Is af en toe qua dienstverlening net India..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel![]()
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen![]()
Cool, inverse bulkrate!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef MagischMannetje het volgende:
Het bulkrate systeem bij DX werkt ook niet goed ofwel.
Zonder Bulkrate:
[ afbeelding ]
Met Bulkrate:
[ afbeelding ]
Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
Zo, Ik ben er na een lange afwezigheid ook weer bij![]()
Gisteren Mijn MD80 cam van Ebay binnengekregen.
mooi doosje erbij.
en suntekstore goodie![]()
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
Vergeleken met die gele/witte enveloppen vind ik deze verpakking wel mooierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?
Ik heb je niet gemist hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
Zo, Ik ben er na een lange afwezigheid ook weer bij![]()
Gisteren Mijn MD80 cam van Ebay binnengekregen.
mooi doosje erbij.
en suntekstore goodie![]()
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens die 200MW lasers besteld?
kwamen die aan?
Als ik ze bestel krijg ik dan problemen met de douane?
en: Welke maat van vesten bestellen jullie , als jullie hier Maat M hebben. (als ik mn lengte doorgeef, sturen ze me een klein ding).
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Komen ze aan of niet, dat is altijd de vraag. Je kan gewoon net pech hebben en controle van je pakketje hebben. Dan zullen ze je een brief sturen en vertellen dat het vernietigd wordt. Of er een boete volgt weet ik niet. Maar bestel gewoon, dan merk je het vanzelf. Risico is laag.
DX en PB geven aan of ze TRUE 200MW zijn of niet. Zijn ze dat niet dan heb je geen echte 200MW. De 200MW is behoorlijk duur, ik zou gewoon de TRUE 50MW van DX kopen. Sterk zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,
weet je misschien ook waar hij het goedkoopst/beste is?
Die van Ebay kunnen een Fake Memory hebben, die van Dx pop weet ik niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef knuppelhout het volgende:
iemand ervaringen met van die mp3-players van ebay of chinese webshop met shuffle formfactor? waar zijn ze n beetje goed te halen (ik heb een hekel aan ebay, liever DX of pop)
Pinphone?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef Skiet het volgende:
Die Pinphone is echt heel erg dope. Alleen stuk duurder dan de i68+. Goedkoopste is iets meer dan 150 Dollar
Kanen MD-52. Anders Monkeybrain een PM sturen. Die heeft er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Ik zoek in ear oortjes met goede kwaliteit maar liefst zo laag mogelijke prijs.
Dus welke oortjes zijn goed in vergelijking met hun prijs ?
Mogen er gouden of andere leuke kleurtjes zijn
Ja. Als je met Paypal betaald wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef Zlatan9 het volgende:
Is het betrouwbaar als ik iets van Ebay koop ?
Beste Kanen doppen MD52 MD72 KM92 MD62quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Ik zoek in ear oortjes met goede kwaliteit maar liefst zo laag mogelijke prijs.
Dus welke oortjes zijn goed in vergelijking met hun prijs ?
Mogen er gouden of andere leuke kleurtjes zijn
Ziet er beter uit dan al die andere flut namaak, maar ik zou er niet mee rond willen lopenquote:
Mooi, die laatste is ook naar mij onderwegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:34 schreef NextTVH het volgende:
Vandaag binnen:
2x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30149
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31705
Bij beide weinig verschil met het echt dus weer een goede deal voor dat bedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |