O jij hebt dus liever een wasrek achter op je auto?quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
O jij hebt dus liever een wasrek achter op je auto?
Dat mag hoor!'
[ afbeelding ]
Alstu![]()
[..]
Ja, en dat allemaal nog 2x de helftquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nu gaat hij 20 km/h sneller, heeft 20% meer vermogen en trekt 1,2 keer zo snel op. toch?
2x de helft meer benzinequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, en dat allemaal nog 2x de helft
Gast, jij wordt met de dag beter!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, en dat allemaal nog 2x de helft
Ik heb stiekem een crush op je.quote:
ik heb de A versie besteldquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je hem in het mandje gooit is de zwarte A
Edit: whaa!! Alles is gewoon zwart in het mandje, duf konijn![]()
Iemand moet even de klantendienst mailen.
Ik heb even gemaild, ook of de kleine wijzers werken (denk het wel)
En toen ging ze ineens offlinequote:Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:11):
*Good morning
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:12):
*anything i can do for you?
Unreal88 zegt (2:12):
*My shop/dealer says that the KM-730 and KM-760 are not for sale in China, is this true?
Unreal88 zegt (2:14):
*?
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:15):
*Yes,it's still under production and have n't sold to the market yet
Unreal88 zegt (2:15):
*both headphones?
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:17):
*#KM760 should be ready to be sold to the market end of this month; #KM730 have to be after CNY,possible on March
Unreal88 zegt (2:17):
*Ok thanks
Unreal88 zegt (2:18):
*And can you tell me if there is a difference between KM-830 and KM-880?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog reactie:Handig, chinezen met MSNquote:Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:27):
*#KM830 ear caps is made of plastic,which use a new craftsmanship looking like wood ; #KM880 ear caps is made of real wood
Unreal88 zegt (2:28):
* Does this affect the sound or is it just for the looks?
Sophia(E-mailadres niet bevestigd) says (2:29):
*wooden housing can reduce unwanted vibration to ensure better audio quality![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Unreal88 op 15-01-2010 02:35:51 ]Hoi
Ja, wat Chinezen meteen snappen kunnen allochtonen in Nederland na 50 jaar nog niet snappenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:01 schreef jopiede het volgende:
Ze hebben wel een boel westerse namen daar, niet een chao-ling ofzo, maar gewoon sophia
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:28 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik heb de A versie besteldeens kijken wat je op je mail krijgt..anders bestel ik er nog wel een erachteraan
maar bij hun is alleen dit horloge zo goedkoop, de andere bissots zijn gelijk 30/40 $..
Leuke humor dit soort mega email zonder echte inhoudquote:Thank you very much for your kind email.
We are sorry that at first, there is something wrong with the pictures on the website for the watch, and now it has returned normal. The A,B,C are for distinguishing the three types of the Tissot Light Leather Band Wrist Watch, such as the 3rd watch in the 4th photo is the type A as showed in the pictures.
Here we would like to attach the website for the watch for your easy checking:
http://www.budgetgadgets.(...)top-blue-p-6369.html
Could you please make an order on our website for the watch you need? And we will send the package as soon as we receive your order and payment.
Hope you have a good time on our website, and we are looking forward to doing business with you in the near future.
Also, please feel free to contact us if you have any questions about your order. We are always happy to be of help.
Best regards,
Amy, BudgetGadgets.com Customer Support
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:21 schreef Unreal88 het volgende:
Ik msn met Kanen
[..]
En toen ging ze ineens offlineBij FP hebben ze de wit houten Kanen voor $6 minder liggen. Maakt de keuze wellicht makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog reactie:
[..]
Handig, chinezen met MSN![]()
http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html
komt wel goed. gewoon rustig wachten. wat is de bestel datum en verzend datum.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:46 schreef scull078 het volgende:
Na dit topic helemaal doorgespit te hebben toch ook maar een poging gewaagd iets te bestellen. Een rode laser en 2 kaartjes voor de ndsi. Twee dagen later ook maar de bijbehorende batterijen besteld ( gister netjes aangekomen) echter het eerste pakketje nog niet. Ik zie dat ze alletwee dezelfde dag Hongkong verlaten hebben. Nu heb ik gelezen dat dit wel vaker voorkomt maar ik kan eigenlijk nergens vinden of mensen daadwerkelijk ook het eerste pakketje nog ontvangen hebben. Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:01 schreef jopiede het volgende:
Ze hebben wel een boel westerse namen daar, niet een chao-ling ofzo, maar gewoon sophia
Als je erop klikt krijg je deze te zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:53 schreef flexoo het volgende:
O MY GOD die valentijns actie van peng/lin (jack/rachel) see for yourself
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je erop klikt krijg je deze te zien![]()
[ afbeelding ]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als je nou nog wat kan zien dan is zo een trui keihard natuurlijk.
je hebt juist geluk want het 2e pakjeis heel snel aangekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef scull078 het volgende:
Ik maak me ook niet echt druk maar vind het meer een beetje vreemd omdat alletwee de pakketjes op 12 januari verzonden zijn. De besteldatum was trouwens 4 en 6 januari. Al met al nog niks te klagen. Dank trouwens voor de snelle reactie skiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |