Om te leren dat de wereld niet vergaat als ze een keer iets slechts eten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom moeten die meisjes dingen als chips eten? Dat snap ik niet. (dit gaat dus over die docu)
Moet je misschien gewoon laten weten? Dat je ze ook in opdracht maakt? Misschien op een klein kaartje laten drukken, met wat voorbeelden erbij? Ik vind jouw taarten echt supermooi, dus volgens mij zou dat heel goed lopen!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, dat is het niet helemaal, denk ik. Ik wil ook wel eens een opdracht krijgen en zo..
Of dat meisje dat direct na de sondevoeding patat en vissticks moest eten. Heel apart.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom moeten die meisjes dingen als chips eten? Dat snap ik niet. (dit gaat dus over die docu)
Een beetje promoten kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik roep zo af en toe wel eens dat ze best een taart bij me mogen bestellen, bijvoorbeeld toen ik een taart had gemaakt voor m'n verjaardag waar al m'n collega's heel positief over waren. Maar ik ga niemand een taart opdringen natuurlijk..
Maar goed. Niet zeuren.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Ik zit me ook 'druk' te maken over iets zo ontzettend onzinnig en oppervlakkig, dat ik me er bijna druk over ga maken dat ik me over zoiets druk maak..
Pff, daar zou ik ook van balen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best lullig van je collega's eigenlijk. Of dringt zij ze wel taarten op?
![]()
Vond ik ook een beetje vreemd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel.
Slapen.... Lullo's......slapen..... Lullo's..... moeilijk.
Nee toch? 21:55 gewoon Jiskefet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
Er komt toch eerst nog iets op drie, over eten?
Jaaa! Inderdaad, zo'n klein bol busje wat over de weg stuitert met een fluitende manskerel erin!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh yay! Want ik vind tracktrace heel leuk, vooral als er ''chauffeur is onderweg'' staat, dan krijg ik een beeld in mijn hoofd van een leuke man in een hobbelend busje. Hoop dat ze passen (doe anders met dikke sokken). En foto!
Goede voornemens hoeven heul niet lang aan te houden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef conleche het volgende:
Mijnlijstje voor vandaag:
O1: plak ontbijtkoek met minder suiker en meer boter.
(om 5 uur 's ochtends, als slaapmiddel)
O2: volkorenbroodtosti ham, 30+ kaas
T: stukje hazelnootschuimtaart
T: wodka met een paar chipies
D: stuk pasta in bladerdeegbakje en stukje pizza en sla en een beetje vienetta ijs.
OMG.
Heb je je glazuur wel eens laten checken? Ik heb ook snel last van gevoelige tandenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Nom, hazelnootschuimtaart!.
Nee toch maar niet* Viking84 voelt meteen haar tanden weer
.
Ik heb er niet per se snel last van hoor en volgens mij komt het ook doordat ik teveel cola drink (quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je je glazuur wel eens laten checken? Ik heb ook snel last van gevoelige tandenmaar sensodyne of parodontax tandpasta helpt wel echt
Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef loveli het volgende:
*Schijnt lamp in Co's ogen*
Wat deed jij wakker om 5 uur in de ochtend?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.
O ja, ik heb de helft van de taart maar aan het bezoek meegegeven, ik heb nu zelf ook nog 2 stukken. Zou je dat in kunnen vriezen??quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Nom, hazelnootschuimtaart!.
Nee toch maar niet* Viking84 voelt meteen haar tanden weer
.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja, ik heb de helft van de taart maar aan het bezoek meegegeven, ik heb nu zelf ook nog 2 stukken. Zou je dat in kunnen vriezen??
Ben ik de enige die die reclame zumquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed, schatje
Nee hoor, als ik als man tierend thuiskom om stoom af te blazen, moet er ook niet zo'n kind aan tafel zitten met een glas roosviceequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die reclame zumvind? Wat een kutkind, zeg!!
O goed!!! Hoewel ik toen ik diequote:
Gebitsrenovatie? Wat is dat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, nou die tandarts gaat je sowieso vertellen dat je geen cola meer mag drinkendat tast namelijk ongenadig hard je glazuur aan
Dat weet ik omdat ik vorig jaar zo ongeveer een gebitsrenovatie heb gehadik mocht eigenlijk geen fruit eten, en als ik alcohol wou, dan mocht ik alleen bier of wijn
Dat lange doorslapen komt ook door de zoetigheid, helaas.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.
Ijstaart daarentegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriezertaart is veelal wel minder lekker, toch?
Euh, dat hield in dat ik in 3 maanden tijd iets van 10 keer bij de tandarts ben geweest voor o.a. 12 gaatjes, 2 afgebroken kiezen en een wortelkanaalbehandeling....quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriezertaart is veelal wel minder lekker, toch?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
*Co weer naar de vriezert huppelt om taart eruit te vissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |