Vul mijn gegevens maar in.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:04 schreef Semmm het volgende:
Ik heb de freebie gewonnen maar ik wil m nietik laat ;m wel voorbij gaan
Had hem naar mij gestuurdquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef Semmm het volgende:
Ik heb 'm toch maar naar de eerste de beste Siegrief in het telefoonboek gestuurd
Je kan er ook gewoon zelf wat bij aanmaken als je zo nodig die 15kg wil optillen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Lolque het volgende:
Weet iemand of deze ook in nederland zijn te krijgen van 15kg+?
http://www.popbuying.com/(...)rm_Clock_Black-27537
Nu alweer aangepast :pquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:32 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.kanen.net.cn/EN/view.php?product_ID=123&channel_ID=2&subject_ID=22
[ afbeelding ]
Waarom is die blauwe maar de helft zo duur als de rest van de KM-860's?
Meteen maar 1 bestellen
Durfde je zelf niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef Twizu het volgende:
Heb deze even op mijn broers naam besteld.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef Twizu het volgende:
Heb deze even op mijn broers naam besteld.
Zo veel? Via pbpurchase kost ie maar 60 - 65 ongeveer (of is ie heel zwaar?).quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:
M'n horloge van DX heeft het helaas na een half jaar begeven. Doet het nog prima, alleen is een deel van het sluitingsmechanisme afgebroken door metaalmoeheid.
Deze Je-Boat leek me wel wat. 82 dollar inclusief verzendkosten. Wat vinden jullie?
Rachel zei dat ze 'm voor 82 dollar deze kant op kan sturen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef veda het volgende:
[..]
Zo veel? Via pbpurchase kost ie maar 60 - 65 ongeveer (of is ie heel zwaar?).
Ohw, ja, pbpurchase nu ook, ik denk dat ik scheef heb gekeken daarnetquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Rachel zei dat ze 'm voor 82 dollar deze kant op kan sturen.
Dat is toch niet te lezen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:
M'n horloge van DX heeft het helaas na een half jaar begeven. Doet het nog prima, alleen is een deel van het sluitingsmechanisme afgebroken door metaalmoeheid.
Deze Je-Boat leek me wel wat. 82 dollar inclusief verzendkosten. Wat vinden jullie?
Bij dealextreme heb je ze voor 3 dollar meer, stel hij gaat kapot dan krijg je wel een nieuwe(meestal duurt het wel even voordat je de cs zover hebt) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4608quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef TJV het volgende:
Ik wil een helikoptertje kopen bij Suntekstore maar er staat bij dat er geadviseerd wordt om ''express'' als verzendingsmethode te kiezen, zodat hij een beetje heel aankomt. Maar ik kan alleen maar uit Standard, Registered en Expedited kiezen. Nu heb ik zo'n vaag vermoeden dat het om de Expeditedmethode gaat, maar dat kost dan wel weer $20 extra. En dat wordt me teveel van het goede.
Iemand ervaring met het versturen van een helikopter via de standaard methode?
En van rellen. -> Ban.quote:
Praat niet over helicopters en Dion, gaat zijn anus zeer van doenquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:02 schreef monkeybrain het volgende:
Welke paupert zocht laatst een Bissot horloge?
Deze is wel cool voor 5 dollar bij budgetgadgets![]()
[ afbeelding ]
Als je hem in het mandje gooit is de zwarte Aquote:
Nu wel ja, maar overdag (met veel licht) heb je veel minder last van de beweging. Kwaliteit is dan ook een stuk beter.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
MD80 cam aangekomen. Leuk ding voor 9 euro oid...
Wel jammer dat je bij beweging zo'n vage beelden krijgt, zal wel niet op te lossen zijn? En hoe krijg je die datum rechts onderin weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef neo2000 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:11 schreef neo2000 het volgende:Zeg niet dat je dat ding koopt/hebt gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat is een spoiler,quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Zeg niet dat je dat ding koopt/hebt gekocht
Ja, weet ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee dat is een spoiler, wasrek
neo wordt ook een bagger user
Jij hebt hem bekeerd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee dat is een spoiler,
neo wordt ook een bagger user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |