quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je erop klikt krijg je deze te zien![]()
[ afbeelding ]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als je nou nog wat kan zien dan is zo een trui keihard natuurlijk.
je hebt juist geluk want het 2e pakjeis heel snel aangekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef scull078 het volgende:
Ik maak me ook niet echt druk maar vind het meer een beetje vreemd omdat alletwee de pakketjes op 12 januari verzonden zijn. De besteldatum was trouwens 4 en 6 januari. Al met al nog niks te klagen. Dank trouwens voor de snelle reactie skiet.
Maar ze geven toch wel antwoord op een deelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel![]()
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen![]()
[..]
Leuke humor dit soort mega email zonder echte inhoudWat een werk zeg, tijd is goedkoop in China blijkt maar weer
nope, kijk hier maar:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
ik denk dat jack zijn eigen bed nog zou verkopen als je er om vroegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij FP hebben ze de wit houten Kanen voor $6 minder liggen. Maakt de keuze wellicht makkelijker
http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html
Maar nog niet te gebruiken helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:18 schreef Semmm het volgende:
Jack heeft een nieuwe 5% coupon code
[..]
Omdat FP ze nog maar net heeft toegevoegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:07 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |