abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76760691
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Knuffel voor Moblo. Die instelling klinkt goed, ik hoop dat je hem vol kunt houden want ik weet dat je het eigenlijk allemaal perfect wilde doen. Aan de andere kant, als dat eenmaal niet meer lukt is het misschien wel makkelijker om de rest ook wat meer los te laten.

VMW, die wijsheid wil ik ook wel op een tegeltje.

Gefeliciteerd Phaidra!
Is het niet gek als je vrienden kinderen gaan krijgen?
Thanks voor de felicitaties iedereen! En ja, ik vind het wel een beetje een gek idee, maar veel van mijn vrienden hebben al langdurige / serieuze relaties, dus het kwam niet helmaal uit de lucht vallen...

En mini, jij gefeliciteerd met je huis!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76760766
Oeh, Mini! huis!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 14:03:42 #53
70532 loveli
N
pi_76760851
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil ook echt wat gaan afvallen. Maar heb niet het idee dat ik zo heel veel slechte dingen eet. Ben benieuwd wat jullie denken waar ik nog op kan minderen.

Doordeweeks per dag:

Smorgens: Glas jus d'orange. [suikers]
9:00: 4 plakken ontbijtkoek met dun laagje boter. [bah! wegdoen! vieze smerige suikers]
12:30: 4 bruine boterhammen met boter en kaas en een pakje vift. [brood, weer carbs]
17:00: uur op het station heel af en toe een twix of snicker. (daar moet ik sowieso mee stoppen)[daar zijn ze weer]
18:00: uur gewoon normaal eten groeten, aardappels, vlees, of pasta's of rijst. [wat denk je dat pasta, aardappels en rijst zijn?]
's avonds: niet al te veel. Af en toe wat koekjes enz.

In het weekend op zaterdag vaak frituur. En zondags gewoon weer normaal eten.

Behalve de frituur, de koekjes savonds en de twixen wat is er dan nog waar ik kan verbeteren?
Meer eiwitten, gezonde vetten, groente en fruit eten, de ontbijtkoek zo snel mogelijk in de prullenbak gooien.
Welkom enzo.
crap in = crap out
pi_76760869
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

De kaas en de ontbijtkoek (teveel vet en suiker). Zijn je bruine boterhammen echt volkoren?
Ik dacht altijd dat ontbijtkoek wel goed was. Wat zijn dan goede tussendoortjes die wel vullen.

Heb tijgerbruin. Dus niet super bruin.

Moet ik dan aan de kipfilet en magere ham enz??
pi_76760929
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het ging gewoon echt niet.. en er zaten zoveel herkansers.... en het is allemaal zo slecht uitgelegd. Ik ben niet debiel, maar alle regels gaan door elkaar, en alles kan overal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he wat vervelend! ik kan anders van de onderwerpen die je moeilijk vindt sowieso wel wat kopieën voor je maken uit mijn eigen lesboek en werkboek - die vond ik heel makkelijk en duidelijk. het probleem voor (near) native speakers is dat ze vaak niet meer na hoeven te denken en het op gevoel doen, en dan kun je het inderdaad niet goed uitleggen - al zou een docent daar echt voor moeten waken. van wie had je dat vak? (mag in een spoiler)
Kwak
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 14:06:27 #56
70532 loveli
N
pi_76760952
Nootjes, kipfilet, pindakaas, kwark.
En selderijstengel
crap in = crap out
pi_76760980
oh, en eet veel Brocco_li
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:09:00 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76761046

http://player.omroep.nl/?aflID=9784743
iemand dit al gezien??
Ga ik nu even kijken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 14:09:02 #59
70532 loveli
N
pi_76761049
O, en vet is niet slecht. Becel en blueband wel, olijfolie, avocado's, eieren (zachte dooier) en vette vis zijn goed, roomboter kan niet zoveel kwaad als je maat houdt.
Groente en fruit voor de vezels, vitamines en mineralen. Vers voer is gezond, de meeste houdbare dingen niet.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 14:10:07 #60
70532 loveli
N
pi_76761099
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en eet veel Brocco_li
Zit bomvol gezondheid!
crap in = crap out
pi_76761182
Dankjewel allemaal.

Stansfield: ik heb niks toe te voegen aan wat de rest al heeft gezegd, behalve welkom!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76761273
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat ontbijtkoek wel goed was. Wat zijn dan goede tussendoortjes die wel vullen.

Heb tijgerbruin. Dus niet super bruin.

Moet ik dan aan de kipfilet en magere ham enz??
gezond eten:
volkorenbrood (niet donker meergranen, das geen volkoren), volkorenpasta, zilvervliesrijst, niet teveel aardappelen, niet te vet vlees, veel groente, tussendoor niet teveel fruit of fruitsap (2 stuks, of 1 stuk en 1 keer sap), magere eiwitten (magere yoghurt, kipfilet, ham is niet echt mager en zit vaak suiker door,). eitjes zijn ook gezond! eet voor gezonde vetten vette vis en noten. eet voldoende, en eet regelmatig!

ongezond:
bewerkte produkten (alle koekjes, cakes, chips, aardappel die in vormpjes geperst is uit de diepvries, ook "gezonde" koekproducten zoals ontbijtkoek (veel snelle suikers!!), ontbijtrepen, mueslirepen) de meeste ontbijtgranen zoals cruesli's (veel extra suiker erin!) en cornflakes. voorbewerkt vlees (worst, hamburgers, diepvriessnacks)

das een beetje een richtlijn...
het nadeel van snelle suikers is dat je een piek in je bloedsuiker krijgt waardoor je snel daarna een dip krijgt en dus lekkere trek! ook vullen ze minder goed dan bijvoorbeeld eiwitten en gezonde vetten.
Kwak
pi_76761304
zelfgemaakte hamburgers daarentegen kunnen natuurlijk wel met een avocadoprutje dat eten we morgen!
Ja doei.
pi_76761342
Ik ga volgende week nacho's con todo's maken, eerste keer!
Dus Mo, wat moet ik halen bij de Lidl, behalve de tortillachips Avocado? Bonen in blik?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76761394
gezeefde tomaten (als je de saus niet van top tot teen zelf maakt), mais, uitjes/sjalotjes, paprika's

en jalapenos bij de AH (hebben ze niet bij de lidl) en creme fraiche natuurlijk! En tomaatjes voor door de guacamole, en wat citroen! :0
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:18:33 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76761478
lijstje:

O: muesli met yoghurt en daardoor laatste beetje fruitsalade en een extra banaan
T: -
L: aardappeltortilla met spinazie
T: geen idee
D: ik denk een kipcurry met rijst of naanbrood, zoiets.
T: geen idee. stukje chocola ofzo?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76761489
Mini, wat fijn!! Ik weet echt zo precies hoe je je voelt! Wanneer zouden jullie kunnen verhuizen dan ongeveer? En foto's! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76761529
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
gezeefde tomaten (als je de saus niet van top tot teen zelf maakt), mais, uitjes/sjalotjes, paprika's

en jalapenos bij de AH (hebben ze niet bij de lidl) en creme fraiche natuurlijk! En tomaatjes voor door de guacamole, en wat citroen! :0
*noteert* Wil je me even PM-men hoe jij het dan maakt?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76761557
maar er is sindskort ook een nacho's con todo topic in CUL maar ik doe 't heel simpel

oh, vergeet gerapste kaas niet!
Ja doei.
pi_76761619
hebben jullie trws de afl. van Jong gezien over dikke mensen? een meisje op psycho educatie had het erover, ik zit het nu te kijken. het meisje met BED (ook al heb ik dat officieel niet, omdat ik langzaam eet en niet in buien) beschreef in één van die fragmenten precies wat ik voel...

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=547&md5=40af42753604b5a0b3f8c0705d730638
Kwak
pi_76761817
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, wat fijn!! Ik weet echt zo precies hoe je je voelt! Wanneer zouden jullie kunnen verhuizen dan ongeveer? En foto's! .
Dat duurt allemaal nog wel even. Het is nieuwbouw en de oplevering staat gepland voor maart. Maar goed, er hoeft niet veel geklust te worden dus dan kunnen we er ook bijna meteen in.

Kwak: die aflevering ga ik ook eens kijken!
pi_76761877
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat duurt allemaal nog wel even. Het is nieuwbouw en de oplevering staat gepland voor maart. Maar goed, er hoeft niet veel geklust te worden dus dan kunnen we er ook bijna meteen in.

Kwak: die aflevering ga ik ook eens kijken!
Maart is het straks zomaar! Heb je nu nog even de tijd om van alles te regelen, want er komt nogal wat bij kijken, bij zo'n verhuizing. Ik ben blij voor jullie. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76762265
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

gezond eten:
volkorenbrood (niet donker meergranen, das geen volkoren), volkorenpasta, zilvervliesrijst, niet teveel aardappelen, niet te vet vlees, veel groente, tussendoor niet teveel fruit of fruitsap (2 stuks, of 1 stuk en 1 keer sap), magere eiwitten (magere yoghurt, kipfilet, ham is niet echt mager en zit vaak suiker door,). eitjes zijn ook gezond! eet voor gezonde vetten vette vis en noten. eet voldoende, en eet regelmatig!

ongezond:
bewerkte produkten (alle koekjes, cakes, chips, aardappel die in vormpjes geperst is uit de diepvries, ook "gezonde" koekproducten zoals ontbijtkoek (veel snelle suikers!!), ontbijtrepen, mueslirepen) de meeste ontbijtgranen zoals cruesli's (veel extra suiker erin!) en cornflakes. voorbewerkt vlees (worst, hamburgers, diepvriessnacks)

das een beetje een richtlijn...
het nadeel van snelle suikers is dat je een piek in je bloedsuiker krijgt waardoor je snel daarna een dip krijgt en dus lekkere trek! ook vullen ze minder goed dan bijvoorbeeld eiwitten en gezonde vetten.
Tnx voor de info:

Mogelijk nieuwe eetscema:

Smorgens: cracker met plakje kipfilet + glas water
Tussendoor: Komkommerplakjes, 2 mandarijn
Tussen de middag: 4 broodjes met kipfilet of andere magere producten.
Tussendoortje: ??? geen idee nog
Avondeten: Is al vrij gezond, eet redelijk wat groeten en als ik pasta of rijst eet is het altijd volkoren pasta en zilvervliesrijst

En noten zijn zeker geen ongezouten pinda's ofzo? Maar meer van die japanse mix enz?
pi_76762300
mager ontbijtje hoor : mag wel wat meer :0
Ja doei.
pi_76762399
Ik eet smorgens eigenlijk nooit wat, allen een glas drinken. Krijg smorgens gewoon niet al te veel door mijn keel. Zou iets moeten hebben wat ik gewoon makkelijk in de trein naar binnen kan werken. Maar ja makkelijk en afvallen gaan niet echt samen volgens mij.
pi_76762530
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maart is het straks zomaar! Heb je nu nog even de tijd om van alles te regelen, want er komt nogal wat bij kijken, bij zo'n verhuizing. Ik ben blij voor jullie. .
Thanks. Daar heb je ook wel gelijk in ja.

Stansfield: Japanse mix zijn toch geen noten? Het gaat juist om ongezouten dingen.
Verder zou ik nog wat zuivel toevoegen, misschien anders een bakje yoghurt/kwark met wat fruit als ontbijt? Anders kun je zoiets ook 's middags of na het avondeten als tussendoortje nemen want qua calorieën heb je nog wel wat ruimte denk ik.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:45:10 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76762615
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef kwakz0r het volgende:
hebben jullie trws de afl. van Jong gezien over dikke mensen? een meisje op psycho educatie had het erover, ik zit het nu te kijken. het meisje met BED (ook al heb ik dat officieel niet, omdat ik langzaam eet en niet in buien) beschreef in één van die fragmenten precies wat ik voel...

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=547&md5=40af42753604b5a0b3f8c0705d730638
Had het gezien Kwak en dacht ook wel aan jou...

Ben nu dus de docu: Vel over probleem, aan het kijken, heftig ook.
Alles draait over controle
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9784743&md5=b764e746ce2ec510d7e090386ec6508e
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 14:46:15 #78
70532 loveli
N
pi_76762656
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Tnx voor de info:

Mogelijk nieuwe eetscema:

Smorgens: cracker met plakje kipfilet + glas water
Tussendoor: Komkommerplakjes, 2 mandarijn
Tussen de middag: 4 broodjes met kipfilet of andere magere producten.
Tussendoortje: ??? geen idee nog
Avondeten: Is al vrij gezond, eet redelijk wat groeten en als ik pasta of rijst eet is het altijd volkoren pasta en zilvervliesrijst

En noten zijn zeker geen ongezouten pinda's ofzo? Maar meer van die japanse mix enz?
Amandelen cashews, walnoten, pinda's. Wel met mate, geen zakken vol. Japanse mix zit vol met carbs en weinig wat je echt nodig hebt, lekker laten staan dus.
Mager is niet per se goed om af te vallen en zeker niet per se gezond. Dierlijke vetten zijn ongezond en frituur en koekjes ook niet, vette vis is goed, avocadfo's etc ook.
crap in = crap out
pi_76762715
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik eet smorgens eigenlijk nooit wat, allen een glas drinken. Krijg smorgens gewoon niet al te veel door mijn keel. Zou iets moeten hebben wat ik gewoon makkelijk in de trein naar binnen kan werken. Maar ja makkelijk en afvallen gaan niet echt samen volgens mij.
dan maar beter idd een goede volkorenboterham of 2 meenemen voor in de trein met slankie smeerkaas, pindakaas of appelstroop! Of kipfilet! Of filet americain!
Ja doei.
pi_76762827
Ik neem tussen de middag altijd een vifitje. Maar smorgens yoghurt met wat fruit ofzo is idd geen verkeerde keuze

En 2 broodjes extra smeren voor in de trein is idd ook een goede optie. Nu nog wat lekkers vinden want elke dag kipfilet gaat ook vervelen. Smeerkaas vind ik niet zo, pindakaas ook niet appelstroop al helemaal niet en filet americain ook niet haha ik ben echt lastig. En een sandwichspread met komkommer is dat wat?
pi_76762849
volgens mij is dat ook een fijne calorieenbom, die spread...
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:50:52 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76762858
Ik heb gisteren naar Jong gekeken over een rechtlijnige moslima. Ik dacht dat ik alles al wel wist, maar ik zat toch zo " " te kijken. De presentator mocht niet te dichtbij haar zitten, niet te dicht naast haar lopen etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_76763020
Ik geloof dat sandwich spread wel meeviel, maar ik heb het al een tijd niet meer gehad.
pi_76763046
ik ook niet.. het ziet er, net als huzarensalade enzo, uit als kots
Ja doei.
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:59:23 #85
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76763205
Ik heb die documentaire ook gezien uniekhoorn! Wel al een hele tijd geleden. Vanavond komt een tweede deel zag ik (nederland 3, 20.25 uur). Helaas ben ik dan niet thuis, maar ik kan hem vast terugkijken via uitzendinggemist.

Die aflevering van kwak ga ik zo ook even kijken.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:05:09 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76763424
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Rituals het volgende:
Ik heb die documentaire ook gezien uniekhoorn! Wel al een hele tijd geleden. Vanavond komt een tweede deel zag ik (nederland 3, 20.25 uur). Helaas ben ik dan niet thuis, maar ik kan hem vast terugkijken via uitzendinggemist.

Die aflevering van kwak ga ik zo ook even kijken.
Klopt, kan vanavond helaas ook niet kijken.
Heftig, een meisje van 11 die verplicht een Mars op moet eten... de doodheid in haar ogen, echt kippenvel.
pi_76763513
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Had het gezien Kwak en dacht ook wel aan jou...

Ben nu dus de docu: Vel over probleem, aan het kijken, heftig ook.
Alles draait over controle
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9784743&md5=b764e746ce2ec510d7e090386ec6508e
ja, dat zit ik nu ook te kijken. ik moest echt onwijs huilen van die moeder in die kamer van dat overleden meisje...
Kwak
pi_76763618
en ik kijk altijd wel graag Jong ik vind Manuel Venderbos een schatje
Kwak
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:11:40 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76763707
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
en ik kijk altijd wel graag Jong ik vind Manuel Venderbos een schatje

Jong, ik mis je, fataal enzo van de EO dat kjik ik bijna altijd terug
pi_76763817
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik neem tussen de middag altijd een vifitje. Maar smorgens yoghurt met wat fruit ofzo is idd geen verkeerde keuze

En 2 broodjes extra smeren voor in de trein is idd ook een goede optie. Nu nog wat lekkers vinden want elke dag kipfilet gaat ook vervelen. Smeerkaas vind ik niet zo, pindakaas ook niet appelstroop al helemaal niet en filet americain ook niet haha ik ben echt lastig. En een sandwichspread met komkommer is dat wat?
How 'bout een zelfgemaakte ei- of kip/kerriesalade?
Smeerkaas kun je trouwens best een beetje aankleden, bijv met augurk, of met tomaat en sla.
pi_76764065
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

How 'bout een zelfgemaakte ei- of kip/kerriesalade?
Smeerkaas kun je trouwens best een beetje aankleden, bijv met augurk, of met tomaat en sla.
En eiersalade van johma is niet al te goed gok ik?
pi_76764105
je kunt er bijna van uit gaan dat alles wat je zelf maakt in plaats van kant en klaar koopt beter voor je is dan prefab spul
Ja doei.
pi_76764247
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Stansfield het volgende:
En eiersalade van johma is niet al te goed gok ik?
Ik geloof dat er eentje was met niet al teveel troep erin, maar weet zo uit mijn hoofd niet welke....

Maar het is zo gemaakt hoor: 1 (of2) eitje(s) koken en klein prakken, verschillende variaties mogelijk:
* klein schepje light mayo, klein beetje magere yoghurt en fijngeknipte bieslook
* klein schepje light mayo en heel fijngesneden zilveruitjes of augurk
* klein schepje light mayo, klein schepje grove moster
* klein schepje light mayo, kerriepoeder en peper
Kun je de avond tevoren al maken
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:25:36 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76764297
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Klopt, kan vanavond helaas ook niet kijken.
Heftig, een meisje van 11 die verplicht een Mars op moet eten... de doodheid in haar ogen, echt kippenvel.
Hm. Ik kan me herinneren dat ik toen postte dat ik ook niet zo een Mars kon eten zonder dat gevoel. Dat is inmiddels wel iets beter, maar het kost me nog steeds wel moeite. Zal het nooit kopen iig.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:28:18 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76764402
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hm. Ik kan me herinneren dat ik toen postte dat ik ook niet zo een Mars kon eten zonder dat gevoel. Dat is inmiddels wel iets beter, maar het kost me nog steeds wel moeite. Zal het nooit kopen iig.

Kut he?
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:29:29 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76764457
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kut he?
Best wel ja. Ik eet nog lang niet 100% goed, maar wel stukken beter
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76764484
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik geloof dat er eentje was met niet al teveel troep erin, maar weet zo uit mijn hoofd niet welke....

Maar het is zo gemaakt hoor: 1 (of2) eitje(s) koken en klein prakken, verschillende variaties mogelijk:
* klein schepje light mayo, klein beetje magere yoghurt en fijngeknipte bieslook
* klein schepje light mayo en heel fijngesneden zilveruitjes of augurk
* klein schepje light mayo, klein schepje grove moster
* klein schepje light mayo, kerriepoeder en peper
Kun je de avond tevoren al maken
Tnx, eens proberen.
pi_76764640
Ik ga ook echt geen hele Mars of vergelijkbare reep eten. Gatverdarrie. Voor die kcals eet ik dan wel iets dat ik ECHT lekker vind.

Zes eigengemaakte muffins ofzo (hoeveel marsrepen zouden dat zijn omgerekend, zeven? )
  Vis een optie? woensdag 13 januari 2010 @ 15:35:48 #99
70532 loveli
N
pi_76764730
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij is dat ook een fijne calorieenbom, die spread...
Per 100 gram zullen er vast wel kcals inzitten, per portie beleg zou ik er niet over struikelen.
crap in = crap out
pi_76764785
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ik ben blij dat het wat beter met je gaat maar als het ooit weer heftiger wordt, zoek je dan alsjeblieft hulp bij een eetstoornisgespecialiseerde instellingt, zoals ik voor mijn stoornis, alsjeblieft? je hoeft niet graatmager te zijn om anorexia gevoelens te hebben of een stoornis...en het maakt zoveel kapot, ook van binnen in je hoofd...

ik vind het zo bizar om te zien dat een meisje van 7 a 8 jaar anorexia kon ontwikkelen terwijl ze niet eens wist wat het was...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')