Dat dus. En hier ook optie Bquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Optie A: Merel vraagt hem wat ie nou van d'r vindt!
Optie B: Merel vreet zich er nog een tijdje over op
Ik zou zelf gaan voor optie B, heldin dat ik ben![]()
Ja, waarschijnlijk wel. Hangt een beetje af van wat ik nog meer ga plannen de komende weken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:24 schreef neen het volgende:
O Viking, ga je erna weer naar Groningen?
En intussen zit je jezelf op te vreten, ja dat is fijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef Merel het volgende:
Ik weet al dat 'ie het "gezellig" vond. En ik ben ook niet van plan om heel pusherig over te komen door te gaan vragen "Wat vind je nou van me hè hè hè???"
O ja!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:32 schreef Adelante het volgende:
Viking, je kerstmuts kan wel weer af.
Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nouja, kweenie, je kan het ook omdraaien! "Ik vind jou eigenlijk wel leuk"
Ik vind het wel leuk om te lezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.
En ik wil MSNen maar dat kan niet want McSex is online en als de een hoi tegen de andere gaat zeggen gaan we seks hebbenDus ik verstop me.
Nu avondeten!
En als jullie m'n mannengezeur zat zijn moeten jullie het zeggenDan roep ik wel weer iets over wortels.
Ik kwel mezelf lieverquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef Viking84 het volgende:
En je kunt je natuurlijk offline aanmelden, McSex blocken en dan lekker online gaan.
Ben je gek, dit is veel interessanter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Als het nou allemaal heel lang gaat duren voordat 'ie iets laat merken ga ik dat uiteindelijk ook wel zeggen hoor. Maar nu zou te dwingend overkomen denk ik.
En ik wil MSNen maar dat kan niet want McSex is online en als de een hoi tegen de andere gaat zeggen gaan we seks hebbenDus ik verstop me.
Nu avondeten!
En als jullie m'n mannengezeur zat zijn moeten jullie het zeggenDan roep ik wel weer iets over wortels.
Dat deed mijn vriendje ook, niets mis mee toch als je het leuk gehad hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik voor het eerst een date had met Haar smste ik haar zodra ik in de trein zat en zij nog op het perron stond(niet op mijn perron overigens, dat zou weird zijn
). Maar dat was ook wel weer een beetje té, achteraf
.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meh. Ik heb een beetje een baal- en zeurdag. En ik heb troep gegeten.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk om precies na elkaar met 'meh' te beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Ik zit me ook 'druk' te maken over iets zo ontzettend onzinnig en oppervlakkig, dat ik me er bijna druk over ga maken dat ik me over zoiets druk maak..
Oh, dat is helemaal niet gek dat je je daar druk om maakt hoor. Zou ik me ook heel druk over makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Oh, dank je wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal niet gek dat je je daar druk om maakt hoor. Zou ik me ook heel druk over maken
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk om precies na elkaar met 'meh' te beginnen
We hadden toen al 2 maanden heel intensief met elkaar gemaild, gemsnd en gesmst, dus ik vond ook wel dat het konquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat deed mijn vriendje ook, niets mis mee toch als je het leuk gehad hebt![]()
Stom. Zo'n verhaal had Maria geloof ik ook een keer...quote:Vanavond een andere lerares bij Zumba en sommige volwassenvrouwen kunnen daar kennelijk niet met respect op reageren
Ha, dat kun je tegen mij niet zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[FEE] Users zijn lyrisch met prijs tofste FOK! kerst avatar
SDB nog niet kijken als jouw pakketje nog niet binnen is
Omdat je pakketje al binnen was of omdat je vrouw bent en alles wilt weten coute que coutequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ha, dat kun je tegen mij niet zeggen.
Wel heel leuk!
Nederland 3. Die Josje is trouwens wel eng dun.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Tink, welke zender is dat?
Ik ga zo bijlezen en op mensen reageren. Of niet![]()
Ik denk eerder dat het steekt dat iemand die minder goed is, en het korter doet, wél opdrachten krijgt van mensen die beiden kennen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En wat DaD schrijft in d'r spoiler vind ik helemaal niet gek. Je hebt het gevoel dat je ergens goed in bent (en dat ben je ook) waar anderen in je omgeving niet goed in zijn en dat is een heerlijk gevoel, dus logisch dat je dan baalt als iemand in je omgeving hetzelfde gaat doen en er ook goed in blijkt te zijn.
Die beentjes idd, mijn armen zijn dikkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nederland 3. Die Josje is trouwens wel eng dun.
Dat dus. Echt even iets van 'auw'quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het steekt dat iemand die minder goed is, en het korter doet, wél opdrachten krijgt van mensen die beiden kennen...
Ik zou me er ook druk om maken.
Mjah, dat is het niet helemaal, denk ik. Ik wil ook wel eens een opdracht krijgen en zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En wat DaD schrijft in d'r spoiler vind ik helemaal niet gek. Je hebt het gevoel dat je ergens goed in bent (en dat ben je ook) waar anderen in je omgeving niet goed in zijn en dat is een heerlijk gevoel, dus logisch dat je dan baalt als iemand in je omgeving hetzelfde gaat doen en er ook goed in blijkt te zijn.
Oh yay! Want ik vind tracktrace heel leuk, vooral als er ''chauffeur is onderweg'' staat, dan krijg ik een beeld in mijn hoofd van een leuke man in een hobbelend busje. Hoop dat ze passen (doe anders met dikke sokken). En foto!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
SHINYFAAAACE! Mn pakje is zonet gebrachtDoor een heel vrolijke postmeneer! Yay! Ik ga ze zo passen
![]()
En mmm avocado's
Het laatste ofcoursequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat je pakketje al binnen was of omdat je vrouw bent en alles wilt weten coute que coute
Ja, dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het steekt dat iemand die minder goed is, en het korter doet, wél opdrachten krijgt van mensen die beiden kennen...
Ik zou me er ook druk om maken.
Wij ook zo iets....grappigquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hadden toen al 2 maanden heel intensief met elkaar gemaild, gemsnd en gesmst, dus ik vond ook wel dat het kon.
[..]
Stom. Zo'n verhaal had Maria geloof ik ook een keer...
En zelf assertiever opdrachten binnenhalen? Je bent altijd heel bescheiden over je taarten en of je er wel zoveel geld voor mag vragen. Die taarten van jou hoef je helemaal niet bescheiden over te zijn.quote:
Heb je al eens een paar taarten meegenomen naar het werk? Kunnen je collega's wel zien wie er beter is.quote:
Je kan McSex toch gewoon blokkeren? Daar merktie toch niks van? Voor de rest begin ik het ook dubieus te vinden, het gebrek aan respons van McDate. Wat je ook doet: nu zelf niet voor het eerst contact opnemen. Als hij hard to get wil spelen: niet met jou.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu avondeten!
Ik roep zo af en toe wel eens dat ze best een taart bij me mogen bestellen, bijvoorbeeld toen ik een taart had gemaakt voor m'n verjaardag waar al m'n collega's heel positief over waren. Maar ik ga niemand een taart opdringen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef loveli het volgende:
[..]
En zelf assertiever opdrachten binnenhalen? Je bent altijd heel bescheiden over je taarten en of je er wel zoveel geld voor mag vragen. Die taarten van jou hoef je helemaal niet bescheiden over te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |