cool voor 5 dollar bij budgetgadgets

[ afbeelding ]

Is dat nou de A, B of C?
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:15:43 #87
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76823633
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Skiet het volgende:

[..]

Is dat nou de A, B of C?
Als je hem in het mandje gooit is de zwarte A

Edit: whaa!! Alles is gewoon zwart in het mandje, duf konijn
Iemand moet even de klantendienst mailen.

Ik heb even gemaild, ook of de kleine wijzers werken (denk het wel)

[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 14-01-2010 21:23:56 ]
pi_76823698
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15970

Heb deze nu al zo'n half jaar en hij doet 't nog steeds. Echt een goed ding en gewoon verzonden en heel aangekomen. 15 euro waar hebben we 't over. PicooZ hier in NL kosten minimaal 30.
pi_76824138
En een geel envelopje LR44 batterijtjes
pi_76824450
MD80 cam aangekomen. Leuk ding voor 9 euro oid...

Wel jammer dat je bij beweging zo'n vage beelden krijgt, zal wel niet op te lossen zijn? En hoe krijg je die datum rechts onderin weg?
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:49:51 #91
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_76825413
net me 2 kabeltjes binnen gekregen via DX
( audio 1 naar 2 kabel geen idee hoe die heet )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_76825501
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
MD80 cam aangekomen. Leuk ding voor 9 euro oid...

Wel jammer dat je bij beweging zo'n vage beelden krijgt, zal wel niet op te lossen zijn? En hoe krijg je die datum rechts onderin weg?
Nu wel ja, maar overdag (met veel licht) heb je veel minder last van de beweging. Kwaliteit is dan ook een stuk beter.

Datum is niet weg te halen. Je kan hem wel een andere datum geven met zo'n bestandje van de cd.
pi_76825750
Volgens mij is de kaleidoscopid 30mw laser van FP niet echt 30mw.
pi_76826472
Haha, hoe ziek. Ik had suntekstore 5 minuten geleden geopend voor de freebie. Zit ik in zo'n interessant msn-gesprek ( ), denk ik ineens: ''fuckjes, ik moet even klikken''. Dus ik zie net 00:00:01 naar 00:00:00 gaan (dat weet ik eigenlijk niet eens zeker ). Gewonnen, haha. Nouja, het zijn maar knopjes maar handig als onderdeel van verjaardagscadeau ofzo.
Om deze post toch nog wat inhoud te geven. Ik wacht nog op mijn DX pakketje (30 dec), verwacht 'm volgende week
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:11:01 #95
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_76826700
SPOILER
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_76827218
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef neo2000 het volgende:
SPOILER
pi_76827259
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef neo2000 het volgende:
SPOILER
Zeg niet dat je dat ding koopt/hebt gekocht
pi_76827382
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Zeg niet dat je dat ding koopt/hebt gekocht
Nee dat is een spoiler,

neo wordt ook een bagger user
pi_76827518
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee dat is een spoiler, wasrek

Ja, weet ik.
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:25:02 #100
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76827523
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee dat is een spoiler,

Jij hebt hem bekeerd!
6 eien
pi_76828482
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ja, weet ik.
O jij hebt dus liever een wasrek achter op je auto?
Dat mag hoor!'

Alstu
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:25 schreef Twizu het volgende:

[..]

Jij hebt hem bekeerd!
pi_76828668
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Semmm het volgende:

[..]

O jij hebt dus liever een wasrek achter op je auto?
Dat mag hoor!'
[ afbeelding ]

Alstu
[..]

Nu gaat hij 20 km/h sneller, heeft 20% meer vermogen en trekt 1,2 keer zo snel op. toch?
pi_76829255
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Nu gaat hij 20 km/h sneller, heeft 20% meer vermogen en trekt 1,2 keer zo snel op. toch?
Ja, en dat allemaal nog 2x de helft
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:05:31 #104
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_76829580
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Semmm het volgende:

[..]

2x de helft meer benzine
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:06:41 #105
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76829636
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Semmm het volgende:

[..]

Gast, jij wordt met de dag beter!
6 eien
pi_76830375
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef Twizu het volgende:

[..]

Gast, jij wordt met de dag beter!
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:32:33 #107
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76830770
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik heb stiekem een crush op je.
6 eien
pi_76831908
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:32 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik heb stiekem een crush op je.
pi_76833023
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je hem in het mandje gooit is de zwarte A

Edit: whaa!! Alles is gewoon zwart in het mandje, duf konijn
Iemand moet even de klantendienst mailen.

Ik heb even gemaild, ook of de kleine wijzers werken (denk het wel)
ik heb de A versie besteld eens kijken wat je op je mail krijgt..anders bestel ik er nog wel een erachteraan

maar bij hun is alleen dit horloge zo goedkoop, de andere bissots zijn gelijk 30/40 $..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 02:21:22 #110
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76835814
Ik msn met Kanen
quote:
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:11):
*Good morning
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:12):
*anything i can do for you?
Unreal88 zegt (2:12):
*My shop/dealer says that the KM-730 and KM-760 are not for sale in China, is this true?
Unreal88 zegt (2:14):
*?
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:15):
*Yes,it's still under production and have n't sold to the market yet
Unreal88 zegt (2:15):
*both headphones?
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:17):
*#KM760 should be ready to be sold to the market end of this month; #KM730 have to be after CNY,possible on March
Unreal88 zegt (2:17):
*Ok thanks
Unreal88 zegt (2:18):
*And can you tell me if there is a difference between KM-830 and KM-880?
En toen ging ze ineens offline
SPOILER
Toch nog reactie:
quote:
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:27):
*#KM830 ear caps is made of plastic,which use a new craftsmanship looking like wood ; #KM880 ear caps is made of real wood
Unreal88 zegt (2:28):
* Does this affect the sound or is it just for the looks?
Sophia(E-mailadres niet bevestigd) says (2:29):
*wooden housing can reduce unwanted vibration to ensure better audio quality
Handig, chinezen met MSN

[ Bericht 6% gewijzigd door Unreal88 op 15-01-2010 02:35:51 ]
Hoi
pi_76838635
Ze hebben wel een boel westerse namen daar, niet een chao-ling ofzo, maar gewoon sophia
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:27:38 #112
131319 mickeyD
pi_76838939
fake i tell you... FAKE! net als de spullen..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:41:57 #113
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76839149
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:01 schreef jopiede het volgende:
Ze hebben wel een boel westerse namen daar, niet een chao-ling ofzo, maar gewoon sophia
Ja, wat Chinezen meteen snappen kunnen allochtonen in Nederland na 50 jaar nog niet snappen
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 00:28 schreef mug89 het volgende:

[..]

ik heb de A versie besteld eens kijken wat je op je mail krijgt..anders bestel ik er nog wel een erachteraan

maar bij hun is alleen dit horloge zo goedkoop, de andere bissots zijn gelijk 30/40 $..
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen
quote:
Thank you very much for your kind email.

We are sorry that at first, there is something wrong with the pictures on the website for the watch, and now it has returned normal. The A,B,C are for distinguishing the three types of the Tissot Light Leather Band Wrist Watch, such as the 3rd watch in the 4th photo is the type A as showed in the pictures.

Here we would like to attach the website for the watch for your easy checking:

http://www.budgetgadgets.(...)top-blue-p-6369.html
Could you please make an order on our website for the watch you need? And we will send the package as soon as we receive your order and payment.

Hope you have a good time on our website, and we are looking forward to doing business with you in the near future.

Also, please feel free to contact us if you have any questions about your order. We are always happy to be of help.

Best regards,

Amy, BudgetGadgets.com Customer Support
Leuke humor dit soort mega email zonder echte inhoud Wat een werk zeg, tijd is goedkoop in China blijkt maar weer
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:46:45 #114
287456 scull078
Dat dan weer wel !!!
pi_76839235
Na dit topic helemaal doorgespit te hebben toch ook maar een poging gewaagd iets te bestellen. Een rode laser en 2 kaartjes voor de ndsi. Twee dagen later ook maar de bijbehorende batterijen besteld ( gister netjes aangekomen) echter het eerste pakketje nog niet. Ik zie dat ze alletwee dezelfde dag Hongkong verlaten hebben. Nu heb ik gelezen dat dit wel vaker voorkomt maar ik kan eigenlijk nergens vinden of mensen daadwerkelijk ook het eerste pakketje nog ontvangen hebben. Iemand een idee?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:50:59 #115
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76839314
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 02:21 schreef Unreal88 het volgende:
Ik msn met Kanen
[..]

En toen ging ze ineens offline
SPOILER
Toch nog reactie:
[..]

Handig, chinezen met MSN
Bij FP hebben ze de wit houten Kanen voor $6 minder liggen. Maakt de keuze wellicht makkelijker
http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html
pi_76839346
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:46 schreef scull078 het volgende:
Na dit topic helemaal doorgespit te hebben toch ook maar een poging gewaagd iets te bestellen. Een rode laser en 2 kaartjes voor de ndsi. Twee dagen later ook maar de bijbehorende batterijen besteld ( gister netjes aangekomen) echter het eerste pakketje nog niet. Ik zie dat ze alletwee dezelfde dag Hongkong verlaten hebben. Nu heb ik gelezen dat dit wel vaker voorkomt maar ik kan eigenlijk nergens vinden of mensen daadwerkelijk ook het eerste pakketje nog ontvangen hebben. Iemand een idee?
komt wel goed. gewoon rustig wachten. wat is de bestel datum en verzend datum.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:53:31 #117
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76839361
O MY GOD die valentijns actie van peng/lin (jack/rachel) see for yourself
pi_76839362
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:01 schreef jopiede het volgende:

ik hoop echt dat je een grapje maakt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:56:48 #119
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76839401
voor leuke valentijn's idee'n (niet van die domme chinese prut zo als hello kitty) popbuying
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:07:00 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76839594
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:53 schreef flexoo het volgende:
O MY GOD die valentijns actie van peng/lin (jack/rachel) see for yourself
[ afbeelding ]
Als je erop klikt krijg je deze te zien

vrijdag 15 januari 2010 @ 09:17:04 #121
287456 scull078
Dat dan weer wel !!!
pi_76839786
Ik maak me ook niet echt druk maar vind het meer een beetje vreemd omdat alletwee de pakketjes op 12 januari verzonden zijn. De besteldatum was trouwens 4 en 6 januari. Al met al nog niks te klagen. Dank trouwens voor de snelle reactie skiet.
pi_76840066
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je erop klikt krijg je deze te zien

[ afbeelding ]

Als je nou nog wat kan zien dan is zo een trui keihard natuurlijk.
pi_76840288
PB bestelling binnen van 28 november...
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:46:18 #124
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76840556
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Skiet het volgende:

[..]

Als je nou nog wat kan zien dan is zo een trui keihard natuurlijk.
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
pi_76840831
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef scull078 het volgende:
Ik maak me ook niet echt druk maar vind het meer een beetje vreemd omdat alletwee de pakketjes op 12 januari verzonden zijn. De besteldatum was trouwens 4 en 6 januari. Al met al nog niks te klagen. Dank trouwens voor de snelle reactie skiet.
je hebt juist geluk want het 2e pakjeis heel snel aangekomen.
Gewoon rustig wachten, kan best nog een week duren.

Hk post komt gelukkig weer goed op gang
pi_76841292
Waar ligt Mauritius??
pi_76841408
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:

Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen
[..]

Leuke humor dit soort mega email zonder echte inhoud Wat een werk zeg, tijd is goedkoop in China blijkt maar weer
Maar ze geven toch wel antwoord op een deel want A is gewoon de zwarte..
dan zal B die blauwe wel zijn gok ik, en C die met de zilveren plaat..

ik heb gelukkig de goeie besteld dan ik wilde die zwarte namelijk..
ze zien er wel netjes uit op de plaatjes, en idd hopelijk werken die binnenste wijzers ook werken, maar dat zou eigenlijk alleen een leuke bijkomstigheid zijn, voor die 4 euro..

er zitten trouwens wel 2 knopjes op de zijkant die normaal gesproken voor die binnen wijzers zijn, maar kan net zo goed fake zijn.
ik heb ze net een mail gestuurd met alleen de vraag of ze werken
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:18:42 #128
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76841466
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef thijs1994 het volgende:
Waar ligt Mauritius??
ga je huiswerk doen en op tijd naar bed!!!!

pi_76841716
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:

[..]

nope, kijk hier maar:
http://item.taobao.com/au(...)383dd.jhtml?cm_cat=0

wel grappig, maar je kan t alleen doen als je stilstaat OF heel goed blind kan lopen..
want zo te zien zitten er geen gaten in
pi_76841987
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:

[..]

Misschien dat je beter moet kijken.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:43:14 #131
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76842285
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

Misschien dat je beter moet kijken.
ja sorry je hebt gelijk
pi_76843808
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:25:06 #133
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76843927
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
ik denk dat jack zijn eigen bed nog zou verkopen als je er om vroeg
pi_76844227
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:

USB warmers? Wat bedoel je daarmee? Sloffen, wanten, plaatjes om je koffie warm te houden?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:07:53 #135
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76845726
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Bij FP hebben ze de wit houten Kanen voor $6 minder liggen. Maakt de keuze wellicht makkelijker
http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?
Hoi
pi_76845856
Ik zie niet deze status op EMS:
Your item was handed over to Customs(KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC) at 2010-01-14 20:39:00

JEEEJ! Nou maar hopen dat ze hem dichtlaten
pi_76846044
Jack heeft een nieuwe 5% coupon code
quote:
ILOVEYOU
pi_76846245
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:18 schreef Semmm het volgende:
Jack heeft een nieuwe 5% coupon code
[..]

Maar nog niet te gebruiken helaas.
pi_76846894
http://www.budgetgadgets.com heeft ook 5%,
code SM5OFF9.

gister gebruikt voor mn bestelling daar, en werkt
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:42:50 #140
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_76846927
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:07 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?
Omdat FP ze nog maar net heeft toegevoegd
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:39:37 #141
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76849037
Het bulkrate systeem bij DX werkt ook niet goed ofwel.
Zonder Bulkrate:

Met Bulkrate:

pi_76849185
Lol nee, heb ik ook al vaker gezien. Maar check even de uiteindelijk prijs na korting. Of dat wel klopt
pi_76849535
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

USB warmers? Wat bedoel je daarmee? Sloffen, wanten, plaatjes om je koffie warm te houden?
Sloffen en plaatjes .
pi_76850007
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:51 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Sloffen en plaatjes .
heb je al wel op zn site gekeken?

bij 'USB gadgets', waar je ze ook zou verwachten...

om je nog tijd te besparen ook zodat je nog eerder kunt bestellen, en het dus nog eerder bij je thuis ligt,
http://popbuying.com/products.pb/category.33
pi_76850697
Iemand ervaring met de Pinphone 3GS? Schijnt een goede clone te zijn.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:39:53 #146
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76851810
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef Skiet het volgende:
Lol nee, heb ik ook al vaker gezien. Maar check even de uiteindelijk prijs na korting. Of dat wel klopt
Bij PP werkt is de prijs wel goed. Maar zouden er 6 tegelijk verzonden kunnen worden in 1 pakje zonder dat de douane het controleerd?
pi_76851955
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Bij PP werkt is de prijs wel goed. Maar zouden er 6 tegelijk verzonden kunnen worden in 1 pakje zonder dat de douane het controleerd?
Aanstekers mag je toch gewoon kopen? Je blijft ook onder de 21 euro. No problemo toch dan.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:49:05 #148
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76852267
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef Skiet het volgende:

[..]

Aanstekers mag je toch gewoon kopen? Je blijft ook onder de 21 euro. No problemo toch dan.
Besteld
Wel Dat de dollar zo laag staat...
pi_76852879
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Skiet het volgende:
Ziet er erg goed uit!! Staan paar reviews op Youtube waarin goed te zien is dat deze phone goede
software heeft.
Eén nadeel: Geen dual sim
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_76853048
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Besteld
Wel Dat de dollar zo laag staat...
Als de dollar staat dan is dat voor de meesten in dit topic juist goed.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:20:55 #151
48067 neo2000
pi_76853571
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Is af en toe qua dienstverlening net India..
Aangezien Chinezen toch best bot kunnen zijn, zou ik exact hetzelfde mailtje nogmaals sturen en dan met de vraag die je beantwoord wilt zien, bold markeren. Vraag is of het kwartje dan WEL valt.
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef MagischMannetje het volgende:
Het bulkrate systeem bij DX werkt ook niet goed ofwel.
Zonder Bulkrate:
[ afbeelding ]
Met Bulkrate:
[ afbeelding ]

Cool, inverse bulkrate!

Ik vrag mij overigens af wat het verschil is tussen:
http://www.popbuying.com/(...)_TF_Slot_Black-24942
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32022

Wil er toch eentje aan gaan schaffen, heb alleen geen zin in het gekut via ebay. Is dan misschien goedkoper maar ach..
Misschien mensen die er hetzelfde over dachten en hun ervaringen willen delen?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_76853741
Ook maar even 24 euro in china geïnvesteerd.

pi_76854524
Zo, Ik ben er na een lange afwezigheid ook weer bij

Gisteren Mijn MD80 cam van Ebay binnengekregen.
mooi doosje erbij.

en suntekstore goodie

nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:50:25 #154
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76854859
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:

mooi doosje erbij.

en suntekstore goodie

Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?
6 eien
pi_76854994
Hier een etui met eigen bedrukking van Artscow binnen.
Ziet er goed uit! Ben er erg blij mee!
pi_76855387
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Twizu het volgende:

[..]

Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?
Vergeleken met die gele/witte enveloppen vind ik deze verpakking wel mooier
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:13:35 #157
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76855911
Zoek de verschillen
KM-928

http://www.focalprice.com(...)near_Headphones.html
-------------------
KM-92

http://www.focalprice.com(...)near_Headphones.html

[ Bericht 12% gewijzigd door Unreal88 op 15-01-2010 16:47:35 ]
Hoi
pi_76856049
Heeft iemand weleens die 200MW lasers besteld?
kwamen die aan?
Als ik ze bestel krijg ik dan problemen met de douane?

en: Welke maat van vesten bestellen jullie , als jullie hier Maat M hebben. (als ik mn lengte doorgeef, sturen ze me een klein ding).
pi_76856122
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:

mooi doosje erbij.

en suntekstore goodie

Ik heb je niet gemist hoor
pi_76856148
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens die 200MW lasers besteld?
kwamen die aan?
Als ik ze bestel krijg ik dan problemen met de douane?

en: Welke maat van vesten bestellen jullie , als jullie hier Maat M hebben. (als ik mn lengte doorgeef, sturen ze me een klein ding).

Komen ze aan of niet, dat is altijd de vraag. Je kan gewoon net pech hebben en controle van je pakketje hebben. Dan zullen ze je een brief sturen en vertellen dat het vernietigd wordt. Of er een boete volgt weet ik niet. Maar bestel gewoon, dan merk je het vanzelf. Risico is laag.
pi_76856288
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Skiet het volgende:

[..]

Komen ze aan of niet, dat is altijd de vraag. Je kan gewoon net pech hebben en controle van je pakketje hebben. Dan zullen ze je een brief sturen en vertellen dat het vernietigd wordt. Of er een boete volgt weet ik niet. Maar bestel gewoon, dan merk je het vanzelf. Risico is laag.
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,
weet je misschien ook waar hij het goedkoopst/beste is?
pi_76856448
iemand ervaringen met van die mp3-players van ebay of chinese webshop met shuffle formfactor? waar zijn ze n beetje goed te halen (ik heb een hekel aan ebay, liever DX of pop)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_76856536
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,
weet je misschien ook waar hij het goedkoopst/beste is?
DX en PB geven aan of ze TRUE 200MW zijn of niet. Zijn ze dat niet dan heb je geen echte 200MW. De 200MW is behoorlijk duur, ik zou gewoon de TRUE 50MW van DX kopen. Sterk zat.
pi_76856652
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef knuppelhout het volgende:
iemand ervaringen met van die mp3-players van ebay of chinese webshop met shuffle formfactor? waar zijn ze n beetje goed te halen (ik heb een hekel aan ebay, liever DX of pop)
Die van Ebay kunnen een Fake Memory hebben, die van Dx pop weet ik niet?

Je kan zo een mp3-player nemen waar je een micro-sd instopt? (werkt hier gewoon zoals het hoort).
pi_76856931
Die Pinphone is echt heel erg dope. Alleen stuk duurder dan de i68+. Goedkoopste is iets meer dan 150 Dollar
pi_76857294
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef Skiet het volgende:
Die Pinphone is echt heel erg dope. Alleen stuk duurder dan de i68+. Goedkoopste is iets meer dan 150 Dollar
Pinphone?
pi_76857527
Hey,
Ik zoek in ear oortjes met goede kwaliteit maar liefst zo laag mogelijke prijs.
Dus welke oortjes zijn goed in vergelijking met hun prijs ?
Mogen er gouden of andere leuke kleurtjes zijn
pi_76857572
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Kanen MD-52. Anders Monkeybrain een PM sturen. Die heeft er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
pi_76857597
Is het betrouwbaar als ik iets van Ebay koop ?
pi_76857605
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef Zlatan9 het volgende:
Is het betrouwbaar als ik iets van Ebay koop ?
Ja. Als je met Paypal betaald wel.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:55:01 #172
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76857721
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Beste Kanen doppen MD52 MD72 KM92 MD62
Volgens Monkeybrain
Hoi
pi_76858251
quote:
Ziet er beter uit dan al die andere flut namaak, maar ik zou er niet mee rond willen lopen
pi_76859122
Vandaag binnen:

2x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30149
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31705

Bij beide weinig verschil met het echt dus weer een goede deal voor dat bedrag
pi_76861170
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:34 schreef NextTVH het volgende:
Vandaag binnen:

2x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30149
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31705

Bij beide weinig verschil met het echt dus weer een goede deal voor dat bedrag
Mooi, die laatste is ook naar mij onderweg
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:29:54 #176
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76862358
Ik zoek nog een leuk kerstkado (Kerstkado ja _ ) voor mijn moeder. Iemand een leuk idee? Denk hieraan wat je je eigen ma zou geven, mijn ma heeft geen vreemde smaak ofzo.
pi_76862526
Vandaag 2 van de beruchte Suntekstore lampjes binnengehad, toch nog verzonden ondanks het reusachtige prijsverschil!

Ik heb zelf nogal wat zaklampen waaronder een groot aantal LED's maar deze van Suntekstore is zelfs de hogere prijs van 9 dollar waard! mijn maglite 2D LED is er een kaarsje bij!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:10:23 #179
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76862902
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiëren
quote:
It is war now with FOcalprice, stealing the Kanen business is the end. I go call my hackerfriend, he will make their computer explode. They will know who Jack is... they will pay and cry.
het is echt oorlog daar
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:11:47 #180
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76862953
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiëren
[..]

het is echt oorlog daar
6 eien
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:12:00 #181
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76862964
De relchinees
6 eien
pi_76863120
waarschijnlijk is de vraag al 1000 keer gesteld maar ik vraag het voor de 1001ste keer.
Wat zijn die freebie dingen? ik las iets over een klok ofzo? over welke site gaat dat?
SPOILER
pi_76863157
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:15 schreef dj_ko het volgende:
waarschijnlijk is de vraag al 1000 keer gesteld maar ik vraag het voor de 1001ste keer.
Wat zijn die freebie dingen? ik las iets over een klok ofzo? over welke site gaat dat?
SPOILER

www.suntekstore.com
pi_76863847
godver lig ik vanmorgen lekker te pitten in bed, belt de bezorger van TNT aan (ik zag hem door een kiertje in het raam) maar ik verwachte niks dus ik bleef lekker liggen. Vind ik zonet een briefje in de bus met bij afzender "Hong Kong" Blijkt het een pakketje te zijn wat ik 4 weken geleden heb besteld, balen
pi_76863879
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
godver lig ik vanmorgen lekker te pitten in bed, belt de bezorger van TNT aan (ik zag hem door een kiertje in het raam) maar ik verwachte niks dus ik bleef lekker liggen. Vind ik zonet een briefje in de bus met bij afzender "Hong Kong" Blijkt het een pakketje te zijn wat ik 4 weken geleden heb besteld, balen
Lief dagboek....
pi_76863992
moet ik morgenvroeg nog naar het postkantoor ook
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:50:57 #187
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76864526
Jack vraagt nu of ik met Kanen wil praten :']
quote:
Dear Hans ,
Thank you for your information,could you please ask them if the latest Kanen headphone is on sale?
Jack
En: Autoradio's op jack zn site.. Twijfel of ik me eraan wil wagen

http://www.popbuying.com/(...)ith_USB_Host__-27585
------

http://www.popbuying.com/(...)with_USB_Host_-27583

Ik vraag me af wat de productiekosten van die dingen zijn? Als ze 800 gram zijn dan is het toch veel te duur om ze met air mail te shippen?

[ Bericht 31% gewijzigd door Unreal88 op 15-01-2010 19:57:09 ]
Hoi
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:12:52 #188
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76865370
Wat is de beste heli voor MD80 dan?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_76865559
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef Dropdown het volgende:
Ik zoek nog een leuk kerstkado (Kerstkado ja _ ) voor mijn moeder. Iemand een leuk idee? Denk hieraan wat je je eigen ma zou geven, mijn ma heeft geen vreemde smaak ofzo.
Ik heb deze laatst vor mijn moeder besteld, ze was er heel erg blij mee!
http://dealextreme.com/details.dx/sku.29383
quote:
[..]

het is echt oorlog daar
Jack
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
Doe dan gewoon open als de bel gaat azo.
pi_76865633
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Lief dagboek....
Nee jij post nuttig, en dan toch zeiken
pi_76865672
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:20 schreef jopiede het volgende:

[..]

Nee jij post nuttig, en dan toch zeiken
pi_76865697
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef julian6 het volgende:
moet ik morgenvroeg nog naar het postkantoor ook
Nee hoor, maandag want je kan het pas de eerst volgende werkdag ophalen
pi_76865760
quote:
[..]

het is echt oorlog daar
Jack moet niet zeuren maar zorgen dat zijn prijzen lager liggen, dan verkoopt hij beter en voor ons is het ook beter
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:25:02 #194
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76865822
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:23 schreef PedroN het volgende:
Jack moet niet zeuren maar zorgen dat zijn prijzen lager liggen, dan verkoopt hij beter en voor ons is het ook beter
Ja maar het kan zo zijn dat FP onder de inkoopsprijs verkoopt om Jack te jennen
Hoi
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:32:48 #195
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76866161
quote:
[..]

het is echt oorlog daar
Verzin je dat nou serieus ? om boeiend te doen
Lekker kansloos, jack net op je post gewezen en hij zeg:
SPOILER
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_76866317
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:25 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja maar het kan zo zijn dat FP onder de inkoopsprijs verkoopt om Jack te jennen
Dan doet Jack dat toch ook
pi_76866348
Heel wat leuke oortjes binnen gehad vandaag ( van DX), ze zijn al allemaal weer de deur uit
pi_76866349
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Skiet het volgende:
Schijnt de beste te zijn, en prijsklasse is ook nog goed imo. Heeft multi-touch (!), 3.5" scherm, exact hetzelfde formaat als de IPhone (dacht ik). Ook de stekkertjes zijn hetzelfde, dus 3,5mm voor oordopjes, onder die echte XX pin naar USB. Wel hebben sommige last van een foutje in het scherm, er mist een pixel oid, maar dit betreft niet alle -> moet je geluk mee hebben gok ik
Kwa uiterlijk Iphone en Pinphone, zijn ze niet te onderscheiden, tenzij je dat ding open haalt natuurlijk. De Pinphone is dacht ik ook een Dual-sim telefoon, dus dat klopt al helemaal niet met de Iphone (jammer genoeg).
En de menu's zien er gewoon erg goed uit imo, ook erg zuiver.
Alleen als je dan iets meer uit de Pinphone wilt halen wordt het moeilijk doordat je alleen Java zooi er op kunt zetten.

Vandaag nog de Suntekstore freebies gekregen En de postbode kwam rond 19:00 uur nog, ik helemaal blij, dacht dat het mijn nieuwe telefoon was. Blijkt het een of andere Ziggo zooi te zijn
pi_76866421
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

SPOILER

Monkeybrain _! Jack gaat je zo steeds meer haten, eerst de coupons, nu dit ..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:39:53 #201
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76866482
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

SPOILER

Het was niet eens de bedoeling om jullie in de maling te nemen. Geloven jullie dat hele verhaal
Was gewoon een grappige opmerking omdat FP nu Kanen verkoopt

Gaat iemand Jack vragen of het klopt

Een hacker in dienst nemen
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:41:23 #202
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76866532
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Het was niet eens de bedoeling om jullie in de maling te nemen. Geloven jullie dat hele verhaal
Was gewoon een grappige opmerking omdat FP nu Kanen verkoopt

Gaat iemand Jack vragen of het klopt

Een hacker in dienst nemen
Hehe, ik zou 't wel fun vinden als 't echt zo was dus d8 ga even vragen aan m'n schatje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:42:05 #203
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76866560
Vertel Jack gelijk even dat jij de sukkel bent, niet ik
Ben ik weer de boeman
pi_76866579
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef Zlatan9 het volgende:
wat is dit http://www.focalprice.com(...)Get_1pcs_at_001.html

voor 0.01 $ ???
Een pennetje om je touch screen mobieltje mee te bedienen, begrijp ik uit de beschrijving. Bestel er een voor die cent en vind het uit!
pi_76866724
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef veda het volgende:

[..]

Een pennetje om je touch screen mobieltje mee te bedienen, begrijp ik uit de beschrijving. Bestel er een voor die cent en vind het uit!
moet je er wel wat bij kopen
pi_76866778
Eventjes redelijk dringend:
Ik moet een order voor DX wijzigen die ik net heb gemaakt.
Maar ik moet de SKU ingeven en dan de nieuwe SKU die ik wil
Maar wtf is SKU ??
pi_76866872
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Evitaa het volgende:
Maar wtf is SKU ??
Stock Keeping Unit oftewel het nummer 2342387 bijvoorbeeld wat in de URL en bij het product staat. Zie het bij alle producten redelijk groot staan:

SKU 31705

Net boven quantity en add to cart
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:52:32 #208
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76866940
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Evitaa het volgende:
Maar wtf is SKU ??
SKU = productnummer

kijk maar in de link van je product
http://dealextreme.com/details.dx/sku.11866
hier nummer 11866.
Trouwens als je naar de pagina van je te kiezen product staat onder de prijs "SKU [nummer]"
pi_76867011
Wel grappig dat de MD-52's dan nu bij FP goedkoper zijn als bij Jack, dus dat wordt bij FP die dingen bestellen...
pi_76867021
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:50 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

En: Autoradio's op jack zn site.. Twijfel of ik me eraan wil wagen
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/(...)ith_USB_Host__-27585
------
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/(...)with_USB_Host_-27583

Ik vraag me af wat de productiekosten van die dingen zijn? Als ze 800 gram zijn dan is het toch veel te duur om ze met air mail te shippen?
Die autoradio's zien er niet van de beste kwaliteit uit...

Heb vandaag nog een zending van PB ontvangen met o.a. de SoundMagic Professional In-ear Stereo Earphone Headphone with Mic MP21. Ik heb er nog maar 5 minuten naar geluisterd maar de eerste indrukken zijn echt heel goed!

Nu ik deze hoofdtelefoon heb kan ik bevestigen dat bellen met onderstaande adapter voor Samsung telefoons NIET werkt. Enkel te gebruiken om muziek te luisteren

Deze lader (voor de batterijtjes van de supergoedkoper suntekstore lampjes) zat ook in het pakje. Deze wordt morgen getest.

En deze ook nog... Het geld ($7,22) meer dan waard!
jaja, en azo...
pi_76867035
Pfjoew, gelukt met de SKU

Bedankt degene die het zei
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:57:25 #212
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76867164

Wat een soorten usb sticks :p
En dit is alleen van budgetgadgets :p
Hoi
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:59:49 #213
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76867286
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wel grappig dat de MD-52's dan nu bij FP goedkoper zijn als bij Jack, dus dat wordt bij FP die dingen bestellen...
Jack's md52 hebben een nylon kabel op dit moment, niet de rubberen op de FP plaatje.
pi_76867398
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:12 schreef tokko1 het volgende:
Wat is de beste heli voor MD80 dan?
Zonder twijfel:
jaja, en azo...
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:06:20 #215
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76867621
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
Heb je ook pricing via Jack de man?
$ 200 dollar, 3.6 Kg. hehe wat voor bakbeest is dat! Iemand van Fok heeft 'm al is gehaald zei jack xD
Kan je dat niet goedkoper halen in NL?

[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 15-01-2010 21:13:59 ]
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:09:25 #216
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76867777
quote:

[..]

Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
Kosten?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32698
Deze schijnt ook wel redelijk te zijn?
Hoi
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:21:10 #217
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76868344
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 20:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
+ focalprice heeft supersnelle service (imo)
Hoi
pi_76868420
quote:

[..]

Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
Een Futaba 2.4GHz zender + ontvanger, met een Flightpower LiPo en een Plettenberg Brushless motor zal het waarschijnlijk nóg iets beter doen. Niet vergeten nog een leuke heli zelf er bij te kopen!

/nerd-stand uit
pi_76869063
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb je ook pricing via Jack de man?
$ 200 dollar, 3.6 Kg. hehe wat voor bakbeest is dat! Iemand van Fok heeft 'm al is gehaald zei jack xD
Kan je dat niet goedkoper halen in NL?
Ja, Dion en... ik.
Ik heb er veel geld voor betaald (iets van $220, heb er metal upgrade parts ook bijgekocht) maar het was nog altijd goedkoper dan wat je er hier zou voor betalen.

[ Bericht 5% gewijzigd door thecuriousone op 15-01-2010 21:46:14 (prijs) ]
jaja, en azo...
pi_76869455
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Kosten?
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32698
Deze schijnt ook wel redelijk te zijn?
Als je wil klooien met de cam... Onderschat het gewicht van het cameraatje (19g met microsd erin) niet in verhouding tot het gewicht van de heli. Ik denk niet dat deze zal opstijgen. Als hij al de lucht in geraakt zal het niet voor lang zijn.
jaja, en azo...
pi_76869639
Dit besteld, eens kijken of het werkt in combinatie met Skype....Is iets makkelijker dan met de headset met draad op m'n kop zitten.
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_76872397
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ja, Dion en... ik.
Ik heb er veel geld voor betaald (iets van $220, heb er metal upgrade parts ook bijgekocht) maar het was nog altijd goedkoper dan wat je er hier zou voor betalen.
Maar is hij ook echt leuk om mee te viegen of is het zo'n ding waarvan je na 3 minuten zoiets hebt van "mwah..."?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:02:13 #223
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_76873041
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef Zapper het volgende:
Erg strak apparaat: http://www.maxiaxi.com/draadloos-ipod-iphone-docking-station.html

Iemand ergens tegengekomen bij een Chinees?
Niemand?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:03:40 #224
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_76873118
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef robbey het volgende:

Maar is hij ook echt leuk om mee te viegen of is het zo'n ding waarvan je na 3 minuten zoiets hebt van "mwah..."?
Dat ding is dacht ik aardig gelijk aan een pro-heli
pi_76874469
Heb zojuist een GRATIS muismat bij Artscow besteld, dus ook geen verzendkosten

En nu ik toch bezig was, ook maar een camera tasje voor 1,99 met eigen foto's besteld
pi_76874721
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Deezertje het volgende:
Heb zojuist een GRATIS muismat bij Artscow besteld, dus ook geen verzendkosten

En nu ik toch bezig was, ook maar een camera tasje voor 1,99 met eigen foto's besteld
Ik was toevallig op zoek naar een muismat op DX, jammer genoeg had ik geen zin om te vertalen omdat ik niet weet wat het in het Engels is.

Maar ehmm.. linkje gratis muismat?
pi_76875141
http://www.facebook.com/ArtsCow klik op coupons, nodig minimaal 1 vriend uit en je code is bruikbaar...
pi_76875503
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:49 schreef Deezertje het volgende:
http://www.facebook.com/ArtsCow klik op coupons, nodig minimaal 1 vriend uit en je code is bruikbaar...
Ik snap er niks van
pi_76875575
dat is ook hun bedoeling, kost ze minder muismatten
pi_76875631
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:40 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ik was toevallig op zoek naar een muismat op DX, jammer genoeg had ik geen zin om te vertalen omdat ik niet weet wat het in het Engels is.

Maar ehmm.. linkje gratis muismat?
Stelletje Hollanders... Wat heb je in godsnaam nog aan een muismat?
pi_76875663
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ik snap er niks van
Autist.

Ze hebben ook gratis fotoboeken http://www.facebook.com/n(...)artscow/241040377471
pi_76875691
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:59 schreef Deezertje het volgende:
dat is ook hun bedoeling, kost ze minder muismatten
En toch wil ik graag een nieuwe muismat!

@hierboven; omdat mijn muismat die ik nu heb 5 jaar oud is en vol zit met 3 seconde lijm
pi_76875705
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:01 schreef Semmm het volgende:

[..]

Autist.

Ze hebben ook gratis fotoboeken http://www.facebook.com/n(...)artscow/241040377471
Leg het me uit svp
pi_76875738

WAAR KRIJG IK DIE?!?!?!?!!?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:05:11 #235
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76875782
quote:
HI!

---------------------------------------
Unreal88 wrote:
And do you know about the KM-880 which is 6 dollars cheaper than in your shop?
---------------------------------------

Could you please tell me which website sell it 6$ cheaper than us ??

Waiting for your reply

Best regards,
Jack
quote:
Hi Jack!

At focalprice http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html for 16$
And there are other Kanen's cheaper there, KM-92 is cheaper than at your shop..

Do you still use your msn or are you too busy with your business?

Kind regards,
Unreal88
quote:
OK..

I will try my best to price match focalprice

recently I did not use MSN,because I have too many Email need to reply
Hoi
pi_76875948
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:02 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Leg het me uit svp
1. Je start internet op
2.je gaat naar facebook.com
3. je maakt een facebook account
4. Je gaat naar de artscow app
5. er staat nu een lijstje
6. hier kan je vrienden uitnodigen
7. doe dat
8. voor een
9. gratis
10. muismat
pi_76875977
En hoe doe j e dat voor een gratis fotoboek?
pi_76876064
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[ afbeelding ]

BAOPAO
http://item.taobao.com/au(...)383dd.jhtml?cm_cat=0
pi_76876165
quote:
WEET JE HOE VET! Iemand al prijs aangevraagd?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:15:54 #240
226677 revpolen
pi_76876184
de UJJ die inbeslag waren genomen..
kwam vanavond gewoon aan via de post :S
vaag belgies bedrijf/oplichters dus
pi_76876219
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

WEET JE HOE VET! Iemand al prijs aangevraagd?
Mijn glazen bol zegt $28,05
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:17:41 #242
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76876246
quote:
[ afbeelding ]

Die zijn idd best wel tof.
6 eien
pi_76876248
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef revpolen het volgende:
de UJJ die inbeslag waren genomen..
kwam vanavond gewoon aan via de post :S
vaag belgies bedrijf/oplichters dus
Is dit de 3e grote bestelling of waren deze niet voor je 16jarige horeca sletjes meisjes?
pi_76876392
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Netjes! Hartstikke handig! Ga meteen dus zo'n gratis mousepad bestellen daar.
pi_76876453
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:21 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Netjes! Hartstikke handig! Ga meteen dus zo'n gratis mousepad bestellen daar.
ADGOALSFU HOEZO SNAP IK DIE FUCKING NIET EN JULLIE WEL!? maak es tutorial voor mij, die van Semmm is miner (lees: fucking gay kut)
pi_76876508
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

ADGOALSFU HOEZO SNAP IK DIE FUCKING NIET EN JULLIE WEL!? maak es tutorial voor mij, die van Semmm is miner (lees: fucking gay kut)
Gewoon je vrienden uitnodigen op facebook.
Nog geen facebook account? Dan maak je er eentje aan, maar de kans is groot dat je dan ook nog geen vrienden hebt op facebook dus schiet niet echt op.
pi_76876523
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

pi_76876565
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:24 schreef Semmm het volgende:

[..]

Sorrie
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:25:43 #249
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76876575
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef jopiede het volgende:
En hoe doe j e dat voor een gratis fotoboek?
Ja ik heb hem al aan 2 mensen gestuurd en ben fan maar waar is die couponcode dan?

Gevonden

[ Bericht 9% gewijzigd door Unreal88 op 16-01-2010 00:35:24 ]
Hoi
pi_76876613
Wat maak ik trouwens veel typ fouten hier in dit topica(!) zeg!
pi_76876926
Ik heb uit verveling mar 15 meter ledstrip (pb) en zo'n brullende kip (fp) besteld... Moet eerlijk zeggen dat de new arrivals wat tegenvallen de laatste tijd...

Iemand nog een geniaal item gezien ergens?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:39:24 #252
226677 revpolen
pi_76877048
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Semmm het volgende:

[..]

Is dit de 3e grote bestelling of waren deze niet voor je 16jarige horeca sletjes meisjes?
nee deze was voor me schoonzusje ( 1 paar )
daarom vond ik het zp raar 12 paar geen probleem stuur door!
en 1 paar inbeslag nemen
pi_76877138
ben voor iemand op zoek naar action figure stands (met zo'n pieletje erop zidat je dat kutpoppetje erin kan zetten) ebay staan er wel wat maar zijn niet heul goedkoop,

daarom mijn vraag, iemand die ze toevallig is tegen gekomen?
pi_76877177
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:39 schreef revpolen het volgende:

[..]

nee deze was voor me schoonzusje ( 1 paar )
daarom vond ik het zp raar 12 paar geen probleem stuur door!
en 1 paar inbeslag nemen
misschien hadden ze zoiets van als er wat leuks in zit houden we het, blijkt dat er van die oerlelijke schoenen (of wat er voor door moet gaan) inzitten..

eigenlijk zouden ze gewoon verboden moeten worden, alleen voor het uiterlijk ongeacht echt of nep.
pi_76877445
Mensen die nog een riem zoeken, je betaalt alleen de verzendkosten
http://item.taobao.com/au(...)d4e6a.jhtml?cm_cat=0
pi_76877460
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja ik heb hem al aan 2 mensen gestuurd en ben fan maar waar is die couponcode dan?

Gevonden
Leg uit
pi_76877501
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:52 schreef Semmm het volgende:
Zo slecht zijn ze toch nog niet?
pi_76877514
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Zo slecht zijn ze toch nog niet?
Nee daarom
pi_76877563
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:54 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee daarom
Eigenlijk wil ik die zwarte wel
pi_76877613
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:56 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik die zwarte wel
Doe jij ff een pricerequest bij Jack? ik ben op dit moment te lui daarvoor
pi_76877614
ik heb nog nooit via taoboa besteld oid, maar zó'n riem, op hoeveel komt ie dan ongeveer denk je? of weet alleen jack dat

en als je m mailt, waar kan ik op die site een artikelnummer vinden? of ben ik nu zo scheel door al die chinese tekens dat t me ff niet opvalt? (even geen google transloter gebruikt btw)
pi_76877676
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:58 schreef Semmm het volgende:

[..]

Doe jij ff een pricerequest bij Jack? ik ben op dit moment te lui daarvoor
Geef me het e-mail adres van Jeck en dan doe ik dat voor jou geile piemol

Wat toch deaperfectcs2 oid?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 01:01:11 #263
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76877721
popbuying gmail.com

= @
Hoi
pi_76877747
graag ik wil t antwoord ook wel ffkes weten, ze zien er wel nice uit zwart en bruin als het een beetje te doen is met de kosten ga ik bestellen denk ik
pi_76877750
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:01 schreef Unreal88 het volgende:
pop buying gmail.com
popbuying "et" gmail.com

dus?

Oki, ik mail hem NU!
pi_76877856
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:01 schreef mug89 het volgende:
graag ik wil t antwoord ook wel ffkes weten, ze zien er wel nice uit zwart en bruin als het een beetje te doen is met de kosten ga ik bestellen denk ik
zal rond de 6 dollar worden en bij meerdere 4-5 denk ik
pi_76877873
done. ik post zsm het antwoord (als ik het krijg)
pi_76877900
Heb bij taobaonow.com een pakket besteld met een waarde van ~50 EUR, pakket was ongeveer 2.5 kilo zwaar en er werd mij ~40 EUR verzendkosten berekend? Dit vond ik in verhouding best veel. Zal dit bij Jack goedkoper zijn?
Verder geen klachten met taobaonow, alles netjes verpakt. Werkt prima.
Leest een hoop, post een beetje.
pi_76877918
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:05 schreef Semmm het volgende:

[..]

zal rond de 6 dollar worden en bij meerdere 4-5 denk ik
Maar dan moeten we het wel vanuit Hong Kong (Jack) direct naar alles juiste adressen laten verzenden, anders haal je nog geen winst er uit met die dure TNT hier...
pi_76877971
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:06 schreef Av- het volgende:
Heb bij taobaonow.com een pakket besteld met een waarde van ~50 EUR, pakket was ongeveer 2.5 kilo zwaar en er werd mij ~40 EUR verzendkosten berekend? Dit vond ik in verhouding best veel. Zal dit bij Jack goedkoper zijn?
Verder geen klachten met taobaonow, alles netjes verpakt. Werkt prima.
Ja TBN is duurder want die verzenden niet met KH post dus bestel bij Jack.
pi_76877982
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:06 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Maar dan moeten we het wel vanuit Hong Kong (Jack) direct naar alles juiste adressen laten verzenden, anders haal je nog geen winst er uit met die dure TNT hier...
Ik bedoelde eigenlijk gewoon als jee r zelf meerdere wilt
pi_76878050
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:08 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk gewoon als jee r zelf meerdere wilt
Wat moet ik met 5 riemen?
pi_76878122
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:10 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Wat moet ik met 5 riemen?
- SM
- dragen
- uitdelen
- opeten
- in stukjes hakken
- mensen mee slaan
- verkopen
- verjaardagscadeu
- asfasdf
- tyjj
- rutu
- hasseiadfgykk
pi_76878160
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef Semmm het volgende:

[..]

- SM
- dragen
- uitdelen
- opeten
- in stukjes hakken
- mensen mee slaan
- verkopen
- verjaardagscadeu
- asfasdf
- tyjj
- rutu
- hasseiadfgykk
Wij tweetjes SM Hoe oud ben je?
pi_76878840
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:13 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Wij tweetjes SM Hoe oud ben je?
12, bijna 13 en ben hetero, doei
  zaterdag 16 januari 2010 @ 01:38:22 #276
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76878857
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:37 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ben jij echt hetero?
6 eien
pi_76882746
Ben je echt 12 En dan je leven hier lopen verkloten

Hoe zit het met die gratis muismat kun je die gratis met je eigen foto krijgen?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 09:36:58 #278
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76882781
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:05 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

[..]Kanen pricematch

[..]

Misschien dat nu de grap duidelijk is geworden Gaat ie alsnog zijn hackerfriend bellen
Iedereen FP gaan mailen dat ze meer Kanen modellen moeten leveren, gaan onze prijzen omlaag
pi_76882852
Ook weer effe wat besteld

HI!

http://item.taobao.com/au(...)6ec4be0.htm?cm_cat=0
17.72$ including shipping and tracking number

http://item.taobao.com/au(...)b36d589.htm?cm_cat=0
19.06$ including shipping and tracking number

If you order two items together,I will give you 3$ as discount together

Best regards,
Jack
&lt;&gt;
pi_76883005
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:37 schreef Semmm het volgende:

[..]

16, bijna 17 en ben hetero, doei (inderdaad: doei )
  zaterdag 16 januari 2010 @ 10:03:41 #281
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76883017
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:52 schreef Semmm het volgende:
Ik heb hem al . Mooie riem alleen een beetje te smal.
pi_76883035
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:03 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik heb hem al . Mooie riem alleen een beetje te smal.
Foto? Of zou je kunnen op meten hoe smal?

EDIT: Volgens link: length: 115cm Width: 3.5cm
Normale maat toch?

[ Bericht 9% gewijzigd door APPELBOOMZOR op 16-01-2010 10:48:59 ]
  zaterdag 16 januari 2010 @ 10:57:56 #283
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76883850
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 09:46 schreef Swindler het volgende:
Ook weer effe wat besteld

HI!

http://item.taobao.com/au(...)6ec4be0.htm?cm_cat=0
17.72$ including shipping and tracking number

http://item.taobao.com/au(...)b36d589.htm?cm_cat=0
19.06$ including shipping and tracking number

If you order two items together,I will give you 3$ as discount together

Best regards,
Jack
Dat is een verkapte dreiging, Jack gelijk een korting geven
pi_76883961
Hoe moet je nu wat bestellen bij dealperfect? Heb wat brillen nodig voor carnaval.

Ik had Tiffany een mailtje gestuurd, krijg ik dit terug:
quote:
This is Emma from Popbuying.

Please login Dealperfect and add the two item to your cart,then check out on Paypal yourself.So we can received your order.

Best regards,

Emma
pi_76883965
HI!

4.5$ including shipping cost,the price is not 1 Yuan

Best regards,
Jack

Das fucking 3 euro voor un Jek en Joan riem!
pi_76884043
Wauw wat duur.

Als die een beetje breed is dan neem ik 'm maar die Perkamentus ging 'm nog opmeten of de maten van de link kloppen??
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:11:19 #287
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76884110
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:05 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Foto? Of zou je kunnen op meten hoe smal?

EDIT: Volgens link: length: 115cm Width: 3.5cm
Normale maat toch?
De riem hier is 3cm breed en 110cm lang.
Pics
SPOILER
pi_76884152
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:11 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

De riem hier is 3cm breed en 110cm lang.
Pics

3cm breed, dat is inderdaad niet al te best

Pics? Oh, nu zie ik ze Jammer dat ie maar 3cm breed is
pi_76884323
Ik dacht ik probeer nog eens dat met Artscow en gratis muismat, maar ik kom er gewoon echt niet uit Tips?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:21:34 #290
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76884334
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:13 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

3cm breed, dat is inderdaad niet al te best

Pics? Oh, nu zie ik ze Jammer dat ie maar 3cm breed is

Kijk naar de onderste cijfers die zijn in cm.
pi_76884423
Even een paar vraagjes:

Waar kan ik het beste die fishbones halen??
En bestaat er ook een standaar voor de mobiele telefoon om te filmen op een standaard zeg maar?? Ik heb een SE K800i ofzo ik weet niet of dat er toe doet maar die wil ik graag hebben.
pi_76884443
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik dacht ik probeer nog eens dat met Artscow en gratis muismat, maar ik kom er gewoon echt niet uit Tips?
opgeven.
pi_76884444
nog even over dat bissot horloge,

kreeg deze mail:
quote:
Dear Richard,

Thank you very much for your enquiry.

We are very glad to know that you are interested in our watch, and the Tissot Light Leather Band Wrist Watch mentioned sells very well on our website.

However, we are sorry that the inner pointers does not work, and they are just for decoration

Hope you have a good time on our website, and we are looking forward to doing business with you in the near future.

Also, please feel free to contact us if you have any questions about your order. We are always happy to be of help.

Best regards,

Amy, BudgetGadgets.com Customer Support
binnenste wijzers werken dus NIET! (kon ook eigenlijk niet anders, maar toch hoop je er stiekum op)
pi_76884457
Wat is die riem klein 0.o. Dat gaat 'm niet worden.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:33:05 #295
48067 neo2000
pi_76884566
quote:
[ afbeelding ]

Nergens. Moet je kopen.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Semmm het volgende:

[..]

1. Je start internet op
Wel oppassen dat je internet niet per ongeluk afsluit hierna, anders kan er niemand ter wereld meer internetten.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:36:52 #296
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76884649
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:27 schreef thijs1994 het volgende:
Wat is die riem klein 0.o. Dat gaat 'm niet worden.
Wist ik dat nu maar eerder...
  zaterdag 16 januari 2010 @ 11:51:49 #297
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76885052
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:26 schreef mug89 het volgende:
nog even over dat bissot horloge,

kreeg deze mail:
[..]

binnenste wijzers werken dus NIET! (kon ook eigenlijk niet anders, maar toch hoop je er stiekum op)
Haha weer een heel verhaal erbij
Nu is de vraag, kun je de wijzertjes wel verzetten met de zijknopjes of zitten ze gewoon vastgeplakt?
Het duffe is dat ze soms de wijzertjes niet op de reset (0) vastplakken. Dan staan je wijzertjes stil terwijl ze werken

Als ik op de foto's kijk staan ze niet allemaal op de reset.

Nog even een tip, de DOMO KUN fotocamera tasje van FP is fantastisch
pi_76885283
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Haha weer een heel verhaal erbij
Nu is de vraag, kun je de wijzertjes wel verzetten met de zijknopjes of zitten ze gewoon vastgeplakt?
Het duffe is dat ze soms de wijzertjes niet op de reset (0) vastplakken. Dan staan je wijzertjes stil terwijl ze werken

Als ik op de foto's kijk staan ze niet allemaal op de reset.

Nog even een tip, de DOMO KUN fotocamera tasje van FP is fantastisch
hmmm...

naja, hij is al onderweg, dus we zullen zien hoe het eruit ziet
pi_76885428
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:25 schreef thijs1994 het volgende:
Even een paar vraagjes:

Waar kan ik het beste die fishbones halen??
En bestaat er ook een standaar voor de mobiele telefoon om te filmen op een standaard zeg maar?? Ik heb een SE K800i ofzo ik weet niet of dat er toe doet maar die wil ik graag hebben.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:05:21 #300
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_76885446
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:04 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

zaterdag 16 januari 2010 @ 12:05:44 #301
268740 flexoo
100% Apple fan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties