Is af en toe qua dienstverlening net India..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel![]()
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen![]()
Cool, inverse bulkrate!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef MagischMannetje het volgende:
Het bulkrate systeem bij DX werkt ook niet goed ofwel.
Zonder Bulkrate:
[ afbeelding ]
Met Bulkrate:
[ afbeelding ]
Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
Zo, Ik ben er na een lange afwezigheid ook weer bij![]()
Gisteren Mijn MD80 cam van Ebay binnengekregen.
mooi doosje erbij.
en suntekstore goodie![]()
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
Vergeleken met die gele/witte enveloppen vind ik deze verpakking wel mooierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?
Ik heb je niet gemist hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
Zo, Ik ben er na een lange afwezigheid ook weer bij![]()
Gisteren Mijn MD80 cam van Ebay binnengekregen.
mooi doosje erbij.
en suntekstore goodie![]()
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens die 200MW lasers besteld?
kwamen die aan?
Als ik ze bestel krijg ik dan problemen met de douane?
en: Welke maat van vesten bestellen jullie , als jullie hier Maat M hebben. (als ik mn lengte doorgeef, sturen ze me een klein ding).
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Komen ze aan of niet, dat is altijd de vraag. Je kan gewoon net pech hebben en controle van je pakketje hebben. Dan zullen ze je een brief sturen en vertellen dat het vernietigd wordt. Of er een boete volgt weet ik niet. Maar bestel gewoon, dan merk je het vanzelf. Risico is laag.
DX en PB geven aan of ze TRUE 200MW zijn of niet. Zijn ze dat niet dan heb je geen echte 200MW. De 200MW is behoorlijk duur, ik zou gewoon de TRUE 50MW van DX kopen. Sterk zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,
weet je misschien ook waar hij het goedkoopst/beste is?
Die van Ebay kunnen een Fake Memory hebben, die van Dx pop weet ik niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef knuppelhout het volgende:
iemand ervaringen met van die mp3-players van ebay of chinese webshop met shuffle formfactor? waar zijn ze n beetje goed te halen (ik heb een hekel aan ebay, liever DX of pop)
Pinphone?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef Skiet het volgende:
Die Pinphone is echt heel erg dope. Alleen stuk duurder dan de i68+. Goedkoopste is iets meer dan 150 Dollar
Kanen MD-52. Anders Monkeybrain een PM sturen. Die heeft er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Ik zoek in ear oortjes met goede kwaliteit maar liefst zo laag mogelijke prijs.
Dus welke oortjes zijn goed in vergelijking met hun prijs ?
Mogen er gouden of andere leuke kleurtjes zijn
Ja. Als je met Paypal betaald wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef Zlatan9 het volgende:
Is het betrouwbaar als ik iets van Ebay koop ?
Beste Kanen doppen MD52 MD72 KM92 MD62quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Ik zoek in ear oortjes met goede kwaliteit maar liefst zo laag mogelijke prijs.
Dus welke oortjes zijn goed in vergelijking met hun prijs ?
Mogen er gouden of andere leuke kleurtjes zijn
Ziet er beter uit dan al die andere flut namaak, maar ik zou er niet mee rond willen lopenquote:
Mooi, die laatste is ook naar mij onderwegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:34 schreef NextTVH het volgende:
Vandaag binnen:
2x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30149
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31705
Bij beide weinig verschil met het echt dus weer een goede deal voor dat bedrag
quote:It is war now with FOcalprice, stealing the Kanen business is the end. I go call my hackerfriend, he will make their computer explode. They will know who Jack is... they will pay and cry.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiëren![]()
[..]
het is echt oorlog daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:15 schreef dj_ko het volgende:
waarschijnlijk is de vraag al 1000 keer gesteld maar ik vraag het voor de 1001ste keer.
Wat zijn die freebie dingen? ik las iets over een klok ofzo? over welke site gaat dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.suntekstore.comIk pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Lief dagboek....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
godver lig ik vanmorgen lekker te pitten in bed, belt de bezorger van TNT aan (ik zag hem door een kiertje in het raam) maar ik verwachte niks dus ik bleef lekker liggen. Vind ik zonet een briefje in de bus met bij afzender "Hong Kong"Blijkt het een pakketje te zijn wat ik 4 weken geleden heb besteld, balen
En: Autoradio's op jack zn site.. Twijfel of ik me eraan wil wagenquote:Dear Hans ,
Thank you for your information,could you please ask them if the latest Kanen headphone is on sale?
Jack
Ik heb deze laatst vor mijn moeder besteld, ze was er heel erg blij mee!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef Dropdown het volgende:
Ik zoek nog een leuk kerstkado (Kerstkado ja_ ) voor mijn moeder. Iemand een leuk idee? Denk hieraan wat je je eigen ma zou geven, mijn ma heeft geen vreemde smaak ofzo.
Jackquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiëren![]()
[..]
het is echt oorlog daar
Doe dan gewoon open als de bel gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
godver lig ik vanmorgen lekker te pitten in bed, belt de bezorger van TNT aan (ik zag hem door een kiertje in het raam) maar ik verwachte niks dus ik bleef lekker liggen. Vind ik zonet een briefje in de bus met bij afzender "Hong Kong"Blijkt het een pakketje te zijn wat ik 4 weken geleden heb besteld, balen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:20 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nee jij post nuttig, en dan toch zeiken
Nee hoor, maandag want je kan het pas de eerst volgende werkdag ophalenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef julian6 het volgende:
moet ik morgenvroeg nog naar het postkantoor ook
Jack moet niet zeuren maar zorgen dat zijn prijzen lager liggen, dan verkoopt hij beter en voor ons is het ook beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
het is echt oorlog daar
Ja maar het kan zo zijn dat FP onder de inkoopsprijs verkoopt om Jack te jennenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:23 schreef PedroN het volgende:
Jack moet niet zeuren maar zorgen dat zijn prijzen lager liggen, dan verkoopt hij beter en voor ons is het ook beter
Verzin je dat nou serieus ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
het is echt oorlog daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Dan doet Jack dat toch ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:25 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja maar het kan zo zijn dat FP onder de inkoopsprijs verkoopt om Jack te jennen
Schijnt de beste te zijn, en prijsklasse is ook nog goed imo. Heeft multi-touch (!), 3.5" scherm, exact hetzelfde formaat als de IPhone (dacht ik). Ook de stekkertjes zijn hetzelfde, dus 3,5mm voor oordopjes, onder die echte XX pin naar USB. Wel hebben sommige last van een foutje in het scherm, er mist een pixel oid, maar dit betreft niet alle -> moet je geluk mee hebben gok ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met de Pinphone 3GS? Schijnt een goede clone te zijn.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Verzin je dat nou serieus ?om boeiend te doen
![]()
Lekker kansloos, jack net op je post gewezen en hij zeg:MonkeybrainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_! Jack gaat je zo steeds meer haten, eerst de coupons, nu dit ..
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Verzin je dat nou serieus ?om boeiend te doen
![]()
Lekker kansloos, jack net op je post gewezen en hij zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Het was niet eens de bedoeling om jullie in de maling te nemen. Geloven jullie dat hele verhaal![]()
Was gewoon een grappige opmerking omdat FP nu Kanen verkoopt![]()
Gaat iemand Jack vragen of het klopt![]()
![]()
![]()
Een hacker in dienst nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, ik zou 't wel fun vinden als 't echt zo was dus d8 ga even vragen aan m'n schatjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
Het was niet eens de bedoeling om jullie in de maling te nemen. Geloven jullie dat hele verhaal![]()
Was gewoon een grappige opmerking omdat FP nu Kanen verkoopt![]()
Gaat iemand Jack vragen of het klopt![]()
![]()
![]()
Een hacker in dienst nemen![]()
![]()
![]()
Een pennetje om je touch screen mobieltje mee te bedienen, begrijp ik uit de beschrijving. Bestel er een voor die cent en vind het uit!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef Zlatan9 het volgende:
wat is dithttp://www.focalprice.com(...)Get_1pcs_at_001.html
voor 0.01 $ ???
moet je er wel wat bij kopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef veda het volgende:
[..]
Een pennetje om je touch screen mobieltje mee te bedienen, begrijp ik uit de beschrijving. Bestel er een voor die cent en vind het uit!
Stock Keeping Unit oftewel het nummer 2342387 bijvoorbeeld wat in de URL en bij het product staat. Zie het bij alle producten redelijk groot staan:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Evitaa het volgende:
Eventjes redelijk dringend:
Ik moet een order voor DX wijzigen die ik net heb gemaakt.
Maar ik moet de SKU ingeven en dan de nieuwe SKU die ik wil
Maar wtf is SKU ??
SKU = productnummerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Evitaa het volgende:
Eventjes redelijk dringend:
Ik moet een order voor DX wijzigen die ik net heb gemaakt.
Maar ik moet de SKU ingeven en dan de nieuwe SKU die ik wil
Maar wtf is SKU ??
Die autoradio's zien er niet van de beste kwaliteit uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:50 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
En: Autoradio's op jack zn site.. Twijfel of ik me eraan wil wagen
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/(...)ith_USB_Host__-27585
------
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/(...)with_USB_Host_-27583
Ik vraag me af wat de productiekosten van die dingen zijn? Als ze 800 gram zijn dan is het toch veel te duur om ze met air mail te shippen?
Jack's md52 hebben een nylon kabel op dit moment, niet de rubberen op de FP plaatje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wel grappig dat de MD-52's dan nu bij FP goedkoper zijn als bij Jack, dus dat wordt bij FP die dingen bestellen...
Heb je ook pricing via Jack de man?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
Kosten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
+ focalprice heeft supersnelle service (imo)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wel grappig dat de MD-52's dan nu bij FP goedkoper zijn als bij Jack, dus dat wordt bij FP die dingen bestellen...
Een Futaba 2.4GHz zender + ontvanger, met een Flightpower LiPo en een Plettenberg Brushless motor zal het waarschijnlijk nóg iets beter doen. Niet vergeten nog een leuke heli zelf er bij te kopen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
Ja, Dion en... ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb je ook pricing via Jack de man?
$ 200 dollar, 3.6 Kg. hehe wat voor bakbeest is dat! Iemand van Fok heeft 'm al is gehaald zei jack xD
Kan je dat niet goedkoper halen in NL?
Als je wil klooien met de cam... Onderschat het gewicht van het cameraatje (19g met microsd erin) niet in verhouding tot het gewicht van de heli. Ik denk niet dat deze zal opstijgen. Als hij al de lucht in geraakt zal het niet voor lang zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Kosten?
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32698
Deze schijnt ook wel redelijk te zijn?
Maar is hij ook echt leuk om mee te viegen of is het zo'n ding waarvan je na 3 minuten zoiets hebt van "mwah..."?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja, Dion en... ik.
Ik heb er veel geld voor betaald (iets van $220, heb er metal upgrade parts ook bijgekocht) maar het was nog altijd goedkoper dan wat je er hier zou voor betalen.
Niemand?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef Zapper het volgende:
Erg strak apparaat: http://www.maxiaxi.com/draadloos-ipod-iphone-docking-station.html
Iemand ergens tegengekomen bij een Chinees?
Dat ding is dacht ik aardig gelijk aan een pro-heliquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef robbey het volgende:
Maar is hij ook echt leuk om mee te viegen of is het zo'n ding waarvan je na 3 minuten zoiets hebt van "mwah..."?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |