Tip: ook erwten erin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooooooooi..
Net mijn ontbijt achter de kiezen: boterham rauwe ham, boterham gekookt ei, beschuit volvette kaas, glas halfvolle melk.
Rest: appel, sinaasappel, 2 boterhammen rauwe ham
Snert, ik ga vanmiddag lekker snert maken met veel saucijs, speklapjes, krabbetjes, hamlap en rookworst en roggebrood natuurlijk
Zo vet allemaalmaar zo vreselijk lekker
quote:
Had je al gesolliciteerd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Okee, omdat jij het zegt want je bent tenslotte mijn vriendinnetje
Uhm.. In een doos van mijn lensmail volgens mij (brievenbuspost). Of in een grote envelop.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef shinydiscoball het volgende:
PF, toen je die blauwe bolero naar me stuurde, hoe had jij dat toen ingepakt?
Ik denk dan ook dat op de schaal van 1 t/m 10, zure matten op zijn minst een 9 scoren, als we het hebben over hoe ik zo snel mogelijk het gebit kan krijgen, gepost door Co een aantal topics geleden. Zuur én zoet tegelijk!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Nog iets wat ik maar niet meer moet eten: zure mattenSjonge jonge, wat worden je tanden daar gevoelig van
. Kon gisteren amper tandenpoetsen en brood eten doet gewoon pijn
.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:23 schreef neen het volgende:
Wat een mooie dag is het vandaag!
Ik had me natuurlijk weer bijna verslapen waardoor ik niet kon ontbijten 's ochtends maar goed, 8:30 zat ik mooi achter de computer op school om een tentamen te maken. Dit werkt natuurlijk niet meteen en na een half uurtje kon ik eindelijk beginnen. Eventjes dat ding gemaakt wilde ik hem insturen door op Finish en OK te klikken deed hij nietsanderhalf uur geprobeerd en toen heb ik gezegd dat ik er wel klaar mee was.
Nou eventjes naar huis gefietst om te ontbijten en te douchen ga ik zo hop, onderweg tegen de vlakte. Nu is m'n bril kapot.... ik kan hem nog wel opdoen maar lang gaat dit niet duren en een leuke nieuwe bril zoeken vind ik echt lastig.
HoiTVP
Oeh! Die zijn naar ja! Maar wel lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat op de schaal van 1 t/m 10, zure matten op zijn minst een 9 scoren, als we het hebben over hoe ik zo snel mogelijk het gebit kan krijgen, gepost door Co een aantal topics geleden. Zuur én zoet tegelijk!!!
Niet zo doemdenkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef Merel het volgende:
Mini wat spannend met je huis!!
En zure matten waren volgens mij vroeger veel zuurder, slappe hap tegenwoordig.
McDate was druk bezig en moe gisteren, jeujZou ik ook zeggen als ik geen zin had om met iemand te kletsen omdat ik nog niet bedacht had hoe ik netjes "ik vind je niet leuk" moest gaan zeggen.
Oeh, je kunt gedachtenlezen! Kun je dan ook even de gedachten van mijn Mc meenemen? Want ik kan daar niet inloggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef Merel het volgende:
Mini wat spannend met je huis!!
En zure matten waren volgens mij vroeger veel zuurder, slappe hap tegenwoordig.
McDate was druk bezig en moe gisteren, jeujZou ik ook zeggen als ik geen zin had om met iemand te kletsen omdat ik nog niet bedacht had hoe ik netjes "ik vind je niet leuk" moest gaan zeggen.
En dat is niet McSexquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Niet zo doemdenkenEn anders alvast aan plan B werken!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieve Loveli,
Hierbij wil ik graag jou vriendinnetje worden,
Ik ben niet erg sociaal, niet academisch geschoold maar kan ik kan wel goed slijmen
Jij ongelooflijk mooie, slanke lieve vrouw
XXX Uniekje
Niet?quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Merel, kan hij niet gewoon druk en moe zijn geweest?
Misschien heeft hij gewoon zijn tijd en ruimte nodig, niet elke jongen heeft er behoefte aan om gelijk dagelijks contact te hebben.
Dan nodig je 'em uit voor het weekend en zodra 'ie er is pak je 'em op z'n bek!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:27 schreef Merel het volgende:
Ik wil geen zekere gevoelens, ik wil zoenen
Hihi, ik begin te denken dat het toch optie A was, jij wilt het tegenovergestelde van een gentleman.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:27 schreef Merel het volgende:
Ik wil geen zekere gevoelens, ik wil zoenen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Nog iets wat ik maar niet meer moet eten: zure mattenSjonge jonge, wat worden je tanden daar gevoelig van
. Kon gisteren amper tandenpoetsen en brood eten doet gewoon pijn
.
Dan zitten mijn tanden vol gaatjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dat heb ik nog nooit gehad van zure matten... en ik heb sinds ik 12 vullingen heb wel echt gevoelige tanden (oh en nog ergens een gaatje)
weet je zeker dat je niet gaatjes hebt? ik heb die pijn van suiker alleen aan de kies waar nu ook een gaatje blijkt te zitten...
De kaas en de ontbijtkoek (teveel vet en suiker). Zijn je bruine boterhammen echt volkoren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil ook echt wat gaan afvallen. Maar heb niet het idee dat ik zo heel veel slechte dingen eet. Ben benieuwd wat jullie denken waar ik nog op kan minderen.
Doordeweeks per dag:
Smorgens: Glas jus d'orange.
9:00: 4 plakken ontbijtkoek met dun laagje boter.
12:30: 4 bruine boterhammen met boter en kaas en een pakje vift.
17:00: uur op het station heel af en toe een twix of snicker. (daar moet ik sowieso mee stoppen)
18:00: uur gewoon normaal eten groeten, aardappels, vlees, of pasta's of rijst.
's avonds: niet al te veel. Af en toe wat koekjes enz.
In het weekend op zaterdag vaak frituur. En zondags gewoon weer normaal eten.
Behalve de frituur, de koekjes savonds en de twixen wat is er dan nog waar ik kan verbeteren?
het ging gewoon echt niet.. en er zaten zoveel herkansers.... en het is allemaal zo slecht uitgelegd. Ik ben niet debiel, maar alle regels gaan door elkaar, en alles kan overal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
oh en Moblo, het valt vast mee!maak je niet te druk, je bent zó gebrand op het goed doen dan je een paar foutjes, die je misshcien een 7,5 opleveren, in je hoofd enorm uitvergroot... de druk is veel te hoog zo joh!
Als je trouwens ooit grammatica problemen ofzo hebt mag je me ook altijd mailen he? Ik help je graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |