Dat dus. En hier ook optie Bquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Optie A: Merel vraagt hem wat ie nou van d'r vindt!
Optie B: Merel vreet zich er nog een tijdje over op
Ik zou zelf gaan voor optie B, heldin dat ik ben![]()
Ja, waarschijnlijk wel. Hangt een beetje af van wat ik nog meer ga plannen de komende weken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:24 schreef neen het volgende:
O Viking, ga je erna weer naar Groningen?
En intussen zit je jezelf op te vreten, ja dat is fijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef Merel het volgende:
Ik weet al dat 'ie het "gezellig" vond. En ik ben ook niet van plan om heel pusherig over te komen door te gaan vragen "Wat vind je nou van me hè hè hè???"
O ja!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:32 schreef Adelante het volgende:
Viking, je kerstmuts kan wel weer af.
Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nouja, kweenie, je kan het ook omdraaien! "Ik vind jou eigenlijk wel leuk"
Ik vind het wel leuk om te lezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.
En ik wil MSNen maar dat kan niet want McSex is online en als de een hoi tegen de andere gaat zeggen gaan we seks hebbenDus ik verstop me.
Nu avondeten!
En als jullie m'n mannengezeur zat zijn moeten jullie het zeggenDan roep ik wel weer iets over wortels.
Ik kwel mezelf lieverquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
En je kunt je natuurlijk offline aanmelden, McSex blocken en dan lekker online gaan.
Ben je gek, dit is veel interessanter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.
En ik wil MSNen maar dat kan niet want McSex is online en als de een hoi tegen de andere gaat zeggen gaan we seks hebbenDus ik verstop me.
Nu avondeten!
En als jullie m'n mannengezeur zat zijn moeten jullie het zeggenDan roep ik wel weer iets over wortels.
Dat deed mijn vriendje ook, niets mis mee toch als je het leuk gehad hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik voor het eerst een date had met Haar smste ik haar zodra ik in de trein zat en zij nog op het perron stond(niet op mijn perron overigens, dat zou weird zijn
). Maar dat was ook wel weer een beetje té, achteraf
.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meh. Ik heb een beetje een baal- en zeurdag. En ik heb troep gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |