abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 11:06:59 #1
70532 loveli
N
pi_76754706

Het vorige deel: Slank #919: zonder kant en strikjes, maar met loveli!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 49% gewijzigd door loveli op 13-01-2010 11:13:22 ]
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:07:18 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76754717
fipo
Niet meer actief op Fok!
pi_76754727
Mo! Wat naar! Maar ook weer niet zo naar: wacht gewoon de uitslag af.. En heb je gister René op de buren afgestuurd?

Eigenlijk ga ik zelf een beetje twijfelen over mijn studie als ik steeds dat soort posts lees Want ik ben van nature ook vrij stresskipperig en dat heb ik nu aardig van mij af kunnen zetten.. Maar dit is tentamenweek 2 van 4 en ik heb iets van 17 tentamens en ook mijn zelfvertrouwen raakt ooit op

Aangezien ik nu ook 1 a 2 bestuursfuncties vervul en ik van alle kanten te horen krijg dat ik nu natuurlijk faal met mijn studie en dan krijg ik hier ook nog negatieve signalen - terwijl het mij wel leuk lijkt!

Ik verwijt je niets hoor! Tis gewoon herkenbaar! En daarnaast heb ik nog een vriendje die ongeveer van mening is dat ik ong. 5 volle dagen per tentamen moet besteden aan mijn tentamens, en sowieso 2 weken daarvoor al bezig moet zijn met leren, en niet te veel andere dingen moet doen, en standaard tot 23.45 in de UB hoor te zitten dan, en van mening is dat ik te weinig tijd aan mijn studie besteed. Maar ook niet samen wil leren zodat hij ziet dat ik wel dingen doe.

En nog 100 dingen er naast.

Stress stress stress.. Dan is slank altijd zo fijn om over luchtige zaken te babbelen
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:12:29 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76754894
Hooooooooi..

Net mijn ontbijt achter de kiezen: boterham rauwe ham, boterham gekookt ei, beschuit volvette kaas, glas halfvolle melk.

Rest: appel, sinaasappel, 2 boterhammen rauwe ham
Snert, ik ga vanmiddag lekker snert maken met veel saucijs, speklapjes, krabbetjes, hamlap en rookworst en roggebrood natuurlijk
Zo vet allemaal maar zo vreselijk lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 11:14:45 #5
70532 loveli
N
pi_76754981
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooooooooi..

Net mijn ontbijt achter de kiezen: boterham rauwe ham, boterham gekookt ei, beschuit volvette kaas, glas halfvolle melk.

Rest: appel, sinaasappel, 2 boterhammen rauwe ham
Snert, ik ga vanmiddag lekker snert maken met veel saucijs, speklapjes, krabbetjes, hamlap en rookworst en roggebrood natuurlijk
Zo vet allemaal maar zo vreselijk lekker
Tip: ook erwten erin.
crap in = crap out
pi_76755137
Lekker hoor Uniek.

Lijstje gisteren trouwens:
O: bio vanille yoghurt met muesli, sinaasappel
L: 2 volkorencrackers met pittige houmous
T: kiwi en paar blokjes pure choco
D: krieltjes, toscaanse worstjes met champignons en spinazie
S: uurtje fitness

Vandaag:
O:vanille yoghurt met muesli, sinaasappel en 2 bakken koffie
rest weet ik nog niet
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:18:53 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76755169
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Okee, omdat jij het zegt want je bent tenslotte mijn vriendinnetje
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76755179
Ik heb het KOUD
En zin in warme choco, met slagroom uiteraard. En geen vieze uit de automaat.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 11:20:11 #9
70532 loveli
N
pi_76755234
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Okee, omdat jij het zegt want je bent tenslotte mijn vriendinnetje
Had je al gesolliciteerd?
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:20:36 #10
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76755251
mm, ik wil binnenkort ook snert maken. Maar k kan hier geen rookworst krijgen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76755517
Ik lust geen snert En geen roggebrood Nephollander ben ik!
pi_76755620
PF, toen je die blauwe bolero naar me stuurde, hoe had jij dat toen ingepakt?
pi_76755623
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef loveli het volgende:

tvp
pi_76755790
TVP.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:36:40 #15
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76755824
Tvp.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76755826
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef shinydiscoball het volgende:
PF, toen je die blauwe bolero naar me stuurde, hoe had jij dat toen ingepakt?
Uhm.. In een doos van mijn lensmail volgens mij (brievenbuspost). Of in een grote envelop.
pi_76757417
Knuffel voor Moblo. Die instelling klinkt goed, ik hoop dat je hem vol kunt houden want ik weet dat je het eigenlijk allemaal perfect wilde doen. Aan de andere kant, als dat eenmaal niet meer lukt is het misschien wel makkelijker om de rest ook wat meer los te laten.

VMW, die wijsheid wil ik ook wel op een tegeltje.

Gefeliciteerd Phaidra!
Is het niet gek als je vrienden kinderen gaan krijgen?
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:23:52 #18
236335 neen
schone schijn
pi_76757467
Wat een mooie dag is het vandaag!

Ik had me natuurlijk weer bijna verslapen waardoor ik niet kon ontbijten 's ochtends maar goed, 8:30 zat ik mooi achter de computer op school om een tentamen te maken. Dit werkt natuurlijk niet meteen en na een half uurtje kon ik eindelijk beginnen. Eventjes dat ding gemaakt wilde ik hem insturen door op Finish en OK te klikken deed hij niets anderhalf uur geprobeerd en toen heb ik gezegd dat ik er wel klaar mee was.
Nou eventjes naar huis gefietst om te ontbijten en te douchen ga ik zo hop, onderweg tegen de vlakte. Nu is m'n bril kapot.... ik kan hem nog wel opdoen maar lang gaat dit niet duren en een leuke nieuwe bril zoeken vind ik echt lastig.

Hoi TVP
het lijkt niet wat het is
pi_76757710
Lijstje:
O: snee brood met Duo Penotti (koop ik nooit, deze was over van een groepslunch, en dan toch eten )
T: koffie met melk
L: 2 sneetjes brood, 1x vlees en 1x kaas
T: knäckebröd met Slankie
D: aardappels met spruitjes en een magere beefburger
T: yoghurt met appel
T: wijntje

Oja, en we hebben via de telefoon in elk geval bevestigd dat we een woning krijgen, nu gaan ze een contract maken.
pi_76757910
Gefeliciteerd Mini Wat fijn!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:48:23 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76758192
Nog iets wat ik maar niet meer moet eten: zure matten Sjonge jonge, wat worden je tanden daar gevoelig van . Kon gisteren amper tandenpoetsen en brood eten doet gewoon pijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_76758291
PF, trek je niet teveel aan van hoe je vriendje vindt hoe jij moet leren. Leer op de manier die jou goed lijkt, waarmee jij het gevoel hebt dat je de stof kan beheersen en onthouden. (persoonlijk zou ik juist minder informatie opnemen als ik 2 weken tot 23.30 zit te leren. Je moet ook slapen en ontspannen om informatie goed te kunnen verwerken).

Succes met je tentamen straks Moblo! Doe je best, meer kan je nu niet meer doen (aldus mijn moeder, als ze ziet dat ik weer eens loop te stressen).

Maar neen, heb je hem uiteindelijk wel ingeleverd/geprint ofzo? Wat slecht zeg, als je niet kan inleveren ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:54:13 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76758332
Lieve Loveli,

Hierbij wil ik graag jou vriendinnetje worden,
Ik ben niet erg sociaal, niet academisch geschoold maar kan ik kan wel goed slijmen
Jij ongelooflijk mooie, slanke lieve vrouw

XXX Uniekje
pi_76758464
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Nog iets wat ik maar niet meer moet eten: zure matten Sjonge jonge, wat worden je tanden daar gevoelig van . Kon gisteren amper tandenpoetsen en brood eten doet gewoon pijn .
Ik denk dan ook dat op de schaal van 1 t/m 10, zure matten op zijn minst een 9 scoren, als we het hebben over hoe ik zo snel mogelijk het gebit kan krijgen, gepost door Co een aantal topics geleden. Zuur én zoet tegelijk!!!
pi_76758501
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:23 schreef neen het volgende:
Wat een mooie dag is het vandaag!

Ik had me natuurlijk weer bijna verslapen waardoor ik niet kon ontbijten 's ochtends maar goed, 8:30 zat ik mooi achter de computer op school om een tentamen te maken. Dit werkt natuurlijk niet meteen en na een half uurtje kon ik eindelijk beginnen. Eventjes dat ding gemaakt wilde ik hem insturen door op Finish en OK te klikken deed hij niets anderhalf uur geprobeerd en toen heb ik gezegd dat ik er wel klaar mee was.
Nou eventjes naar huis gefietst om te ontbijten en te douchen ga ik zo hop, onderweg tegen de vlakte. Nu is m'n bril kapot.... ik kan hem nog wel opdoen maar lang gaat dit niet duren en een leuke nieuwe bril zoeken vind ik echt lastig.

Hoi TVP

Ja alles goed en wel, maar heb je SDB nu al gePMt?
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:05:05 #26
331 Merel
Be here now.
pi_76758624
Mini wat spannend met je huis!!

En zure matten waren volgens mij vroeger veel zuurder, slappe hap tegenwoordig.

McDate was druk bezig en moe gisteren, jeuj Zou ik ook zeggen als ik geen zin had om met iemand te kletsen omdat ik nog niet bedacht had hoe ik netjes "ik vind je niet leuk" moest gaan zeggen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76758635
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dan ook dat op de schaal van 1 t/m 10, zure matten op zijn minst een 9 scoren, als we het hebben over hoe ik zo snel mogelijk het gebit kan krijgen, gepost door Co een aantal topics geleden. Zuur én zoet tegelijk!!!
Oeh! Die zijn naar ja! Maar wel lekker
pi_76758643
Door SDB kijk ik nu op asos

Iemand nog must buys?
pi_76758656
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef Merel het volgende:

McDate was druk bezig en moe gisteren, jeuj Zou ik ook zeggen als ik geen zin had om met iemand te kletsen omdat ik nog niet bedacht had hoe ik netjes "ik vind je niet leuk" moest gaan zeggen.
Niet zo doemdenken En anders alvast aan plan B werken!
pi_76758896
Merel, kan hij niet gewoon druk en moe zijn geweest?
Misschien heeft hij gewoon zijn tijd en ruimte nodig, niet elke jongen heeft er behoefte aan om gelijk dagelijks contact te hebben.
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 13:16:55 #31
70532 loveli
N
pi_76758994
quote:

Oeh, je kunt gedachtenlezen! Kun je dan ook even de gedachten van mijn Mc meenemen? Want ik kan daar niet inloggen.
crap in = crap out
pi_76759000
ik ben verdwietig, want het ging swecht en ik had barstende hoofdpijn die niet weg ging en gaat en en en bweuh!
Ja doei.
pi_76759040
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Niet zo doemdenken En anders alvast aan plan B werken!
En dat is niet McSex

En nog even voor de vriendin van Phaidra en voor de woning van Mini !

Hier sneeuwt het alweer
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 13:20:03 #34
70532 loveli
N
pi_76759100
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieve Loveli,

Hierbij wil ik graag jou vriendinnetje worden,
Ik ben niet erg sociaal, niet academisch geschoold maar kan ik kan wel goed slijmen
Jij ongelooflijk mooie, slanke lieve vrouw

XXX Uniekje

Aangenomen!
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:21:37 #35
331 Merel
Be here now.
pi_76759165
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:18 schreef Syrena het volgende:

En dat is niet McSex
Niet?

Ik probeer ook geen gedachten te lezen, ik zeg alleen wat míjn gedachten zouden zijn. Durf gewoon niet al te positief te zijn. Verder wacht ik gewoon rustig af hoor.

Lijstje!

O - twee krentenbollen
L - melk, jus, boterham met filet americain en een gekookt eitje, halve kop ministronesoep, mandarijn
T - mandarijn
D- waarschijnlijk het restant van de wraps van gisteren
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 13:22:50 #36
70532 loveli
N
pi_76759211
O, enne Merel, ik denk dat je met MxSex last van het Stockholmsyndroom hebt.
crap in = crap out
pi_76759236
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Merel, kan hij niet gewoon druk en moe zijn geweest?
Misschien heeft hij gewoon zijn tijd en ruimte nodig, niet elke jongen heeft er behoefte aan om gelijk dagelijks contact te hebben.
Dat dus. Misschien komt hij gewoon wat langzaam op gang en wil hij niet overhaast ergens in springen, maar eerst zeker zijn van zijn gevoelens. Als het dan iets wordt weet je tenminste wel dat het goed zit.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:27:51 #38
331 Merel
Be here now.
pi_76759418
Ik wil geen zekere gevoelens, ik wil zoenen
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:29:22 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76759474
Hatsjoe!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 13:30:13 #40
70532 loveli
N
pi_76759505
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:27 schreef Merel het volgende:
Dan nodig je 'em uit voor het weekend en zodra 'ie er is pak je 'em op z'n bek!

O als ik het lef had...
crap in = crap out
pi_76759603
quote:
Hihi, ik begin te denken dat het toch optie A was, jij wilt het tegenovergestelde van een gentleman.

Gezondheid XM!
pi_76759657
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
dat heb ik nog nooit gehad van zure matten... en ik heb sinds ik 12 vullingen heb wel echt gevoelige tanden (oh en nog ergens een gaatje)

weet je zeker dat je niet gaatjes hebt? ik heb die pijn van suiker alleen aan de kies waar nu ook een gaatje blijkt te zitten...
Kwak
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:35:19 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76759697
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat heb ik nog nooit gehad van zure matten... en ik heb sinds ik 12 vullingen heb wel echt gevoelige tanden (oh en nog ergens een gaatje)

weet je zeker dat je niet gaatjes hebt? ik heb die pijn van suiker alleen aan de kies waar nu ook een gaatje blijkt te zitten...
Dan zitten mijn tanden vol gaatjes .
Mark had hetzelfde trouwens en het lijkt me sterk dat we allebei heel veel gaatjes hebben. Maar ik ga deze maand nog een afspraak maken bij een nieuwe tandarts hier in Groningen. Een neef van m'n moeder .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:37:41 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76759794
Zure matten . Maar ze zijn inderdaad lang niet meer zo smoelvertrekkend zuur als vroegah
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76760225
zure matten zijn
Ja doei.
pi_76760420
oh en Moblo, het valt vast mee! maak je niet te druk, je bent zó gebrand op het goed doen dan je een paar foutjes, die je misshcien een 7,5 opleveren, in je hoofd enorm uitvergroot... de druk is veel te hoog zo joh!

Als je trouwens ooit grammatica problemen ofzo hebt mag je me ook altijd mailen he? Ik help je graag!
Kwak
pi_76760508
Ik wil ook echt wat gaan afvallen. Maar heb niet het idee dat ik zo heel veel slechte dingen eet. Ben benieuwd wat jullie denken waar ik nog op kan minderen.

Doordeweeks per dag:

Smorgens: Glas jus d'orange.
9:00: 4 plakken ontbijtkoek met dun laagje boter.
12:30: 4 bruine boterhammen met boter en kaas en een pakje vift.
17:00: uur op het station heel af en toe een twix of snicker. (daar moet ik sowieso mee stoppen)
18:00: uur gewoon normaal eten groeten, aardappels, vlees, of pasta's of rijst.
's avonds: niet al te veel. Af en toe wat koekjes enz.

In het weekend op zaterdag vaak frituur. En zondags gewoon weer normaal eten.

Behalve de frituur, de koekjes savonds en de twixen wat is er dan nog waar ik kan verbeteren?
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:56:22 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76760541
Hey Mo, is het nu niet even tijd om te ontspannen?? Even Mo tijd!

Mini wat spannend van je huis, leuk hoor!

* uniekhoorn heeft een vriendin BBFF ILY NTB IMJZ
pi_76760564
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil ook echt wat gaan afvallen. Maar heb niet het idee dat ik zo heel veel slechte dingen eet. Ben benieuwd wat jullie denken waar ik nog op kan minderen.

Doordeweeks per dag:

Smorgens: Glas jus d'orange.
9:00: 4 plakken ontbijtkoek met dun laagje boter.
12:30: 4 bruine boterhammen met boter en kaas en een pakje vift.
17:00: uur op het station heel af en toe een twix of snicker. (daar moet ik sowieso mee stoppen)
18:00: uur gewoon normaal eten groeten, aardappels, vlees, of pasta's of rijst.

Behalve de frituur, de koekjes savonds en de twixen wat is er dan nog waar ik kan verbeteren?
De kaas en de ontbijtkoek (teveel vet en suiker). Zijn je bruine boterhammen echt volkoren?
pi_76760671
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
oh en Moblo, het valt vast mee! maak je niet te druk, je bent zó gebrand op het goed doen dan je een paar foutjes, die je misshcien een 7,5 opleveren, in je hoofd enorm uitvergroot... de druk is veel te hoog zo joh!

Als je trouwens ooit grammatica problemen ofzo hebt mag je me ook altijd mailen he? Ik help je graag!
het ging gewoon echt niet.. en er zaten zoveel herkansers.... en het is allemaal zo slecht uitgelegd. Ik ben niet debiel, maar alle regels gaan door elkaar, en alles kan overal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_76760691
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Knuffel voor Moblo. Die instelling klinkt goed, ik hoop dat je hem vol kunt houden want ik weet dat je het eigenlijk allemaal perfect wilde doen. Aan de andere kant, als dat eenmaal niet meer lukt is het misschien wel makkelijker om de rest ook wat meer los te laten.

VMW, die wijsheid wil ik ook wel op een tegeltje.

Gefeliciteerd Phaidra!
Is het niet gek als je vrienden kinderen gaan krijgen?
Thanks voor de felicitaties iedereen! En ja, ik vind het wel een beetje een gek idee, maar veel van mijn vrienden hebben al langdurige / serieuze relaties, dus het kwam niet helmaal uit de lucht vallen...

En mini, jij gefeliciteerd met je huis!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76760766
Oeh, Mini! huis!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 14:03:42 #53
70532 loveli
N
pi_76760851
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Stansfield het volgende:

Doordeweeks per dag:

Smorgens: Glas jus d'orange. [suikers]
9:00: 4 plakken ontbijtkoek met dun laagje boter. [bah! wegdoen! vieze smerige suikers]
12:30: 4 bruine boterhammen met boter en kaas en een pakje vift. [brood, weer carbs]
17:00: uur op het station heel af en toe een twix of snicker. (daar moet ik sowieso mee stoppen)[daar zijn ze weer]
18:00: uur gewoon normaal eten groeten, aardappels, vlees, of pasta's of rijst. [wat denk je dat pasta, aardappels en rijst zijn?]

Meer eiwitten, gezonde vetten, groente en fruit eten, de ontbijtkoek zo snel mogelijk in de prullenbak gooien.
Welkom enzo.
crap in = crap out
pi_76760869
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

De kaas en de ontbijtkoek (teveel vet en suiker). Zijn je bruine boterhammen echt volkoren?
Ik dacht altijd dat ontbijtkoek wel goed was. Wat zijn dan goede tussendoortjes die wel vullen.

Heb tijgerbruin. Dus niet super bruin.

Moet ik dan aan de kipfilet en magere ham enz??
pi_76760929
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het ging gewoon echt niet.. en er zaten zoveel herkansers.... en het is allemaal zo slecht uitgelegd. Ik ben niet debiel, maar alle regels gaan door elkaar, en alles kan overal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he wat vervelend! ik kan anders van de onderwerpen die je moeilijk vindt sowieso wel wat kopieën voor je maken uit mijn eigen lesboek en werkboek - die vond ik heel makkelijk en duidelijk. het probleem voor (near) native speakers is dat ze vaak niet meer na hoeven te denken en het op gevoel doen, en dan kun je het inderdaad niet goed uitleggen - al zou een docent daar echt voor moeten waken. van wie had je dat vak? (mag in een spoiler)
Kwak
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 14:06:27 #56
70532 loveli
N
pi_76760952
Nootjes, kipfilet, pindakaas, kwark.
En selderijstengel
crap in = crap out
pi_76760980
oh, en eet veel Brocco_li
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:09:00 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76761046

http://player.omroep.nl/?aflID=9784743
iemand dit al gezien??
Ga ik nu even kijken
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 14:09:02 #59
70532 loveli
N
pi_76761049
O, en vet is niet slecht. Becel en blueband wel, olijfolie, avocado's, eieren (zachte dooier) en vette vis zijn goed, roomboter kan niet zoveel kwaad als je maat houdt.
Groente en fruit voor de vezels, vitamines en mineralen. Vers voer is gezond, de meeste houdbare dingen niet.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 14:10:07 #60
70532 loveli
N
pi_76761099
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en eet veel Brocco_li
Zit bomvol gezondheid!
crap in = crap out
pi_76761182
Dankjewel allemaal.

Stansfield: ik heb niks toe te voegen aan wat de rest al heeft gezegd, behalve welkom!
pi_76761273
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat ontbijtkoek wel goed was. Wat zijn dan goede tussendoortjes die wel vullen.

Heb tijgerbruin. Dus niet super bruin.

Moet ik dan aan de kipfilet en magere ham enz??
gezond eten:
volkorenbrood (niet donker meergranen, das geen volkoren), volkorenpasta, zilvervliesrijst, niet teveel aardappelen, niet te vet vlees, veel groente, tussendoor niet teveel fruit of fruitsap (2 stuks, of 1 stuk en 1 keer sap), magere eiwitten (magere yoghurt, kipfilet, ham is niet echt mager en zit vaak suiker door,). eitjes zijn ook gezond! eet voor gezonde vetten vette vis en noten. eet voldoende, en eet regelmatig!

ongezond:
bewerkte produkten (alle koekjes, cakes, chips, aardappel die in vormpjes geperst is uit de diepvries, ook "gezonde" koekproducten zoals ontbijtkoek (veel snelle suikers!!), ontbijtrepen, mueslirepen) de meeste ontbijtgranen zoals cruesli's (veel extra suiker erin!) en cornflakes. voorbewerkt vlees (worst, hamburgers, diepvriessnacks)

das een beetje een richtlijn...
het nadeel van snelle suikers is dat je een piek in je bloedsuiker krijgt waardoor je snel daarna een dip krijgt en dus lekkere trek! ook vullen ze minder goed dan bijvoorbeeld eiwitten en gezonde vetten.
Kwak
pi_76761304
zelfgemaakte hamburgers daarentegen kunnen natuurlijk wel met een avocadoprutje dat eten we morgen!
Ja doei.
pi_76761342
Ik ga volgende week nacho's con todo's maken, eerste keer!
Dus Mo, wat moet ik halen bij de Lidl, behalve de tortillachips Avocado? Bonen in blik?
pi_76761394
gezeefde tomaten (als je de saus niet van top tot teen zelf maakt), mais, uitjes/sjalotjes, paprika's

en jalapenos bij de AH (hebben ze niet bij de lidl) en creme fraiche natuurlijk! En tomaatjes voor door de guacamole, en wat citroen! :0
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:18:33 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76761478
lijstje:

O: muesli met yoghurt en daardoor laatste beetje fruitsalade en een extra banaan
T: -
L: aardappeltortilla met spinazie
T: geen idee
D: ik denk een kipcurry met rijst of naanbrood, zoiets.
T: geen idee. stukje chocola ofzo?
pi_76761489
Mini, wat fijn!! Ik weet echt zo precies hoe je je voelt! Wanneer zouden jullie kunnen verhuizen dan ongeveer? En foto's! .
pi_76761529
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
gezeefde tomaten (als je de saus niet van top tot teen zelf maakt), mais, uitjes/sjalotjes, paprika's

en jalapenos bij de AH (hebben ze niet bij de lidl) en creme fraiche natuurlijk! En tomaatjes voor door de guacamole, en wat citroen! :0
*noteert* Wil je me even PM-men hoe jij het dan maakt?
pi_76761557
maar er is sindskort ook een nacho's con todo topic in CUL maar ik doe 't heel simpel

oh, vergeet gerapste kaas niet!
Ja doei.
pi_76761619
hebben jullie trws de afl. van Jong gezien over dikke mensen? een meisje op psycho educatie had het erover, ik zit het nu te kijken. het meisje met BED (ook al heb ik dat officieel niet, omdat ik langzaam eet en niet in buien) beschreef in één van die fragmenten precies wat ik voel...

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=547&md5=40af42753604b5a0b3f8c0705d730638
Kwak
pi_76761817
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, wat fijn!! Ik weet echt zo precies hoe je je voelt! Wanneer zouden jullie kunnen verhuizen dan ongeveer? En foto's! .
Dat duurt allemaal nog wel even. Het is nieuwbouw en de oplevering staat gepland voor maart. Maar goed, er hoeft niet veel geklust te worden dus dan kunnen we er ook bijna meteen in.

Kwak: die aflevering ga ik ook eens kijken!
pi_76761877
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat duurt allemaal nog wel even. Het is nieuwbouw en de oplevering staat gepland voor maart. Maar goed, er hoeft niet veel geklust te worden dus dan kunnen we er ook bijna meteen in.

Kwak: die aflevering ga ik ook eens kijken!
Maart is het straks zomaar! Heb je nu nog even de tijd om van alles te regelen, want er komt nogal wat bij kijken, bij zo'n verhuizing. Ik ben blij voor jullie. .
pi_76762265
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

gezond eten:
volkorenbrood (niet donker meergranen, das geen volkoren), volkorenpasta, zilvervliesrijst, niet teveel aardappelen, niet te vet vlees, veel groente, tussendoor niet teveel fruit of fruitsap (2 stuks, of 1 stuk en 1 keer sap), magere eiwitten (magere yoghurt, kipfilet, ham is niet echt mager en zit vaak suiker door,). eitjes zijn ook gezond! eet voor gezonde vetten vette vis en noten. eet voldoende, en eet regelmatig!

ongezond:
bewerkte produkten (alle koekjes, cakes, chips, aardappel die in vormpjes geperst is uit de diepvries, ook "gezonde" koekproducten zoals ontbijtkoek (veel snelle suikers!!), ontbijtrepen, mueslirepen) de meeste ontbijtgranen zoals cruesli's (veel extra suiker erin!) en cornflakes. voorbewerkt vlees (worst, hamburgers, diepvriessnacks)

das een beetje een richtlijn...
het nadeel van snelle suikers is dat je een piek in je bloedsuiker krijgt waardoor je snel daarna een dip krijgt en dus lekkere trek! ook vullen ze minder goed dan bijvoorbeeld eiwitten en gezonde vetten.
Tnx voor de info:

Mogelijk nieuwe eetscema:

Smorgens: cracker met plakje kipfilet + glas water
Tussendoor: Komkommerplakjes, 2 mandarijn
Tussen de middag: 4 broodjes met kipfilet of andere magere producten.
Tussendoortje: ??? geen idee nog
Avondeten: Is al vrij gezond, eet redelijk wat groeten en als ik pasta of rijst eet is het altijd volkoren pasta en zilvervliesrijst

En noten zijn zeker geen ongezouten pinda's ofzo? Maar meer van die japanse mix enz?
pi_76762300
mager ontbijtje hoor : mag wel wat meer :0
Ja doei.
pi_76762399
Ik eet smorgens eigenlijk nooit wat, allen een glas drinken. Krijg smorgens gewoon niet al te veel door mijn keel. Zou iets moeten hebben wat ik gewoon makkelijk in de trein naar binnen kan werken. Maar ja makkelijk en afvallen gaan niet echt samen volgens mij.
pi_76762530
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maart is het straks zomaar! Heb je nu nog even de tijd om van alles te regelen, want er komt nogal wat bij kijken, bij zo'n verhuizing. Ik ben blij voor jullie. .
Thanks. Daar heb je ook wel gelijk in ja.

Stansfield: Japanse mix zijn toch geen noten? Het gaat juist om ongezouten dingen.
Verder zou ik nog wat zuivel toevoegen, misschien anders een bakje yoghurt/kwark met wat fruit als ontbijt? Anders kun je zoiets ook 's middags of na het avondeten als tussendoortje nemen want qua calorieën heb je nog wel wat ruimte denk ik.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:45:10 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76762615
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef kwakz0r het volgende:
hebben jullie trws de afl. van Jong gezien over dikke mensen? een meisje op psycho educatie had het erover, ik zit het nu te kijken. het meisje met BED (ook al heb ik dat officieel niet, omdat ik langzaam eet en niet in buien) beschreef in één van die fragmenten precies wat ik voel...

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=547&md5=40af42753604b5a0b3f8c0705d730638
Had het gezien Kwak en dacht ook wel aan jou...

Ben nu dus de docu: Vel over probleem, aan het kijken, heftig ook.
Alles draait over controle
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9784743&md5=b764e746ce2ec510d7e090386ec6508e
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 14:46:15 #78
70532 loveli
N
pi_76762656
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Tnx voor de info:

Mogelijk nieuwe eetscema:

Smorgens: cracker met plakje kipfilet + glas water
Tussendoor: Komkommerplakjes, 2 mandarijn
Tussen de middag: 4 broodjes met kipfilet of andere magere producten.
Tussendoortje: ??? geen idee nog
Avondeten: Is al vrij gezond, eet redelijk wat groeten en als ik pasta of rijst eet is het altijd volkoren pasta en zilvervliesrijst

En noten zijn zeker geen ongezouten pinda's ofzo? Maar meer van die japanse mix enz?
Amandelen cashews, walnoten, pinda's. Wel met mate, geen zakken vol. Japanse mix zit vol met carbs en weinig wat je echt nodig hebt, lekker laten staan dus.
Mager is niet per se goed om af te vallen en zeker niet per se gezond. Dierlijke vetten zijn ongezond en frituur en koekjes ook niet, vette vis is goed, avocadfo's etc ook.
crap in = crap out
pi_76762715
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik eet smorgens eigenlijk nooit wat, allen een glas drinken. Krijg smorgens gewoon niet al te veel door mijn keel. Zou iets moeten hebben wat ik gewoon makkelijk in de trein naar binnen kan werken. Maar ja makkelijk en afvallen gaan niet echt samen volgens mij.
dan maar beter idd een goede volkorenboterham of 2 meenemen voor in de trein met slankie smeerkaas, pindakaas of appelstroop! Of kipfilet! Of filet americain!
Ja doei.
pi_76762827
Ik neem tussen de middag altijd een vifitje. Maar smorgens yoghurt met wat fruit ofzo is idd geen verkeerde keuze

En 2 broodjes extra smeren voor in de trein is idd ook een goede optie. Nu nog wat lekkers vinden want elke dag kipfilet gaat ook vervelen. Smeerkaas vind ik niet zo, pindakaas ook niet appelstroop al helemaal niet en filet americain ook niet haha ik ben echt lastig. En een sandwichspread met komkommer is dat wat?
pi_76762849
volgens mij is dat ook een fijne calorieenbom, die spread...
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:50:52 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76762858
Ik heb gisteren naar Jong gekeken over een rechtlijnige moslima. Ik dacht dat ik alles al wel wist, maar ik zat toch zo " " te kijken. De presentator mocht niet te dichtbij haar zitten, niet te dicht naast haar lopen etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_76763020
Ik geloof dat sandwich spread wel meeviel, maar ik heb het al een tijd niet meer gehad.
pi_76763046
ik ook niet.. het ziet er, net als huzarensalade enzo, uit als kots
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:59:23 #85
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76763205
Ik heb die documentaire ook gezien uniekhoorn! Wel al een hele tijd geleden. Vanavond komt een tweede deel zag ik (nederland 3, 20.25 uur). Helaas ben ik dan niet thuis, maar ik kan hem vast terugkijken via uitzendinggemist.

Die aflevering van kwak ga ik zo ook even kijken.
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:05:09 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76763424
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Rituals het volgende:
Ik heb die documentaire ook gezien uniekhoorn! Wel al een hele tijd geleden. Vanavond komt een tweede deel zag ik (nederland 3, 20.25 uur). Helaas ben ik dan niet thuis, maar ik kan hem vast terugkijken via uitzendinggemist.

Die aflevering van kwak ga ik zo ook even kijken.
Klopt, kan vanavond helaas ook niet kijken.
Heftig, een meisje van 11 die verplicht een Mars op moet eten... de doodheid in haar ogen, echt kippenvel.
pi_76763513
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Had het gezien Kwak en dacht ook wel aan jou...

Ben nu dus de docu: Vel over probleem, aan het kijken, heftig ook.
Alles draait over controle
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9784743&md5=b764e746ce2ec510d7e090386ec6508e
ja, dat zit ik nu ook te kijken. ik moest echt onwijs huilen van die moeder in die kamer van dat overleden meisje...
Kwak
pi_76763618
en ik kijk altijd wel graag Jong ik vind Manuel Venderbos een schatje
Kwak
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:11:40 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76763707
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
en ik kijk altijd wel graag Jong ik vind Manuel Venderbos een schatje

Jong, ik mis je, fataal enzo van de EO dat kjik ik bijna altijd terug
pi_76763817
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik neem tussen de middag altijd een vifitje. Maar smorgens yoghurt met wat fruit ofzo is idd geen verkeerde keuze

En 2 broodjes extra smeren voor in de trein is idd ook een goede optie. Nu nog wat lekkers vinden want elke dag kipfilet gaat ook vervelen. Smeerkaas vind ik niet zo, pindakaas ook niet appelstroop al helemaal niet en filet americain ook niet haha ik ben echt lastig. En een sandwichspread met komkommer is dat wat?
How 'bout een zelfgemaakte ei- of kip/kerriesalade?
Smeerkaas kun je trouwens best een beetje aankleden, bijv met augurk, of met tomaat en sla.
pi_76764065
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

How 'bout een zelfgemaakte ei- of kip/kerriesalade?
Smeerkaas kun je trouwens best een beetje aankleden, bijv met augurk, of met tomaat en sla.
En eiersalade van johma is niet al te goed gok ik?
pi_76764105
je kunt er bijna van uit gaan dat alles wat je zelf maakt in plaats van kant en klaar koopt beter voor je is dan prefab spul
Ja doei.
pi_76764247
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Stansfield het volgende:
En eiersalade van johma is niet al te goed gok ik?
Ik geloof dat er eentje was met niet al teveel troep erin, maar weet zo uit mijn hoofd niet welke....

Maar het is zo gemaakt hoor: 1 (of2) eitje(s) koken en klein prakken, verschillende variaties mogelijk:
* klein schepje light mayo, klein beetje magere yoghurt en fijngeknipte bieslook
* klein schepje light mayo en heel fijngesneden zilveruitjes of augurk
* klein schepje light mayo, klein schepje grove moster
* klein schepje light mayo, kerriepoeder en peper
Kun je de avond tevoren al maken
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:25:36 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76764297
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Klopt, kan vanavond helaas ook niet kijken.
Heftig, een meisje van 11 die verplicht een Mars op moet eten... de doodheid in haar ogen, echt kippenvel.
Hm. Ik kan me herinneren dat ik toen postte dat ik ook niet zo een Mars kon eten zonder dat gevoel. Dat is inmiddels wel iets beter, maar het kost me nog steeds wel moeite. Zal het nooit kopen iig.
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:28:18 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76764402
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hm. Ik kan me herinneren dat ik toen postte dat ik ook niet zo een Mars kon eten zonder dat gevoel. Dat is inmiddels wel iets beter, maar het kost me nog steeds wel moeite. Zal het nooit kopen iig.

Kut he?
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:29:29 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76764457
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kut he?
Best wel ja. Ik eet nog lang niet 100% goed, maar wel stukken beter
pi_76764484
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik geloof dat er eentje was met niet al teveel troep erin, maar weet zo uit mijn hoofd niet welke....

Maar het is zo gemaakt hoor: 1 (of2) eitje(s) koken en klein prakken, verschillende variaties mogelijk:
* klein schepje light mayo, klein beetje magere yoghurt en fijngeknipte bieslook
* klein schepje light mayo en heel fijngesneden zilveruitjes of augurk
* klein schepje light mayo, klein schepje grove moster
* klein schepje light mayo, kerriepoeder en peper
Kun je de avond tevoren al maken
Tnx, eens proberen.
pi_76764640
Ik ga ook echt geen hele Mars of vergelijkbare reep eten. Gatverdarrie. Voor die kcals eet ik dan wel iets dat ik ECHT lekker vind.

Zes eigengemaakte muffins ofzo (hoeveel marsrepen zouden dat zijn omgerekend, zeven? )
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 15:35:48 #99
70532 loveli
N
pi_76764730
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Per 100 gram zullen er vast wel kcals inzitten, per portie beleg zou ik er niet over struikelen.
crap in = crap out
pi_76764785
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ik ben blij dat het wat beter met je gaat maar als het ooit weer heftiger wordt, zoek je dan alsjeblieft hulp bij een eetstoornisgespecialiseerde instellingt, zoals ik voor mijn stoornis, alsjeblieft? je hoeft niet graatmager te zijn om anorexia gevoelens te hebben of een stoornis...en het maakt zoveel kapot, ook van binnen in je hoofd...

ik vind het zo bizar om te zien dat een meisje van 7 a 8 jaar anorexia kon ontwikkelen terwijl ze niet eens wist wat het was...
Kwak
pi_76765070
het schiet op! het studeren! beetje samenvatten, beetje nalezen... en hier zit wat minder druk achter, want het is de eerste kans! Dus wellicht lukt dit wel
Ja doei.
pi_76765263
Bwuh ik baal van mijn lijstje van vandaag, misschien valt het ook nog wel mee maar het voelt als heel veel

O: 2 boterhammen met halvarine/kipfilet
T: banaan
L: 2 boterhammen met rauwkost (zaten kool en rozijntjes en van alles in met dressing,niet al te vet denk ik)
T: 2 witte boterhammen met bona en pure hagelslag
T: appel
D: gekookte aardappels, tartaartje, sperziebonen
T: misschien nog wat yoghurt of beker karnemelk

Ohja iedereen heeft het altijd over halvarine/margarine enzo en dat roomboter beter is, maar is er niet een middenweg, bona ofzo of is dat ook halvarine?
pi_76765395
ik eet te weinig nu, maar ik wil niet opstaan omdat ik goed bezig ben met leren. Ik haal het straks wel in
Ja doei.
pi_76765521
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef Ek-Mei het volgende:
Bwuh ik baal van mijn lijstje van vandaag, misschien valt het ook nog wel mee maar het voelt als heel veel

O: 2 boterhammen met halvarine/kipfilet
L: 2 boterhammen met rauwkost (zaten kool en rozijntjes en van alles in met dressing,niet al te vet denk ik)
T: 2 witte boterhammen met bona en pure hagelslag
D: gekookte aardappels, tartaartje, sperziebonen
T: misschien nog wat yoghurt of beker karnemelk
Valt toch wel mee?
Als je de halvarine en bona had weggelaten en bruin ipv wit had genomen was dit een prachtig lijstje!
quote:
Ohja iedereen heeft het altijd over halvarine/margarine enzo en dat roomboter beter is, maar is er niet een middenweg, bona ofzo of is dat ook halvarine?
Het gaat om de transvetten, die zijn niet goed en daar wil je zo min mogelijk van binnen krijgen.
pi_76765572
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Dat valt reuze mee, redelijk mager beleg
Jammer dat ik het niet meer lekker vind.....
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 15:55:53 #106
70532 loveli
N
pi_76765641
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet te weinig nu, maar ik wil niet opstaan omdat ik goed bezig ben met leren. Ik haal het straks wel in
Ook je brein moet eten, noten zijn prima brain-food.
crap in = crap out
pi_76765653
ja.. maar dat verkopen ze niet in de Refter
Ja doei.
pi_76765708
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Valt toch wel mee?
Als je de halvarine en bona had weggelaten en bruin ipv wit had genomen was dit een prachtig lijstje!
[..]

Het gaat om de transvetten, die zijn niet goed en daar wil je zo min mogelijk van binnen krijgen.
Wit brood met hagelslag, als er op mijn werk geen witbrood voor mn neus had gelegen had ik helemaal niet 2 extra boterhammen gegeten, maar goed...
Ben vanaf maandag gestopt met roken dus moet erg uitkijken dat ik niet weer in "de snaaistand" ga

Oke, ik eet dus altijd dieethalvarine/margarine of in ieder geval het soort met de minste kcal, maar ik probeer tegenwoordig wat minder "zooi" te eten, karnemelk ipv optimel ed. Maar is dan dus echt roomboter de beste keuze?
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:58:07 #109
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76765745
En weer weg

[ Bericht 49% gewijzigd door Rituals op 13-01-2010 16:45:57 ]
pi_76765779
de meningen over het "kwaad" van margarine zijn nogal verdeeld volgens mij...
Kwak
pi_76765966
Ik heb eventjes niets te doen dus ga ook maar eens die aflevering kijken....

Eten gaat trouwens echt k*t deze week, gelukkig krijg ik wel genoeg beweging dat is tenminste iets
pi_76765993
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
de meningen over het "kwaad" van margarine zijn nogal verdeeld volgens mij...
juh mij boeit het niet echt iets, ik eet geen boter op brood
Ja doei.
pi_76766024
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76766055
!
Ja doei.
pi_76766057
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef Rituals het volgende:
weg
weg

[ Bericht 85% gewijzigd door kwakz0r op 13-01-2010 16:48:57 ]
Kwak
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 16:07:36 #116
70532 loveli
N
pi_76766168
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:57 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Wit brood met hagelslag, als er op mijn werk geen witbrood voor mn neus had gelegen had ik helemaal niet 2 extra boterhammen gegeten, maar goed...
Ben vanaf maandag gestopt met roken dus moet erg uitkijken dat ik niet weer in "de snaaistand" ga

Oke, ik eet dus altijd dieethalvarine/margarine of in ieder geval het soort met de minste kcal, maar ik probeer tegenwoordig wat minder "zooi" te eten, karnemelk ipv optimel ed. Maar is dan dus echt roomboter de beste keuze?
Kort door de bocht: verzadigd vet is slecht, onverzadigd vet is goed. Uitzondering op onverzadigd is goed: transvetten, die komen altijd vrij bij het harden van vetten (hoe je margarine maakt). Een trans-vet heeft ruimtelijk dezelfde eigenschappen als een verzadigd vet en is bovendien kankerverwekkend.
Dierlijk vet is voornamelijk verzadigd, dus roomboter ook.

Waarom is roomboter toch niet zo slecht? Roomboter bevat kort-ketenig vet, wat minder slecht is dan lange ketens verzadigd vet.

Waarom is margarine toch niet zo goed? "I trust cows more than chemists". Je krijgt margarine niet trans-vet vrij. En Becel met z'n linolzuur is niet goed, omdat onze vetzuurbalans al verstoord is. Op zich is linolzuur niet echt slecht, maar we hebben er veel te veel van, waardoor we meer gezonde vetten (visolie, omega's) moeten eten om een gezonde balans terug te krijgen. En daarom is linolzuur toch slecht.

O, en ik beken, ik tel geen kcals. Behalve als ik dozen bonbons naar binnen werk en dat heb ik al in geen tijden gedaan.
crap in = crap out
pi_76766730
quote:
Dan moet je gewoon naar de kroeg !
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:23:41 #118
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76766839
En weer weg

[ Bericht 98% gewijzigd door Rituals op 13-01-2010 16:46:12 ]
pi_76766858
Kwak! Ken jij veel mensen die Nederlands studeren in Leiden? En die daar goed in zijn? Ja hè ?
pi_76767359
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:24 schreef P.F het volgende:
Kwak! Ken jij veel mensen die Nederlands studeren in Leiden? En die daar goed in zijn? Ja hè ?
ja heur, heb je wat van ze nodig?
Kwak
pi_76767487
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef Syrena het volgende:
Ik ga ook echt geen hele Mars of vergelijkbare reep eten. Gatverdarrie. Voor die kcals eet ik dan wel iets dat ik ECHT lekker vind.

Zes eigengemaakte muffins ofzo (hoeveel marsrepen zouden dat zijn omgerekend, zeven? )
Balisto is veel lekkerder (De groene)
pi_76767499
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja heur, heb je wat van ze nodig?
Nee Maar dan ken je vast mijn neefje!
pi_76767524
en weg...

[ Bericht 99% gewijzigd door kwakz0r op 13-01-2010 16:49:17 ]
Kwak
pi_76767609
Over mensen die hun scriptie over een stom woordje houden gesproken !
quote:
pi_76767668
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:37 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee Maar dan ken je vast mijn neefje!
misschien wel, hoe heetiie? (in spoiler) ah de scritpieprijs gewonnen? weet niet of ik m ken. naam klinkt wel bekend... en die scriptie is heul niet nutteloos/stom!
Kwak
pi_76767821
Ik ben wel trots hoor

Maar daar was laatst een discussie over..
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:44:57 #127
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76767839
En weer weg
pi_76767986
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:44 schreef Rituals het volgende:

[..]

will do!
Kwak
pi_76768024
SPOILER
pi_76768137
Ik heb net die aflevering van Jong gezien en ik blijf het raar vinden hoe ontzettend herkenbaar veel dingen zijn die dat meisje met BED vertelt.
SPOILER
Het is wel eng om te bedenken hoe makkelijk ik in haar positie had kunnen zitten, want het is misschien niet meer dan domme pech/geluk dat het bij haar erger is geworden en bij mij minder.
pi_76768275
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef P.F het volgende:
Door SDB kijk ik nu op asos

Iemand nog must buys?
Hey, jij ging naar het Asos topic

Mag ik trouwens iedereen erop wijzen dat als ik niet had gedacht dat neen op mannen zou vallen, ik die opmerking nooit gemaakt zou durven hebben. Dus ik was helemaal niet uit op een date ofzo
pi_76768296
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb net die aflevering van Jong gezien en ik blijf het raar vinden hoe ontzettend herkenbaar veel dingen zijn die dat meisje met BED vertelt.
SPOILER
Het is wel eng om te bedenken hoe makkelijk ik in haar positie had kunnen zitten, want het is misschien niet meer dan domme pech/geluk dat het bij haar erger is geworden en bij mij minder.
SPOILER
pi_76768411
Sinds ik geen vlees meer eet heb ik echt nooit meer buikpijn Ik lag wel eens 5x per dag dubbel... Ik dacht dat het door alcohol kwam oid, maar dat drink ik nog genoeg
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:07:15 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76768961
Bonjour!

Mn pakje is nog niet binnen! Fietsen door de sneeuw ging best okee vanmiddag
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76769257
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour!

Mn pakje is nog niet binnen! Fietsen door de sneeuw ging best okee vanmiddag
Hij is in je stad en ''de chauffeur is onderweg''. Maargoed dat hoeft niks te betekenen
pi_76769596
damesch! ik ga ervandoor! john mayer wacht op mij

nou ja, niet echt, maar ik ga wel naar het concert...doei!
Kwak
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:20:29 #137
331 Merel
Be here now.
pi_76769709
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
damesch! ik ga ervandoor! john mayer wacht op mij

nou ja, niet echt, maar ik ga wel naar het concert...doei!
Wil je een handtekening van 'm?
pi_76769967
ik ga naar huis! met de bus! ik wil niet fietsen
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:32:29 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76770195
Nou lekker dan Ik ben gisteren en vandaag de hele dag bezig geweest met het bewerken van fragmenten van lessen. Heb ik eindelijk alles klaar en gebrand, zegt Mark: "Heeft je docent wel een divx-codec? Anders kan ze het niet afspelen" Oh kom óp zeg! Dat ga je niet menen Dit had ik wel even eerder willen weten! Ws heeft ze dat niet, dus nu mag ik alles weer om gaan zetten naar dvd-formaat . Naja, eerst maar even koken.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:35:27 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76770308
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:12 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hij is in je stad en ''de chauffeur is onderweg''. Maargoed dat hoeft niks te betekenen
Haha ik had hem ook nog niet verwacht hoor, zou wel snel zijn! Morgen ben ik lekker thuis dus dan is het ook relaxter als ie komt

Chaotisch lijstje van een haastdag!
O: snelle jelle best vies
L: groot triangelbroodje van Bakker Bart met kipfilet en boter
T: Griekse yoghurt met een lepel jam
Edit: T: beker melk! *idee*
D: Maispastei
S: Body Jam! Ik ga het erop wagen, want fietsen vanmiddag was ook wel te doen!
T: nog iets, want overdag te weinig gegeten Misschien ananas en perziken ofzo. Of iets vullenders.

Totaal: zonder laatste T ongeveer 1325. Dus te wienig!

[ Bericht 1% gewijzigd door MariaEtcetera op 13-01-2010 17:52:40 ]
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 18:22:45 #141
70532 loveli
N
pi_76771905
Netje van 750 gram avocado's 1.35 bij de appie. Volgens mij waren die vroeger duurder. Anyway, ik heb ze in huis.
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:26:44 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76772075
SHINYFAAAACE! Mn pakje is zonet gebracht Door een heel vrolijke postmeneer! Yay! Ik ga ze zo passen

En mmm avocado's
pi_76772118
Ik ga zometeen door de sneeuw en eens kijken hoeveel mensen naar de inloopweek van Zumba komen
Morgen neem ik ook een vriendinnetje mee, zal haar eerste Zumba les worden
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 18:29:47 #144
70532 loveli
N
pi_76772214
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
SHINYFAAAACE! Mn pakje is zonet gebracht Door een heel vrolijke postmeneer! Yay! Ik ga ze zo passen

En mmm avocado's
Veeeel beter dan een Snelle Jelle
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:34:37 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76772393
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Veeeel beter dan een Snelle Jelle
Ik weet, en veelal ook lekkerder Weer een extra motivatie om op tijd mn nest uit te komen zodat ik brood kan smeren
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:35:16 #146
229513 Blurred86
Live Positive
pi_76772420
Die avocado's heb ik ook wel eens gekocht (en ook wel eens paprika's van dat 'merk') en bij mij bleven ze helemaal niet lang goed (en hetzelfde gold voor de paprika's) Flink dooreten dus!

oh en loveli: ik denk nog even na over je PM dan laat ik het je nog weten.. of heeft het voor jou veel haast om ze te verkopen?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_76772533
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef loveli het volgende:
Netje van 750 gram avocado's 1.35 bij de appie. Volgens mij waren die vroeger duurder. Anyway, ik heb ze in huis.
oeh! halen! !!!! dank voor de tip
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 18:42:45 #148
70532 loveli
N
pi_76772705
Dan moet je ze groen kopen, meestal worden ze niet tegelijk rijp en kun je er elke dag een opeten.

Je mag best even nadenken, ik heb ze op het moment nog niet op MP gezet. Zelf een bod doen mag ook.

En net bij de Hema wat ondergoed gescoord. Had geen zin om was te draaien En 2 bikini's en nog wat panty's, iemand had de 1 euro sticker rijkelijk geplakt.
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:13:37 #149
236335 neen
schone schijn
pi_76773930
quote:

Of hij was gewoon moe en druk
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:14:34 #150
331 Merel
Be here now.
pi_76773966
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef neen het volgende:

[..]

Of hij was gewoon moe en druk
Jahaaaa, daweedikookwel! Maar toch. Optie a) is dat ie moe en druk was. Optie b) is dat het een kutsmoes is
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:17:15 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76774096
Optie A: Merel vraagt hem wat ie nou van d'r vindt!
Optie B: Merel vreet zich er nog een tijdje over op

Ik zou zelf gaan voor optie B, heldin dat ik ben
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:19:38 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76774182
Ik zou voor optie A gaan, absoluut. Gewoon heel relaxed vragen: "Hey wat vond je er nou van, maandagavond?". Risico is wel dat hij een sociaal-wenselijk antwoord gaat geven en dat je je nog drukker gaat maken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:22:01 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76774277
Ik heb mijn OV-chipkaart binnen, dus "geen geld voor een treinkaartje" is alvast geen excuus meer om niet te komen de 29e. Niet dat dat ooit een excuus zou zijn hoor .

Overigens kreeg ik vandaag tegelijkertijd met de echte OV-chipkaart ook een tijdelijke kaart binnen die ik kon gebruiken tot m'n echte kaart binnen was .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:24:14 #154
236335 neen
schone schijn
pi_76774366
O Viking, ga je erna weer naar Groningen?
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 19:25:22 #155
70532 loveli
N
pi_76774424
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Optie A: Merel vraagt hem wat ie nou van d'r vindt!
Optie B: Merel vreet zich er nog een tijdje over op

Ik zou zelf gaan voor optie B, heldin dat ik ben
Dat dus. En hier ook optie B
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:25:35 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76774437
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:24 schreef neen het volgende:
O Viking, ga je erna weer naar Groningen?
Ja, waarschijnlijk wel. Hangt een beetje af van wat ik nog meer ga plannen de komende weken.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:26:39 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76774478
Toen ik voor het eerst een date had met Haar smste ik haar zodra ik in de trein zat en zij nog op het perron stond (niet op mijn perron overigens, dat zou weird zijn ). Maar dat was ook wel weer een beetje té, achteraf .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:27:23 #158
331 Merel
Be here now.
pi_76774508
Ik weet al dat 'ie het "gezellig" vond. En ik ben ook niet van plan om heel pusherig over te komen door te gaan vragen "Wat vind je nou van me hè hè hè???"
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:29:13 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_76774597
[FEE] Users zijn lyrisch met prijs tofste FOK! kerst avatar

SDB nog niet kijken als jouw pakketje nog niet binnen is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:30:17 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76774631
Nouja, kweenie, je kan het ook omdraaien! "Ik vind jou eigenlijk wel leuk " Maarja ik zou geeneens advies moeten PROBEREN te geven op dit vlak

En nu naar Body Jam! Nieuwe pasjes, ben benieuwd
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:31:11 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76774661
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef Merel het volgende:
Ik weet al dat 'ie het "gezellig" vond. En ik ben ook niet van plan om heel pusherig over te komen door te gaan vragen "Wat vind je nou van me hè hè hè???"
En intussen zit je jezelf op te vreten, ja dat is fijn .

Maar ja, dit is gewoon altijd kut, het begin van iets wat mogelijk iets kan gaan worden en dan ben je bang dat je iets verkeerds zegt etc.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:32:28 #162
3185 Adelante
To let it go now
pi_76774719
Viking, je kerstmuts kan wel weer af.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:32:51 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76774731
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:32 schreef Adelante het volgende:
Viking, je kerstmuts kan wel weer af.
O ja! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:36:25 #164
331 Merel
Be here now.
pi_76774863
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nouja, kweenie, je kan het ook omdraaien! "Ik vind jou eigenlijk wel leuk "
Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.

En ik wil MSNen maar dat kan niet want McSex is online en als de een hoi tegen de andere gaat zeggen gaan we seks hebben Dus ik verstop me.

Nu avondeten!

En als jullie m'n mannengezeur zat zijn moeten jullie het zeggen Dan roep ik wel weer iets over wortels.
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:38:13 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76774938
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.

En ik wil MSNen maar dat kan niet want McSex is online en als de een hoi tegen de andere gaat zeggen gaan we seks hebben Dus ik verstop me.

Nu avondeten!

En als jullie m'n mannengezeur zat zijn moeten jullie het zeggen Dan roep ik wel weer iets over wortels.
Ik vind het wel leuk om te lezen . En je kunt je natuurlijk offline aanmelden, McSex blocken en dan lekker online gaan .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:39:27 #166
331 Merel
Be here now.
pi_76774985
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:

En je kunt je natuurlijk offline aanmelden, McSex blocken en dan lekker online gaan .
Ik kwel mezelf liever
pi_76775077
quote:

[..]

Nu avondeten!

Ben je gek, dit is veel interessanter.
Hoewel ik wel hoop dat de onduidelijkheid niet te lang meer duurt, voor jou.
pi_76775111
oh ja, de 29ste!

risotto was lekker nu ga ik nog even een avondje uit met Mr.Mo naar de studievereniging, pokeravondje even relaxen, en als ik te moe word, ga ik gewoon naar huis
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:48:10 #169
331 Merel
Be here now.
pi_76775394
Have fun!
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:19:22 #170
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76776852
ik ga zo maar eens even met de duutser bellen, die heb ik al bijna 2 dagen niet meer gesproken!
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:21:34 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76776960
oh, en ik heb meer honger na het eten dan voor het eten, terwijl ik bijna 150 gr. rijst op heb, met daaroverheen een curry. Heel gek.
pi_76777288
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik voor het eerst een date had met Haar smste ik haar zodra ik in de trein zat en zij nog op het perron stond (niet op mijn perron overigens, dat zou weird zijn ). Maar dat was ook wel weer een beetje té, achteraf .
Dat deed mijn vriendje ook, niets mis mee toch als je het leuk gehad hebt

Vanavond een andere lerares bij Zumba en sommige volwassenvrouwen kunnen daar kennelijk niet met respect op reageren
pi_76777877
Meh. Ik heb een beetje een baal- en zeurdag. En ik heb troep gegeten.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:43:57 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76777989

Meh, wat een rotdag, veel gewerkt en halverwege de middag een stevige hoofdpijn ontwikkeld
Gelukkig helemaal geen plannen voor de rest van de avond, dus kan gewoon bankhangen

Lijstje:
O: 2 boterhammen, smeerkaas & jam
L: 2 boterhammen, chocopasta
T: bakje brinta met kaneel
D: kaastortellini met italiaanse wokgroenten, ook zo jammer, flauwe hap en ik had geen inspiratie om het beter te maken

Ik denk dat er zo maar drank bij moet
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:44:33 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76778021
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meh. Ik heb een beetje een baal- en zeurdag. En ik heb troep gegeten.

Leuk om precies na elkaar met 'meh' te beginnen
pi_76778182
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

.

Ik zit me ook 'druk' te maken over iets zo ontzettend onzinnig en oppervlakkig, dat ik me er bijna druk over ga maken dat ik me over zoiets druk maak. .
SPOILER
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:49:15 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76778247
Mijn daglijstje was niet om over naar huis te schrijven
o. bak brinta
t. mandarijn + peer + rijstwafel + bastognekoek + 2 bitterkoekjes
l. boterham met kaas + boterham met filet americain + boterham kipsateh
t. -
d. 4 reibekuchen (aardappelpannenkoekjes ter grootte van blini's) met 3 eetlepels stroop, halve pot appelmoes en 300 gram geraspte wortels
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:50:07 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76778286
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

.

Ik zit me ook 'druk' te maken over iets zo ontzettend onzinnig en oppervlakkig, dat ik me er bijna druk over ga maken dat ik me over zoiets druk maak. .
SPOILER
Oh, dat is helemaal niet gek dat je je daar druk om maakt hoor. Zou ik me ook heel druk over maken
pi_76778426
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, dat is helemaal niet gek dat je je daar druk om maakt hoor. Zou ik me ook heel druk over maken
Oh, dank je wel. .
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:56:32 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76778572
Zit trouwens naar die anorexia docu te kijken en verbaas me erover dat ik die meisjes er helemaal niet dun uit vind zien. Wel verdrietig. Maar dus niet vel over been.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:58:24 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76778668
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

.

En wat DaD schrijft in d'r spoiler vind ik helemaal niet gek. Je hebt het gevoel dat je ergens goed in bent (en dat ben je ook ) waar anderen in je omgeving niet goed in zijn en dat is een heerlijk gevoel, dus logisch dat je dan baalt als iemand in je omgeving hetzelfde gaat doen en er ook goed in blijkt te zijn.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:59:58 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76778741
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat deed mijn vriendje ook, niets mis mee toch als je het leuk gehad hebt
We hadden toen al 2 maanden heel intensief met elkaar gemaild, gemsnd en gesmst, dus ik vond ook wel dat het kon .
quote:
Vanavond een andere lerares bij Zumba en sommige volwassenvrouwen kunnen daar kennelijk niet met respect op reageren
Stom. Zo'n verhaal had Maria geloof ik ook een keer...
Niet meer actief op Fok!
pi_76778742
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[FEE] Users zijn lyrisch met prijs tofste FOK! kerst avatar

SDB nog niet kijken als jouw pakketje nog niet binnen is
Ha, dat kun je tegen mij niet zeggen.

Wel heel leuk!
pi_76778764
Tink, welke zender is dat?

Ik ga zo bijlezen en op mensen reageren. Of niet
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:01:08 #185
3185 Adelante
To let it go now
pi_76778801
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ha, dat kun je tegen mij niet zeggen.

Wel heel leuk!
Omdat je pakketje al binnen was of omdat je vrouw bent en alles wilt weten coute que coute
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:01:27 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76778819
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Tink, welke zender is dat?

Ik ga zo bijlezen en op mensen reageren. Of niet
Nederland 3. Die Josje is trouwens wel eng dun.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:01:29 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76778820
Ned 3, SDB.
Niet meer actief op Fok!
pi_76778830
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

En wat DaD schrijft in d'r spoiler vind ik helemaal niet gek. Je hebt het gevoel dat je ergens goed in bent (en dat ben je ook ) waar anderen in je omgeving niet goed in zijn en dat is een heerlijk gevoel, dus logisch dat je dan baalt als iemand in je omgeving hetzelfde gaat doen en er ook goed in blijkt te zijn.
Ik denk eerder dat het steekt dat iemand die minder goed is, en het korter doet, wél opdrachten krijgt van mensen die beiden kennen...

Ik zou me er ook druk om maken.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:02:05 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_76778839
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nederland 3. Die Josje is trouwens wel eng dun.
Die beentjes idd, mijn armen zijn dikker
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:02:51 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76778867
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het steekt dat iemand die minder goed is, en het korter doet, wél opdrachten krijgt van mensen die beiden kennen...

Dat dus. Echt even iets van 'auw'
pi_76778880
Oh, en ik had een 8 voor mijn paper. Verrast me zeer aangezien ik het broddelwerk vond, niet goed genoeg uitgezocht en onderzocht, en haastig in elkaar geschreven met een zieke snotkop
pi_76778886
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Mjah, dat is het niet helemaal, denk ik. Ik wil ook wel eens een opdracht krijgen en zo. .
pi_76778896
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

En mmm avocado's
Oh yay! Want ik vind tracktrace heel leuk, vooral als er ''chauffeur is onderweg'' staat, dan krijg ik een beeld in mijn hoofd van een leuke man in een hobbelend busje. Hoop dat ze passen (doe anders met dikke sokken). En foto!
pi_76778927
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

Omdat je pakketje al binnen was of omdat je vrouw bent en alles wilt weten coute que coute
Het laatste ofcourse
pi_76778969
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, dat. .
pi_76778970
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We hadden toen al 2 maanden heel intensief met elkaar gemaild, gemsnd en gesmst, dus ik vond ook wel dat het kon .
[..]

Stom. Zo'n verhaal had Maria geloof ik ook een keer...
Wij ook zo iets....grappig
En ja zo'n verhaal had ik hier ook al gelezen, ik begrijp het echt niet....beetje jammer want ze deed het goed
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 21:08:51 #197
70532 loveli
N
pi_76779158
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat. .
En zelf assertiever opdrachten binnenhalen? Je bent altijd heel bescheiden over je taarten en of je er wel zoveel geld voor mag vragen. Die taarten van jou hoef je helemaal niet bescheiden over te zijn.
crap in = crap out
pi_76779288
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat. .
Heb je al eens een paar taarten meegenomen naar het werk? Kunnen je collega's wel zien wie er beter is.
pi_76779321
quote:

[..]

Nu avondeten!

Je kan McSex toch gewoon blokkeren? Daar merktie toch niks van? Voor de rest begin ik het ook dubieus te vinden, het gebrek aan respons van McDate. Wat je ook doet: nu zelf niet voor het eerst contact opnemen. Als hij hard to get wil spelen: niet met jou.
pi_76779392
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef loveli het volgende:

[..]

En zelf assertiever opdrachten binnenhalen? Je bent altijd heel bescheiden over je taarten en of je er wel zoveel geld voor mag vragen. Die taarten van jou hoef je helemaal niet bescheiden over te zijn.
Ik roep zo af en toe wel eens dat ze best een taart bij me mogen bestellen, bijvoorbeeld toen ik een taart had gemaakt voor m'n verjaardag waar al m'n collega's heel positief over waren. Maar ik ga niemand een taart opdringen natuurlijk. .

Maar goed. Niet zeuren.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:14:35 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76779429
Waarom moeten die meisjes dingen als chips eten? Dat snap ik niet. (dit gaat dus over die docu)
pi_76779460
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom moeten die meisjes dingen als chips eten? Dat snap ik niet. (dit gaat dus over die docu)
Om te leren dat de wereld niet vergaat als ze een keer iets slechts eten?
pi_76779473
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mjah, dat is het niet helemaal, denk ik. Ik wil ook wel eens een opdracht krijgen en zo. .
Moet je misschien gewoon laten weten? Dat je ze ook in opdracht maakt? Misschien op een klein kaartje laten drukken, met wat voorbeelden erbij? Ik vind jouw taarten echt supermooi, dus volgens mij zou dat heel goed lopen!!
pi_76779501
quote:
Of dat meisje dat direct na de sondevoeding patat en vissticks moest eten. Heel apart.
pi_76779596
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik roep zo af en toe wel eens dat ze best een taart bij me mogen bestellen, bijvoorbeeld toen ik een taart had gemaakt voor m'n verjaardag waar al m'n collega's heel positief over waren. Maar ik ga niemand een taart opdringen natuurlijk. .

Maar goed. Niet zeuren.
Een beetje promoten kan toch geen kwaad?
Die van jou zien er inderdaad erg mooi (beetje jammer dat ik zover weg woon anders had ik er wel eentje voor een verjaardagfeestje besteld)
pi_76779626
O ja, anorexia, daar wilde ik het van de week nog over hebben: in mijn sportklasje zat eerst 1 vrouw met anorexia, toen 2 en nu 3. Damn ik moet zo op m'n tong bijten om niet te vragen of ze ziek zijn, of dat ze anorexia hebben. De laatste die erbij is gekomen heeft ook nog eens een mislukte facelift. Ik kan het niet helpen. Ik móet staren.
pi_76779819
Dat meisje van net, van 12, dat doet me best veel...ze is even oud als mijn zusje, lijkt er ook heel erg op enz. Terwijl mijn zusje dan buiten voetbalt is zij hiemee bezig
pi_76779981
Ik vond dat meisje dat van anorexia naar eetbuien is gegaan en nu weer moet afvallen, maar dat niet durft, ook heel aandoenlijk. Kan me zo voorstellen dat je dan bang bent dat je weer anorexia krijgt........
pi_76779987
Hmmm misschien die docu vanavond ook maar eens kijken op uitzending gemist ... of is dit die ene die een paar maanden geleden al werd uitgezonden? (die ene met de Mars)

@DaD: ik zou heel erg boos en verdrietig zijn als het mij zou overkomen . Die ander kan er vast niets aan doen, maar het is zo oneerlijk... niet dat ik er wat over zou zeggen, dat durf ik dan weer niet .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:27:25 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76780118
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

.

SPOILER
Pff, daar zou ik ook van balen hoor best lullig van je collega's eigenlijk. Of dringt zij ze wel taarten op?
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:27:47 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76780138
Nee, dit is een vervolg op die Mars-docu geloof ik.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:28:29 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76780177
quote:
Vond ik ook een beetje vreemd.
Niet meer actief op Fok!
pi_76781291
Van het ene naar het andere uiterste: Superdik/Superdun op rtl 4
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:46:57 #214
236335 neen
schone schijn
pi_76781337
Ik blijf hangen voor de Lullo's
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:47:31 #215
3185 Adelante
To let it go now
pi_76781372
Ik wacht op het Irak debat op politiek24
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 21:47:57 #216
70532 loveli
N
pi_76781406
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef neen het volgende:
Me too
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:48:18 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76781437
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef neen het volgende:
Ik twijfel.
Slapen.... Lullo's......slapen..... Lullo's..... moeilijk.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:49:19 #218
236335 neen
schone schijn
pi_76781495
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik twijfel.
Slapen.... Lullo's......slapen..... Lullo's..... moeilijk.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:49:54 #219
3185 Adelante
To let it go now
pi_76781534
Er komt toch eerst nog iets op drie, over eten?
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 21:50:46 #220
70532 loveli
N
pi_76781595
Neen
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:51:29 #221
236335 neen
schone schijn
pi_76781643
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
Er komt toch eerst nog iets op drie, over eten?
Nee toch? 21:55 gewoon Jiskefet?
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:51:55 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76781672
Yaaay, de nieuwe body jam is leuk! Dan voel ik me meteen weer gemotiveerder om meer te body jammen, want de vorige vond ik wat lastig en ik kon er niet tegen dat ik bepaalde pasjes gewoon NIET onder de knie kreeg Yaaaay

Wel bijna 3 keer op mn plaat gegaan onderweg, want dat stuk weg is kutter geworden ipv beter *hobbel hobbel, glij, hobbel, noodlanding* Maar ik was op tijd en ben niet gevallen

En nu heb ik honger/trek!
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:55:39 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76781883
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh yay! Want ik vind tracktrace heel leuk, vooral als er ''chauffeur is onderweg'' staat, dan krijg ik een beeld in mijn hoofd van een leuke man in een hobbelend busje. Hoop dat ze passen (doe anders met dikke sokken). En foto!
Jaaa! Inderdaad, zo'n klein bol busje wat over de weg stuitert met een fluitende manskerel erin! Ik vond mezelf al gek dat ik zo vrolijk van dat mental image werd, maar het ligt dus niet aan mij!

Ze passen trouwens! En dikke sokken zijn niet nodig, gewone zijn genoeg Ze zijn nog helemaal shiny ( ) en glad en nieuw enzo Ik ben blij! Foto's zullen volgen!
En met een sorry voor VMWtje!
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:59:39 #224
236335 neen
schone schijn
pi_76782137

woensdag 13 januari 2010 @ 22:06:40 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76782525
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]

RIP aan de nabestaanden

*aai-over-de-bol-smiley*
pi_76782585
Mijn lijstje voor vandaag:

O1: plak ontbijtkoek met minder suiker en meer boter.
(om 5 uur 's ochtends, als slaapmiddel)
O2: volkorenbroodtosti ham, 30+ kaas
T: stukje hazelnootschuimtaart
T: wodka met een paar chipies
D: stuk pasta in bladerdeegbakje en stukje pizza en sla en een beetje vienetta ijs.

OMG.
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 22:11:42 #227
70532 loveli
N
pi_76782853
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef conleche het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:

O1: plak ontbijtkoek met minder suiker en meer boter.
(om 5 uur 's ochtends, als slaapmiddel)
O2: volkorenbroodtosti ham, 30+ kaas
T: stukje hazelnootschuimtaart
T: wodka met een paar chipies
D: stuk pasta in bladerdeegbakje en stukje pizza en sla en een beetje vienetta ijs.

OMG.
Goede voornemens hoeven heul niet lang aan te houden.
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:19:25 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76783326
Nom, hazelnootschuimtaart! .
Nee toch maar niet * Viking84 voelt meteen haar tanden weer .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:20:55 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76783415
Weet je Co! Volgens mij valt het kcal-wise zelfs nog wel mee! Het is alleen een nogal ehh... variatierijk lijstje, en dan niet zozeer de goeie variatie

*voegt als laatste T een bakje met 2 perziken en 4 ananasschijven toe*
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:25:50 #230
236335 neen
schone schijn
pi_76783689
Mijn lijst je is ook niet zo fantastisch

L: gekookt eitje, 2 broodjes
T: 4 koffie
D: boerenkool
T: spa rood
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 22:26:34 #231
70532 loveli
N
pi_76783732
*Schijnt lamp in Co's ogen*
Wat deed jij wakker om 5 uur in de ochtend?
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:33:02 #232
3185 Adelante
To let it go now
pi_76784072
Lijstje zoals het hoort

O: allbran fruit&fibre + glas druivensap
L: vier tosti's met volkoren brood en magere kaas
T: 2 mandarijnen + activia ding
D: spinazi, aardappels en verse worst + griesmeepudding met rode bes
T: katjang pedis nootjes
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:34:34 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76784161
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Heb je je glazuur wel eens laten checken? Ik heb ook snel last van gevoelige tanden maar sensodyne of parodontax tandpasta helpt wel echt
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:36:13 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76784245
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Heb je je glazuur wel eens laten checken? Ik heb ook snel last van gevoelige tanden maar sensodyne of parodontax tandpasta helpt wel echt
Ik heb er niet per se snel last van hoor en volgens mij komt het ook doordat ik teveel cola drink ( ), maar daar kan ik zo moeilijk mee stoppen . Maar ik ga binnenkort, deze maand nog, naar de tandarts om de boel te laten checken en zodra ik dus een nieuwe tandarts heb hier in de stad ga ik netjes tweemaal per jaar.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:39:38 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76784471
Ah, nou die tandarts gaat je sowieso vertellen dat je geen cola meer mag drinken dat tast namelijk ongenadig hard je glazuur aan

Dat weet ik omdat ik vorig jaar zo ongeveer een gebitsrenovatie heb gehad ik mocht eigenlijk geen fruit eten, en als ik alcohol wou, dan mocht ik alleen bier of wijn
pi_76784483
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef loveli het volgende:
*Schijnt lamp in Co's ogen*
Wat deed jij wakker om 5 uur in de ochtend?
Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:42:42 #237
3185 Adelante
To let it go now
pi_76784681
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.

Komt wel goed, schatje
pi_76784697
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik heb de helft van de taart maar aan het bezoek meegegeven, ik heb nu zelf ook nog 2 stukken. Zou je dat in kunnen vriezen??
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:43:29 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76784722
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef conleche het volgende:

[..]

O ja, ik heb de helft van de taart maar aan het bezoek meegegeven, ik heb nu zelf ook nog 2 stukken. Zou je dat in kunnen vriezen??
pi_76784737
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Komt wel goed, schatje
Ben ik de enige die die reclame zum vind? Wat een kutkind, zeg!!
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:44:07 #241
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76784760
Pff, gaat Mo mee pokeren, lig ik er als eerste uit, doet zij het best goed... En ze zou niet eens gaan!

Dan maar even mobiel m'n lijstje posten.

O: 2 tarweborerhammen met smeerkaas en pindakaas + melk
T: mandarijntje
L: 3 meergranenboterhammen met kipsate, paté en oude kaas + optimel
T: mandarijntje
D: spinazie-champignons-risotto + melk
T: 2 x 0,3 l Paulaner (Weizenbier )
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:45:29 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_76784839
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben ik de enige die die reclame zum vind? Wat een kutkind, zeg!!
Nee hoor, als ik als man tierend thuiskom om stoom af te blazen, moet er ook niet zo'n kind aan tafel zitten met een glas roosvicee Een kind van mij zou beseffen dat ie nog even boven met de playstation moet gaan klooien alvorens naar beneden te komen
pi_76784904
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

O goed!!! Hoewel ik toen ik die zag, een gevoel van teleurstelling niet helemaal kon onderdrukken

*Co sloft richting keuken, om plaats te maken in de vriezert.........
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:48:21 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76785027
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, nou die tandarts gaat je sowieso vertellen dat je geen cola meer mag drinken dat tast namelijk ongenadig hard je glazuur aan

Dat weet ik omdat ik vorig jaar zo ongeveer een gebitsrenovatie heb gehad ik mocht eigenlijk geen fruit eten, en als ik alcohol wou, dan mocht ik alleen bier of wijn
Gebitsrenovatie? Wat is dat? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:50:16 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76785162
Vriezertaart is veelal wel minder lekker, toch?
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 22:51:23 #246
70532 loveli
N
pi_76785240
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat lange doorslapen komt ook door de zoetigheid, helaas.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 22:52:57 #247
70532 loveli
N
pi_76785336
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ijstaart daarentegen
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:53:46 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76785395
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gebitsrenovatie? Wat is dat? .
Euh, dat hield in dat ik in 3 maanden tijd iets van 10 keer bij de tandarts ben geweest voor o.a. 12 gaatjes, 2 afgebroken kiezen en een wortelkanaalbehandeling....

En nu heb ik dus weer een gezond gebit
pi_76785765
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

*Co weer naar de vriezert huppelt om taart eruit te vissen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:21:49 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76787136
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef conleche het volgende:

[..]

*Co weer naar de vriezert huppelt om taart eruit te vissen.

Ik heb geen taart

Taart DaD

Edit: maar ik heb wel een bed! Adieu!

[ Bericht 8% gewijzigd door MariaEtcetera op 13-01-2010 23:38:39 ]
pi_76793144
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Wil je een handtekening van 'm?
hoe kommiedaaraan?

handtekeningen zijn alleen boeiend als je ze zelf gekregen hebt toen je iemand ontmoette vind ik... anders is t zo niksig in plaats van een aandenken aan een ontmoeting...

het concert waty overigens echt tot de macht 100
Kwak
pi_76795516
Goedemorgen!

Die docu's ga ik ook een keer kijken, ze klinken interessant. Hoewel ik niet zo goed naar geforceerd eten kan kijken, een programma als superdik-superdun vind ik echt walgelijk daardoor .

Nou ja, fijne dag, ik ga weer naar het station bikkelen op de fiets !
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 14 januari 2010 @ 07:42:21 #253
331 Merel
Be here now.
pi_76795559
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:40 schreef kwakz0r het volgende:

hoe kommiedaaraan?
Heb ik niet, maar had ik gisteravond voor je kunnen regelen. Nu niet meer En ik heb hier een boek liggen met een heel persoonlijke opdracht van de schrijver erin, speciaal voor mij, hoewel ik hem nog nooit ontmoet heb, en dat is toch wel heel speciaal hoor

Fijn dat het concert zo leuk was!!
  donderdag 14 januari 2010 @ 07:50:41 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76795607
Goedemorgen .

Handtekeningen zijn idd pas echt leuk als je ze zelf hebt gekregen. Ik heb een dvd met in het boekje de handtekeningen van de leden van Epica, op één na en die hebben ze er in mijn aanwezigheid in gezet in de Plato .
Niet meer actief op Fok!
pi_76796444
Goedemorgen.

Handtekeningen boeien me niet zo.
Wel heb ik jarenlang een stukje stof van de blouse van Morrissey in mijn portemonnee gehad.
Totdat 'ie gejat werd.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
L: salade met tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen bosbessen
T: 1 mandarijntje
D: onbekend preischotel

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: salade met tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: 2 mandarijntjes
D: onbekend
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:16:41 #256
236335 neen
schone schijn
pi_76796614
Ik ben ook vroeg van de partij vandaag, alweer bijna een uur op school zeg en nog niks gedaan. Zelfs geen koffie gehad! Vanochtend weer eens lekker broodjes met pindakaas geggeten en voor straks ook vanavond weet ik nog niet wat ik ga eten
pi_76796892
Goedemorgen!

Lijstje:

O: 2 knackebrodjes ozzewoz en een gekookt eitje
L1: 2 boterhammen
L2: 2 boterhammen
T: mandarijn
S: spinnen
D: citroenpasta met kastanjechampignons

en nu, op naar tentamen nummer 5
Ja doei.
pi_76799153
Succes, Mootje

Mijn lijst van gisteren is lang! Maar ik heb wel weer gesport
O: 2 eitjes met kruidenzout, handje pinda's
T: amandelen
T: stukje pure chocolade
L; bak noedelsoep met veel groente en wat pinda's
T: bak yoghurt
S: hardlopen, 6 km
D: salade van wortel, komkommer, tauge, chinese kool, lente-ui en peultjes met gerookte eend en pittige oosterse dressing, toe een gestoomd kokoscakeje met rum
T: whisky, pinda's
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:09:16 #259
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76799510
Veel succes MoBlo!

Planning voor vandaag
O: Grapefruit
S: 7 a 8 km wandelen
L: 2 Boterhammen kipfilet
T: 1 Boterham kipfilet
T: 4 Tomaten
T: Komkommer
D: Spinazie, champignons, veg. burger
T: Augurken
T: Frambozen met magere yoghurt

Ik kwam er laatst (toen mijn fiets kapot was) achter dat ik wandelen leuk vind! Telt dat als sport? Helpt dat een beetje om je basaal metabolisme omhoog te krijgen of moet je daarvoor 'echt' sporten?
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:11:59 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76799594
Wandelen lijkt me prima, Rituals! Beter voor je gewrichten dan hardlopen ook Lekker stevig doorstappen, niks mis mee!

Goeiemorgen

Zou Mo d'r tentamen al geroundhouse-kicked hebben?
pi_76799671
Pff ik moest net huilen bij de intro van Nils Holgerson. Tijd van de maand
pi_76799886
Rituals, je verbrandt natuurlijk best wat met wandelen Je moet het alleen wel wat langer volhouden: volgens mij verbrand je met 5 km wandelen ongeveer evenveel als met 5 km rennen, alleen kost het dubbel zoveel tijd. Maar als je die tijd hebt: doen Idd, beter voor je gewrichten
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:24:34 #264
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76800018
Vandaag heb ik in ieder geval veel tijd! Is een uur wandelen dan ongeveer 'goed'? Of hoe lang zou je ongeveer moeten wandelen? Vandaag ga ik via een grote omweg naar de supermarkt lopen, dan verbind ik het meteen met boodschappen doen .
pi_76800211
Goeiemorgen!

Mijn avond-T van gisteren is van yoghurt met fruit veranderd in een stuk Bossche bol en een puntje appeltaart met slagroom. Vriendje is jarig en dat moest om 12 uur al gevierd worden.

Vandaag dus ook een slecht lijstje:
Brunch: croissantje met roomboter en een afbakbroodje met gekookt ei en kaas
T: bij honger magere yoghurt met appel
D: uit eten bij Broadway, weet nog niet of ik spare ribs ga nemen maar in elk geval wel frietjes
T: nog ergens wat gebak
T: wijn
pi_76800284
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:24 schreef Rituals het volgende:
Vandaag heb ik in ieder geval veel tijd! Is een uur wandelen dan ongeveer 'goed'? Of hoe lang zou je ongeveer moeten wandelen? Vandaag ga ik via een grote omweg naar de supermarkt lopen, dan verbind ik het meteen met boodschappen doen .
Vast wel. Voordeel van wandelen is trouwens ook dat je meestal geen 'hersteltijd' hebt zoals bij hardlopen; je kunt het makkelijk elke dag doen
pi_76800350
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Pff ik moest net huilen bij de intro van Nils Holgerson. Tijd van de maand
Ik heb al vijf weken die tijd van de maand. Ik word zo langzamerhand gillend gek van mezelf, en anders m'n vriend wel. .
pi_76800474
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vast wel. Voordeel van wandelen is trouwens ook dat je meestal geen 'hersteltijd' hebt zoals bij hardlopen; je kunt het makkelijk elke dag doen
Nu het wat kouder is, heb ik na langer wandelen toch wel spierpijn in m'n bovenbenen. Ze worden stijf door de kou Mijn benen worden ook niet warm, itt de rest van mijn lichaam.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76800549
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nu het wat kouder is, heb ik na langer wandelen toch wel spierpijn in m'n bovenbenen. Ze worden stijf door de kou Mijn benen worden ook niet warm, itt de rest van mijn lichaam.
Had ik ook wel, ja. Nu je het zegt Mijn hardloop-tight heeft bij de bovenbenen dikkere stof om dat effect tegen te gaan en dat helpt wel. Maar om daar nou in te gaan wandelen...
pi_76800666
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Had ik ook wel, ja. Nu je het zegt Mijn hardloop-tight heeft bij de bovenbenen dikkere stof om dat effect tegen te gaan en dat helpt wel. Maar om daar nou in te gaan wandelen...
Neh, dat zou er idd wat apart uitzien . Wel handig voor hardlopen, mijn tight heeft dat niet (al heb ik die afgelopen lente voor het laatst aangehad volgens mij).
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:46:41 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76800751
Ach CFert, dan zeg je gewoon dat je een nogal lange wandelpauze houdt!

Ik heb ook spierpijn trouwens! Nou was ik ook al een paar keer niet wezen Body Jammen, daar zou het aan kunnen liggen
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:46:58 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76800761
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb al vijf weken die tijd van de maand. Ik word zo langzamerhand gillend gek van mezelf, en anders m'n vriend wel. .
Evil! Naar de doktert?
pi_76800816
Trek je je tight toch gewoon onder je broek aan?

Maria, ik moet volgende week naar de gyn, maar ik denk niet dat die er iets aan kan doen. Afwachten tot het over is. .
pi_76800822
DaD, ook qua humeur?
pi_76801016
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, ook qua humeur?
Vandaag is drama. . Ik moet mezelf inhouden niet met dingen te gaan gooien. Verder merk ik het vooral aan m'n concentratievermogen, dat is echt nul tegenwoordig. En ik vind mezelf lelijk en zo. .
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 11:56:56 #276
70532 loveli
N
pi_76801076
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jeu, dat gaat ook nergens over... is 'ie goed geplaatst enzo?
crap in = crap out
pi_76801134
Pff, wat een hel DaD!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76801275
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Jeu, dat gaat ook nergens over... is 'ie goed geplaatst enzo?
Voor zover ik kan beoordelen wel. Ik kan de draadjes voelen en die zitten gewoon waar we horen te zitten.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:06:41 #279
236335 neen
schone schijn
pi_76801428
Ik heb wel een goed humeur ze horen me weer eens aan de andere kant van de mediatheek lachen
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:06:43 #280
70532 loveli
N
pi_76801429
Ben benieuwd wat voor reacties Neen nu aan het deleten is.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:07:47 #281
70532 loveli
N
pi_76801476
Neen, telepathie!!
crap in = crap out
pi_76801481
Jeetje DaD!! Wat een ellende! Ik weet nu wel zeker dat ik dat ding niet ga nemen. Ik werd al een beetje naar toen ik hoorde hoeveel pijn het deed en nu dit.........ik heb ook eens per 3 weken dat ik zo emotioneel en labiel ben en dat vind ik heel akelig. Dan voel ik me zo'n slaaf van hormonen en ben ik me ervan bewust, dat wat wij 'karakter' noemen, niets anders is dan een bepaalde combinatie van stofjes in je hersenen en dat door iets stoms als een teveel aan bepaalde hormonen, je ineens veranderd van rationeel, weldenkend wezen in een onredelijke labielo, die huilt om de vuilniszak die valt, omdat álles áltijd tegen zit.
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:11:30 #283
70532 loveli
N
pi_76801634
Kun je dat niet een beetje wegredeneren? Als ik bij mezelf merk in m'n PMS-week dat 'alles tegen zit', dan wacht ik een week voor ik mezelf zielig vind. Is het dan nog zo, dan is het 'echt'.
crap in = crap out
pi_76801668
Wat vervelend DaD! Gaan ze bij jou ook na 6 weken controleren of hij goed zit? Dan weet je dat tenminste.
Als het een troost is, toen dat begin eenmaal voorbij was voelde ik me wel gelijk stukken beter dan met hormonen, dus voor mij was het alle gedoe wel waard. Een beetje wat Co beschrijft over de invloed van hormonen, ik voel me alsof ik onder een soort roes uit kom en voor het eerst in jaren weer mezelf ben.
pi_76801939
Ik heb het de eerste weken ook echt geprobeerd, om gewoon niet toe te geven aan de hormonen, maar het duurt me nu echt te lang en ik weet niet hoelang ik nog ongesteld kan blijven zonder iets kapot te maken of zo. .

Ik slikte al een poos de pil niet meer, dus ik weet wel hoe ik ben zonder hormonen, en dat beviel me wel. Maar dat voelt nu allemaal teniet gedaan. . Maar goed, ik moet toch binnenkort wel eens stoppen met bloeden dus dan wordt het allemaal weer normaal! . Toch?

Mini, ik heb inderdaad een controle na ongeveer 6 weken, de afspraak staat voor volgende week vrijdag.
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:20:19 #286
70532 loveli
N
pi_76801988
Bij de weg, mannen hebben een hormoonspiegel die veel meer fluctueert dan die van een vrouw, maar omdat daar geen kalender aan vast te plakken is, bestaat er geen term als PMS voor.

Hormones... gotta love 'em.
crap in = crap out
pi_76802001
heeft de gynefix geen hormonen dan, is t net als een koperspiraaltje of net als een mirena?
Kwak
pi_76802035
Albert en Nespresso bestelling is binnen !
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:21:45 #289
70532 loveli
N
pi_76802036
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het de eerste weken ook echt geprobeerd, om gewoon niet toe te geven aan de hormonen, maar het duurt me nu echt te lang en ik weet niet hoelang ik nog ongesteld kan blijven zonder iets kapot te maken of zo. .

Ik slikte al een poos de pil niet meer, dus ik weet wel hoe ik ben zonder hormonen, en dat beviel me wel. Maar dat voelt nu allemaal teniet gedaan. . Maar goed, ik moet toch binnenkort wel eens stoppen met bloeden dus dan wordt het allemaal weer normaal! . Toch?

Mini, ik heb inderdaad een controle na ongeveer 6 weken, de afspraak staat voor volgende week vrijdag.
Of ff bellen en voorpiepen, je ijzervoorraad is ook niet oneindig. Slik je wel extra ijzer? Floradix bevat een goede vorm van ijzer.
crap in = crap out
pi_76802081
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, mannen hebben een hormoonspiegel die veel meer fluctueert dan die van een vrouw, maar omdat daar geen kalender aan vast te plakken is, bestaat er geen term als PMS voor.

Hormones... gotta love 'em.
Heb je daar een bron van ?!
pi_76802095
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef loveli het volgende:
Kun je dat niet een beetje wegredeneren? Als ik bij mezelf merk in m'n PMS-week dat 'alles tegen zit', dan wacht ik een week voor ik mezelf zielig vind. Is het dan nog zo, dan is het 'echt'.
Raar genoeg verrast het me nog best vaak. Dat ik ineens halverwege mijn emotioneel dramaqueen-like gedrag, een lightbulbmoment beleef; naar m'n agenda grijp en me bedenk: Oh ja. Dat was het.

En dan is het ook wel direct minder erg. Het relativeert. Kennis is macht en zulks.
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:25:51 #292
70532 loveli
N
pi_76802192
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft de gynefix geen hormonen dan, is t net als een koperspiraaltje of net als een mirena?
De gynefix is een koperspiraaltje maar dan niet met de klassieke T-vorm. Het is een flexibel draadje met wat koper erop. Deze wordt on de bovenkant van de baarmoeder geprikt (weerhaakjes enzo) en prikkelt het baarmoederslijmvlies niet extra. Het idee is dat de bloedingen niet heftiger zijn, zoals met een klassiek spiraaltje. En dat je een gewone cyclus hebt, maar dan zonder kans op zwangerschap.

Dus niet dat je vijf weken achter elkaar bloedt.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:26:43 #293
70532 loveli
N
pi_76802224
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:23 schreef P.F het volgende:

[..]

Mondeling, een bevriende arts vertelde het.
crap in = crap out
pi_76802328
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
De Gynefix heeft inderdaad geen hormonen.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Of ff bellen en voorpiepen, je ijzervoorraad is ook niet oneindig. Slik je wel extra ijzer? Floradix bevat een goede vorm van ijzer.
Ik slik geen extra ijzer. Ik eet wel appelstroop. . Ik had wel zinktabletten gekocht, maar die vergeet ik steeds te nemen. Zo maar eens mee beginnen.

Maar wat kan de gyn er nu aan doen? Die zal ook gewoon zeggen dat ik moet wachten tot het over gaat, neem ik aan. Een weekje hou ik nog wel vol. .
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:29:32 #295
70532 loveli
N
pi_76802339
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:23 schreef P.F het volgende:

[..]

http://www.jouwuitvaart.info/blog/?p=23
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:31:28 #296
70532 loveli
N
pi_76802406
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat kan de gyn er nu aan doen? Die zal ook gewoon zeggen dat ik moet wachten tot het over gaat, neem ik aan. Een weekje hou ik nog wel vol. .
Nu al kijken of 'ie goed zit, jou vertellen of het inderdaad verstandig is om nog af te wachten tot het bloeden stopt.
crap in = crap out
pi_76802433
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

Het is natuurlijk gewoon een vreemd voorwerp waar je lichaam op reageert, daarom werkt het ook. Dat is in het begin even oorlog. Maar goed, je moet onderhand toch inderdaad het ergste gehad hebben...

Wat normaal is weet ik niet, want ik kende mezelf alleen met hormonen, maar beter wordt het wel.
pi_76802446
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef loveli het volgende:

[..]

De gynefix is een koperspiraaltje maar dan niet met de klassieke T-vorm. Het is een flexibel draadje met wat koper erop. Deze wordt on de bovenkant van de baarmoeder geprikt (weerhaakjes enzo) en prikkelt het baarmoederslijmvlies niet extra. Het idee is dat de bloedingen niet heftiger zijn, zoals met een klassiek spiraaltje. En dat je een gewone cyclus hebt, maar dan zonder kans op zwangerschap.

Dus niet dat je vijf weken achter elkaar bloedt.
Toen ik nog niks gebruikte aan AC had ik ook een paar dagen vóór ik ongesteld moest worden, dat ik wat emotioneler was. Dus een natuurlijke schommeling. Heb wel het idee dat het nu korter is, maar wel heviger. Dus door een koperspiraaltje wordt het probleem niet helemaal opgelost. Door die nuvaring ben ik nauwelijks meer ongesteld, eens in de ± 3 maanden een doorbraakbloeding, dus dan een beetje, maar zonder buikpijn. Dat is wel een hele verbetering, want ik was altijd 1 dag in de maand helemaal onder de ibuprofen. Ik denk dat ik 'm maar hou.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:32:46 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76802454
Wel eensch met loveli! 5 weken is echt lang. Als ik een week ongesteld ben heb ik al af en toe dat ik flauw word.

*geeft DaD nog meer appelstroop*
pi_76802495
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Nu al kijken of 'ie goed zit, jou vertellen of het inderdaad verstandig is om nog af te wachten tot het bloeden stopt.
Weet je wat, ik bel morgenochtend (ze zijn tot 12 uur bereikbaar) om te vragen of het slim is of ik eerder kom en of het verontrustend is dat het bloeden nog niet is gestopt. Gewoon even informeren, en als het nodig is kunnen we dan alsnog een eerdere afspraak maken.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:39:00 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76802682
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Weet je wat, ik bel morgenochtend (ze zijn tot 12 uur bereikbaar) om te vragen of het slim is of ik eerder kom en of het verontrustend is dat het bloeden nog niet is gestopt. Gewoon even informeren, en als het nodig is kunnen we dan alsnog een eerdere afspraak maken.
Goed plan! Ter behoud van servies en ijzerwaarden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')