abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 11:56:56 #276
70532 loveli
N
pi_76801076
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb al vijf weken die tijd van de maand. Ik word zo langzamerhand gillend gek van mezelf, en anders m'n vriend wel. .
Jeu, dat gaat ook nergens over... is 'ie goed geplaatst enzo?
crap in = crap out
pi_76801134
Pff, wat een hel DaD!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_76801275
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Jeu, dat gaat ook nergens over... is 'ie goed geplaatst enzo?
Voor zover ik kan beoordelen wel. Ik kan de draadjes voelen en die zitten gewoon waar we horen te zitten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:06:41 #279
236335 neen
schone schijn
pi_76801428
Ik heb wel een goed humeur ze horen me weer eens aan de andere kant van de mediatheek lachen
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:06:43 #280
70532 loveli
N
pi_76801429
Ben benieuwd wat voor reacties Neen nu aan het deleten is.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:07:47 #281
70532 loveli
N
pi_76801476
Neen, telepathie!!
crap in = crap out
pi_76801481
Jeetje DaD!! Wat een ellende! Ik weet nu wel zeker dat ik dat ding niet ga nemen. Ik werd al een beetje naar toen ik hoorde hoeveel pijn het deed en nu dit.........ik heb ook eens per 3 weken dat ik zo emotioneel en labiel ben en dat vind ik heel akelig. Dan voel ik me zo'n slaaf van hormonen en ben ik me ervan bewust, dat wat wij 'karakter' noemen, niets anders is dan een bepaalde combinatie van stofjes in je hersenen en dat door iets stoms als een teveel aan bepaalde hormonen, je ineens veranderd van rationeel, weldenkend wezen in een onredelijke labielo, die huilt om de vuilniszak die valt, omdat álles áltijd tegen zit.
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:11:30 #283
70532 loveli
N
pi_76801634
Kun je dat niet een beetje wegredeneren? Als ik bij mezelf merk in m'n PMS-week dat 'alles tegen zit', dan wacht ik een week voor ik mezelf zielig vind. Is het dan nog zo, dan is het 'echt'.
crap in = crap out
pi_76801668
Wat vervelend DaD! Gaan ze bij jou ook na 6 weken controleren of hij goed zit? Dan weet je dat tenminste.
Als het een troost is, toen dat begin eenmaal voorbij was voelde ik me wel gelijk stukken beter dan met hormonen, dus voor mij was het alle gedoe wel waard. Een beetje wat Co beschrijft over de invloed van hormonen, ik voel me alsof ik onder een soort roes uit kom en voor het eerst in jaren weer mezelf ben.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76801939
Ik heb het de eerste weken ook echt geprobeerd, om gewoon niet toe te geven aan de hormonen, maar het duurt me nu echt te lang en ik weet niet hoelang ik nog ongesteld kan blijven zonder iets kapot te maken of zo. .

Ik slikte al een poos de pil niet meer, dus ik weet wel hoe ik ben zonder hormonen, en dat beviel me wel. Maar dat voelt nu allemaal teniet gedaan. . Maar goed, ik moet toch binnenkort wel eens stoppen met bloeden dus dan wordt het allemaal weer normaal! . Toch?

Mini, ik heb inderdaad een controle na ongeveer 6 weken, de afspraak staat voor volgende week vrijdag.
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:20:19 #286
70532 loveli
N
pi_76801988
Bij de weg, mannen hebben een hormoonspiegel die veel meer fluctueert dan die van een vrouw, maar omdat daar geen kalender aan vast te plakken is, bestaat er geen term als PMS voor.

Hormones... gotta love 'em.
crap in = crap out
pi_76802001
heeft de gynefix geen hormonen dan, is t net als een koperspiraaltje of net als een mirena?
Kwak
pi_76802035
Albert en Nespresso bestelling is binnen !
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:21:45 #289
70532 loveli
N
pi_76802036
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het de eerste weken ook echt geprobeerd, om gewoon niet toe te geven aan de hormonen, maar het duurt me nu echt te lang en ik weet niet hoelang ik nog ongesteld kan blijven zonder iets kapot te maken of zo. .

Ik slikte al een poos de pil niet meer, dus ik weet wel hoe ik ben zonder hormonen, en dat beviel me wel. Maar dat voelt nu allemaal teniet gedaan. . Maar goed, ik moet toch binnenkort wel eens stoppen met bloeden dus dan wordt het allemaal weer normaal! . Toch?

Mini, ik heb inderdaad een controle na ongeveer 6 weken, de afspraak staat voor volgende week vrijdag.
Of ff bellen en voorpiepen, je ijzervoorraad is ook niet oneindig. Slik je wel extra ijzer? Floradix bevat een goede vorm van ijzer.
crap in = crap out
pi_76802081
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, mannen hebben een hormoonspiegel die veel meer fluctueert dan die van een vrouw, maar omdat daar geen kalender aan vast te plakken is, bestaat er geen term als PMS voor.

Hormones... gotta love 'em.
Heb je daar een bron van ?!
pi_76802095
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef loveli het volgende:
Kun je dat niet een beetje wegredeneren? Als ik bij mezelf merk in m'n PMS-week dat 'alles tegen zit', dan wacht ik een week voor ik mezelf zielig vind. Is het dan nog zo, dan is het 'echt'.
Raar genoeg verrast het me nog best vaak. Dat ik ineens halverwege mijn emotioneel dramaqueen-like gedrag, een lightbulbmoment beleef; naar m'n agenda grijp en me bedenk: Oh ja. Dat was het.

En dan is het ook wel direct minder erg. Het relativeert. Kennis is macht en zulks.
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:25:51 #292
70532 loveli
N
pi_76802192
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
heeft de gynefix geen hormonen dan, is t net als een koperspiraaltje of net als een mirena?
De gynefix is een koperspiraaltje maar dan niet met de klassieke T-vorm. Het is een flexibel draadje met wat koper erop. Deze wordt on de bovenkant van de baarmoeder geprikt (weerhaakjes enzo) en prikkelt het baarmoederslijmvlies niet extra. Het idee is dat de bloedingen niet heftiger zijn, zoals met een klassiek spiraaltje. En dat je een gewone cyclus hebt, maar dan zonder kans op zwangerschap.

Dus niet dat je vijf weken achter elkaar bloedt.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:26:43 #293
70532 loveli
N
pi_76802224
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:23 schreef P.F het volgende:

[..]

Mondeling, een bevriende arts vertelde het.
crap in = crap out
pi_76802328
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
De Gynefix heeft inderdaad geen hormonen.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Of ff bellen en voorpiepen, je ijzervoorraad is ook niet oneindig. Slik je wel extra ijzer? Floradix bevat een goede vorm van ijzer.
Ik slik geen extra ijzer. Ik eet wel appelstroop. . Ik had wel zinktabletten gekocht, maar die vergeet ik steeds te nemen. Zo maar eens mee beginnen.

Maar wat kan de gyn er nu aan doen? Die zal ook gewoon zeggen dat ik moet wachten tot het over gaat, neem ik aan. Een weekje hou ik nog wel vol. .
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:29:32 #295
70532 loveli
N
pi_76802339
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:23 schreef P.F het volgende:

[..]

http://www.jouwuitvaart.info/blog/?p=23
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 januari 2010 @ 12:31:28 #296
70532 loveli
N
pi_76802406
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat kan de gyn er nu aan doen? Die zal ook gewoon zeggen dat ik moet wachten tot het over gaat, neem ik aan. Een weekje hou ik nog wel vol. .
Nu al kijken of 'ie goed zit, jou vertellen of het inderdaad verstandig is om nog af te wachten tot het bloeden stopt.
crap in = crap out
pi_76802433
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

Het is natuurlijk gewoon een vreemd voorwerp waar je lichaam op reageert, daarom werkt het ook. Dat is in het begin even oorlog. Maar goed, je moet onderhand toch inderdaad het ergste gehad hebben...

Wat normaal is weet ik niet, want ik kende mezelf alleen met hormonen, maar beter wordt het wel.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76802446
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef loveli het volgende:

[..]

De gynefix is een koperspiraaltje maar dan niet met de klassieke T-vorm. Het is een flexibel draadje met wat koper erop. Deze wordt on de bovenkant van de baarmoeder geprikt (weerhaakjes enzo) en prikkelt het baarmoederslijmvlies niet extra. Het idee is dat de bloedingen niet heftiger zijn, zoals met een klassiek spiraaltje. En dat je een gewone cyclus hebt, maar dan zonder kans op zwangerschap.

Dus niet dat je vijf weken achter elkaar bloedt.
Toen ik nog niks gebruikte aan AC had ik ook een paar dagen vóór ik ongesteld moest worden, dat ik wat emotioneler was. Dus een natuurlijke schommeling. Heb wel het idee dat het nu korter is, maar wel heviger. Dus door een koperspiraaltje wordt het probleem niet helemaal opgelost. Door die nuvaring ben ik nauwelijks meer ongesteld, eens in de ± 3 maanden een doorbraakbloeding, dus dan een beetje, maar zonder buikpijn. Dat is wel een hele verbetering, want ik was altijd 1 dag in de maand helemaal onder de ibuprofen. Ik denk dat ik 'm maar hou.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:32:46 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76802454
Wel eensch met loveli! 5 weken is echt lang. Als ik een week ongesteld ben heb ik al af en toe dat ik flauw word.

*geeft DaD nog meer appelstroop*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76802495
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Nu al kijken of 'ie goed zit, jou vertellen of het inderdaad verstandig is om nog af te wachten tot het bloeden stopt.
Weet je wat, ik bel morgenochtend (ze zijn tot 12 uur bereikbaar) om te vragen of het slim is of ik eerder kom en of het verontrustend is dat het bloeden nog niet is gestopt. Gewoon even informeren, en als het nodig is kunnen we dan alsnog een eerdere afspraak maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')