SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel eng om te bedenken hoe makkelijk ik in haar positie had kunnen zitten, want het is misschien niet meer dan domme pech/geluk dat het bij haar erger is geworden en bij mij minder.Are you pondering what I'm pondering?
Hey, jij ging naar het Asos topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef P.F het volgende:
Door SDB kijk ik nu op asos
Iemand nog must buys?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb net die aflevering van Jong gezien en ik blijf het raar vinden hoe ontzettend herkenbaar veel dingen zijn die dat meisje met BED vertelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel eng om te bedenken hoe makkelijk ik in haar positie had kunnen zitten, want het is misschien niet meer dan domme pech/geluk dat het bij haar erger is geworden en bij mij minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is in je stad en ''de chauffeur is onderweg''. Maargoed dat hoeft niks te betekenenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour!![]()
Mn pakje is nog niet binnen!Fietsen door de sneeuw ging best okee vanmiddag
![]()
Wil je een handtekening van 'm?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
damesch! ik ga ervandoor! john mayer wacht op mij
nou ja, niet echt, maar ik ga wel naar het concert...doei!
Haha ik had hem ook nog niet verwacht hoor, zou wel snel zijn! Morgen ben ik lekker thuis dus dan is het ook relaxter als ie komtquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hij is in je stad en ''de chauffeur is onderweg''. Maargoed dat hoeft niks te betekenen
Veeeel beter dan een Snelle Jellequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
SHINYFAAAACE! Mn pakje is zonet gebrachtDoor een heel vrolijke postmeneer! Yay! Ik ga ze zo passen
![]()
En mmm avocado's
Ik weet, en veelal ook lekkerderquote:
oeh! halen! !!!! dank voor de tipquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef loveli het volgende:
Netje van 750 gram avocado's 1.35 bij de appie. Volgens mij waren die vroeger duurder. Anyway, ik heb ze in huis.
Of hij was gewoon moe en drukquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:05 schreef Merel het volgende:
Mini wat spannend met je huis!!
En zure matten waren volgens mij vroeger veel zuurder, slappe hap tegenwoordig.
McDate was druk bezig en moe gisteren, jeujZou ik ook zeggen als ik geen zin had om met iemand te kletsen omdat ik nog niet bedacht had hoe ik netjes "ik vind je niet leuk" moest gaan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |