misschien dat ze heb hebben omgedraaid?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als je nou nog wat kan zien dan is zo een trui keihard natuurlijk.
je hebt juist geluk want het 2e pakjeis heel snel aangekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef scull078 het volgende:
Ik maak me ook niet echt druk maar vind het meer een beetje vreemd omdat alletwee de pakketjes op 12 januari verzonden zijn. De besteldatum was trouwens 4 en 6 januari. Al met al nog niks te klagen. Dank trouwens voor de snelle reactie skiet.
Maar ze geven toch wel antwoord op een deelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel![]()
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen![]()
[..]
Leuke humor dit soort mega email zonder echte inhoudWat een werk zeg, tijd is goedkoop in China blijkt maar weer
nope, kijk hier maar:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
ik denk dat jack zijn eigen bed nog zou verkopen als je er om vroegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij FP hebben ze de wit houten Kanen voor $6 minder liggen. Maakt de keuze wellicht makkelijker
http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html
Maar nog niet te gebruiken helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:18 schreef Semmm het volgende:
Jack heeft een nieuwe 5% coupon code
[..]
Omdat FP ze nog maar net heeft toegevoegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:07 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?
Sloffen en plaatjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
USB warmers? Wat bedoel je daarmee? Sloffen, wanten, plaatjes om je koffie warm te houden?
heb je al wel op zn site gekeken?quote:
Bij PP werkt is de prijs wel goed. Maar zouden er 6 tegelijk verzonden kunnen worden in 1 pakje zonder dat de douane het controleerd?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef Skiet het volgende:
Lol nee, heb ik ook al vaker gezien. Maar check even de uiteindelijk prijs na korting. Of dat wel klopt
Aanstekers mag je toch gewoon kopen? Je blijft ook onder de 21 euro. No problemo toch dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Bij PP werkt is de prijs wel goed. Maar zouden er 6 tegelijk verzonden kunnen worden in 1 pakje zonder dat de douane het controleerd?
Besteldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Aanstekers mag je toch gewoon kopen? Je blijft ook onder de 21 euro. No problemo toch dan.
Ziet er erg goed uit!! Staan paar reviews op Youtube waarin goed te zien is dat deze phone goedequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met de Pinphone 3GS? Schijnt een goede clone te zijn.
Als de dollar staat dan is dat voor de meesten in dit topic juist goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Besteld
WelDat de dollar zo laag staat...
Is af en toe qua dienstverlening net India..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel![]()
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen![]()
Cool, inverse bulkrate!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef MagischMannetje het volgende:
Het bulkrate systeem bij DX werkt ook niet goed ofwel.
Zonder Bulkrate:
[ afbeelding ]
Met Bulkrate:
[ afbeelding ]
Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
Zo, Ik ben er na een lange afwezigheid ook weer bij![]()
Gisteren Mijn MD80 cam van Ebay binnengekregen.
mooi doosje erbij.
en suntekstore goodie![]()
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
Vergeleken met die gele/witte enveloppen vind ik deze verpakking wel mooierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?
Ik heb je niet gemist hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
Zo, Ik ben er na een lange afwezigheid ook weer bij![]()
Gisteren Mijn MD80 cam van Ebay binnengekregen.
mooi doosje erbij.
en suntekstore goodie![]()
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens die 200MW lasers besteld?
kwamen die aan?
Als ik ze bestel krijg ik dan problemen met de douane?
en: Welke maat van vesten bestellen jullie , als jullie hier Maat M hebben. (als ik mn lengte doorgeef, sturen ze me een klein ding).
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Komen ze aan of niet, dat is altijd de vraag. Je kan gewoon net pech hebben en controle van je pakketje hebben. Dan zullen ze je een brief sturen en vertellen dat het vernietigd wordt. Of er een boete volgt weet ik niet. Maar bestel gewoon, dan merk je het vanzelf. Risico is laag.
DX en PB geven aan of ze TRUE 200MW zijn of niet. Zijn ze dat niet dan heb je geen echte 200MW. De 200MW is behoorlijk duur, ik zou gewoon de TRUE 50MW van DX kopen. Sterk zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,
weet je misschien ook waar hij het goedkoopst/beste is?
Die van Ebay kunnen een Fake Memory hebben, die van Dx pop weet ik niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef knuppelhout het volgende:
iemand ervaringen met van die mp3-players van ebay of chinese webshop met shuffle formfactor? waar zijn ze n beetje goed te halen (ik heb een hekel aan ebay, liever DX of pop)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |