quote:It is war now with FOcalprice, stealing the Kanen business is the end. I go call my hackerfriend, he will make their computer explode. They will know who Jack is... they will pay and cry.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiėren![]()
[..]
het is echt oorlog daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:15 schreef dj_ko het volgende:
waarschijnlijk is de vraag al 1000 keer gesteld maar ik vraag het voor de 1001ste keer.
Wat zijn die freebie dingen? ik las iets over een klok ofzo? over welke site gaat dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.suntekstore.comIk pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Lief dagboek....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
godver lig ik vanmorgen lekker te pitten in bed, belt de bezorger van TNT aan (ik zag hem door een kiertje in het raam) maar ik verwachte niks dus ik bleef lekker liggen. Vind ik zonet een briefje in de bus met bij afzender "Hong Kong"Blijkt het een pakketje te zijn wat ik 4 weken geleden heb besteld, balen
En: Autoradio's op jack zn site.. Twijfel of ik me eraan wil wagenquote:Dear Hans ,
Thank you for your information,could you please ask them if the latest Kanen headphone is on sale?
Jack
Ik heb deze laatst vor mijn moeder besteld, ze was er heel erg blij mee!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef Dropdown het volgende:
Ik zoek nog een leuk kerstkado (Kerstkado ja_ ) voor mijn moeder. Iemand een leuk idee? Denk hieraan wat je je eigen ma zou geven, mijn ma heeft geen vreemde smaak ofzo.
Jackquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiėren![]()
[..]
het is echt oorlog daar
Doe dan gewoon open als de bel gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
godver lig ik vanmorgen lekker te pitten in bed, belt de bezorger van TNT aan (ik zag hem door een kiertje in het raam) maar ik verwachte niks dus ik bleef lekker liggen. Vind ik zonet een briefje in de bus met bij afzender "Hong Kong"Blijkt het een pakketje te zijn wat ik 4 weken geleden heb besteld, balen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:20 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nee jij post nuttig, en dan toch zeiken
Nee hoor, maandag want je kan het pas de eerst volgende werkdag ophalenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef julian6 het volgende:
moet ik morgenvroeg nog naar het postkantoor ook
Jack moet niet zeuren maar zorgen dat zijn prijzen lager liggen, dan verkoopt hij beter en voor ons is het ook beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
het is echt oorlog daar
Ja maar het kan zo zijn dat FP onder de inkoopsprijs verkoopt om Jack te jennenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:23 schreef PedroN het volgende:
Jack moet niet zeuren maar zorgen dat zijn prijzen lager liggen, dan verkoopt hij beter en voor ons is het ook beter
Verzin je dat nou serieus ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
het is echt oorlog daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Dan doet Jack dat toch ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:25 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja maar het kan zo zijn dat FP onder de inkoopsprijs verkoopt om Jack te jennen
Schijnt de beste te zijn, en prijsklasse is ook nog goed imo. Heeft multi-touch (!), 3.5" scherm, exact hetzelfde formaat als de IPhone (dacht ik). Ook de stekkertjes zijn hetzelfde, dus 3,5mm voor oordopjes, onder die echte XX pin naar USB. Wel hebben sommige last van een foutje in het scherm, er mist een pixel oid, maar dit betreft niet alle -> moet je geluk mee hebben gok ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met de Pinphone 3GS? Schijnt een goede clone te zijn.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Verzin je dat nou serieus ?om boeiend te doen
![]()
Lekker kansloos, jack net op je post gewezen en hij zeg:MonkeybrainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_! Jack gaat je zo steeds meer haten, eerst de coupons, nu dit ..
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |