abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 11:06:59 #1
70532 loveli
N
pi_76754706

Het vorige deel: Slank #919: zonder kant en strikjes, maar met loveli!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 49% gewijzigd door loveli op 13-01-2010 11:13:22 ]
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:07:18 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76754717
fipo
Niet meer actief op Fok!
pi_76754727
Mo! Wat naar! Maar ook weer niet zo naar: wacht gewoon de uitslag af.. En heb je gister René op de buren afgestuurd?

Eigenlijk ga ik zelf een beetje twijfelen over mijn studie als ik steeds dat soort posts lees Want ik ben van nature ook vrij stresskipperig en dat heb ik nu aardig van mij af kunnen zetten.. Maar dit is tentamenweek 2 van 4 en ik heb iets van 17 tentamens en ook mijn zelfvertrouwen raakt ooit op

Aangezien ik nu ook 1 a 2 bestuursfuncties vervul en ik van alle kanten te horen krijg dat ik nu natuurlijk faal met mijn studie en dan krijg ik hier ook nog negatieve signalen - terwijl het mij wel leuk lijkt!

Ik verwijt je niets hoor! Tis gewoon herkenbaar! En daarnaast heb ik nog een vriendje die ongeveer van mening is dat ik ong. 5 volle dagen per tentamen moet besteden aan mijn tentamens, en sowieso 2 weken daarvoor al bezig moet zijn met leren, en niet te veel andere dingen moet doen, en standaard tot 23.45 in de UB hoor te zitten dan, en van mening is dat ik te weinig tijd aan mijn studie besteed. Maar ook niet samen wil leren zodat hij ziet dat ik wel dingen doe.

En nog 100 dingen er naast.

Stress stress stress.. Dan is slank altijd zo fijn om over luchtige zaken te babbelen
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:12:29 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76754894
Hooooooooi..

Net mijn ontbijt achter de kiezen: boterham rauwe ham, boterham gekookt ei, beschuit volvette kaas, glas halfvolle melk.

Rest: appel, sinaasappel, 2 boterhammen rauwe ham
Snert, ik ga vanmiddag lekker snert maken met veel saucijs, speklapjes, krabbetjes, hamlap en rookworst en roggebrood natuurlijk
Zo vet allemaal maar zo vreselijk lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 11:14:45 #5
70532 loveli
N
pi_76754981
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooooooooi..

Net mijn ontbijt achter de kiezen: boterham rauwe ham, boterham gekookt ei, beschuit volvette kaas, glas halfvolle melk.

Rest: appel, sinaasappel, 2 boterhammen rauwe ham
Snert, ik ga vanmiddag lekker snert maken met veel saucijs, speklapjes, krabbetjes, hamlap en rookworst en roggebrood natuurlijk
Zo vet allemaal maar zo vreselijk lekker
Tip: ook erwten erin.
crap in = crap out
pi_76755137
Lekker hoor Uniek.

Lijstje gisteren trouwens:
O: bio vanille yoghurt met muesli, sinaasappel
L: 2 volkorencrackers met pittige houmous
T: kiwi en paar blokjes pure choco
D: krieltjes, toscaanse worstjes met champignons en spinazie
S: uurtje fitness

Vandaag:
O:vanille yoghurt met muesli, sinaasappel en 2 bakken koffie
rest weet ik nog niet
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:18:53 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76755169
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Okee, omdat jij het zegt want je bent tenslotte mijn vriendinnetje
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76755179
Ik heb het KOUD
En zin in warme choco, met slagroom uiteraard. En geen vieze uit de automaat.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 11:20:11 #9
70532 loveli
N
pi_76755234
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Okee, omdat jij het zegt want je bent tenslotte mijn vriendinnetje
Had je al gesolliciteerd?
crap in = crap out
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:20:36 #10
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76755251
mm, ik wil binnenkort ook snert maken. Maar k kan hier geen rookworst krijgen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76755517
Ik lust geen snert En geen roggebrood Nephollander ben ik!
pi_76755620
PF, toen je die blauwe bolero naar me stuurde, hoe had jij dat toen ingepakt?
pi_76755623
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:14 schreef loveli het volgende:

tvp
pi_76755790
TVP.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:36:40 #15
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76755824
Tvp.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76755826
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef shinydiscoball het volgende:
PF, toen je die blauwe bolero naar me stuurde, hoe had jij dat toen ingepakt?
Uhm.. In een doos van mijn lensmail volgens mij (brievenbuspost). Of in een grote envelop.
pi_76757417
Knuffel voor Moblo. Die instelling klinkt goed, ik hoop dat je hem vol kunt houden want ik weet dat je het eigenlijk allemaal perfect wilde doen. Aan de andere kant, als dat eenmaal niet meer lukt is het misschien wel makkelijker om de rest ook wat meer los te laten.

VMW, die wijsheid wil ik ook wel op een tegeltje.

Gefeliciteerd Phaidra!
Is het niet gek als je vrienden kinderen gaan krijgen?
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:23:52 #18
236335 neen
schone schijn
pi_76757467
Wat een mooie dag is het vandaag!

Ik had me natuurlijk weer bijna verslapen waardoor ik niet kon ontbijten 's ochtends maar goed, 8:30 zat ik mooi achter de computer op school om een tentamen te maken. Dit werkt natuurlijk niet meteen en na een half uurtje kon ik eindelijk beginnen. Eventjes dat ding gemaakt wilde ik hem insturen door op Finish en OK te klikken deed hij niets anderhalf uur geprobeerd en toen heb ik gezegd dat ik er wel klaar mee was.
Nou eventjes naar huis gefietst om te ontbijten en te douchen ga ik zo hop, onderweg tegen de vlakte. Nu is m'n bril kapot.... ik kan hem nog wel opdoen maar lang gaat dit niet duren en een leuke nieuwe bril zoeken vind ik echt lastig.

Hoi TVP
het lijkt niet wat het is
pi_76757710
Lijstje:
O: snee brood met Duo Penotti (koop ik nooit, deze was over van een groepslunch, en dan toch eten )
T: koffie met melk
L: 2 sneetjes brood, 1x vlees en 1x kaas
T: knäckebröd met Slankie
D: aardappels met spruitjes en een magere beefburger
T: yoghurt met appel
T: wijntje

Oja, en we hebben via de telefoon in elk geval bevestigd dat we een woning krijgen, nu gaan ze een contract maken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76757910
Gefeliciteerd Mini Wat fijn!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:48:23 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76758192
Nog iets wat ik maar niet meer moet eten: zure matten Sjonge jonge, wat worden je tanden daar gevoelig van . Kon gisteren amper tandenpoetsen en brood eten doet gewoon pijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_76758291
PF, trek je niet teveel aan van hoe je vriendje vindt hoe jij moet leren. Leer op de manier die jou goed lijkt, waarmee jij het gevoel hebt dat je de stof kan beheersen en onthouden. (persoonlijk zou ik juist minder informatie opnemen als ik 2 weken tot 23.30 zit te leren. Je moet ook slapen en ontspannen om informatie goed te kunnen verwerken).

Succes met je tentamen straks Moblo! Doe je best, meer kan je nu niet meer doen (aldus mijn moeder, als ze ziet dat ik weer eens loop te stressen).

Maar neen, heb je hem uiteindelijk wel ingeleverd/geprint ofzo? Wat slecht zeg, als je niet kan inleveren ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:54:13 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76758332
Lieve Loveli,

Hierbij wil ik graag jou vriendinnetje worden,
Ik ben niet erg sociaal, niet academisch geschoold maar kan ik kan wel goed slijmen
Jij ongelooflijk mooie, slanke lieve vrouw

XXX Uniekje
pi_76758464
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Nog iets wat ik maar niet meer moet eten: zure matten Sjonge jonge, wat worden je tanden daar gevoelig van . Kon gisteren amper tandenpoetsen en brood eten doet gewoon pijn .
Ik denk dan ook dat op de schaal van 1 t/m 10, zure matten op zijn minst een 9 scoren, als we het hebben over hoe ik zo snel mogelijk het gebit kan krijgen, gepost door Co een aantal topics geleden. Zuur én zoet tegelijk!!!
pi_76758501
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:23 schreef neen het volgende:
Wat een mooie dag is het vandaag!

Ik had me natuurlijk weer bijna verslapen waardoor ik niet kon ontbijten 's ochtends maar goed, 8:30 zat ik mooi achter de computer op school om een tentamen te maken. Dit werkt natuurlijk niet meteen en na een half uurtje kon ik eindelijk beginnen. Eventjes dat ding gemaakt wilde ik hem insturen door op Finish en OK te klikken deed hij niets anderhalf uur geprobeerd en toen heb ik gezegd dat ik er wel klaar mee was.
Nou eventjes naar huis gefietst om te ontbijten en te douchen ga ik zo hop, onderweg tegen de vlakte. Nu is m'n bril kapot.... ik kan hem nog wel opdoen maar lang gaat dit niet duren en een leuke nieuwe bril zoeken vind ik echt lastig.

Hoi TVP

Ja alles goed en wel, maar heb je SDB nu al gePMt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')