nee deze was voor me schoonzusje ( 1 paarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:17 schreef Semmm het volgende:
[..]
Is dit de 3e grote bestelling of waren deze niet voor je 16jarige horeca sletjes meisjes?
misschien hadden ze zoiets van als er wat leuks in zit houden we het, blijkt dat er van die oerlelijke schoenen (of wat er voor door moet gaan) inzitten..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:39 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee deze was voor me schoonzusje ( 1 paar)
daarom vond ik het zp raar 12 paar geen probleem stuur door!
en 1 paar inbeslag nemen
Leg uitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:25 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al aan 2 mensen gestuurd en ben fan maar waar is die couponcode dan?
Gevonden
Zo slecht zijn ze toch nog niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:52 schreef Semmm het volgende:
Mensen die nog een riem zoeken, je betaalt alleen de verzendkosten![]()
http://item.taobao.com/au(...)d4e6a.jhtml?cm_cat=0
Nee daaromquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:54 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Zo slecht zijn ze toch nog niet?
Doe jij ff een pricerequest bij Jack? ik ben op dit moment te lui daarvoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:56 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik die zwarte wel
Geef me het e-mail adres van Jeck en dan doe ik dat voor jou geile piemolquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Doe jij ff een pricerequest bij Jack? ik ben op dit moment te lui daarvoor
zal rond de 6 dollar worden en bij meerdere 4-5 denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:01 schreef mug89 het volgende:
graagik wil t antwoord ook wel ffkes weten, ze zien er wel nice uit
zwart en bruin als het een beetje te doen is met de kosten ga ik bestellen denk ik
Maar dan moeten we het wel vanuit Hong Kong (Jack) direct naar alles juiste adressen laten verzenden, anders haal je nog geen winst er uit met die dure TNT hier...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
zal rond de 6 dollar worden en bij meerdere 4-5 denk ik
Ja TBN is duurder want die verzenden niet met KH post dus bestel bij Jack.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:06 schreef Av- het volgende:
Heb bij taobaonow.com een pakket besteld met een waarde van ~50 EUR, pakket was ongeveer 2.5 kilo zwaar en er werd mij ~40 EUR verzendkosten berekend? Dit vond ik in verhouding best veel. Zal dit bij Jack goedkoper zijn?
Verder geen klachten met taobaonow, alles netjes verpakt. Werkt prima.
Ik bedoelde eigenlijk gewoon als jee r zelf meerdere wiltquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:06 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Maar dan moeten we het wel vanuit Hong Kong (Jack) direct naar alles juiste adressen laten verzenden, anders haal je nog geen winst er uit met die dure TNT hier...
Wat moet ik met 5 riemen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:08 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon als jee r zelf meerdere wilt
- SMquote:
Wij tweetjes SMquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
- SM
- dragen
- uitdelen
- opeten
- in stukjes hakken
- mensen mee slaan
- verkopen
- verjaardagscadeu
- asfasdf
- tyjj
- rutu
- hasseiadfgykk
12, bijna 13 en ben hetero, doeiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:13 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wij tweetjes SMHoe oud ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |