Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef Ek-Mei het volgende:
Bwuh ik baal van mijn lijstje van vandaag, misschien valt het ook nog wel mee maar het voelt als heel veel
O: 2 boterhammen met halvarine/kipfilet
T: banaan
L: 2 boterhammen met rauwkost (zaten kool en rozijntjes en van alles in met dressing,niet al te vet denk ik)
T: 2 witte boterhammen met bona en pure hagelslag
T: appel
D: gekookte aardappels, tartaartje, sperziebonen
T: misschien nog wat yoghurt of beker karnemelk
Het gaat om de transvetten, die zijn niet goed en daar wil je zo min mogelijk van binnen krijgen.quote:Ohja iedereen heeft het altijd over halvarine/margarine enzo en dat roomboter beter is, maar is er niet een middenweg, bona ofzo of is dat ook halvarine?
Dat valt reuze mee, redelijk mager belegquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij is dat ook een fijne calorieenbom, die spread...
Ook je brein moet eten, noten zijn prima brain-food.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet te weinig nu, maar ik wil niet opstaan omdat ik goed bezig ben met leren. Ik haal het straks wel in
Wit brood met hagelslag, als er op mijn werk geen witbrood voor mn neus had gelegen had ik helemaal niet 2 extra boterhammen gegeten, maar goed...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Als je de halvarine en bona had weggelaten en bruin ipv wit had genomen was dit een prachtig lijstje!![]()
[..]
Het gaat om de transvetten, die zijn niet goed en daar wil je zo min mogelijk van binnen krijgen.
juhquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
de meningen over het "kwaad" van margarine zijn nogal verdeeld volgens mij...
Kort door de bocht: verzadigd vet is slecht, onverzadigd vet is goed. Uitzondering op onverzadigd is goed: transvetten, die komen altijd vrij bij het harden van vetten (hoe je margarine maakt). Een trans-vet heeft ruimtelijk dezelfde eigenschappen als een verzadigd vet en is bovendien kankerverwekkend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:57 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Wit brood met hagelslag, als er op mijn werk geen witbrood voor mn neus had gelegen had ik helemaal niet 2 extra boterhammen gegeten, maar goed...
Ben vanaf maandag gestopt met roken dus moet erg uitkijken dat ik niet weer in "de snaaistand" ga
Oke, ik eet dus altijd dieethalvarine/margarine of in ieder geval het soort met de minste kcal, maar ik probeer tegenwoordig wat minder "zooi" te eten, karnemelk ipv optimel ed. Maar is dan dus echt roomboter de beste keuze?
Dan moet je gewoon naar de kroegquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:27 schreef Merel het volgende:
Ik wil geen zekere gevoelens, ik wil zoenen
ja heur, heb je wat van ze nodig?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:24 schreef P.F het volgende:
Kwak! Ken jij veel mensen die Nederlands studeren in Leiden? En die daar goed in zijn? Ja hè?
Balisto is veel lekkerderquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef Syrena het volgende:
Ik ga ook echt geen hele Mars of vergelijkbare reep eten. Gatverdarrie. Voor die kcals eet ik dan wel iets dat ik ECHT lekker vind.
Zes eigengemaakte muffins ofzo(hoeveel marsrepen zouden dat zijn omgerekend, zeven?
)
Neequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja heur, heb je wat van ze nodig?
misschien wel, hoe heetiie? (in spoiler) ah de scritpieprijs gewonnen? weet niet of ik m ken. naam klinkt wel bekend... en die scriptie is heul niet nutteloos/stom!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:37 schreef P.F het volgende:
[..]
NeeMaar dan ken je vast mijn neefje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel eng om te bedenken hoe makkelijk ik in haar positie had kunnen zitten, want het is misschien niet meer dan domme pech/geluk dat het bij haar erger is geworden en bij mij minder.Are you pondering what I'm pondering?
Hey, jij ging naar het Asos topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef P.F het volgende:
Door SDB kijk ik nu op asos
Iemand nog must buys?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb net die aflevering van Jong gezien en ik blijf het raar vinden hoe ontzettend herkenbaar veel dingen zijn die dat meisje met BED vertelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel eng om te bedenken hoe makkelijk ik in haar positie had kunnen zitten, want het is misschien niet meer dan domme pech/geluk dat het bij haar erger is geworden en bij mij minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is in je stad en ''de chauffeur is onderweg''. Maargoed dat hoeft niks te betekenenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour!![]()
Mn pakje is nog niet binnen!Fietsen door de sneeuw ging best okee vanmiddag
![]()
Wil je een handtekening van 'm?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
damesch! ik ga ervandoor! john mayer wacht op mij
nou ja, niet echt, maar ik ga wel naar het concert...doei!
Haha ik had hem ook nog niet verwacht hoor, zou wel snel zijn! Morgen ben ik lekker thuis dus dan is het ook relaxter als ie komtquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hij is in je stad en ''de chauffeur is onderweg''. Maargoed dat hoeft niks te betekenen
Veeeel beter dan een Snelle Jellequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
SHINYFAAAACE! Mn pakje is zonet gebrachtDoor een heel vrolijke postmeneer! Yay! Ik ga ze zo passen
![]()
En mmm avocado's
Ik weet, en veelal ook lekkerderquote:
oeh! halen! !!!! dank voor de tipquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef loveli het volgende:
Netje van 750 gram avocado's 1.35 bij de appie. Volgens mij waren die vroeger duurder. Anyway, ik heb ze in huis.
Of hij was gewoon moe en drukquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef Merel het volgende:
Mini wat spannend met je huis!!
En zure matten waren volgens mij vroeger veel zuurder, slappe hap tegenwoordig.
McDate was druk bezig en moe gisteren, jeujZou ik ook zeggen als ik geen zin had om met iemand te kletsen omdat ik nog niet bedacht had hoe ik netjes "ik vind je niet leuk" moest gaan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |