Tip: ook erwten erin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooooooooi..
Net mijn ontbijt achter de kiezen: boterham rauwe ham, boterham gekookt ei, beschuit volvette kaas, glas halfvolle melk.
Rest: appel, sinaasappel, 2 boterhammen rauwe ham
Snert, ik ga vanmiddag lekker snert maken met veel saucijs, speklapjes, krabbetjes, hamlap en rookworst en roggebrood natuurlijk
Zo vet allemaalmaar zo vreselijk lekker
quote:
Had je al gesolliciteerd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Okee, omdat jij het zegt want je bent tenslotte mijn vriendinnetje
Uhm.. In een doos van mijn lensmail volgens mij (brievenbuspost). Of in een grote envelop.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef shinydiscoball het volgende:
PF, toen je die blauwe bolero naar me stuurde, hoe had jij dat toen ingepakt?
Ik denk dan ook dat op de schaal van 1 t/m 10, zure matten op zijn minst een 9 scoren, als we het hebben over hoe ik zo snel mogelijk het gebit kan krijgen, gepost door Co een aantal topics geleden. Zuur én zoet tegelijk!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Nog iets wat ik maar niet meer moet eten: zure mattenSjonge jonge, wat worden je tanden daar gevoelig van
. Kon gisteren amper tandenpoetsen en brood eten doet gewoon pijn
.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:23 schreef neen het volgende:
Wat een mooie dag is het vandaag!
Ik had me natuurlijk weer bijna verslapen waardoor ik niet kon ontbijten 's ochtends maar goed, 8:30 zat ik mooi achter de computer op school om een tentamen te maken. Dit werkt natuurlijk niet meteen en na een half uurtje kon ik eindelijk beginnen. Eventjes dat ding gemaakt wilde ik hem insturen door op Finish en OK te klikken deed hij nietsanderhalf uur geprobeerd en toen heb ik gezegd dat ik er wel klaar mee was.
Nou eventjes naar huis gefietst om te ontbijten en te douchen ga ik zo hop, onderweg tegen de vlakte. Nu is m'n bril kapot.... ik kan hem nog wel opdoen maar lang gaat dit niet duren en een leuke nieuwe bril zoeken vind ik echt lastig.
HoiTVP
Oeh! Die zijn naar ja! Maar wel lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat op de schaal van 1 t/m 10, zure matten op zijn minst een 9 scoren, als we het hebben over hoe ik zo snel mogelijk het gebit kan krijgen, gepost door Co een aantal topics geleden. Zuur én zoet tegelijk!!!
Niet zo doemdenkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef Merel het volgende:
Mini wat spannend met je huis!!
En zure matten waren volgens mij vroeger veel zuurder, slappe hap tegenwoordig.
McDate was druk bezig en moe gisteren, jeujZou ik ook zeggen als ik geen zin had om met iemand te kletsen omdat ik nog niet bedacht had hoe ik netjes "ik vind je niet leuk" moest gaan zeggen.
Oeh, je kunt gedachtenlezen! Kun je dan ook even de gedachten van mijn Mc meenemen? Want ik kan daar niet inloggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef Merel het volgende:
McDate was druk bezig en moe gisteren, jeujZou ik ook zeggen als ik geen zin had om met iemand te kletsen omdat ik nog niet bedacht had hoe ik netjes "ik vind je niet leuk" moest gaan zeggen.
En dat is niet McSexquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Niet zo doemdenkenEn anders alvast aan plan B werken!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieve Loveli,
Hierbij wil ik graag jou vriendinnetje worden,
Ik ben niet erg sociaal, niet academisch geschoold maar kan ik kan wel goed slijmen
Jij ongelooflijk mooie, slanke lieve vrouw
XXX Uniekje
Niet?quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Merel, kan hij niet gewoon druk en moe zijn geweest?
Misschien heeft hij gewoon zijn tijd en ruimte nodig, niet elke jongen heeft er behoefte aan om gelijk dagelijks contact te hebben.
Dan nodig je 'em uit voor het weekend en zodra 'ie er is pak je 'em op z'n bek!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:27 schreef Merel het volgende:
Ik wil geen zekere gevoelens, ik wil zoenen
Hihi, ik begin te denken dat het toch optie A was, jij wilt het tegenovergestelde van een gentleman.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:27 schreef Merel het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Nog iets wat ik maar niet meer moet eten: zure mattenSjonge jonge, wat worden je tanden daar gevoelig van
. Kon gisteren amper tandenpoetsen en brood eten doet gewoon pijn
.
Dan zitten mijn tanden vol gaatjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dat heb ik nog nooit gehad van zure matten... en ik heb sinds ik 12 vullingen heb wel echt gevoelige tanden (oh en nog ergens een gaatje)
weet je zeker dat je niet gaatjes hebt? ik heb die pijn van suiker alleen aan de kies waar nu ook een gaatje blijkt te zitten...
De kaas en de ontbijtkoek (teveel vet en suiker). Zijn je bruine boterhammen echt volkoren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil ook echt wat gaan afvallen. Maar heb niet het idee dat ik zo heel veel slechte dingen eet. Ben benieuwd wat jullie denken waar ik nog op kan minderen.
Doordeweeks per dag:
Smorgens: Glas jus d'orange.
9:00: 4 plakken ontbijtkoek met dun laagje boter.
12:30: 4 bruine boterhammen met boter en kaas en een pakje vift.
17:00: uur op het station heel af en toe een twix of snicker. (daar moet ik sowieso mee stoppen)
18:00: uur gewoon normaal eten groeten, aardappels, vlees, of pasta's of rijst.
's avonds: niet al te veel. Af en toe wat koekjes enz.
In het weekend op zaterdag vaak frituur. En zondags gewoon weer normaal eten.
Behalve de frituur, de koekjes savonds en de twixen wat is er dan nog waar ik kan verbeteren?
het ging gewoon echt niet.. en er zaten zoveel herkansers.... en het is allemaal zo slecht uitgelegd. Ik ben niet debiel, maar alle regels gaan door elkaar, en alles kan overal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
oh en Moblo, het valt vast mee!maak je niet te druk, je bent zó gebrand op het goed doen dan je een paar foutjes, die je misshcien een 7,5 opleveren, in je hoofd enorm uitvergroot... de druk is veel te hoog zo joh!
Als je trouwens ooit grammatica problemen ofzo hebt mag je me ook altijd mailen he? Ik help je graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Thanks voor de felicitaties iedereen! En ja, ik vind het wel een beetje een gek idee, maar veel van mijn vrienden hebben al langdurige / serieuze relaties, dus het kwam niet helmaal uit de lucht vallen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Knuffel voor Moblo.Die instelling klinkt goed, ik hoop dat je hem vol kunt houden want ik weet dat je het eigenlijk allemaal perfect wilde doen. Aan de andere kant, als dat eenmaal niet meer lukt is het misschien wel makkelijker om de rest ook wat meer los te laten.
VMW, die wijsheid wil ik ook wel op een tegeltje.
Gefeliciteerd Phaidra!
Is het niet gek als je vrienden kinderen gaan krijgen?
Meer eiwitten, gezonde vetten, groente en fruit eten, de ontbijtkoek zo snel mogelijk in de prullenbak gooien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil ook echt wat gaan afvallen. Maar heb niet het idee dat ik zo heel veel slechte dingen eet. Ben benieuwd wat jullie denken waar ik nog op kan minderen.
Doordeweeks per dag:
Smorgens: Glas jus d'orange. [suikers]
9:00: 4 plakken ontbijtkoek met dun laagje boter. [bah! wegdoen! vieze smerige suikers]
12:30: 4 bruine boterhammen met boter en kaas en een pakje vift. [brood, weer carbs]
17:00: uur op het station heel af en toe een twix of snicker. (daar moet ik sowieso mee stoppen)[daar zijn ze weer]
18:00: uur gewoon normaal eten groeten, aardappels, vlees, of pasta's of rijst. [wat denk je dat pasta, aardappels en rijst zijn?]
's avonds: niet al te veel. Af en toe wat koekjes enz.
In het weekend op zaterdag vaak frituur. En zondags gewoon weer normaal eten.
Behalve de frituur, de koekjes savonds en de twixen wat is er dan nog waar ik kan verbeteren?
Ik dacht altijd dat ontbijtkoek wel goed was. Wat zijn dan goede tussendoortjes die wel vullen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
De kaas en de ontbijtkoek (teveel vet en suiker). Zijn je bruine boterhammen echt volkoren?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het ging gewoon echt niet.. en er zaten zoveel herkansers.... en het is allemaal zo slecht uitgelegd. Ik ben niet debiel, maar alle regels gaan door elkaar, en alles kan overal.he wat vervelend! ik kan anders van de onderwerpen die je moeilijk vindt sowieso wel wat kopieën voor je maken uit mijn eigen lesboek en werkboek - die vond ik heel makkelijk en duidelijk. het probleem voor (near) native speakers is dat ze vaak niet meer na hoeven te denken en het op gevoel doen, en dan kun je het inderdaad niet goed uitleggen - al zou een docent daar echt voor moeten waken. van wie had je dat vak? (mag in een spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
gezond eten:quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ontbijtkoek wel goed was. Wat zijn dan goede tussendoortjes die wel vullen.
Heb tijgerbruin. Dus niet super bruin.
Moet ik dan aan de kipfilet en magere ham enz??
*noteert* Wil je me even PM-men hoe jij het dan maakt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
gezeefde tomaten (als je de saus niet van top tot teen zelf maakt), mais, uitjes/sjalotjes, paprika's
en jalapenos bij de AH (hebben ze niet bij de lidl) en creme fraiche natuurlijk! En tomaatjes voor door de guacamole, en wat citroen! :0
Dat duurt allemaal nog wel even. Het is nieuwbouw en de oplevering staat gepland voor maart. Maar goed, er hoeft niet veel geklust te worden dus dan kunnen we er ook bijna meteen in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, wat fijn!! Ik weet echt zo precies hoe je je voelt! Wanneer zouden jullie kunnen verhuizen dan ongeveer? En foto's!.
Maart is het straks zomaar! Heb je nu nog even de tijd om van alles te regelen, want er komt nogal wat bij kijken, bij zo'n verhuizing. Ik ben blij voor jullie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat duurt allemaal nog wel even. Het is nieuwbouw en de oplevering staat gepland voor maart. Maar goed, er hoeft niet veel geklust te worden dus dan kunnen we er ook bijna meteen in.
Kwak: die aflevering ga ik ook eens kijken!
Tnx voor de info:quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gezond eten:
volkorenbrood (niet donker meergranen, das geen volkoren), volkorenpasta, zilvervliesrijst, niet teveel aardappelen, niet te vet vlees, veel groente, tussendoor niet teveel fruit of fruitsap (2 stuks, of 1 stuk en 1 keer sap), magere eiwitten (magere yoghurt, kipfilet, ham is niet echt mager en zit vaak suiker door,). eitjes zijn ook gezond! eet voor gezonde vetten vette vis en noten. eet voldoende, en eet regelmatig!
ongezond:
bewerkte produkten (alle koekjes, cakes, chips, aardappel die in vormpjes geperst is uit de diepvries, ook "gezonde" koekproducten zoals ontbijtkoek (veel snelle suikers!!), ontbijtrepen, mueslirepen) de meeste ontbijtgranen zoals cruesli's (veel extra suiker erin!) en cornflakes. voorbewerkt vlees (worst, hamburgers, diepvriessnacks)
das een beetje een richtlijn...
het nadeel van snelle suikers is dat je een piek in je bloedsuiker krijgt waardoor je snel daarna een dip krijgt en dus lekkere trek! ook vullen ze minder goed dan bijvoorbeeld eiwitten en gezonde vetten.
Thanks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maart is het straks zomaar! Heb je nu nog even de tijd om van alles te regelen, want er komt nogal wat bij kijken, bij zo'n verhuizing. Ik ben blij voor jullie..
Had het gezien Kwak en dacht ook wel aan jou...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef kwakz0r het volgende:
hebben jullie trws de afl. van Jong gezien over dikke mensen? een meisje op psycho educatie had het erover, ik zit het nu te kijken. het meisje met BED (ook al heb ik dat officieel niet, omdat ik langzaam eet en niet in buien) beschreef in één van die fragmenten precies wat ik voel...
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=547&md5=40af42753604b5a0b3f8c0705d730638
Amandelen cashews, walnoten, pinda's. Wel met mate, geen zakken vol. Japanse mix zit vol met carbs en weinig wat je echt nodig hebt, lekker laten staan dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de info:
Mogelijk nieuwe eetscema:
Smorgens: cracker met plakje kipfilet + glas water
Tussendoor: Komkommerplakjes, 2 mandarijn
Tussen de middag: 4 broodjes met kipfilet of andere magere producten.
Tussendoortje: ??? geen idee nog
Avondeten: Is al vrij gezond, eet redelijk wat groeten en als ik pasta of rijst eet is het altijd volkoren pasta en zilvervliesrijst
En noten zijn zeker geen ongezouten pinda's ofzo? Maar meer van die japanse mix enz?
dan maar beter idd een goede volkorenboterham of 2 meenemen voor in de treinquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik eet smorgens eigenlijk nooit wat, allen een glas drinken. Krijg smorgens gewoon niet al te veel door mijn keel. Zou iets moeten hebben wat ik gewoon makkelijk in de trein naar binnen kan werken. Maar ja makkelijk en afvallen gaan niet echt samen volgens mij.
Klopt, kan vanavond helaas ook niet kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Rituals het volgende:
Ik heb die documentaire ook gezien uniekhoorn! Wel al een hele tijd geleden. Vanavond komt een tweede deel zag ik (nederland 3, 20.25 uur). Helaas ben ik dan niet thuis, maar ik kan hem vast terugkijken via uitzendinggemist.
Die aflevering van kwak ga ik zo ook even kijken.
ja, dat zit ik nu ook te kijken. ik moest echt onwijs huilen van die moeder in die kamer van dat overleden meisje...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had het gezien Kwak en dacht ook wel aan jou...
Ben nu dus de docu: Vel over probleem, aan het kijken, heftig ook.
Alles draait over controle
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9784743&md5=b764e746ce2ec510d7e090386ec6508e
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
en ik kijk altijd wel graag Jongik vind Manuel Venderbos een schatje
How 'bout een zelfgemaakte ei- of kip/kerriesalade?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik neem tussen de middag altijd een vifitje. Maar smorgens yoghurt met wat fruit ofzo is idd geen verkeerde keuze
En 2 broodjes extra smeren voor in de trein is idd ook een goede optie. Nu nog wat lekkers vinden want elke dag kipfilet gaat ook vervelen. Smeerkaas vind ik niet zo, pindakaas ook niet appelstroop al helemaal niet en filet americain ook niet haha ik ben echt lastig. En een sandwichspread met komkommer is dat wat?
En eiersalade van johma is niet al te goed gok ik?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
How 'bout een zelfgemaakte ei- of kip/kerriesalade?
Smeerkaas kun je trouwens best een beetje aankleden, bijv met augurk, of met tomaat en sla.
Ik geloof dat er eentje was met niet al teveel troep erin, maar weet zo uit mijn hoofd niet welke....quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Stansfield het volgende:
En eiersalade van johma is niet al te goed gok ik?
Hm. Ik kan me herinneren dat ik toen postte dat ik ook niet zo een Mars kon eten zonder dat gevoel. Dat is inmiddels wel iets beter, maar het kost me nog steeds wel moeite. Zal het nooit kopen iig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klopt, kan vanavond helaas ook niet kijken.
Heftig, een meisje van 11 die verplicht een Mars op moet eten... de doodheid in haar ogen, echt kippenvel.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm. Ik kan me herinneren dat ik toen postte dat ik ook niet zo een Mars kon eten zonder dat gevoel. Dat is inmiddels wel iets beter, maar het kost me nog steeds wel moeite. Zal het nooit kopen iig.
Best wel ja. Ik eet nog lang niet 100% goed, maar wel stukken beterquote:
Tnx, eens proberen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik geloof dat er eentje was met niet al teveel troep erin, maar weet zo uit mijn hoofd niet welke....
Maar het is zo gemaakt hoor: 1 (of2) eitje(s) koken en klein prakken, verschillende variaties mogelijk:
* klein schepje light mayo, klein beetje magere yoghurt en fijngeknipte bieslook
* klein schepje light mayo en heel fijngesneden zilveruitjes of augurk
* klein schepje light mayo, klein schepje grove moster
* klein schepje light mayo, kerriepoeder en peper
Kun je de avond tevoren al maken
Per 100 gram zullen er vast wel kcals inzitten, per portie beleg zou ik er niet over struikelen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij is dat ook een fijne calorieenbom, die spread...
ik ben blij dat het wat beter met je gaatquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm. Ik kan me herinneren dat ik toen postte dat ik ook niet zo een Mars kon eten zonder dat gevoel. Dat is inmiddels wel iets beter, maar het kost me nog steeds wel moeite. Zal het nooit kopen iig.
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef Ek-Mei het volgende:
Bwuh ik baal van mijn lijstje van vandaag, misschien valt het ook nog wel mee maar het voelt als heel veel
O: 2 boterhammen met halvarine/kipfilet
T: banaan
L: 2 boterhammen met rauwkost (zaten kool en rozijntjes en van alles in met dressing,niet al te vet denk ik)
T: 2 witte boterhammen met bona en pure hagelslag
T: appel
D: gekookte aardappels, tartaartje, sperziebonen
T: misschien nog wat yoghurt of beker karnemelk
Het gaat om de transvetten, die zijn niet goed en daar wil je zo min mogelijk van binnen krijgen.quote:Ohja iedereen heeft het altijd over halvarine/margarine enzo en dat roomboter beter is, maar is er niet een middenweg, bona ofzo of is dat ook halvarine?
Dat valt reuze mee, redelijk mager belegquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij is dat ook een fijne calorieenbom, die spread...
Ook je brein moet eten, noten zijn prima brain-food.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet te weinig nu, maar ik wil niet opstaan omdat ik goed bezig ben met leren. Ik haal het straks wel in
Wit brood met hagelslag, als er op mijn werk geen witbrood voor mn neus had gelegen had ik helemaal niet 2 extra boterhammen gegeten, maar goed...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Als je de halvarine en bona had weggelaten en bruin ipv wit had genomen was dit een prachtig lijstje!![]()
[..]
Het gaat om de transvetten, die zijn niet goed en daar wil je zo min mogelijk van binnen krijgen.
juhquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
de meningen over het "kwaad" van margarine zijn nogal verdeeld volgens mij...
Kort door de bocht: verzadigd vet is slecht, onverzadigd vet is goed. Uitzondering op onverzadigd is goed: transvetten, die komen altijd vrij bij het harden van vetten (hoe je margarine maakt). Een trans-vet heeft ruimtelijk dezelfde eigenschappen als een verzadigd vet en is bovendien kankerverwekkend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:57 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Wit brood met hagelslag, als er op mijn werk geen witbrood voor mn neus had gelegen had ik helemaal niet 2 extra boterhammen gegeten, maar goed...
Ben vanaf maandag gestopt met roken dus moet erg uitkijken dat ik niet weer in "de snaaistand" ga
Oke, ik eet dus altijd dieethalvarine/margarine of in ieder geval het soort met de minste kcal, maar ik probeer tegenwoordig wat minder "zooi" te eten, karnemelk ipv optimel ed. Maar is dan dus echt roomboter de beste keuze?
Dan moet je gewoon naar de kroegquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:27 schreef Merel het volgende:
ja heur, heb je wat van ze nodig?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:24 schreef P.F het volgende:
Kwak! Ken jij veel mensen die Nederlands studeren in Leiden? En die daar goed in zijn? Ja hè?
Balisto is veel lekkerderquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef Syrena het volgende:
Ik ga ook echt geen hele Mars of vergelijkbare reep eten. Gatverdarrie. Voor die kcals eet ik dan wel iets dat ik ECHT lekker vind.
Zes eigengemaakte muffins ofzo(hoeveel marsrepen zouden dat zijn omgerekend, zeven?
)
Neequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja heur, heb je wat van ze nodig?
misschien wel, hoe heetiie? (in spoiler) ah de scritpieprijs gewonnen? weet niet of ik m ken. naam klinkt wel bekend... en die scriptie is heul niet nutteloos/stom!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:37 schreef P.F het volgende:
[..]
NeeMaar dan ken je vast mijn neefje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel eng om te bedenken hoe makkelijk ik in haar positie had kunnen zitten, want het is misschien niet meer dan domme pech/geluk dat het bij haar erger is geworden en bij mij minder.Are you pondering what I'm pondering?
Hey, jij ging naar het Asos topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef P.F het volgende:
Door SDB kijk ik nu op asos
Iemand nog must buys?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb net die aflevering van Jong gezien en ik blijf het raar vinden hoe ontzettend herkenbaar veel dingen zijn die dat meisje met BED vertelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel eng om te bedenken hoe makkelijk ik in haar positie had kunnen zitten, want het is misschien niet meer dan domme pech/geluk dat het bij haar erger is geworden en bij mij minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is in je stad en ''de chauffeur is onderweg''. Maargoed dat hoeft niks te betekenenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour!![]()
Mn pakje is nog niet binnen!Fietsen door de sneeuw ging best okee vanmiddag
![]()
Wil je een handtekening van 'm?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
damesch! ik ga ervandoor! john mayer wacht op mij
nou ja, niet echt, maar ik ga wel naar het concert...doei!
Haha ik had hem ook nog niet verwacht hoor, zou wel snel zijn! Morgen ben ik lekker thuis dus dan is het ook relaxter als ie komtquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hij is in je stad en ''de chauffeur is onderweg''. Maargoed dat hoeft niks te betekenen
Veeeel beter dan een Snelle Jellequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
SHINYFAAAACE! Mn pakje is zonet gebrachtDoor een heel vrolijke postmeneer! Yay! Ik ga ze zo passen
![]()
En mmm avocado's
Ik weet, en veelal ook lekkerderquote:
oeh! halen! !!!! dank voor de tipquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef loveli het volgende:
Netje van 750 gram avocado's 1.35 bij de appie. Volgens mij waren die vroeger duurder. Anyway, ik heb ze in huis.
Of hij was gewoon moe en drukquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef Merel het volgende:
Jahaaaa, daweedikookwel!quote:
Dat dus. En hier ook optie Bquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Optie A: Merel vraagt hem wat ie nou van d'r vindt!
Optie B: Merel vreet zich er nog een tijdje over op
Ik zou zelf gaan voor optie B, heldin dat ik ben![]()
Ja, waarschijnlijk wel. Hangt een beetje af van wat ik nog meer ga plannen de komende weken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:24 schreef neen het volgende:
O Viking, ga je erna weer naar Groningen?
En intussen zit je jezelf op te vreten, ja dat is fijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef Merel het volgende:
Ik weet al dat 'ie het "gezellig" vond. En ik ben ook niet van plan om heel pusherig over te komen door te gaan vragen "Wat vind je nou van me hè hè hè???"
O ja!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:32 schreef Adelante het volgende:
Viking, je kerstmuts kan wel weer af.
Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nouja, kweenie, je kan het ook omdraaien! "Ik vind jou eigenlijk wel leuk"
Ik vind het wel leuk om te lezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.
En ik wil MSNen maar dat kan niet want McSex is online en als de een hoi tegen de andere gaat zeggen gaan we seks hebbenDus ik verstop me.
Nu avondeten!
En als jullie m'n mannengezeur zat zijn moeten jullie het zeggenDan roep ik wel weer iets over wortels.
Ik kwel mezelf lieverquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
En je kunt je natuurlijk offline aanmelden, McSex blocken en dan lekker online gaan.
Ben je gek, dit is veel interessanter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.
En ik wil MSNen maar dat kan niet want McSex is online en als de een hoi tegen de andere gaat zeggen gaan we seks hebbenDus ik verstop me.
Nu avondeten!
En als jullie m'n mannengezeur zat zijn moeten jullie het zeggenDan roep ik wel weer iets over wortels.
Dat deed mijn vriendje ook, niets mis mee toch als je het leuk gehad hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik voor het eerst een date had met Haar smste ik haar zodra ik in de trein zat en zij nog op het perron stond(niet op mijn perron overigens, dat zou weird zijn
). Maar dat was ook wel weer een beetje té, achteraf
.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meh. Ik heb een beetje een baal- en zeurdag. En ik heb troep gegeten.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk om precies na elkaar met 'meh' te beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Ik zit me ook 'druk' te maken over iets zo ontzettend onzinnig en oppervlakkig, dat ik me er bijna druk over ga maken dat ik me over zoiets druk maak..
Oh, dat is helemaal niet gek dat je je daar druk om maakt hoor. Zou ik me ook heel druk over makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Oh, dank je wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal niet gek dat je je daar druk om maakt hoor. Zou ik me ook heel druk over maken
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk om precies na elkaar met 'meh' te beginnen
We hadden toen al 2 maanden heel intensief met elkaar gemaild, gemsnd en gesmst, dus ik vond ook wel dat het konquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat deed mijn vriendje ook, niets mis mee toch als je het leuk gehad hebt![]()
Stom. Zo'n verhaal had Maria geloof ik ook een keer...quote:Vanavond een andere lerares bij Zumba en sommige volwassenvrouwen kunnen daar kennelijk niet met respect op reageren
Ha, dat kun je tegen mij niet zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[FEE] Users zijn lyrisch met prijs tofste FOK! kerst avatar
SDB nog niet kijken als jouw pakketje nog niet binnen is
Omdat je pakketje al binnen was of omdat je vrouw bent en alles wilt weten coute que coutequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ha, dat kun je tegen mij niet zeggen.
Wel heel leuk!
Nederland 3. Die Josje is trouwens wel eng dun.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Tink, welke zender is dat?
Ik ga zo bijlezen en op mensen reageren. Of niet![]()
Ik denk eerder dat het steekt dat iemand die minder goed is, en het korter doet, wél opdrachten krijgt van mensen die beiden kennen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En wat DaD schrijft in d'r spoiler vind ik helemaal niet gek. Je hebt het gevoel dat je ergens goed in bent (en dat ben je ook) waar anderen in je omgeving niet goed in zijn en dat is een heerlijk gevoel, dus logisch dat je dan baalt als iemand in je omgeving hetzelfde gaat doen en er ook goed in blijkt te zijn.
Die beentjes idd, mijn armen zijn dikkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nederland 3. Die Josje is trouwens wel eng dun.
Dat dus. Echt even iets van 'auw'quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het steekt dat iemand die minder goed is, en het korter doet, wél opdrachten krijgt van mensen die beiden kennen...
Ik zou me er ook druk om maken.
Mjah, dat is het niet helemaal, denk ik. Ik wil ook wel eens een opdracht krijgen en zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En wat DaD schrijft in d'r spoiler vind ik helemaal niet gek. Je hebt het gevoel dat je ergens goed in bent (en dat ben je ook) waar anderen in je omgeving niet goed in zijn en dat is een heerlijk gevoel, dus logisch dat je dan baalt als iemand in je omgeving hetzelfde gaat doen en er ook goed in blijkt te zijn.
Oh yay! Want ik vind tracktrace heel leuk, vooral als er ''chauffeur is onderweg'' staat, dan krijg ik een beeld in mijn hoofd van een leuke man in een hobbelend busje. Hoop dat ze passen (doe anders met dikke sokken). En foto!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
SHINYFAAAACE! Mn pakje is zonet gebrachtDoor een heel vrolijke postmeneer! Yay! Ik ga ze zo passen
![]()
En mmm avocado's
Het laatste ofcoursequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat je pakketje al binnen was of omdat je vrouw bent en alles wilt weten coute que coute
Ja, dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het steekt dat iemand die minder goed is, en het korter doet, wél opdrachten krijgt van mensen die beiden kennen...
Ik zou me er ook druk om maken.
Wij ook zo iets....grappigquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hadden toen al 2 maanden heel intensief met elkaar gemaild, gemsnd en gesmst, dus ik vond ook wel dat het kon.
[..]
Stom. Zo'n verhaal had Maria geloof ik ook een keer...
En zelf assertiever opdrachten binnenhalen? Je bent altijd heel bescheiden over je taarten en of je er wel zoveel geld voor mag vragen. Die taarten van jou hoef je helemaal niet bescheiden over te zijn.quote:
Heb je al eens een paar taarten meegenomen naar het werk? Kunnen je collega's wel zien wie er beter is.quote:
Je kan McSex toch gewoon blokkeren? Daar merktie toch niks van? Voor de rest begin ik het ook dubieus te vinden, het gebrek aan respons van McDate. Wat je ook doet: nu zelf niet voor het eerst contact opnemen. Als hij hard to get wil spelen: niet met jou.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu avondeten!
Ik roep zo af en toe wel eens dat ze best een taart bij me mogen bestellen, bijvoorbeeld toen ik een taart had gemaakt voor m'n verjaardag waar al m'n collega's heel positief over waren. Maar ik ga niemand een taart opdringen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef loveli het volgende:
[..]
En zelf assertiever opdrachten binnenhalen? Je bent altijd heel bescheiden over je taarten en of je er wel zoveel geld voor mag vragen. Die taarten van jou hoef je helemaal niet bescheiden over te zijn.
Om te leren dat de wereld niet vergaat als ze een keer iets slechts eten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom moeten die meisjes dingen als chips eten? Dat snap ik niet. (dit gaat dus over die docu)
Moet je misschien gewoon laten weten? Dat je ze ook in opdracht maakt? Misschien op een klein kaartje laten drukken, met wat voorbeelden erbij? Ik vind jouw taarten echt supermooi, dus volgens mij zou dat heel goed lopen!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, dat is het niet helemaal, denk ik. Ik wil ook wel eens een opdracht krijgen en zo..
Of dat meisje dat direct na de sondevoeding patat en vissticks moest eten. Heel apart.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom moeten die meisjes dingen als chips eten? Dat snap ik niet. (dit gaat dus over die docu)
Een beetje promoten kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik roep zo af en toe wel eens dat ze best een taart bij me mogen bestellen, bijvoorbeeld toen ik een taart had gemaakt voor m'n verjaardag waar al m'n collega's heel positief over waren. Maar ik ga niemand een taart opdringen natuurlijk..
Maar goed. Niet zeuren.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Ik zit me ook 'druk' te maken over iets zo ontzettend onzinnig en oppervlakkig, dat ik me er bijna druk over ga maken dat ik me over zoiets druk maak..
Pff, daar zou ik ook van balen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best lullig van je collega's eigenlijk. Of dringt zij ze wel taarten op?
![]()
Vond ik ook een beetje vreemd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel.
Slapen.... Lullo's......slapen..... Lullo's..... moeilijk.
Nee toch? 21:55 gewoon Jiskefet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
Er komt toch eerst nog iets op drie, over eten?
Jaaa! Inderdaad, zo'n klein bol busje wat over de weg stuitert met een fluitende manskerel erin!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh yay! Want ik vind tracktrace heel leuk, vooral als er ''chauffeur is onderweg'' staat, dan krijg ik een beeld in mijn hoofd van een leuke man in een hobbelend busje. Hoop dat ze passen (doe anders met dikke sokken). En foto!
Goede voornemens hoeven heul niet lang aan te houden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef conleche het volgende:
Mijnlijstje voor vandaag:
O1: plak ontbijtkoek met minder suiker en meer boter.
(om 5 uur 's ochtends, als slaapmiddel)
O2: volkorenbroodtosti ham, 30+ kaas
T: stukje hazelnootschuimtaart
T: wodka met een paar chipies
D: stuk pasta in bladerdeegbakje en stukje pizza en sla en een beetje vienetta ijs.
OMG.
Heb je je glazuur wel eens laten checken? Ik heb ook snel last van gevoelige tandenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Nom, hazelnootschuimtaart!.
Nee toch maar niet* Viking84 voelt meteen haar tanden weer
.
Ik heb er niet per se snel last van hoor en volgens mij komt het ook doordat ik teveel cola drink (quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je je glazuur wel eens laten checken? Ik heb ook snel last van gevoelige tandenmaar sensodyne of parodontax tandpasta helpt wel echt
Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef loveli het volgende:
*Schijnt lamp in Co's ogen*
Wat deed jij wakker om 5 uur in de ochtend?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.
O ja, ik heb de helft van de taart maar aan het bezoek meegegeven, ik heb nu zelf ook nog 2 stukken. Zou je dat in kunnen vriezen??quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Nom, hazelnootschuimtaart!.
Nee toch maar niet* Viking84 voelt meteen haar tanden weer
.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja, ik heb de helft van de taart maar aan het bezoek meegegeven, ik heb nu zelf ook nog 2 stukken. Zou je dat in kunnen vriezen??
Ben ik de enige die die reclame zumquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed, schatje
Nee hoor, als ik als man tierend thuiskom om stoom af te blazen, moet er ook niet zo'n kind aan tafel zitten met een glas roosviceequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die reclame zumvind? Wat een kutkind, zeg!!
O goed!!! Hoewel ik toen ik diequote:
Gebitsrenovatie? Wat is dat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, nou die tandarts gaat je sowieso vertellen dat je geen cola meer mag drinkendat tast namelijk ongenadig hard je glazuur aan
Dat weet ik omdat ik vorig jaar zo ongeveer een gebitsrenovatie heb gehadik mocht eigenlijk geen fruit eten, en als ik alcohol wou, dan mocht ik alleen bier of wijn
Dat lange doorslapen komt ook door de zoetigheid, helaas.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.
Ijstaart daarentegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriezertaart is veelal wel minder lekker, toch?
Euh, dat hield in dat ik in 3 maanden tijd iets van 10 keer bij de tandarts ben geweest voor o.a. 12 gaatjes, 2 afgebroken kiezen en een wortelkanaalbehandeling....quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriezertaart is veelal wel minder lekker, toch?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
*Co weer naar de vriezert huppelt om taart eruit te vissen.
hoe kommiedaaraan?quote:
Heb ik niet, maar had ik gisteravond voor je kunnen regelen. Nu niet meerquote:
Vast wel. Voordeel van wandelen is trouwens ook dat je meestal geen 'hersteltijd' hebt zoals bij hardlopen; je kunt het makkelijk elke dag doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:24 schreef Rituals het volgende:
Vandaag heb ik in ieder geval veel tijd! Is een uur wandelen dan ongeveer 'goed'? Of hoe lang zou je ongeveer moeten wandelen? Vandaag ga ik via een grote omweg naar de supermarkt lopen, dan verbind ik het meteen met boodschappen doen.
Ik heb al vijf weken die tijd van de maand. Ik word zo langzamerhand gillend gek van mezelf, en anders m'n vriend wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Pff ik moest net huilen bij de intro van Nils Holgerson. Tijd van de maand
Nu het wat kouder is, heb ik na langer wandelen toch wel spierpijn in m'n bovenbenen. Ze worden stijf door de kouquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vast wel. Voordeel van wandelen is trouwens ook dat je meestal geen 'hersteltijd' hebt zoals bij hardlopen; je kunt het makkelijk elke dag doen
Had ik ook wel, ja. Nu je het zegtquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nu het wat kouder is, heb ik na langer wandelen toch wel spierpijn in m'n bovenbenen. Ze worden stijf door de kouMijn benen worden ook niet warm, itt de rest van mijn lichaam.
Neh, dat zou er idd wat apart uitzienquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Had ik ook wel, ja. Nu je het zegtMijn hardloop-tight heeft bij de bovenbenen dikkere stof om dat effect tegen te gaan en dat helpt wel. Maar om daar nou in te gaan wandelen...
Evil! Naar de doktert?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al vijf weken die tijd van de maand. Ik word zo langzamerhand gillend gek van mezelf, en anders m'n vriend wel..
Vandaag is drama.quote:
Jeu, dat gaat ook nergens over... is 'ie goed geplaatst enzo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al vijf weken die tijd van de maand. Ik word zo langzamerhand gillend gek van mezelf, en anders m'n vriend wel..
Voor zover ik kan beoordelen wel. Ik kan de draadjes voelen en die zitten gewoon waar we horen te zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Jeu, dat gaat ook nergens over... is 'ie goed geplaatst enzo?
Of ff bellen en voorpiepen, je ijzervoorraad is ook niet oneindig. Slik je wel extra ijzer? Floradix bevat een goede vorm van ijzer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het de eerste weken ook echt geprobeerd, om gewoon niet toe te geven aan de hormonen, maar het duurt me nu echt te lang en ik weet niet hoelang ik nog ongesteld kan blijven zonder iets kapot te maken of zo..
Ik slikte al een poos de pil niet meer, dus ik weet wel hoe ik ben zonder hormonen, en dat beviel me wel. Maar dat voelt nu allemaal teniet gedaan.. Maar goed, ik moet toch binnenkort wel eens stoppen met bloeden dus dan wordt het allemaal weer normaal!
. Toch?
Mini, ik heb inderdaad een controle na ongeveer 6 weken, de afspraak staat voor volgende week vrijdag.
Heb je daar een bron vanquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, mannen hebben een hormoonspiegel die veel meer fluctueert dan die van een vrouw, maar omdat daar geen kalender aan vast te plakken is, bestaat er geen term als PMS voor.
Hormones... gotta love 'em.
Raar genoeg verrast het me nog best vaak. Dat ik ineens halverwege mijn emotioneel dramaqueen-like gedrag, een lightbulbmoment beleef; naar m'n agenda grijp en me bedenk: Oh ja. Dat was het.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef loveli het volgende:
Kun je dat niet een beetje wegredeneren? Als ik bij mezelf merk in m'n PMS-week dat 'alles tegen zit', dan wacht ik een week voor ik mezelf zielig vind. Is het dan nog zo, dan is het 'echt'.
De gynefix is een koperspiraaltje maar dan niet met de klassieke T-vorm. Het is een flexibel draadje met wat koper erop. Deze wordt on de bovenkant van de baarmoeder geprikt (weerhaakjes enzo) en prikkelt het baarmoederslijmvlies niet extra. Het idee is dat de bloedingen niet heftiger zijn, zoals met een klassiek spiraaltje. En dat je een gewone cyclus hebt, maar dan zonder kans op zwangerschap.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft de gynefix geen hormonen dan, is t net als een koperspiraaltje of net als een mirena?
De Gynefix heeft inderdaad geen hormonen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft de gynefix geen hormonen dan, is t net als een koperspiraaltje of net als een mirena?
Ik slik geen extra ijzer. Ik eet wel appelstroop.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Of ff bellen en voorpiepen, je ijzervoorraad is ook niet oneindig. Slik je wel extra ijzer? Floradix bevat een goede vorm van ijzer.
Nu al kijken of 'ie goed zit, jou vertellen of het inderdaad verstandig is om nog af te wachten tot het bloeden stopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat kan de gyn er nu aan doen? Die zal ook gewoon zeggen dat ik moet wachten tot het over gaat, neem ik aan. Een weekje hou ik nog wel vol..
Het is natuurlijk gewoon een vreemd voorwerp waar je lichaam op reageert, daarom werkt het ook. Dat is in het begin even oorlog. Maar goed, je moet onderhand toch inderdaad het ergste gehad hebben...quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het de eerste weken ook echt geprobeerd, om gewoon niet toe te geven aan de hormonen, maar het duurt me nu echt te lang en ik weet niet hoelang ik nog ongesteld kan blijven zonder iets kapot te maken of zo..
Ik slikte al een poos de pil niet meer, dus ik weet wel hoe ik ben zonder hormonen, en dat beviel me wel. Maar dat voelt nu allemaal teniet gedaan.. Maar goed, ik moet toch binnenkort wel eens stoppen met bloeden dus dan wordt het allemaal weer normaal!
. Toch?
Mini, ik heb inderdaad een controle na ongeveer 6 weken, de afspraak staat voor volgende week vrijdag.
Toen ik nog niks gebruikte aan AC had ik ook een paar dagen vóór ik ongesteld moest worden, dat ik wat emotioneler was. Dus een natuurlijke schommeling. Heb wel het idee dat het nu korter is, maar wel heviger. Dus door een koperspiraaltje wordt het probleem niet helemaal opgelost. Door die nuvaring ben ik nauwelijks meer ongesteld, eens in de ± 3 maanden een doorbraakbloeding, dus dan een beetje, maar zonder buikpijn. Dat is wel een hele verbetering, want ik was altijd 1 dag in de maand helemaal onder de ibuprofen. Ik denk dat ik 'm maar hou.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
De gynefix is een koperspiraaltje maar dan niet met de klassieke T-vorm. Het is een flexibel draadje met wat koper erop. Deze wordt on de bovenkant van de baarmoeder geprikt (weerhaakjes enzo) en prikkelt het baarmoederslijmvlies niet extra. Het idee is dat de bloedingen niet heftiger zijn, zoals met een klassiek spiraaltje. En dat je een gewone cyclus hebt, maar dan zonder kans op zwangerschap.
Dus niet dat je vijf weken achter elkaar bloedt.
Weet je wat, ik bel morgenochtend (ze zijn tot 12 uur bereikbaar) om te vragen of het slim is of ik eerder kom en of het verontrustend is dat het bloeden nog niet is gestopt. Gewoon even informeren, en als het nodig is kunnen we dan alsnog een eerdere afspraak maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu al kijken of 'ie goed zit, jou vertellen of het inderdaad verstandig is om nog af te wachten tot het bloeden stopt.
Goed plan! Ter behoud van servies en ijzerwaardenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Weet je wat, ik bel morgenochtend (ze zijn tot 12 uur bereikbaar) om te vragen of het slim is of ik eerder kom en of het verontrustend is dat het bloeden nog niet is gestopt. Gewoon even informeren, en als het nodig is kunnen we dan alsnog een eerdere afspraak maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |