Ben jij echt hetero?quote:
Misschien dat nu de grap duidelijk is gewordenquote:
Ik heb hem al . Mooie riem alleen een beetje te smal.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:52 schreef Semmm het volgende:
Mensen die nog een riem zoeken, je betaalt alleen de verzendkosten![]()
http://item.taobao.com/au(...)d4e6a.jhtml?cm_cat=0
Foto? Of zou je kunnen op meten hoe smal?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:03 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik heb hem al . Mooie riem alleen een beetje te smal.
Dat is een verkapte dreiging, Jack gelijk een korting gevenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:46 schreef Swindler het volgende:
Ook weer effe wat besteld
HI!
http://item.taobao.com/au(...)6ec4be0.htm?cm_cat=0
17.72$ including shipping and tracking number
http://item.taobao.com/au(...)b36d589.htm?cm_cat=0
19.06$ including shipping and tracking number
If you order two items together,I will give you 3$ as discount together
Best regards,
Jack
quote:This is Emma from Popbuying.
Please login Dealperfect and add the two item to your cart,then check out on Paypal yourself.So we can received your order.
Best regards,
Emma
De riem hier is 3cm breed en 110cm lang.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:05 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Foto? Of zou je kunnen op meten hoe smal?
EDIT: Volgens link: length: 115cm Width: 3.5cm
Normale maat toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3cm breed, dat is inderdaad niet al te bestquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
De riem hier is 3cm breed en 110cm lang.
Pics
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:13 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
3cm breed, dat is inderdaad niet al te best![]()
Pics?Oh, nu zie ik ze
Jammer dat ie maar 3cm breed is
opgeven.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:21 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik dacht ik probeer nog eens dat met Artscow en gratis muismat, maar ik kom er gewoon echt niet uitTips?
binnenste wijzers werken dus NIET! (kon ook eigenlijk niet anders, maar toch hoop je er stiekum op)quote:Dear Richard,
Thank you very much for your enquiry.
We are very glad to know that you are interested in our watch, and the Tissot Light Leather Band Wrist Watch mentioned sells very well on our website.
However, we are sorry that the inner pointers does not work, and they are just for decoration
Hope you have a good time on our website, and we are looking forward to doing business with you in the near future.
Also, please feel free to contact us if you have any questions about your order. We are always happy to be of help.
Best regards,
Amy, BudgetGadgets.com Customer Support
Nergens. Moet je kopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[ afbeelding ]
WAAR KRIJG IK DIE?!?!?!?!!?
Wel oppassen dat je internet niet per ongeluk afsluit hierna, anders kan er niemand ter wereld meer internetten.quote:
Wist ik dat nu maar eerder...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:27 schreef thijs1994 het volgende:
Wat is die riem klein 0.o. Dat gaat 'm niet worden.
Haha weer een heel verhaal erbijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:26 schreef mug89 het volgende:
nog even over dat bissot horloge,
kreeg deze mail:
[..]
binnenste wijzers werken dus NIET! (kon ook eigenlijk niet anders, maar toch hoop je er stiekum op)
hmmm...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha weer een heel verhaal erbij![]()
Nu is de vraag, kun je de wijzertjes wel verzetten met de zijknopjes of zitten ze gewoon vastgeplakt?
Het duffe is dat ze soms de wijzertjes niet op de reset (0) vastplakken. Dan staan je wijzertjes stil terwijl ze werken![]()
Als ik op de foto's kijk staan ze niet allemaal op de reset.
Nog even een tip, de DOMO KUN fotocamera tasje van FP is fantastisch
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:25 schreef thijs1994 het volgende:
Even een paar vraagjes:
Waar kan ik het beste die fishbones halen??
En bestaat er ook een standaar voor de mobiele telefoon om te filmen op een standaard zeg maar?? Ik heb een SE K800i ofzo ik weet niet of dat er toe doet maar die wil ik graag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |