Thanks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maart is het straks zomaar! Heb je nu nog even de tijd om van alles te regelen, want er komt nogal wat bij kijken, bij zo'n verhuizing. Ik ben blij voor jullie..
Had het gezien Kwak en dacht ook wel aan jou...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef kwakz0r het volgende:
hebben jullie trws de afl. van Jong gezien over dikke mensen? een meisje op psycho educatie had het erover, ik zit het nu te kijken. het meisje met BED (ook al heb ik dat officieel niet, omdat ik langzaam eet en niet in buien) beschreef in één van die fragmenten precies wat ik voel...
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=547&md5=40af42753604b5a0b3f8c0705d730638
Amandelen cashews, walnoten, pinda's. Wel met mate, geen zakken vol. Japanse mix zit vol met carbs en weinig wat je echt nodig hebt, lekker laten staan dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de info:
Mogelijk nieuwe eetscema:
Smorgens: cracker met plakje kipfilet + glas water
Tussendoor: Komkommerplakjes, 2 mandarijn
Tussen de middag: 4 broodjes met kipfilet of andere magere producten.
Tussendoortje: ??? geen idee nog
Avondeten: Is al vrij gezond, eet redelijk wat groeten en als ik pasta of rijst eet is het altijd volkoren pasta en zilvervliesrijst
En noten zijn zeker geen ongezouten pinda's ofzo? Maar meer van die japanse mix enz?
dan maar beter idd een goede volkorenboterham of 2 meenemen voor in de treinquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:40 schreef Stansfield het volgende:
Ik eet smorgens eigenlijk nooit wat, allen een glas drinken. Krijg smorgens gewoon niet al te veel door mijn keel. Zou iets moeten hebben wat ik gewoon makkelijk in de trein naar binnen kan werken. Maar ja makkelijk en afvallen gaan niet echt samen volgens mij.
Klopt, kan vanavond helaas ook niet kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Rituals het volgende:
Ik heb die documentaire ook gezien uniekhoorn! Wel al een hele tijd geleden. Vanavond komt een tweede deel zag ik (nederland 3, 20.25 uur). Helaas ben ik dan niet thuis, maar ik kan hem vast terugkijken via uitzendinggemist.
Die aflevering van kwak ga ik zo ook even kijken.
ja, dat zit ik nu ook te kijken. ik moest echt onwijs huilen van die moeder in die kamer van dat overleden meisje...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had het gezien Kwak en dacht ook wel aan jou...
Ben nu dus de docu: Vel over probleem, aan het kijken, heftig ook.
Alles draait over controle
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9784743&md5=b764e746ce2ec510d7e090386ec6508e
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
en ik kijk altijd wel graag Jongik vind Manuel Venderbos een schatje
How 'bout een zelfgemaakte ei- of kip/kerriesalade?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik neem tussen de middag altijd een vifitje. Maar smorgens yoghurt met wat fruit ofzo is idd geen verkeerde keuze
En 2 broodjes extra smeren voor in de trein is idd ook een goede optie. Nu nog wat lekkers vinden want elke dag kipfilet gaat ook vervelen. Smeerkaas vind ik niet zo, pindakaas ook niet appelstroop al helemaal niet en filet americain ook niet haha ik ben echt lastig. En een sandwichspread met komkommer is dat wat?
En eiersalade van johma is niet al te goed gok ik?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
How 'bout een zelfgemaakte ei- of kip/kerriesalade?
Smeerkaas kun je trouwens best een beetje aankleden, bijv met augurk, of met tomaat en sla.
Ik geloof dat er eentje was met niet al teveel troep erin, maar weet zo uit mijn hoofd niet welke....quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Stansfield het volgende:
En eiersalade van johma is niet al te goed gok ik?
Hm. Ik kan me herinneren dat ik toen postte dat ik ook niet zo een Mars kon eten zonder dat gevoel. Dat is inmiddels wel iets beter, maar het kost me nog steeds wel moeite. Zal het nooit kopen iig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klopt, kan vanavond helaas ook niet kijken.
Heftig, een meisje van 11 die verplicht een Mars op moet eten... de doodheid in haar ogen, echt kippenvel.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm. Ik kan me herinneren dat ik toen postte dat ik ook niet zo een Mars kon eten zonder dat gevoel. Dat is inmiddels wel iets beter, maar het kost me nog steeds wel moeite. Zal het nooit kopen iig.
Best wel ja. Ik eet nog lang niet 100% goed, maar wel stukken beterquote:
Tnx, eens proberen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik geloof dat er eentje was met niet al teveel troep erin, maar weet zo uit mijn hoofd niet welke....
Maar het is zo gemaakt hoor: 1 (of2) eitje(s) koken en klein prakken, verschillende variaties mogelijk:
* klein schepje light mayo, klein beetje magere yoghurt en fijngeknipte bieslook
* klein schepje light mayo en heel fijngesneden zilveruitjes of augurk
* klein schepje light mayo, klein schepje grove moster
* klein schepje light mayo, kerriepoeder en peper
Kun je de avond tevoren al maken
Per 100 gram zullen er vast wel kcals inzitten, per portie beleg zou ik er niet over struikelen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij is dat ook een fijne calorieenbom, die spread...
ik ben blij dat het wat beter met je gaatquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm. Ik kan me herinneren dat ik toen postte dat ik ook niet zo een Mars kon eten zonder dat gevoel. Dat is inmiddels wel iets beter, maar het kost me nog steeds wel moeite. Zal het nooit kopen iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |