O jij hebt dus liever een wasrek achter op je auto?quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:43 schreef Semmm het volgende:
[..]
O jij hebt dus liever een wasrek achter op je auto?
Dat mag hoor!'
[ afbeelding ]
Alstu![]()
[..]
Ja, en dat allemaal nog 2x de helftquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nu gaat hij 20 km/h sneller, heeft 20% meer vermogen en trekt 1,2 keer zo snel op. toch?
2x de helft meer benzinequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, en dat allemaal nog 2x de helft
Gast, jij wordt met de dag beter!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, en dat allemaal nog 2x de helft
Ik heb stiekem een crush op je.quote:
ik heb de A versie besteldquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je hem in het mandje gooit is de zwarte A
Edit: whaa!! Alles is gewoon zwart in het mandje, duf konijn![]()
Iemand moet even de klantendienst mailen.
Ik heb even gemaild, ook of de kleine wijzers werken (denk het wel)
En toen ging ze ineens offlinequote:Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:11):
*Good morning
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:12):
*anything i can do for you?
Unreal88 zegt (2:12):
*My shop/dealer says that the KM-730 and KM-760 are not for sale in China, is this true?
Unreal88 zegt (2:14):
*?
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:15):
*Yes,it's still under production and have n't sold to the market yet
Unreal88 zegt (2:15):
*both headphones?
Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:17):
*#KM760 should be ready to be sold to the market end of this month; #KM730 have to be after CNY,possible on March
Unreal88 zegt (2:17):
*Ok thanks
Unreal88 zegt (2:18):
*And can you tell me if there is a difference between KM-830 and KM-880?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog reactie:Handig, chinezen met MSNquote:Sophia (E-mailadres niet bevestigd) zegt (2:27):
*#KM830 ear caps is made of plastic,which use a new craftsmanship looking like wood ; #KM880 ear caps is made of real wood
Unreal88 zegt (2:28):
* Does this affect the sound or is it just for the looks?
Sophia(E-mailadres niet bevestigd) says (2:29):
*wooden housing can reduce unwanted vibration to ensure better audio quality![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Unreal88 op 15-01-2010 02:35:51 ]Hoi
Ja, wat Chinezen meteen snappen kunnen allochtonen in Nederland na 50 jaar nog niet snappenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:01 schreef jopiede het volgende:
Ze hebben wel een boel westerse namen daar, niet een chao-ling ofzo, maar gewoon sophia
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:28 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik heb de A versie besteldeens kijken wat je op je mail krijgt..anders bestel ik er nog wel een erachteraan
maar bij hun is alleen dit horloge zo goedkoop, de andere bissots zijn gelijk 30/40 $..
Leuke humor dit soort mega email zonder echte inhoudquote:Thank you very much for your kind email.
We are sorry that at first, there is something wrong with the pictures on the website for the watch, and now it has returned normal. The A,B,C are for distinguishing the three types of the Tissot Light Leather Band Wrist Watch, such as the 3rd watch in the 4th photo is the type A as showed in the pictures.
Here we would like to attach the website for the watch for your easy checking:
http://www.budgetgadgets.(...)top-blue-p-6369.html
Could you please make an order on our website for the watch you need? And we will send the package as soon as we receive your order and payment.
Hope you have a good time on our website, and we are looking forward to doing business with you in the near future.
Also, please feel free to contact us if you have any questions about your order. We are always happy to be of help.
Best regards,
Amy, BudgetGadgets.com Customer Support
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:21 schreef Unreal88 het volgende:
Ik msn met Kanen
[..]
En toen ging ze ineens offlineBij FP hebben ze de wit houten Kanen voor $6 minder liggen. Maakt de keuze wellicht makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog reactie:
[..]
Handig, chinezen met MSN![]()
http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html
komt wel goed. gewoon rustig wachten. wat is de bestel datum en verzend datum.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:46 schreef scull078 het volgende:
Na dit topic helemaal doorgespit te hebben toch ook maar een poging gewaagd iets te bestellen. Een rode laser en 2 kaartjes voor de ndsi. Twee dagen later ook maar de bijbehorende batterijen besteld ( gister netjes aangekomen) echter het eerste pakketje nog niet. Ik zie dat ze alletwee dezelfde dag Hongkong verlaten hebben. Nu heb ik gelezen dat dit wel vaker voorkomt maar ik kan eigenlijk nergens vinden of mensen daadwerkelijk ook het eerste pakketje nog ontvangen hebben. Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:01 schreef jopiede het volgende:
Ze hebben wel een boel westerse namen daar, niet een chao-ling ofzo, maar gewoon sophia
Als je erop klikt krijg je deze te zienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:53 schreef flexoo het volgende:
O MY GOD die valentijns actie van peng/lin (jack/rachel) see for yourself
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je erop klikt krijg je deze te zien![]()
[ afbeelding ]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als je nou nog wat kan zien dan is zo een trui keihard natuurlijk.
je hebt juist geluk want het 2e pakjeis heel snel aangekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef scull078 het volgende:
Ik maak me ook niet echt druk maar vind het meer een beetje vreemd omdat alletwee de pakketjes op 12 januari verzonden zijn. De besteldatum was trouwens 4 en 6 januari. Al met al nog niks te klagen. Dank trouwens voor de snelle reactie skiet.
Maar ze geven toch wel antwoord op een deelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel![]()
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen![]()
[..]
Leuke humor dit soort mega email zonder echte inhoudWat een werk zeg, tijd is goedkoop in China blijkt maar weer
nope, kijk hier maar:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
misschien dat ze heb hebben omgedraaid?
ik denk dat jack zijn eigen bed nog zou verkopen als je er om vroegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:21 schreef Dropdown het volgende:
weet iemand of jack ook usb-warmers verkoopt?
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij FP hebben ze de wit houten Kanen voor $6 minder liggen. Maakt de keuze wellicht makkelijker
http://www.focalprice.com(...)dphone_Earphone.html
Maar nog niet te gebruiken helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:18 schreef Semmm het volgende:
Jack heeft een nieuwe 5% coupon code
[..]
Omdat FP ze nog maar net heeft toegevoegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:07 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hey ja ik zie het, sowieso zijn de MD-52's daar ook goedkoper? Waarom bestelt iedereen ze dan toch bij Jack?
Sloffen en plaatjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
USB warmers? Wat bedoel je daarmee? Sloffen, wanten, plaatjes om je koffie warm te houden?
heb je al wel op zn site gekeken?quote:
Bij PP werkt is de prijs wel goed. Maar zouden er 6 tegelijk verzonden kunnen worden in 1 pakje zonder dat de douane het controleerd?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef Skiet het volgende:
Lol nee, heb ik ook al vaker gezien. Maar check even de uiteindelijk prijs na korting. Of dat wel klopt
Aanstekers mag je toch gewoon kopen? Je blijft ook onder de 21 euro. No problemo toch dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Bij PP werkt is de prijs wel goed. Maar zouden er 6 tegelijk verzonden kunnen worden in 1 pakje zonder dat de douane het controleerd?
Besteldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Aanstekers mag je toch gewoon kopen? Je blijft ook onder de 21 euro. No problemo toch dan.
Ziet er erg goed uit!! Staan paar reviews op Youtube waarin goed te zien is dat deze phone goedequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met de Pinphone 3GS? Schijnt een goede clone te zijn.
Als de dollar staat dan is dat voor de meesten in dit topic juist goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Besteld
WelDat de dollar zo laag staat...
Is af en toe qua dienstverlening net India..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:41 schreef monkeybrain het volgende:
Vsamsun geeft helemaal geen antwoord op email dus ze zijn nog net niet de slechtste winkel![]()
Wat is dit nu voor vaag antwoord... En de vraag of de kleine wijzers werken negeren we gewoon.
Merk ik nogal vaak, stuur 1 vraag per email want anders negeren ze de overige vragen![]()
Cool, inverse bulkrate!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:39 schreef MagischMannetje het volgende:
Het bulkrate systeem bij DX werkt ook niet goed ofwel.
Zonder Bulkrate:
[ afbeelding ]
Met Bulkrate:
[ afbeelding ]
Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
Zo, Ik ben er na een lange afwezigheid ook weer bij![]()
Gisteren Mijn MD80 cam van Ebay binnengekregen.
mooi doosje erbij.
en suntekstore goodie![]()
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
Vergeleken met die gele/witte enveloppen vind ik deze verpakking wel mooierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mooi doosje? Je bedoeld toch niet dat witte plastic baksel?
Ik heb je niet gemist hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
Zo, Ik ben er na een lange afwezigheid ook weer bij![]()
Gisteren Mijn MD80 cam van Ebay binnengekregen.
mooi doosje erbij.
en suntekstore goodie![]()
nu maar weer wat dingen bestellen, want zo te zien heb ik veel gemist
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens die 200MW lasers besteld?
kwamen die aan?
Als ik ze bestel krijg ik dan problemen met de douane?
en: Welke maat van vesten bestellen jullie , als jullie hier Maat M hebben. (als ik mn lengte doorgeef, sturen ze me een klein ding).
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Komen ze aan of niet, dat is altijd de vraag. Je kan gewoon net pech hebben en controle van je pakketje hebben. Dan zullen ze je een brief sturen en vertellen dat het vernietigd wordt. Of er een boete volgt weet ik niet. Maar bestel gewoon, dan merk je het vanzelf. Risico is laag.
DX en PB geven aan of ze TRUE 200MW zijn of niet. Zijn ze dat niet dan heb je geen echte 200MW. De 200MW is behoorlijk duur, ik zou gewoon de TRUE 50MW van DX kopen. Sterk zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Oke ik zal er dan eentje bestellen samen met wat andere stuff,
weet je misschien ook waar hij het goedkoopst/beste is?
Die van Ebay kunnen een Fake Memory hebben, die van Dx pop weet ik niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:25 schreef knuppelhout het volgende:
iemand ervaringen met van die mp3-players van ebay of chinese webshop met shuffle formfactor? waar zijn ze n beetje goed te halen (ik heb een hekel aan ebay, liever DX of pop)
Pinphone?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef Skiet het volgende:
Die Pinphone is echt heel erg dope. Alleen stuk duurder dan de i68+. Goedkoopste is iets meer dan 150 Dollar
Kanen MD-52. Anders Monkeybrain een PM sturen. Die heeft er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Ik zoek in ear oortjes met goede kwaliteit maar liefst zo laag mogelijke prijs.
Dus welke oortjes zijn goed in vergelijking met hun prijs ?
Mogen er gouden of andere leuke kleurtjes zijn
Ja. Als je met Paypal betaald wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef Zlatan9 het volgende:
Is het betrouwbaar als ik iets van Ebay koop ?
Beste Kanen doppen MD52 MD72 KM92 MD62quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Evitaa het volgende:
Hey,
Ik zoek in ear oortjes met goede kwaliteit maar liefst zo laag mogelijke prijs.
Dus welke oortjes zijn goed in vergelijking met hun prijs ?
Mogen er gouden of andere leuke kleurtjes zijn
Ziet er beter uit dan al die andere flut namaak, maar ik zou er niet mee rond willen lopenquote:
Mooi, die laatste is ook naar mij onderwegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:34 schreef NextTVH het volgende:
Vandaag binnen:
2x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30149
1x http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31705
Bij beide weinig verschil met het echt dus weer een goede deal voor dat bedrag
quote:It is war now with FOcalprice, stealing the Kanen business is the end. I go call my hackerfriend, he will make their computer explode. They will know who Jack is... they will pay and cry.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiėren![]()
[..]
het is echt oorlog daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:15 schreef dj_ko het volgende:
waarschijnlijk is de vraag al 1000 keer gesteld maar ik vraag het voor de 1001ste keer.
Wat zijn die freebie dingen? ik las iets over een klok ofzo? over welke site gaat dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.suntekstore.comIk pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Lief dagboek....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
godver lig ik vanmorgen lekker te pitten in bed, belt de bezorger van TNT aan (ik zag hem door een kiertje in het raam) maar ik verwachte niks dus ik bleef lekker liggen. Vind ik zonet een briefje in de bus met bij afzender "Hong Kong"Blijkt het een pakketje te zijn wat ik 4 weken geleden heb besteld, balen
En: Autoradio's op jack zn site.. Twijfel of ik me eraan wil wagenquote:Dear Hans ,
Thank you for your information,could you please ask them if the latest Kanen headphone is on sale?
Jack
Ik heb deze laatst vor mijn moeder besteld, ze was er heel erg blij mee!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef Dropdown het volgende:
Ik zoek nog een leuk kerstkado (Kerstkado ja_ ) voor mijn moeder. Iemand een leuk idee? Denk hieraan wat je je eigen ma zou geven, mijn ma heeft geen vreemde smaak ofzo.
Jackquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
Jack vertelde net op MSN dat ie een hacker gaat inhuren om die teringlijders van Focalprice aan te pakken. Ze zitten steeds zijn nieuwe items te kopiėren![]()
[..]
het is echt oorlog daar
Doe dan gewoon open als de bel gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef julian6 het volgende:
godver lig ik vanmorgen lekker te pitten in bed, belt de bezorger van TNT aan (ik zag hem door een kiertje in het raam) maar ik verwachte niks dus ik bleef lekker liggen. Vind ik zonet een briefje in de bus met bij afzender "Hong Kong"Blijkt het een pakketje te zijn wat ik 4 weken geleden heb besteld, balen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:20 schreef jopiede het volgende:
[..]
Nee jij post nuttig, en dan toch zeiken
Nee hoor, maandag want je kan het pas de eerst volgende werkdag ophalenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:36 schreef julian6 het volgende:
moet ik morgenvroeg nog naar het postkantoor ook
Jack moet niet zeuren maar zorgen dat zijn prijzen lager liggen, dan verkoopt hij beter en voor ons is het ook beterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
het is echt oorlog daar
Ja maar het kan zo zijn dat FP onder de inkoopsprijs verkoopt om Jack te jennenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:23 schreef PedroN het volgende:
Jack moet niet zeuren maar zorgen dat zijn prijzen lager liggen, dan verkoopt hij beter en voor ons is het ook beter
Verzin je dat nou serieus ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
het is echt oorlog daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Dan doet Jack dat toch ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:25 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja maar het kan zo zijn dat FP onder de inkoopsprijs verkoopt om Jack te jennen
Schijnt de beste te zijn, en prijsklasse is ook nog goed imo. Heeft multi-touch (!), 3.5" scherm, exact hetzelfde formaat als de IPhone (dacht ik). Ook de stekkertjes zijn hetzelfde, dus 3,5mm voor oordopjes, onder die echte XX pin naar USB. Wel hebben sommige last van een foutje in het scherm, er mist een pixel oid, maar dit betreft niet alle -> moet je geluk mee hebben gok ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef Skiet het volgende:
Iemand ervaring met de Pinphone 3GS? Schijnt een goede clone te zijn.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Verzin je dat nou serieus ?om boeiend te doen
![]()
Lekker kansloos, jack net op je post gewezen en hij zeg:MonkeybrainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_! Jack gaat je zo steeds meer haten, eerst de coupons, nu dit ..
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |