Maar ze geven toch wel antwoord op een deelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel![]()
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen![]()
[..]
Leuke humor dit soort mega email zonder echte inhoudWat een werk zeg, tijd is goedkoop in China blijkt maar weer
nope, kijk hier maar:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
ik denk dat jack zijn eigen bed nog zou verkopen als je er om vroegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij FP hebben ze de wit houten Kanen voor $6 minder liggen. Maakt de keuze wellicht makkelijker
http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html
Maar nog niet te gebruiken helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:18 schreef Semmm het volgende:
Jack heeft een nieuwe 5% coupon code
[..]
Omdat FP ze nog maar net heeft toegevoegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:07 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?
Sloffen en plaatjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
USB warmers? Wat bedoel je daarmee? Sloffen, wanten, plaatjes om je koffie warm te houden?
heb je al wel op zn site gekeken?quote:
Bij PP werkt is de prijs wel goed. Maar zouden er 6 tegelijk verzonden kunnen worden in 1 pakje zonder dat de douane het controleerd?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef Skiet het volgende:
Lol nee, heb ik ook al vaker gezien. Maar check even de uiteindelijk prijs na korting. Of dat wel klopt
Aanstekers mag je toch gewoon kopen? Je blijft ook onder de 21 euro. No problemo toch dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Bij PP werkt is de prijs wel goed. Maar zouden er 6 tegelijk verzonden kunnen worden in 1 pakje zonder dat de douane het controleerd?
Besteldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Aanstekers mag je toch gewoon kopen? Je blijft ook onder de 21 euro. No problemo toch dan.
Ziet er erg goed uit!! Staan paar reviews op Youtube waarin goed te zien is dat deze phone goedequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met de Pinphone 3GS? Schijnt een goede clone te zijn.
Als de dollar staat dan is dat voor de meesten in dit topic juist goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Besteld
WelDat de dollar zo laag staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |