quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Verzin je dat nou serieus ?om boeiend te doen
![]()
Lekker kansloos, jack net op je post gewezen en hij zeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Het was niet eens de bedoeling om jullie in de maling te nemen. Geloven jullie dat hele verhaal![]()
Was gewoon een grappige opmerking omdat FP nu Kanen verkoopt![]()
Gaat iemand Jack vragen of het klopt![]()
![]()
![]()
Een hacker in dienst nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, ik zou 't wel fun vinden als 't echt zo was dus d8 ga even vragen aan m'n schatjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
Het was niet eens de bedoeling om jullie in de maling te nemen. Geloven jullie dat hele verhaal![]()
Was gewoon een grappige opmerking omdat FP nu Kanen verkoopt![]()
Gaat iemand Jack vragen of het klopt![]()
![]()
![]()
Een hacker in dienst nemen![]()
![]()
![]()
Een pennetje om je touch screen mobieltje mee te bedienen, begrijp ik uit de beschrijving. Bestel er een voor die cent en vind het uit!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef Zlatan9 het volgende:
wat is dithttp://www.focalprice.com(...)Get_1pcs_at_001.html
voor 0.01 $ ???
moet je er wel wat bij kopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef veda het volgende:
[..]
Een pennetje om je touch screen mobieltje mee te bedienen, begrijp ik uit de beschrijving. Bestel er een voor die cent en vind het uit!
Stock Keeping Unit oftewel het nummer 2342387 bijvoorbeeld wat in de URL en bij het product staat. Zie het bij alle producten redelijk groot staan:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Evitaa het volgende:
Eventjes redelijk dringend:
Ik moet een order voor DX wijzigen die ik net heb gemaakt.
Maar ik moet de SKU ingeven en dan de nieuwe SKU die ik wil
Maar wtf is SKU ??
SKU = productnummerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Evitaa het volgende:
Eventjes redelijk dringend:
Ik moet een order voor DX wijzigen die ik net heb gemaakt.
Maar ik moet de SKU ingeven en dan de nieuwe SKU die ik wil
Maar wtf is SKU ??
Die autoradio's zien er niet van de beste kwaliteit uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:50 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
En: Autoradio's op jack zn site.. Twijfel of ik me eraan wil wagen
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/(...)ith_USB_Host__-27585
------
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/(...)with_USB_Host_-27583
Ik vraag me af wat de productiekosten van die dingen zijn? Als ze 800 gram zijn dan is het toch veel te duur om ze met air mail te shippen?
Jack's md52 hebben een nylon kabel op dit moment, niet de rubberen op de FP plaatje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wel grappig dat de MD-52's dan nu bij FP goedkoper zijn als bij Jack, dus dat wordt bij FP die dingen bestellen...
Heb je ook pricing via Jack de man?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
Kosten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
+ focalprice heeft supersnelle service (imo)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Wel grappig dat de MD-52's dan nu bij FP goedkoper zijn als bij Jack, dus dat wordt bij FP die dingen bestellen...
Een Futaba 2.4GHz zender + ontvanger, met een Flightpower LiPo en een Plettenberg Brushless motor zal het waarschijnlijk nóg iets beter doen. Niet vergeten nog een leuke heli zelf er bij te kopen!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zonder twijfel:
[ link | afbeelding ]
Ja, Dion en... ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb je ook pricing via Jack de man?
$ 200 dollar, 3.6 Kg. hehe wat voor bakbeest is dat! Iemand van Fok heeft 'm al is gehaald zei jack xD
Kan je dat niet goedkoper halen in NL?
Als je wil klooien met de cam... Onderschat het gewicht van het cameraatje (19g met microsd erin) niet in verhouding tot het gewicht van de heli. Ik denk niet dat deze zal opstijgen. Als hij al de lucht in geraakt zal het niet voor lang zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Kosten?
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32698
Deze schijnt ook wel redelijk te zijn?
Maar is hij ook echt leuk om mee te viegen of is het zo'n ding waarvan je na 3 minuten zoiets hebt van "mwah..."?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja, Dion en... ik.
Ik heb er veel geld voor betaald (iets van $220, heb er metal upgrade parts ook bijgekocht) maar het was nog altijd goedkoper dan wat je er hier zou voor betalen.
Niemand?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef Zapper het volgende:
Erg strak apparaat: http://www.maxiaxi.com/draadloos-ipod-iphone-docking-station.html
Iemand ergens tegengekomen bij een Chinees?
Dat ding is dacht ik aardig gelijk aan een pro-heliquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef robbey het volgende:
Maar is hij ook echt leuk om mee te viegen of is het zo'n ding waarvan je na 3 minuten zoiets hebt van "mwah..."?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |